Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Azi mi-a aparut si mie mesajul engine fault workshop.

Am pus testerul si printre altele am avut urmatoarele erori:

Am BKP,2005, cu km reali, cu injectoare,EGR,bujii  si pompa de motorina schimbate.

 

Adresa 01: Motor        Eticheta: ROJ\03G-906-018-BKP.clb

   Numãr VAG SW: 03G 906 018     HW:            

   Componenta comandatã: R4 2.0l PPD1.1 G    9722 

   Revizie: --H01---    Numar serial: VWZCZ000000000

   Codare: 0000072

   Atelier: WSC 10102 599 69419

   VCID: E2C1417D3DAA9C08D78

 

2  coduri de defecte:

17978 - Modul de comanda motor

            P1570 - 008 - blocat prin IMMO - intermitent

             împrejurãri cod:

                    Starea defectului: 00101000

                    Priorit.defectului: 4

                    Frecv. defectului: 4

                    Resetare contor: 145

                    rulaj: 84527 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2015.12.09

                    timp: 19:10:53

 

             împrejurãri cod:

                    RPM: 0 /min

                    Text:      0    Nm           

                    vitezã: 0.0 km/h

                    Text:  0.0    %               

                    tensiune: 11.41 V

                    valori binare: 00011001

                    valori binare: 00000000

 

16618 - Reglare presiune turbo

            P0234 - 006 - limita superioarã Depasita - intermitent

             împrejurãri cod:

                    Starea defectului: 00000001

                    Priorit.defectului: 5

                    Frecv. defectului: 1

                    Resetare contor: 166

                    rulaj: 85023 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2016.01.05

                    timp: 10:42:25

 

             împrejurãri cod:

                    RPM: 3136 /min

                    Text:    160    Nm           

                    vitezã: 79.0 km/h

                    Text: 48.8    %              

                    tensiune: 14.35 V

                    Text:   1656    hPa          

                    Text:   2186    hPa          

 

Starea -Gata de funcþie-: N/A

 

   Atelier: WSC 00028 

 

Ma ajuta si pe mine cineva? sa-mi traduca ce inseamna si ce este de facut .

Multumesc anticipat pentru binevoitori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ti-a pornit din cauza ca immo nu a recunoscut cheia. Overboost condition-pb la geometria variabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

De la ce apare acest span in rezervor / instalatia de alimentare ? Doar de la alimentari "nereusite", ex. motorina de proasta calitate sau si din alte cauze ? Intreb pentru ca intentionez sa achizitionez un Touareg V6 TDI care a avut instalatia de alimentare schimbata si as vrea sa stiu cat de safe ar fi, daca in urma reparatiei problema ar putea recidiva si care ar fi potetiale cause.

 

Multumesc anticipat de raspuns,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare. mi s-a aprins si mie martorul (clipea ) si Engine fault Workshop. Masina nu mai avea putere. am oprit-o, pornit-o si nu a mai aparut in seara asta. masina mergea  la fel, fara trepidatii. este un passat din 2009, cod motor cbab si are 125.000km. dimineata i-am facut diagnoza si nu avea nici o eroare. pe spate am leduri.....Am sa va tin la curent, dar daca aveti vreo idee de la ce e, astept . Multumesc

 

 

Daca aveai martorul aprins pe bord imposibil sa nu fi stocat eroare pe engine. Sa nu fie pb cu capsula vacumatica de la turbo.

 

mai mult ca sigur, o sa te pregatesti de inlocuirea actuatorului la turbina

 

Dimineata i-am facut diagnoza, m-am plimbat 50km prin oras si seara s-a aprins. maine nu am cum sa merg sa fac diagnoza, am de facut un drum de 400 km, sper sa nu fie probleme. Motorul merge bine, trage bine, are forta, nu trepideaza. Dupa ce am repornit masina am mai mers 10 minute si nu a mai aparut nimic. voi vedea la drum ling cum e. oricum am sa o tin turata si cat mai constant

 

din pacate problema o sa revina - in cel mai rau caz, o sa se accelereze mai greu.

 

Multumesc @pronet, ce trebuie sa fac?

 

sa vezi de unde este problema - de cele mai multe ori, contactul este de vina... sau ELV-ul. Trebuie verificat bine, sa vezi ce ai de schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca toate componentele implicate au fost inlocuite cu altele noi - slabe sanse sa apara problema curand.

 

daca su montat SH - oricand poate sa apara.

 

problema - da, alimentarea accidentala sau carburant cu apa, etc... poate sa grabeasca/genereze problema - dar se intampla si la masini care au fost alimentate corespunzator/carburant de calitate, etc.

 

uzura, proiectare proasta, etc - zic eu ca sunt principalele cauze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns Florin.

Injectoarele au fost schimbate cu unele SH - s-ar vedea la un test VAG o potentiala problema ? Daca da, care ar fi eroarea ? Mentionez ca am pus masina respectiva pe tester la service autorizat VW si nu mi-au semnalat probleme pe injectoare vizibile la test VAG - daca se vede asa ceva si scuze daca zic prostii. Revenind la problema aparitiei span-ului in instalatie, sa inteleg ca poate fi si generata de probleme de proiectare la modelul asta cu motor CASA sau doar din alimentari cu motorine proaste / de camioane ? Inca ceva, ca idee ref la uzura : masina e din 2009, are 109.000km reali, revizii facute la reprezentanta cu exceptia reparatiei la instalatia de alimentare.

Multumesc inca o data anticipat pentru raspunsuri

Modificat de sob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, se poate.

 

problema este de la proiectare/sistem.... la foarte multe motoare common rail / marci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca o data pentru raspunsul prompt. Ref la injectoare, eventuale probleme s-ar fi vazut la testul facut la service VW ? Motoarele noi de pe 7P or avea aceeasi hiba de proiectare cu spanul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut 2 x Touareg 7L: la unul am avut ceva probleme cu oprire in mers si apoi nu mai pornea pana nu se racea motorul si un mecanic ce lucrase pe la PBV a verificat de shpan la filtrul de motorina: daca prezenta shpan pe fundul recipientuluio filtrului tragea el concluzia ca problema este de la acel shpan. Nu a fost cazul - motorina era curata, cert este ca o metoda empirica de verificare instalatie este strict ,,ochiometric: in filtru.

La test VW nu vezi probleme injectoare decat daca sunt iesite din parametri (debit, presiune, timp deschidere, diferente intre injectoare, etc), nu poti prevedea la diagnoza ce se va intampla si cand cu injectorul. Daca au fost inlocuite cu SH nu e prea imbucurator...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin dupa 450km. Nici un martor aprins, masina a mers bine. Am tinut-o numai in 2500-3000....rpm. Adevarul este ca am mers cam 200km in oras subturat. pe la 1500 - trafic de iarna, si de aici posibil sa fi aparut problema. Maine o duc la diagnoza si vedem ce a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspuns. F ciudate manifestarile pentru o masina premium.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut diagnoza si este cod eroare 1027 P0403 - EGR. Am sa o conduc mai turata si daca mai apare o duc la curatat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din pacate, nu ajuta la nimic.

 

cand o sa aprinda foarte des, trebuie inlocuit EGR-ul - la motoarele CR, curatarea, etc... nu ajuta cu nimic - doar inlocuirea EGR-ului, rezolva problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut pe net, se curata. Daca nu este partea electronica, se poate curata. Daca nu si nu ....o schimb, de preferinta cu una noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Shabazxz am acelasi motor ca al tau.

La mine a fost astfel:-s-a aprins spirala FARA Engine Fault.Scos cheia,bagat inapoi si eroarea a disparut.

Mers la test: eroare Egr.Direct mi-au zis sa schimb EGR-ul.....m-am incapatanat si l-am dat jos,l-am curatat cu Spray.....am mai facut cca 150km prin oras dupa care am placat in Budapesta(420km) .Pe autobanda am mers numai in S la fel si pe nationala.La intrare in Budapesta s-a aprins din nou spirala.

Ieri am vorbit cu un mecanic foarte bun in zona care mi-a recomandat sa schimb EGR-ul deoarece eroarea o sa apara din ce in ce mai des DAR mai ales pentru ca regenerarile nu se fac complet acum.

Sambata montez Egr-ul:580ron + manopera.

In concluzie eu zic sa-l schimbi ca sa nu ai probleme mai mari cu FDP

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa il schimb, nu e scump. Decat sa raman fara dpf...mai bine unul nou. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cate am vazut pe net, se curata. Daca nu este partea electronica, se poate curata. Daca nu si nu ....o schimb, de preferinta cu una noua.

 

eu nu iti spun din ce am vazut pe net... ci din ce am incercat/facut/verificat - la CR-uri nu ai ce sa cureti la ele.... doar inlocuirea rezolva problema.

 

la alte mortoare - pompe dusse sau pompa rotativa - da, curatarea poate sa fie o solutie

 

Salutare!

Shabazxz am acelasi motor ca al tau.

La mine a fost astfel:-s-a aprins spirala FARA Engine Fault.Scos cheia,bagat inapoi si eroarea a disparut.

Mers la test: eroare Egr.Direct mi-au zis sa schimb EGR-ul.....m-am incapatanat si l-am dat jos,l-am curatat cu Spray.....am mai facut cca 150km prin oras dupa care am placat in Budapesta(420km) .Pe autobanda am mers numai in S la fel si pe nationala.La intrare in Budapesta s-a aprins din nou spirala.

Ieri am vorbit cu un mecanic foarte bun in zona care mi-a recomandat sa schimb EGR-ul deoarece eroarea o sa apara din ce in ce mai des DAR mai ales pentru ca regenerarile nu se fac complet acum.

Sambata montez Egr-ul:580ron + manopera.

In concluzie eu zic sa-l schimbi ca sa nu ai probleme mai mari cu FDP

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine il anulati si egr-ul si dpf-ul, eu cand am inceput sa am probleme cu dpf-ul(sa se aprinda spirala, bobina si dpf), am fost la niste baieti si l-au anulat, scapati mult mai ieftin decat sa incercati sa il curatati sau sa cumparati altul. un dpf off este 200euro

 

Masina merge la fel ca inainte si fara dpf eu as putea spune chiar mai bine.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal, hai sa scoatem cat mai multe din dotarile masinii, ca ce ne mai trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E o varianta si anulare EGR+DPF.....dar parerea mea e ca atata timp cat Dpf e ok,nu ai de ce sa-l anulezi.

Acum fiecare face exact cum doreste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu oblic pe nimeni dragule, fiecare face ce vrea la mașina lui, eu știu prin ce am trecut cu acest dpf si nu doresc la nimeni. Numai cate regenerări am făcut și cata motorina am ars, nu mai spun de cacaciosi care pretind ca le curata dar nu fac nimic altceva decât sa îți ia banii și în ultima hotărâre am luat decizia sa îl scot. Repet fiecare face ce vrea și își întreține mașina cum știe mai bine, eu am încercat sa dau un sfat fără rea intentie, dacă nu considerați ca este bun nu îl luați în seama iar cei care îl considera le urez succes.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Victor de curiozitate....sper sa nu fie absurda intrebarea....dupa ce ai anulat Egr+Dpf nu fumega masina la sarcina sau cu motorul rece?Sau nu ai observat alte modificari in rulaj?Merci

Victor de curiozitate....sper sa nu fie absurda intrebarea....dupa ce ai anulat Egr+Dpf nu fumega masina la sarcina sau cu motorul rece?Sau nu ai observat alte modificari in rulaj?Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul rece nu fumega, decât la prima pornire scoate un puf negru scurt. În sarcina asemenea, în momentul când apăs la fund pedala scoate un puf negru dar puțin mai prelungit sa zic ca în primele 3 sec. apoi nu mai scoate deloc, dar asta se datorează și modificării softului deoarece am modificat cantitatea de motorina injectata parca este undeva în jur de 44 sau 46 mg nu mai știu sigur. Dacă nu modificam softul scotea mai puțin fum în sarcina. Cat despre egr pot spune ca motorul se încălzește greu fără el dar dacă o las 15 minute la relanti este ok, astfel evit și uzura motorului.

Modificat de viktor25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles.Eu azi am schimbat Egr.....astept sa vad cum se comporta si daca-si face regenerarea cum trebuie.Si mai ales daca o sa se mai aprinda spirala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!