Jump to content

VW Passat B7


Muale

Postare recomandată

în urmă cu 7 ore, Laurentiu_LWR a scris:

Vezi ce patesti daca dai cu veselina pe prezoane...:))Glumesc...cred...sper :P

 

Da ce treaba are cu vaselina? Cu vaselina sau fara, nu trebuie sa se desfaca decat daca sunt prezoanele ne-stranse. Daca sunt stranse nici cu vaselina pe ele nu au voie sa se desfaca. 

ps: nu stiu sigur, dar tin minte niste discutii. La vw in manuale, se specifica sa nu cumva sa pui vaselina. La unele modele de audi, recomandau sa ungi prezoanele cu vaselina. Tot 5x112 are si Passat-ul si Audi. Mnoh... 

 

Link către comentariu

Cuplul de strângere este calculat în funcţie  de forţa de frecare. Practic forţa de frecare este cea care împiedecă şurubul/prezonul să se desfacă, iar ea este direct proporţională cu apăsarea normală (asta este dependentă de cât de mult strângi) şi de coeficientul de frecare dintre suprafeţe. Considerând o forţă oarecare necesară pentru a nu se desface prezonul sau şurubul, punând vaselină se modifică dramatic coeficientul de frecare şi în consecinţă este necesară o forţă de apăsare mult mai mare, deci un alt cuplu de strângere care s-ar putea să nu-l poţi atinge cu cheia standard din dotare.

Link către comentariu

@Laurentiu_LWR pistolul are 3 trepte dar am strâns cu 1 de frica sa nu strâng prea tare.

@vali zak apreciez, dar am și eu.

Am pus azi (am pus și capac la loc) , nu sunt probleme cu filetul. 

@Laurentiu_LWR pistolul are 3 trepte dar am strâns cu 1 de frica sa nu strâng prea tare.

@vali zak apreciez, dar am și eu.

Am pus azi (am pus și capac la loc) , nu sunt probleme cu filetul. 

Link către comentariu

@Emy D era o gluma...

Au fost ceva discutii pe tema asta in paginile anterioare...si de aici mi-a venit gluma  :P

@Muale am studiat multe filmulete pe YT vis a vis de pistoalele cu impact si chiar nu as avea incredere doar in ele pt strangere...

Conteaza foarte mult cat lasi pistolul sa "bata".

Verificarea ulterioara cu dinamometrica sau chiar coarba...cred ca e cv ce nu trebuie uitat. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Scurta mentenanță, schimbat filtru aer și verificat lichid frână. 

Filtrul de aer nou îl aveam de la ultima revizie dar când am desfăcut sa îl schimb, cel vechi era f curat asa ca am decis sa îl mai țin. 

Nici acum nu era îmbâcsit rău. 

IMG_20200509_132218.thumb.jpg.3b7a19f5a08e8a687bc621b0b37fc35a.jpg

Lichidul de frână l-am testat cu o "jucărie", posibil sa nu fie la fel de exact rezultatul ca la un aparat profi. 

Dar am văzut ca este și închis la culoare și vechi, conform istoricului service asa ca trebuie schimbat. 

IMG_20200509_131645.thumb.jpg.ea7c6dd4c97f6a1276b1dabe54649307.jpg

 

 

Link către comentariu

mixed feelings cu jucaria aia - am imprumutat mai demult una - si mi-a aratat si la lichid nou, abia desigilat, si in termen de garantie, ca trebuie schimbat...

Link către comentariu

de aia nu ma bazez pe ea ci pe isotricul de service.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Tot din seria de activități în perioada de izolare :

Polish faruri + folie. 

 

IMG_20200510_123951.jpg

IMG_20200509_182541.jpg

IMG_20200510_143638.jpg

Link către comentariu

Ce folie?

Faci operatiunea asta si pentru clienti?

 

Link către comentariu

Am folosit Oraguard 270 Stone Guard film.

Si pt. clienti.

 

 

Link către comentariu

A iesit foarte bine !   Vad ca si bateria sta la incarcat cat stai cu capota deschisa :) 

Link către comentariu

Da, daca tin mai mult timp masina in garaj, pun si redresorul pe baterie.

Mai ales la masinile pe care le curat si stau cu usile deschise cateva ore si au scaune electrice.

Link către comentariu

Folia de care spui are si protectie UV, care este foarte importanta la plasticul farului. Very good.

Link către comentariu

Până acum am făcut de doar două ori polish farurilor, o dată la Golf-ul 4 break pe care l-am avut, la niste faruri In-pro care se matuisera nasol și a doua oara la farurile de la Golf-ul 5 actual, pe care le luasem ușor matuite. E o operațiune pe care o fac just in case, în rest le las în pace.

După polish sunt mai sensibile la UV? Folia xam cat timp rezistă la abraziune/spălare și UV până trebuie schimbată?

Link către comentariu

Producătorul da o garantie de 5 ani. Vedem cum evoluează. Și dacă rezista jumate din garanție tot e ok.

Link către comentariu

Polish-ul indeparteaza stratul de protectie UV de pe far si daca nu se protejeaza din nou in 6 luni se face mai galben decat inainte.

Sunt o multime de video pe net cu problema asta.

De aceea se aplica doar folie cu protectie UV.

Link către comentariu
în urmă cu 18 ore, Muale a scris:

IMG_20200509_182541.jpg

M-am uitat de 2 ori (numai ce m-am trezit), aveam impresia ca ai taiat "sticla" :)) Super au iesit.

Link către comentariu

A mai spus cineva asta :P

l-am taiat sa curat pe interior.

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Am ajuns la 120000 km

IMG_20200603_182805__01.thumb.jpg.2597e82fc4c15162324928035b725a16.jpg

 

In weekend am făcut un drum la munte, consum ok, regenerare dpf ok. 

PhotoGrid_1591271328501.thumb.jpg.78a3094cc96a53c8a2d1d1c81bbf1ac2.jpg

 

Am curățat și motorul de praf, vad ca se murdărește mai repede fata de Golf. 

PhotoGrid_1591271508797.thumb.jpg.fad29a4bcf44c6ac223021058edfc169.jpg

PhotoGrid_1591271439747.thumb.jpg.0ce075ba3262931c48bfe096ccd73c52.jpg

Link către comentariu

Daca nu sunt informatii proprietare, pot sa te intreb ce ai folosit pentru curatare? Clatirea ai facut-o cu aparatul cu presiune sau la furtun?

Multumesc :)

Link către comentariu

Probabil ca iti face placere sa cureti motorul dar poti incerca si chederul 1Z0 823 723 A, cand am avut Passat-ul pe mine ma ajuta sa il mentin mai curat.

Link către comentariu

@kkhheelloo Supermafrasol si spuma activa albastra de la Pro-X.  Clatirea cu furtunul.

@Boditza mersi de pont, vazusem ceva cheder pe capota si am zis ca e suficient, nu stiam sa mai existe unul acolo.

Daca forma "buzei" este clasica, cred ca merge montat orice cheder profilat.

Link către comentariu

Multumesc frumos pentru informatii.

Eu am acel cheder de skoda montat si am si un profil D montat pe buza capotei si ajuta mult in conditii de ploaie, mazga si zapada aia amestecata cu nisip si sare.

De prin martie lucrez remote la ai mei la curte, si am prins niste vanturi de aveai praf si unde n-ar trebui, si pot sa-ti zic ca nu prea fac fata chederele :)  

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!