Jump to content

Un Mk5 GTI in cautarea echilibrului


ihlades

Postare recomandată

Te salut inca odata si aici, regret extrem de tare ca eram pe fuga ca as mai fi stat de vorba. Ma bucur ca am recunoscut masina si am reusit sa te prind la o mica vorba. Mult spor in continuare, astept sa mai citesc ce mai faci la masina detaliat, cum ne-ai obisnuit 

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Astept cu interes noutati de pe topicul tau, spor in continuare!

Link către comentariu

Nu vin cu niciun update, dar au inceput sa apara cateva materiale de la trackday pe care vreau sa le impartasesc aici. Eu nu prea am poze cu masina, asa ca ma bucur mult pentru ele.

36064761_1369731386496267_7727846905215975424_o.thumb.jpg.0f8acfae51930504de77ac4213a093f8.jpg36054126_1369746839828055_5968376916338540544_o.thumb.jpg.6dec26a6e5d590b0dbff8c980bd3c4fb.jpg36063207_1369716389831100_82463277593919488_o.thumb.jpg.f29332218877f20a8a83443223300cbf.jpg36087638_1369742686495137_5791271633490542592_o.thumb.jpg.adc97b48e88296163dc4adda10dc34d2.jpg

A aparut si videoclipul lui Cristi Calugaru de la trackday, de la minutul 6:25 il depasesc si trec in fata lui. E frumos sa vad ca masina chiar sta bine pe viraje, pare stabila si competenta chiar daca e cam moale.

 

Link către comentariu

Concluzia este ca masina ta e setata mult mai bine decat a lui si avantajul greutatii mici si cutiei automate nu sunt suficiente pentru a compensa setarea masinii tale. Nu stiu daca mi se pare dar dupa ce l-ai depasit am impresia ca s-a lasat condus de emotii si a inceput sa faca greseli mai multe :)

Modificat de ShadoWzZ
Link către comentariu

Cred ca ii "obosise" masina, mi se pare ca a pilotat prea agresiv pentru o masina de strada si se vede ca incepusera cauciucurile sa piarda din aderenta. Diferenta de viteza oricum a fost tot timpul, doar ca la trackday nu fortez depasirea ci o astept, ca nu suntem in competitie; de-aia cand eram in spatele lui franam mai devreme si lasam masina in frana de motor uneori. De obicei daca sunt mai rapid sunt lasat sa depasesc asa ca n-are sens sa risc aiurea.

#n-ambanidealta

Link către comentariu

arata foarte bine masina pe viraje - ti-a iesit fain setupul. imi place si cum ai trecut glont pe langa renou si apoi teai plantat pe viraj cu o usoara plecare de spate de la franare :)

Link către comentariu

Revin eu cu o intrebare la care nu ai raspuns....dead set este cel de la TyrolSport ? cum se comporta dupa ceva km  ?  

Din cate vad pe pagina lor , suruburile incercuite de mine in poza nu primesc saibe...e corect? 

 

image.png

Link către comentariu

Salutare, imi cer scuze; cumva am ratat intrebarea ta.

Kit-ul meu nu e de la TyrolSport, e o imitatie autohtona. Kit-urile deadset vin cu 12 bucse - cate 2 pe surub, 3 suruburi pe fiecare parte a masinii.  Personal, recomand achizitionarea unui kit care vine cu suruburile ARP (cele de la TyrolSport si CTS Turbo, de exemplu) sau cel putin inlocuirea suruburilor cu ultima revizie de la Audi/VW. Suruburile pe care le-ai incercuit tu prind doar bascula de cadru si nu fac obiectul kit-ului deadset. Bucsele metalice se pun la prinderile pe sasiu, ca sa nu se mai miste puntea relativ la sasiu.

Link către comentariu

Merci de raspuns ( nu pusesem eu intrebarea dar si eu asteptam raspunsul ) .....stiu rolul lor , dar ma gandeam ca si prinderea aia are nevoie de ceva rigidizare ( am vazut ce joc are cand am schimbat bucsele si am trecut la cele de ttrs ) ...la ce pret a ajuns kitul ? 

Link către comentariu

M-a costat 800 de lei cu montaj dar fara suruburi care mai sunt cateva zeci de lei. Interesant ce spui, la prinderea bucsei n-am vazut joc, mai verifica o data daca sunt stranse la cuplul corect; sau, daca se vad urme de miscare acolo, schimba suruburile pentru ca pot fi deformate.

Link către comentariu

este joc cu suruburile slabe (joc ce nu prea imi convine pentru ca bucsa se poate misca /pozitiona la franari puternice ) ..... am schimbat suruburile cu unele noi si sunt stranse la cuplu indicat (dar am urcat un pic peste pentru ca la franari violente cu masina full auzeam ceva trosnituri, confirmate de pozitia usor miscata a bucsei in raport cu puntea...) 

 

Link către comentariu
On 6/24/2018 at 9:59 AM, ihlades said:

Saga downpipe-ului continua; am vazut situatia asta drept scuza perfect sa elimin precatalizatorul, ca sa scada un pic temperaturile pe evacuare si sa usurez munca motorului, dar dupa aproape o luna nu am izbandit sa fac asta. Am fost amanat de n ori cu promisiuni si scuze incat regret ca am ales solutia asta... dar hei, am promisiunea ca mai dureaza doar cateva zile. :) De cand am avut neplacerea merg cu downpipe-ul unui prieten care are racordul flexibil spart. Zgomotul, mirosul si lipsa puterii ma fac cu capul, trebuie neaparat sa rezolv problema asta. 

 

Asta povesteam acum putin timp... downpipe-ul e gata si e pe masina acum. Am avut prea multa incredere in tipul care a facut modificarea pentru ca dupa intarzieri si scuze, acum si rezultatul e... un gunoi. A facut gaura de la iesirea din turbo prea mica si acum sistemul de evacuarea este ineficient.

Consumul a crescut, puterea a scazut si am o frana de motor de mama-mama!

Saptamana asta sunt cu masina in Grecia apoi o saptamana pauza inainte sa plec in Italia. In acea saptamana de pauza vreau sa rezolv problema si probabil voi trece la un downpipe fara catalizatoare si Stage 2 ca sa nu mai depind de priceperea si interesul "meseriasilor".

Link către comentariu

Cred ca ar fi bine sa ne spui unde ai avut esecul cu evacuarea, sa ocolim si noi. 

Link către comentariu

Sure, Service Auto Mecan la recomandarea unui (fost? :biggrin:) prieten.

Modificat de ihlades
Link către comentariu
  • 3 months later...

fain post! intrebare ..la ce te uiti intre scaune atat de insistent in primul filmulet ? si dc esti asa de nesigur in ce treapta sa fi(tot in primul filmulet ) ...eu pe drumurile noi (inclusiv pe stelvio ) am tinunt gps pornit , functioneaza ca un navigator de raliu :)) 

Link către comentariu

Hahaha, mișto observație cu treptele de viteză. Pe drumuri publice duc o luptă interioară așa... pe linie dreaptă nu vreau să merg repede, să accelerez tare, să fac zgomot, să ajung la viteze absurde... chiar dacă mă distrez pe șosea, nu mă împac cu vitezele mari, îmi plac mai degrabă virajele și acolo trebuie să fiu în treapta potrivită. Plus că-mi place să folosesc cutia de viteze (vezi atașament). :Driver:

Între scaune mă uitam la telefonul cu navigație - eu îl țin deasupra scrumierei, sub panoul de climatronic. Nu mi-au plăcut niciodată suporturile pentru telefon sau navigațiile integrate, poate doar CarPlay/Android Auto. #piticipecreier

WhatsApp Image 2018-10-14 at 18.54.30.jpeg

Link către comentariu

Merci, nu știu cât de frumoasă e, ține de ochii privitorului, dar își face treaba. :) E a mea de la 127.000km, acum atinge 184.000km și încă mă duce la muncă, în concedii și la circuit... e bătrână și îi mai scârțâie încheieturile dar sincer cred că valoarea ei practică e mai mare decât valoarea financiară.

Link către comentariu

GTI e o masina speciala, va atrage tot timpul priviri mai ales in configuratia de rosu, eu avand aceiasi culoare.

Am mai avut un GTI si era negru insa nu atragea atatea priviri pe cat atrage rosu tornado, care se inchide cand e inourat afara iar cand bate soarele in ea, e o culoare de rosu aprins.

Link către comentariu

Daca tot te mananca sa treci inapoi la catalizator, un K04 e capabil de peste 300cp cu evacuarea stock(mai ales pe AXX unde ai compresie mai mare) si probabil setup-ul va fi mai eficient, pe cand k03 chiar munceste in clipa asta. Un K04 cu o harta liniara cred ca ar fi pe gustul tau iar stresul asupra internelor cu siguranta va fi mai mic. Ca bani iesi cam fix la fel.

Modificat de Ionescu George
Link către comentariu

Nu prea ma-ncanta ideea de K04 din mai multe motive, dar oricum... ca bani nimic nu e mai ieftin decat s-o las asa cum e. :D

Link către comentariu
On 10/28/2018 at 10:25 AM, ihlades said:

 Și uite că și șasiul de Golf, așa greu și "safe" cum e el, poate fi competent!

Eu cred ca in situatia de fata, in primul rand a fost competent soferul si omul care a modificat masina ;) Imi place foarte mult cum mergi, iar timpul este excelent pentru cauciucuri de strada. 2.03.9xx ai facut tot cu pasager?

Pentru circuit, ai putea sa incerci 2 Federal 595-RSR macar pe fata. Nu sunt semislick adevarat, dar sunt ieftine, au talon rigid si au grip peste PS4 zic. Sper sa ne vedem pe la circuit :salut:.

 

Bafta!

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!