Jump to content

VW Passat B7


Muale

Postare recomandată

Xenon a fost un "must" la căutare. 

In schimb, scaunele le-aș schimba ;)

Momentan #rezist

Link către comentariu

Sambata am dat o fuga la munte.

Am facut plinul si vroiam sa vad consumul pe metoda manuala dar...am uitat sa notez km.

Eh, data viitoare.

Masina s-a comportat frumos pe autostrada, consum ok. Imi place noul pilot automat (posibilitatea de +/- 10 km ce nu o aveam la Golf).

Parca nu mi se pare ca se infige la fel de bine ca Golf-ul. Stiu, este CR vs PD la motor.

Trebuie sa iau un cablu de diagnoza sa mai butonez la ea si pana atunci trebuie sa identific siguranta de la spalatoarele de far, pe langa faptul ca "sug" mult lichid, nici nu spala si umplu botul de zoaie.

Link către comentariu

Că să ștergi fara spalatoarefaruri oprești luminile de pe buton, dai pe 0 și apoi dai lichid. Mai nasol e noaptea, că nu poți face asta :))

Link către comentariu

Stiam de smecheria asta dar nu vreau sa sting mereu.

Se pare ca siguranta # 33 se ocupa de pompa de far. Voi testa diseara.

Link către comentariu

Eu la Golf, dupa ce mi-a spus @nemtzalau care-i siguranta la spalatoare, si am scos-o, nici nu am mai simtit nevoia sa folosesc optiunea. 

Link către comentariu

probabil toamna/iarna cand mergi la drum lung si se depune mazga aia, sa fie utile.

desi multi spun ca nu au forta si nu reusesc sa curete mare lucru.

Link către comentariu

Da, dar nu aveai xenon... :) 

Eu zic sa le lasi asa si in loc sa tragi mult de maneta sa dai sprituri, spalatoarele de faruri intra dupa cateva secunde parca, nu odata cu cele de la parbriz. 

Link către comentariu

intra la X spalari de parbriz, cu faza scurta aprinsa.

nu trag mult de maneta.

Link către comentariu

In trecut actionau cand maneta era  actionata un anume timp, mai nou spalatorile actioneaza la actionari succesive ale manetei.

Eu la Golf am setat din VCDS ca spalatoarele de la faruri sa intre doar daca tin foarte mult de maneta, astfel le pornesc doar cand vreau eu. Mi se pare mai ok sa le setezi din VCDS decat sa le anulezi, au si ele rostul lor.

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu

Si la mine la Passat face la fel. Indiferent cat tragi, primul spritz sar si ele. 

Link către comentariu

Asta zic, voi vedea daca rostul lor chiar are rost. Dar asta vad intr-o zi cu noroi pe jos.

Pana la urma la asta se seteaza nr de actionari (eu asa stiu) sau timpul de actionare?

Link către comentariu

Da, my bad! Aparent functioneaza la prima spalare, daca sunt farurile aprinse, apoi la fiecare a 5-a...

Parerea mea e sa inveti sa traiesti cu ele, chiar degeaba nu sunt puse acolo

Link către comentariu

Din cate am citit undeva, poti seta si la ce numar de actionari sa porneasca iar (standard e 5), si mai stiam ca poti interveni cu delay, gen tii 2 secunde si apoi pornesc si ele.

Modificat de Bitter_Sweet
Link către comentariu

Uuuuu! Nice! Sa o folosesti sanatos si bucuros multi ani si km de acum inainte! 

#followthetopic :))

Link către comentariu

Spalatoarele de far intra dupa fiecare punere a contactului la fiecare prima si apoi din 5 in 5 actionari ale manetei. Asa e standard

Link către comentariu

Mie mi s-au parut extrem de utile iarna cand ninge. De multe ori am constatat ca farul e curat in dreptul fazei scurte si complet acoperit cu sare si mizerie in rest. Sunt foarte eficiente dar eu am folie din poliuretan pe faruri si poate asta faciliteaza curatarea. 

Link către comentariu

asta vreau si eu sa testez, cat de eficient e jetul ala.

nu am zis ca le opresc permanent, siguranta se pune si se scoate foarte usor.

Link către comentariu

Cateva zile masina sta pe bara.

Ieri am fost la Politie pt inmatriculare. 2 ore de asteptat la coada urmate de 2 zile de asteptat sa iasa numerele+talonul. 

Inainte de a merge la Politie am lasat masina la PBV pt o verificare.

Link către comentariu

A fost ok 2 ore - acu un an cand mi-am inmatriculat busul am stat juma de zi - si nici macar nu mi-a dat talonul in aceeasi zi.

Link către comentariu

nici mie nu mi-au dat talonul.

au fost 170 persoane in fata mea dar se miscau bine oamenii la ghiseu.

Link către comentariu

Sa o stapanesti sanatos. O adevarata masina de familie.

Link către comentariu

Multumesc Flavius!

Am luat numere, trebuie sa iau sticker.

Inca umblu cu uleiul si filtrele in portbagaj, nu am avut cand sa il schimb; daca ma apuc sa le schimb singur trebuie sa amorsez traseul de motorina si nu am vagcom.

Inca umblu cu interiorul murdar, nu am avut timp sa il spal (rusine, stiu).

Si ca noutate, nu merge compresorul de AC (inteleg ca e problema comuna)...

Link către comentariu

probabil electrovalva cu probleme, daca freon are.

sa o stapanesti sanatos !

Link către comentariu

Multumesc, Florin!

freon cred ca are, altfel dadea eroare , nu?

cine s-a uitat a zis ca e fulia/axul. surubul de fixare era slabit.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!