Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

  • CAm asa pare.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Mersi Al, din statistica voastra, ca voi sunteti foarte experimentati, e un anume furtun care "pica" la genul asta de eroare intre turbo si intercooler? Fasaitul pare a veni din spatele motorului, zona de sub EGR (dar eu am auzul limitat de la 3 ani, de cand "s-a defectat integral" urechea stanga ?.)

Maine merg la mecanic, e genul de om amabil,  care "mananca o paine si duminica. Neagra si integrala" ?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Salutare,

 

M-am intors de la mecanic, au stat sa masoare "ciuperca", geometria variabila, senzori, presiuni pe furtune, sa se uite la ele, etc. Mecanicul a suspectat imediat intercoolerul, deoarece sertizarea in partea de jos parea deplasata, ca sa nu spun "puscata din loc ". Umezeala ieri nu am avut, insa azi a inceput sa apara putina. Oricum, foarte amabil si rabdator, a vrut sa se asigure, dupa toate masuratorile, ca nu e altceva. Pozele sunt atasate.

Turbina nu functiona deloc, la un moment dat au suspectat-o si pe aceasta; apoi au pornit-o in alt mod (fiul mecanicului, care lucreaza ca mine, in industria asta automotive, stie multe-multe), am accelerat foarte-foarte usor, au pus mana jos la intercooler...fasaia de mama focului in partea lui stanga, cum te uiti din habitaclu.

Deci...acum mi-am dat seama ca intercoolerul ce mi l-a montat fostul mecanic (la care am renuntat imediat dupa montarea lui -  a montat prost bara si farurile, plus ca nu m-a lasat sa stau langa el, desi eu sunt "foarte cuminte"), pe 22-iul-2015,  e de fapt ce era mai ieftin si prost, plus ca "m-a incaltat" cu o manopera care acu 4 ani a fost de 2 ori mai mare decat imi va lua actualul mecanic pentru montarea viitorului intercooler.

Total "plata deranj" pentru azi, DOAR 50 LEI, sa ii / le dea Doamne-Doamne sanatate multa.

Revin miercuri, dupa ce rezolv problema, mai repede mecanicul nu ma poate primi, "ii sufocat".

***In 2015, la Alba Iulia, pe VAG-COM, am avut aceeasi eroare si descriere, P2279 si tot piesa asta SCUMPA a fost.

20190811_113242.jpg

IMG_9204.jpg

20190811_113259.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Salutare, s-a inlocuit intercooler-ul ieri dupa-masa, total piesa plus manopera 780 lei. S-a inlocuit Nissens 96619 cu NRF 76001285; eroarea din bord a disparut, masina merge "brici" din nou.

Ca si info - piesa O.E.M. - 1810 -1840 lei la magazinele de piese auto, 2389 lei reprezentanta.

Va doresc de pe acum un week-end prelungit placut :)!

20190813_170411_1.jpg

20190813_170215_1.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/30/2018 at 12:30 AM, Johny Vip said:

Salut ,

O parere va rog de la cei care au mai patit asa ceva cu eroarew din logul de mai jos :

OBDeleven jurnal de date

Jurnal: 2018-07-29 10:45

    VIN: WVWZZZ3CZ6E176455
    Masina: Volkswagen Passat
    An: 2006
    Body type: Variant
    Motor: BMA 100 kW (136 HP) 2 l
    Mile: 157770 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine

    descriere sistem: R4 2.0l PPD1.5 G
    Număr software: 03G906018CM
    versiune software: 9632
    număr hardware: 03G906018CM
    număr serial: VWZCZ000000000
    codare: 0000078

    coduri de eroare:
        P0234 - Turbo/Super Charger Overboost Condition Short circuit to B+
            Intermittent

 

Bineînțeles ca apărut Engine Workshop si spira .Am oprit masina / motorul , sters eroarea , masina merge si nu mai intra in limp mode si am mers in toate treptele pe sport pana la 4000 rot/minut .

Orice sfat sau recomandare este binevenită si apreciată .

Va multumesc anticipat. 

 

Problema a fost un furtun scurt cu cot care intra in turbina si avea joc . Dupa schimbare masina nu mai intra in limp mode si nu mai da nici o eroare pe tester. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Buna seara, iar "spirala" si mai apoi "elicopterul" [asa am vazut ca se mai zice :)].

Mergeam cu 120km/h, un poc mare s-a auzit, parca sunetul  a venit (desi am zis anterior ca nu aud bine) din stanga, zona de sub scaunul soferului. Initial am crezut ca s-a spart vreo anvelopa.

Imediat "spirala" si engine fault workshop au aparut, iar pana sa ajung inapoi acasa si "elicopterul". Noroc ca numai ce parasisem orasul...

Erorile sunt mai jos (presuspun ca 000665 de fapt a fost prima, cealalta - 008825 -  a aparut si inainte sa schimb intercoolerul pe 13-aug, alaturi de P2279).

Am oprit masina acasa, am repornit-o, "elicopterul" a ramas, iar spirala a revenit la prima apasare a acceleratiei, dupa ce am parasit parcarea.

Din cand in cand , masina mai "tremura" si la fiecare acceleratie se aude un fasait din ce in ce mai pronuntat.

Ce ar putea fi?

20190825_223601.jpg

20190825_223655.jpg

20190825_223549.jpg

IMG-20190825-WA0005.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil a sărit vreun furtun care nu a fost bine fixat, între turbină și motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Salut, am fost la mecanic, e un furtun avariat, a fost cautat si gasit umed bine, folosind o oglinda de voiaj adaptata cu un maner subtire, ca sa o poti manevra prin spatiile inguste ?; maine, dupa inlocuire, mentionez exact si care anume e furtunul, ca si eu taaaaaare curios. Revin cu poza/e.

 Buzunarul va mai fi scuturat de inca cca. 200 lei grei.

Modificat de ionalexandrudan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionalexandrudan

Salut, Lupo a avut dreptate (pe jumatate), a sarit furtunul ce se conecteaza jos, la intercooler; ambele capete aveau umezeala, de la faptul ca au inceput sa aiba joc, unul din capete sarind si afara. La ora 07:50 am fost in fata portii mecanicului :).

Problema vine de la clemele de foarte slaba calitate ce insotesc intercoolerul marca NRF, sunt de foarte slaba calitate, mai inguste, mai subtiri, mai mici, nu strang cum trebuie si sunt dintr-o (scuzati expresia) tabla ordinara. Aceste cleme se monteaza extrem de greu, la sfarsit dand senzatia ca totul e excelent fixat, dar…uite cum m-am intors din drum.

Noroc ca acele cleme de la intercooler-ul original din 2007 nu au fost aruncate, le-am folosit la repozitionare si fixare.

Oricat s-a reincercat refixarea cu clemele de la intercooler-ul NRF, acestea nu stateau bine, se vedea clar cu ochiul liber.

Deci "buzunarul nu a fost scuturat de data asta"...:P", mecanicul a zis "nimic", oricat am insistat.

Martorii din bord au disparut, masina merge iar bine :).

20190827_081447.jpg

20190827_082330.jpg

Modificat de ionalexandrudan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Aseara, la plecarea de pe loc un pic mai in forta, motorul a inceput sa nu mai traga normal, si am primit in bord eroarea cu engine fault. Am facut o scanare si am urmatoarele erori pe motor:

Car: Volkswagen Passat
    Year: 2015
    Body type: Variant
    Engine: DDAA 140 kW (190 HP) 2.0 l
    Mileage: 151377 KM

---------------------------------------------------------------
01 Engine

    System description: R4 2.0l TDI 
    Software number: 04L906026DR
    Software version: 1935
    Hardware number: 04L907309M
    Hardware version: H22
    ODX name: EV_ECM20TDI01104L906026DR
    ODX version: 004005
    Long coding: 011D0012036405083000

    Trouble codes:
        P069100 - Cooling Fan 1 Control Circuit                     Low
            Active
        P019700 - Engine Oil Temperature Sensor Circuit low
            Active
        P302A00 - Low heat output relay Open circuit
            Active
        P302B00 - High heat output relay Open circuit
            Active
        P199E00 - Cylinder head coolant valve Open circuit
            Active
        P302C00 - Low heat output relay Short circuit to ground
            Active
        P302D00 - High heat output relay Short circuit to ground
            Active
        P164E00 - Oil pressure regulation valve Electrical error
            Active
        P165F00 - Oil pressure regulation valve Short circuit to ground
            Active
        P21C800 - Reductant Control Module Power Relay/Relays Control Circuit Low
            Active
        P199D00 - Cylinder head coolant valve Short circuit to ground
            Active
        P004500 - Turbocharger/Supercharger Boost Control Solenoid "A" Circuit/Open
            Active
        P004700 - Turbocharger/Supercharger Boost Control Solenoid "A" Circuit Low
            Active

Nici unul din cele 2 ventilatoare nu functioneaza (deci nici macar cel de clima; AC nu baga rece), turbina nu face presiune. Eroarea " P019700 - Engine Oil Temperature Sensor Circuit low" e mai veche, a aparut cam acum o saptamana, am programare in service pt ea si asteptam sa-mi vina randul (abia saptamana viitoare).

Credeti ca e o problema pe partea electrica? Ma gandesc la siguranta ventilatoarelor arsa, si pt ca nu merg ventilatoarele, ECU a pus turbina in modul safe? 

O sa merg cu masina la service la data la care programata, dar ma intereseaza si parerea voastra, multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era o siguranta arsa in cutia de sigurante de la motor. Am inlocuit-o si au disparut toate erorile, mai putin cea legata de senzorul de ulei, care e mai veche si nu avea legatura cu situatia de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut , am și eu problema cu spirala la un audi A4 b8 , 2009 , am făcut o scanare cu vdcs . Da nu știu care este senzorul, dacă știe cineva sa ma ajute și pe mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 minute în urmă, EEXCALADE a scris:

Posteaza eroarea. 

Senzor temperatura 1 evacuare gaze 1 g235

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inlocuieste-l ,e o problema des intalnita

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar acum, EEXCALADE a scris:

Inlocuieste-l ,e o problema des intalnita

Și care este senzorul , și unde se afla ? O poza cu el? Ca la service au vrut sa îmi schimbe sonda Lambda , audi A4 b8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am si eu aceasi problema cu Engine Fault Workshop, cum bag putin piciorul in ea se aprinde spirala si nu mai trage, opresc motorul si merge. Am facut un test in care imi da senzorul presiune de la turbina, l am schimbat si face la fel. V am atasat poze cu erorile https://postimg.cc/gallery/1mcglh0lw/

Modificat de Marius111
Nu a mers linkul cu pozele
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost da de cele mai multe ori ca urmare a unei geometrii variabile murdare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa un log in mers si posteaza-l in topicul dedicat. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut un alt test si acum imi da eroarea scurt circuit senzor presiune turbina, mecanicul mi a zis ca este posibil sa am ceva pe fire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Când sunt erori de open-circuit sau short-circuit prima dată se verifică mufa senzorului, cablajul între senzor și ECU vizual și cu multimetrul, dacă astea sunt ok de trece la înlocuirea senzorului. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos Lupo. Stiti un electrician care se baga la asa ceva,  zona bucuresti, alexandria?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!