Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

cand ai acesta eroare, faci o setare de baza.... si vedem daca mai apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din nou s-au aprins dracii. Si spirala si service dar tot am forta...poti sa-mi spui ce presupune setarea de baza? Mersi

Modificat de ArRevolution
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intra cu VCDS-ul, pe Engine - setare de baza - si da-o sa faca o setare de baza la motoras.

 

daca nu ii trece, se rezolva cu inlocuire - din pacate cam asta este solutia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi. O sa fac asta zilele urmatoare...dar la ce te referi cand spui inlocuire? Ce se inlocuieste daca nu merge?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de inlocuit ansamblul motoras-clapete-galerie admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.De curand sunt posesorul unui B6 Variant/2009/E5 2.0Tdi 140hp.

Sunt foarte multumit de achizitie dar....azi dupa un drum Baia Mare-Cluj Napoca si dupa vreo 20min stat in coloana prin Cj mi-a aparut pe bord "spirala" fara niciun alt mesaj in maxidot.Dupa alte 10 min am sesizat ca nu mai are deloc putere .Tras pe dreapta,oprit motor,scos cheie,repornit dupa care martorul a disparut,puterea a revenit la normal .M-am intors in Baia Mare(150km) fara sa se mai aprinda nimic in bord.

Intrebare: sa fie vorba de o regenerare nereusita sau ceva mai grav?Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o scanare cu VCDS si vezi ce eroare iti da.Dupa aia iti poti da seama de la ce vine...

Modificat de Eraser_24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Urmeaza Luni sa intru in seevice pentru o verificare dar ma gandeam ca pana atunci poate cineva care a avut aceleasi semnalmente sa ma ajute cu un sfat :).

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-a facut asa cand s-a infundat turbina si se bloca geometria variabila,insa problema poate fi si alta.De aia sugeram sa faci o diagnoza cu VCDS-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu aiba legatura cu ultima interventie la masina de acum 4 zile mai exact schimb filtre si ulei in motor,ulei+filtru cutie,distributie.Urmeaza volant care am inteles ca e undeva la 2200 cu tot cu manopera(Luk) si daca spirala s-a aprins din cauza filtrului de particule urmeaza sa-l anulez si pe acela.Cel putin asta am inteles ca e procedura mai putin costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

      Salut imi cer scuze daca nu postez unde trebuie dar sunt incepator pe acest site.

As cauta si eu o remediere pentru masina mea aici deoarece am vazut ca sunt mai buni

mecanicii aici decat cei din reprezentante.

Am un VW Passat b6 3c CR 2.0 TDI de 140 cp an fab. 2010 iar de curand a aparut o problema

care a pus pe multi sa-si dea cu presupusul ,in bord am martorul motor aprins.

Pe tester imi da error P2015 8213 intake manifold Bank1-inplausible signal.

   Din commenturile relatate pe acest site am inteles ca ar fi clapeta de acceleratie.

Intrebarea mea este ca de cand am erroare masina numai trage ca inainte si as vrea sa stiu

daca are legatura clapeta si cu puterea masini deoarece era sa ma omor de cateva ori cu ea cand eram

in depasire o limita la max 120 km si aparea check engine cu martorul spirala care se reseta dupa ce luam contactul

Mentionez ca o alta erroare la scanare nu am, nu scoate fum, nu papa ulei.

    Multumesc pentru atentia acordata si astept raspunsurile voastre.

Modificat de DenysDamyen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin...am curatat din nou admisia si am facut setarea de baza...tot asa se comporta. Spirala palpaie, service aprins si mai mult am sizat si un huruit sau scartait pe la 1600-1800 ture in treapta 1 dupa ce plec de pe loc si vreau sa dau a doua. O sa schimb toata admisia. Aveti idee cam cat este kit complet si ce marca sa iau?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un Passat B6 2.0 TDI an 2007 107000 km, zilele trecute cand sa pornesc masina mi-a aparut eroarea cu spirala care se aprindea intermitent si eroarea "Engine fault, workshop" si masina nu pornea. Dupa cateva incercari eroarea a disparut si a pornit. Ieri a fost tata cu ea la PBN. Inainte de scanare i-au zis ca cea mai grava problema ar putea fi un injector, desi au fost schimbate toate pe la 70000 km. Dupa scanare, i-au zis ca problema e de la calculatorul de bord si costa 5500 de lei sa il schimbe. Este normal ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-as mira. Ti-au spus ce eroare ai?

Modificat de pronet
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am foile in masina, le fac maine poze si le postez

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana una alta am descoperit si eu eroare: -regenerare facuta incomplet....cred ca urmeaza sa anulez filtrul....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca masina nu are foarte multi km si daca filtrul nu este plin/colmatat - nu ai de ce sa-l anulezi.

 

vezi nivelul de umplere si posteaza exact eroarea stocata.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, poate ma ajuta si pe mine cineva cu o interpretare. Mi a aparut eroarea urmatoare la un mers normal in oras. Sa fie senzorul defect sau cablaj ceva? Se poate merge cu el asa sau sa il schimb urgent. Merci20151217_183905.jpg

image hosting site over 5mb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Recomandat e inlocuirea /verificare cablaj. Afecteaza procesul de regenerare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e fix pt regenerare filtru particule? Eu filtru nu mai am, l am anulat. Mai are si alt rol? Multumesc pt raspuns

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Problema am scris-o mai sus acum cateva zile(Spirala aprinsa si dupa cateva minute taiat putere) azi am facut din nou tester si mi-a iesit eroare in Egr

Exista 2 variante de rezolvare a problemei:

1.Schimbare egr cost 540ron+50manopera.Avantaj-Egr nou .Dezavantaj:oricand poate sa "cada" filtrul particule deoarece regenerarile din ultimul timp au fost incomplete

2.Anulare Egr si filtru particule din Vag cost 1000ron.Avantaje:Adio stres cu regenerarea sau investitia in Egr sau filtru.Dezavantaje:fum la solicitarea masinii si putin stres la fiecare Itp

Momentan am dat jos Egr si l-am spalat cu Spray special.(nu era f inbacsit)

Vedem cat tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am rezolvat problema legata de eroarea P3138. A fost clapeta principala de sub Egr. Cod producător - 03G128063b pentru motor BMR din 2006 de 170ca. Poate va ajuta. Mersi pentru suport. Bafta!

Salut. Am rezolvat problema legata de eroarea P3138. A fost clapeta principala de sub Egr. Cod producător - 03G128063b pentru motor BMR din 2006 de 170ca. Poate va ajuta. Mersi pentru suport. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare. mi s-a aprins si mie martorul (clipea ) si Engine fault Workshop. Masina nu mai avea putere. am oprit-o, pornit-o si nu a mai aparut in seara asta. masina mergea  la fel, fara trepidatii. este un passat din 2009, cod motor cbab si are 125.000km. dimineata i-am facut diagnoza si nu avea nici o eroare. pe spate am leduri.....Am sa va tin la curent, dar daca aveti vreo idee de la ce e, astept . Multumesc

Modificat de C o s m i n
mutat
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca aveai martorul aprins pe bord imposibil sa nu fi stocat eroare pe engine. Sa nu fie pb cu capsula vacumatica de la turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata i-am facut diagnoza, m-am plimbat 50km prin oras si seara s-a aprins. maine nu am cum sa merg sa fac diagnoza, am de facut un drum de 400 km, sper sa nu fie probleme. Motorul merge bine, trage bine, are forta, nu trepideaza. Dupa ce am repornit masina am mai mers 10 minute si nu a mai aparut nimic. voi vedea la drum ling cum e. oricum am sa o tin turata si cat mai constant

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!