Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

a doua nu are treaba - e o eroare de comunicatie - banuiesc ca dispare daca o stergi

 

nu are rost sa schimbi toata instalatia, cand poti remedia numai acolo unde ai probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am reusit sa aduc masina in Bucuresti si pentru ca nu am cunostiinta la niciun service, am preferat sa o pun in parcare la mine in Titan.

Dar nu stiu cum sa iau legatura cu Florin sau Al Bundy. La membrii sunt peste 3 pagini cu Florin si mai multi Al Bundy. Ma poate indruma cineva ca sa pot lua legatura cu unul din cei doi ? Multumesc.

Cred ca i-am depistat. Am trimis mesaje in PM. Multumesc inca odata.

Modificat de biuli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Biuli, ai rezolvat pornirea?

De unde era problema? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAnd am fost la el la diagnoza nu mai avea baterie deloc, am reusit sa-i fac un scan complet si dupa aia si-a taiat singura contactul si gata.

I-am sugerat s avwerifice releul acre preia comanda de la modulul acces  si actioneaza electromotorul. A incarcat bateria, a scos releul cu pricina, l-a ciocanit putin si a pornit masina/

Asta mi-a relatata ulterior prin telefon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am hotarat sa comand cablajul despre care vorbeste Al, pentru ca a inceput sa imi dea eroarea de 2, 3 ori pe zi, cu tot cu Emission Workshop in bord + ca masina nu mai trage, din cauza senzorului presupun.Seamana cu limp mode, doar ca dupa ce trec de 2800-3000 rpm, turbina intra si isi face treaba.

Ma puteti ajuta cu un cod sau o poza cu cablajul respectiv? Montajul se face greu? E nevoie de codare dupa montaj? 

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua. Cine ma poate ajuta va rog sa "descifrez" eroarea aceasta din log? Ma omoara limp modul  :lol: . Multumesc!

 

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-018-BKP.clb
   Part No SW: 03G 906 018     HW:             
   Component: R4 2.0l PPD1.1 G    9722  
   Revision: --H01---    Serial number: VWZCZ000000000
   Coding: 0000072
   Shop #: WSC 49900 211 71501
   VCID: E2CBCC033DBAEA0E627-80B7
 
1 Fault Found:
16618 - Boost Pressure Regulation 
            P0234 - 006 - Limit Exceeded (Overboost Condition) - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 13
                    Reset counter: 162
                    Mileage: 174091 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.07.04
                    Time: 14:27:03
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2944 /min
                    Text:    120    Nm            
                    Speed: 114.0 km/h
                    Text: 49.2    %               
                    Voltage: 14.01 V
                    Text:   1762    hPa           
                    Text:   2208    hPa           
 
Readiness: N/A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suprapresiune - fa un log in mers sa vedem exact valorile - e posibil sa vb de o geometrie imbacsita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din nou. Astazi o sa fac un log in mers. Am o lista de erori de-mi vine sa ma dau cu capul de bord, dar nu ma lasa inima  :lol: .

 

Sa fac log-ul in timp ce e prezent limp mod-ul (macaroana + limitatiile de turatii) sau nu conteaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, stergi eroarea si faci logul intre 2000 si 4000 rpm - pedala apasata 100% - in tr.3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva idei la #706 ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai ce codare sa faci - doar sa iti stergi erorile vechi, daca au ramas stocate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca ai confundat posturile, sau gresesc? :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montajul se face greu? E nevoie de codare dupa montaj? 

 

Multumesc.

 

nu ai ce codarea sa faci....

 

in rest, il comanzi la reprezentanta/magazin piese

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu siguranta anuntam daca se rezolva. Din pacate dupa diagnoza lui Al Bundy, cu toata buna lui intentie nu s-a nimerit ....recomandarea facuta si la care facea trimitere diagnoza, respectiv releul C20. Culmea ghinionului, dupa ce mi-a spus ca ar fi acel releu, am ciocanit in el in paralel cu incarcarea bateriei care murise in atatea zile si teste...si masina a pornit si a mers perfect 2 zile, dupa care a intrat in exact aceeasi stare. L-am masurat din nou si cu toate ca arata bine la aparat, bobina inchidea,  dar ca sa fiu sigur am cumparat altul, dar nu a mai pornit.

Am chemat platforma si am dus masina aseara in service.

Electricianul suspecteaza ce mi-a spus electricianul de "provincie"....starterul de pe electromotor.

Am sunat azi la service dar mi-a spus ca accesul la electromotor este greu. Eu nu ma pricep deloc si sunt credul. Sa speram ca omul este bine intentionat.

Modificat de biuli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a o duce la service, nu ti-am spus sa faci strap in mufa releului sa vezi daca porneste electromotorul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-ai spus si asa am facut. Am facut strap si nu s-a intamplat nimic. S-a dat electromotorul jos si s-a rezolvat. Problema era un contact rupt inauntrul lui. Revin cu mai multe informatii cand vorbesc cu electricianul care lucreaza partea electrica. I-am spus sa-mi verifice si alternatorul ca il suspectam ca nu ar lucra in parametrii si nu am cerut explicatii acum ca sunt internat in spital si nu am putut vorbi prea multe.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima eroare exista un cablaj de reparatie care se monteaza intre ecu si senzorul de presiune si temp de pe galeria de admisie.

Salut. Ai cumva vreun cod pentru cablul respectiv? Am fost la 2 reprezentante Skoda din Ploiești și la câteva magazine...nu îl găsesc nicăieri. Mersi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU, dar incerc sa ma interesez.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Din pacate eu fac parte din categoria celor care nu au decat notiuni elementare de mecanica si electrica auto asa ca nu pot sa va spun decat ca persoana in service-ul auto la care a ajuns masina, mi-a spus ca a gasit o defectiune pe platoul de la electromotor si a trebuit schimbat cu totul. Sincer am dubii ca l-a schimbat si nu a fost ceva minor. Am vazut electromotorul dat jos de pe masina dar normal trebuia sa-mi arate si mie platoul schimbat si ce era defect. A profitat ca eu eram in spital si m-a vazut doar cand a luat masina si la plecare. Pretul a fost de 1100 ron din care a explicat a cerut 200 platforma, 400 platoul, 300 demontat-montat electromotorul, 200 diverse....teste, schimbat un bec, o siguranta....pret fara factura, garantie nimic !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Platoul cu carbuni (daca pe ala la schimbat) era maxim 200 lei original pe bosch sau valeo. Iar pt demontat/montat electromotorul 300 lei mi se pare destul de mult.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care piesa trebuie schimbata?Care senzor, care sonda?

008598 - Bank1-Sonda 1

                  P2196 - 000 - tensiune prea mare bogat- -MIL aprins

                Imprejurari cod:

                         Starea defectului: 11100000

                         Priorit. defectului: 2

                         Frecv. defectului: 1

                         rulaj: 232509 km

                         indicator de timp: 0

                         Data: 2124. 14.27

                         timp: 17:38:43

 

                Imprejurari cod:

                        RPM: 1587 /min

                        viteza: 61.0 km/h

                        lambda: 41.0%

                        masa aer/cursa: 515.0 mg/cursa

                        tensiune: 0.600 V

                        fara denumire: 0.01

                        tensiune: 0.975 V

Modificat de manzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare a fi sonda 1, dar asa cum ai postat, fara prea multe detalii, greu de spus cu exactitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care e sonda 1? Ce fel de detalii?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un autoscan complet, sau macar ce tip de motor este, ce masina, etc.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!