Jump to content

VW Passat B7


Muale

Postare recomandată

Am incercat si eu sa acopar ciupiturile din capota cu metoda asta : cornell pen. 

Din pacate pretul in Ro e nesimtit . Ajunge aproape 200 lei.

Asa ca a recurs la o varianta mega ieftina, care cred eu ca e la fel de productiva. Ai nevoie de un stilou si o seringa de 5ml. O sa pun o poza cand ajung acasa cu dispozitivul artizanal , asemanator cu "pixul cornell. In weekendul trecut am reusit ca acopar cateva sute de ciupituri pe o capota alba intr-un timp rezonabil.

Avantajul major e ca nu mai trebuie curatat sau "spalat" . Il poti arunca si iti faci altul. 

Link către comentariu
30 minutes ago, Muale said:

 

@bubu182 o sa incerc. nu stiu ce sa se simta, totusi tu ai 1l de cmc in plus

Vorbesc din experienta de pe 2.0 CBBB softat ce l-am avut pe CC :D  

Link către comentariu

In ordine:

- am incercat si eu vopsea/lac original. La ciupituri merge, la zgarieturi nu prea. Am incercat dupa aceea cu un smirghel de 5000, polish, degeaba.

- felicitari pentru 190 cp (WOW). Asa am simtit si eu: in a 3-a, a 4-a, a 5-a, etc, la peste 2000rpm, alta masina.

- cred ca ai ales bine firma; @koz si staff-ul sunt OK. Eu am discutat amanunte cu Andrei si am rezolvat masina cu Mihai. Super multumit dupa un an si... Cand am timp/drum la Brasov fac si eu un dyno.

Link către comentariu

Am revenit. 

Poate o sa radeti dar dozajul este foarte precis si e foarte productiv. 

Spor la treaba. 

20191007_183307.jpg

20191007_183256.jpg

Link către comentariu

Merge si cu pensula din dotarea trusei insa grija sa nu se faca picuri pe pensula si doar se puncteaza pana iese cum vrei. Eventual in mai multe straturi cu pauza de uscare. Eu am reusit numai cu pensula.

Link către comentariu

interesanta ideaa, nu inteleg ce rol are stiloul, in afara de rol ergonomic pt unii.

conteaza acul, cat de gros este. l-ai taiat cu cleste sau cu panza? acul e util la gauri f mici, unde pensula ar acoperi si pe langa.

Link către comentariu

Acul e taiat cu Dremel-ul. Am incercat si ac de seringa insulina. Mult prea mic.

Acul la seringa de 5 ml e cel mai bun compromis. Poti folosi si pentru gauri mari - punctand si acoperind toata zona.  

Pixul gaurit e pentru ergonimie , sprijin si usurinta in utilizare. Nu poti sta cu mana in pozitie fixa timp de 1 ora. O sa obosesti. 

Link către comentariu

Felicitari de rezultate...?

Totusi...de ce Brasov?sunt caii mai frumosi ca la Bucuresti?:P

Ce urmeaza...frane...racire sau evacuare?:P?

Link către comentariu

Cai de munte, hrăniți cu iarba din aia verde. 

Brașov, ca am prins o oferta buna acolo. Altfel erau ok și caii de capitala. 

Nu cred ca urmează nimic din ce spui tu. Nu e mașina de stage 2,de făcut liniuțe sau mers tare pe circuit. Nu se încinge și nici nu frânează altfel de la 100 la 0 dacă are 100 sau 200 cai. 

Evacuarea o păstrez ca nu are funingine pe interior. Poate niște tips-uri... 

Frâne, schimb de discuri și plăcute dar momentan mai merge. 

Link către comentariu

Gândeşte-te că ajungi mai uşor la viteze mari, de aici şi problema cu frânele. Una e să mai ai 30 de metri până la obstacol şi să ai 80 kph, alta e să ai aceeaşi distanţă disponibilă dar să te surprindă cu 110 kph. Viteze pur orientative.

Link către comentariu

inteleg ce spui, daca ii dau talpa spre un obstacol, un timp constant apoi calc frana, acum voi avea o viteza mai mare in momentul franarii, decat aveam inainte.

dar daca folosesc acei cai sa ajung la (sa zicem) 90 kmh sau ii folosesc pe cei vechi si sare ceva in fata, tot de la 90 franez cu aceleasi frane si cu 100 cai si cu 200.

ieri am dat o fuga la Sinaia. consum 5.6% in conditiile in care am prins f aglomerat la intoarcere.

Link către comentariu

cred ca ai facut o treaba fffoarte buna cu stage 1 asta .

motorul asta chiar poate sa duca lejer cei 190cp.

sa i stapanesti cu placere ! :) 

 

Modificat de cascadoru
Link către comentariu

Asa de bine te inteleg. Cand ma gandesc ca eu am sarit de la 105 la 140 si am fost impresionat, si sunt inca. Tu la 190...

 

Link către comentariu

da, ma bucura cand ii mai dau o talpa prin treapta 2-3 dar scurt ca in oras e limita de viteza mai jos, gropi multe etc :P

in general in oras nu voi abuza de cai, nu prea am unde. dar e misto senzatia in scaun cand simti ca motorul mai poate.

Link către comentariu

Vei observa diferenta, la drum lung, in depasiri cand vei avea 2000 rpm+ in treapta de viteza potrivita. Este WOW...

Link către comentariu
2 hours ago, CristianH said:

in depasiri cand vei avea 2000 rpm+ in treapta de viteza potrivita. 

cum adica?

treptele de viteza sint setate din cutie... ai acelasi rpm la o anume viteza intr-o anume treapta de vit, nu poti modifica sincroanele din cutie

Link către comentariu

Dar avand in vedere ca motorul are mai multa putere, la acelasi RPM si in aceeasi treapta de viteza masina o sa traga mult mai bine. Si nu ca mult, muuult mai bine! :)

Si treapta de viteza potrivita inseamna ca nu poti sa compari cum trage masina de la 90 km\h in treapta 6 cu modul in care trage masina de la 90 km\h in treapta 3, de exemplu... ;)

Link către comentariu

Cum spune @Rave, deși într-o vreme a lui trăgea bune indiferent de rpm. De trepte nu zic, n-avea.

E vorba de cum se simte motorul, cum accelerează la viteza (ca de pe loc plec ușor). 

@detinator când ne vedem sunt curios sa facem schimb de mașini. 

Link către comentariu
10 hours ago, Muale said:

da, ma bucura cand ii mai dau o talpa prin treapta 2-3 ...

... dar e misto senzatia in scaun cand simti ca motorul mai poate.

I know that feeling :D . Sa vezi cum era la Audi cu quattro si PD la 205CP si 420Nm :D Sa te poarte fara probleme toti calutii !

Link către comentariu

Motorul PD e mai brutal la accelerație, știu de pe golf. 

Asta e mai liniar și te împinge altfel. 

Multumesc pt urări. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Zilele trecute i-am făcut o mini-pregătire de iarna. 

Aspirat interiorul, șters praful și aplicat un dressing pe plastice. 

Spălat exterior și aplicat un combo lăudat de altii: Menzerna Powerlock + Collinite 845. 

IMG_20191027_165723-864x1152.thumb.jpg.15aa08d865459c9a4fac942f7583d52e.jpg

PhotoGrid_1572263827107-960x960.thumb.jpg.9ba457b5b285d7dd145d1762c08805b2.jpg

IMG_20191029_102039-01-1843x1382.thumb.jpeg.d9cff0de517b6b45a9b730c49a209fd1.jpeg

Din păcate rezultatul nu a fost fotografiat și a doua zi am mers prin praf...

Am schimbat și led-urile din lampa ușa și lampă picioare pt ca am vrut o lumina mai calda. 

Stiu ca toti alearga dupa lumina puternica, alba dar la mine acum se vede ca si cum as avea becuri clasice :) Bine, mai puternic.

PhotoGrid_1572259083505-960x960.thumb.jpg.67c8acbee47b5da2b3b6bf2696d4b0d0.jpgPhotoGrid_1572259447390-960x960.thumb.jpg.0aa5c44227e0484be903ca12f92b8d00.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

Pune lampi de B8, au tot leduri ,dar se vad mult mai frumos. Gasesti la chinezi la pret bun.

Modificat de florin r.
Link către comentariu

O sa le caut, mersi. 

Nu caut lumina mai puternica, nu vreau cu logo. Nu știu cum ar fi superioare ăstora de B7

Link către comentariu

Menzerna Powerlock este si pentru masini noi? Ca nu gasesc concret ceva. Sa nu fie un polish mai slabut

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!