Jump to content

Engine Fault Workshop


Mama Omide
 Share

Postare recomandată

Eu zic sa verifici ce ti-am spus-sigurantele. Daca e arsa decuplezi mufa de la clapeta. Tu faci cum vrei. Am crezut ca ai cerut un sfat. Daca nu te multumeste asta e. Spor la treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionucristea

scuzele mele m-am exprimat gresit...prima data o sa tin cont de sfatul tau si o sa verific sigurantele...daca toate sunt in ordinele o sa ii fac o scanare sa vad ce si cum..interesant este faptul ca nu se aprinde tot timpu...doar cand vrea...si doar la pornire

Modificat de ionucristea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil ca clapeta nu merge. Vezi daca la oprire masina se scutura si nu se opreste lin. Siguranta arsa ar trebui sa fie de 10A. Pe acesta ai legat atat ventilatoarele cat si bujiile. So take care - sa nu fiarba motorul daca mergi cu ea arsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionucristea

La oprire nu se scutura...se opreste lin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
ionut.stoica1

Salut,

Am Passat b6 1.8 TSI. L-am luat de curând. Știam că are ceva probleme la galerie. Am rezolvat-o (sau așa cred -avea joc în axul galeriei). Acum am alte simtome: dimineața la prima cheie moare. După care o pornesc și totul e ok. Dacă o las 7-8 ore face la fel. Am fost la diagnoză. Am atașat fișierul cu rezultatul. Răspunsul lor a fost: " bănuim ca e clapeta de admisie". Partea proastă este ca nu sunt siguri așa încât apelez la experiența și cunoștințele voastre.

post-150752-0-06053400-1431695834_thumb.

Modificat de ionut.stoica1
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare a fi clapeta. dar verifica valva de comanda a actuatorului.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ionut.stoica1

Mulțumesc. Din păcate sunt începător în ale mașinilor și încerc sa mă pun la punct cât mai repede. Codul asta are legătură cu ceea ce ai zis tu? Sau ar putea fi una dintre cauze?

"037998283 set reparare supapă"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salut am cumparat un touareg 2.5 din 2008  problema este ca dupa 2000 de ture incepe sa trepideze nu are nici o eroare cardan bun turbina refacuta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jetta20tdiHLDSG6

manual, automat, trepideaza ce, cum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

manuala am fost la augsburg bucuresti nu ii dau de cap

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

post-64655-0-27738100-1437844372_thumb.jSalut. Am plecat din Bucuresti spre parinti in tara si mi-a aparut EXHAUST WORKSHOP si AFS NO FUNCTION VEH. WALLET ! Nu m-am speriat rau ca a mai aparut si alta data dar disparea. Acum a ramas martorul galben cu motorul tot timpul. Nu am avut service in drum si am sperat ca ma pot intoarce in Bucuresti sa rezolv problema. Am ajuns fara alte probleme, am parcat dar cand am incercat sa o mut nu a mai pornit.

Apare ENGINE STARTING si in continuare AFS NO FUNCTION iar cand pun contact....mort, nimic,nimic, niciun sunet nu se aude cuplare de bendix sau pompa sau ceva...mormant.

Bateria este noua si este ok, aerul, luminile functioneaza. Am verificat toate sigurantele ok. Schimbatorul nu este blocat, il pot muta.

Mai mult nu stiu ce sa fac macar sa o pornesc sa caut un service dar este duminica maine.  Nu am pe nimeni cu tester in apropiere si nici pe cineva cat de cat priceput, sunt undeva rupt de lume.

Astept un sfat de urgenta si daca nu gasesc voi chema o masina sa o duc pe platforma. Cu multumiri

post-64655-0-91451000-1437844606_thumb.j

Modificat de biuli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Esti sigur ca bateria este buna ? Poti verifica voltajul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cablul de masa intre motor si lonjeron dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria este noua, Varta in garantie, dar am verificat voltajul pe ea si este bun. Voi verifica tot ce-mi sugerati si revin. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Bateria din cheie cand ai schimbat-o?

 

 

Ca sa stim sigur unde este defectiunea, va trebui sa-i faci o scanare cu VCDS si s-o postezi aici, altfel... vorbim discutii. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu era buna bateria din cheie nu cred ca se afisau martorii in bord, dar merg luminile, aerul si in plus am incercat si cu cheia acea de service din plastic si rezultatul este acelasi. Astept acum sa vina cineva pt o diagnoza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reusit sa fac o diagnoza mai de provincie, adica fara nicio explicatie. Tot ce am aflat am pus in attach. Stie cineva ceva despre acest raspuns va rog ? P1570

post-64655-0-38300300-1437973330_thumb.j

post-64655-0-38509500-1437973345_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cam prapadit testerul ala... p1570 iti zice ca motorul e blocat de imobilizator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

So...

Gaseste un coleg de aici de pe forum care sa-i faca o scanare completa cu VCDS!

 

Daca eroarea de mai sus este combinata cu 01176 - key: signal too low, ajungem la ce-am sugerat mai sus: bateria din cheie.

Daca nu, verifica releul 109.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din zeci de discuttii la distanta cu mecanici, electricieni...pt ca masina este inca in provincie si nu am avut acces la o testare profesionista, mai multe pareri au fost ca vinovat este electromotorul, eu intradevar observand in ultimul an ca la pornire de cele mai multe ori se oprea la prima cheie. Vine cineva sa il verifice.La diagnoza ar fi trebuit sa arate ceva daca erau pb la electromotor?

Modificat de biuli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu. Doar turatia cu care invarte motorul la pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti

 

Revin cu problema de la postul #676. Dupa discutia cu voi am luat cablajul la verificat, si undeva intre senzori si ECU am gasit cateva fire ciupite, dar nu imi pot da seama de la ce pentru ca acel copex de protectie era neatins. Am izolat toate ciupiturile si de atunci nu am mai intampinat probleme, pana saptamana trecuta, in drum spre Grecia.

Postez log-ul cu erorile, sa ma lamuriti daca poate fii altceva, sau e nevoie sa schimb cablajul.

 

 

                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Control Module Part Number: 03G 906 016 DJ    HW: 028 101 188 3

  Component and/or Version: R4 1,9L EDC G000SG  6250

           Software Coding: 0050071

            Work Shop Code: WSC 66565 257 00032

                      VCID: 6ED328337962DE6E76F-803B

3 Faults Found:

 

18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor 

            P1592 - 000 - Implausible Correlation

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Torque: 0.0 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 11.93 V

                    Bin. Bits: 00101101

                    Absolute Pres.: 948.6 mbar

                    Absolute Pres.: 1224.0 mbar

 

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70) 

            P0101 - 000 - Implausible Signal

             Freeze Frame:

                    RPM: 2058 /min

                    Torque: 0.0 Nm

                    Speed: 76.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Duty Cycle: 96.8 %

                    Bin. Bits: 00101011

                    Mass Air / Rev.: 230.0 mg/str

                    Mass Air / Rev.: 495.0 mg/str

 

18104 - Powertrain Data Bus 

            P1696 - 000 - Implausible Message from Steering Column Controller - Intermittent

             Freeze Frame:

                    RPM: 0 /min

                    Torque: 0.0 Nm

                    Speed: 0.0 km/h

                    Load: 0.0 %

                    Voltage: 12.08 V

                    Bin. Bits: 00101111

                    Bin. Bits: 11000000

                    (no units): 2.0

 

 

Readiness: 0 0 0 0 0 

 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Din zeci de discuttii la distanta cu mecanici, electricieni...pt ca masina este inca in provincie si nu am avut acces la o testare profesionista, mai multe pareri au fost ca vinovat este electromotorul, eu intradevar observand in ultimul an ca la pornire de cele mai multe ori se oprea la prima cheie.

 

P-aia mai prosti i-ai gasit sau cum? :scratch:

Faptul ca se oprea la prima cheie tine de imobilizator, nicidecum de electromotor.

Si asta ti-o poate spune oricine are ceva cap si stie despre ce vorbeste.

Daca NU PORNESTE da, atunci poate fi de vina electromotorul pentru ca nu invarte motorul cu turatia necesara pentru ca acesta sa porneasca, dar daca e asa cum spui ("se oprea la prima cheie") atunci SIGUR e de vina imobilizatorul.

 

My 2 cents. :)

 

LE:

Daca masina e in Bucuresti, vorbeste cu Florin sau cu Al Bundy si sigur te ajuta cu o scanare si poate si cu remedierea defectului. :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru prima eroare exista un cablaj de reparatie care se monteaza intre ecu si senzorul de presiune si temp de pe galeria de admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci a doua eroare nu are treaba cu cablajul? Cea de-a treia cred ca e din cauza ca am schimbat volanul....

Ma gandeam sa iau de la dezmembrari toata instalatia, de la ecu spre toti senzorii.E complicat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!