Jump to content

 Funcționarea acestui site este susținută de cele 3-4 firme ce afișează bannere între posturi. Ar fi o plăcere pentru noi dacă ar fi adăugat site-ul nostru în lista de excepții ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult susținerea acestei comunități. Promitem și veți vedea că nu avem reclame intruzive și nici deranjante. Mulțumim! :) 

olylucyan

BKE Nu porneste

7 postări în acest subiect de discuţie

olylucyan

Buna ziua tuturor,

Ieri pe la amiaza am incercat sa plec la drum cu un B7 BKE in sensul ca am pus contactul, am dat la cheie, masina a pornit la sfert ca de obicei dar a murit dupa o secunda de mers normal, iar in bord mi-au ramas aprinsi martorii de baterie si ulei. Mi s-a parut un pic ciudat dar i-am luat contactul, am scos cheia si am repetat. A doua oara cand am pus contactul, pe langa toti martorii care apar la pornire au mai ramas aprinsi cei de la abs, airbag si esp, voi adauga faptul ca se aude si pompa cum trage din rezervor. Cand dau la automat motorul invarte normal, doar ca nu ajunge motorina in cilindri. Nu iese fum deloc pe la teava de esapament oricat as da la automat. Am incercat sa o pornesc cu mufa de la MAF scoasa, nimic. Situatia e mai complicata si din cauza faptului ca masina am lasat-o in alt judet. Va rog sa va dati cu parerea, din ce am citit J234 nu ar trebui sa inhibe pornirea, dar TCM nu ii vad rostul la o masina ce are cutia de viteze manuala. Multumesc!

 

Log-ULTIMEL-WAUZZZ8E86A061498-197570km-122764mi.txt

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
calin.g

Vezi sa nu fie clapeta de shut off blocata pe inchis.

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
olylucyan

Voi desface sa ma uit, mulțumesc pentru răspuns! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
olylucyan

Clapeta nu era blocata pe închis. Am scos furtunurile din filtrul de motorina, motorina primește. Egr nu era înfundat. La start synchronisation este valoarea 2,dar din ce îmi aduc aminte ar trebui sa pornească cu 2.în schimb la injector status am valoarea 128 la toate 4. Când dau la cheie motorul se învârte cu 210rpm constant. Nu cred ca este sarita de la punct, vcds îmi zice ca are exact cât era și înainte la synchro angle adică +1,5. Orice părere este bine venita. 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
olylucyan

Am reușit sa o pornesc pana la urma cu spray de pornire, problema o sa vad care e de fapt mâine când merg cu ea la mecanic. Numai bine! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
olylucyan

După o vizita la mecanic am aflat de ce nu pornea, motorina proasta de la Petrom Piatra Neamț sau Bicaz, iar restul erorilor au apărut de la doua siguranțe coclite. Acum merge foarte bine. Bafta va doresc! 

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri
cogdao

Frumos din partea ta ca ai revenit si cu lamurirea, majoritatea nu o fac. Drumuri bune!

Distribuie această postare


Link către postare
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont

  • Activi pe această pagină   0 membri

    Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.

×

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri