Jump to content

VW Passat B7


Muale

Postare recomandată

Foarte tare, zici ca se potriveste perfect in locul vechilor capace?

Vad ca se pune doar pe Skoda Scala si va fi si pe Kamiq cand apare.

Pret oficial la dealer 23Lei.

Link către comentariu

Da, are același diametru. 

Da, este piesa/cod de Skoda. 

Link către comentariu

Intrebare suplimentara, cu acest capac de la Scala sau Kamiq se poate pastra sita prezenta deja in gura de turnare a lichidului de parbriz?

Link către comentariu
On 7/13/2019 at 8:47 PM, Muale said:

Da, are același diametru. 

Da, este piesa/cod de Skoda. 

Ai 3 de "da" mergi în etapa urmatoare

IMG_20190715_224822.thumb.png.9f25c240ec78f5236415b1b22cf2dc11.png

Sita rămâne la locul ei dar pt un montaj mai ușor recomand sa o scoți înainte și sa umezesti inelul capacului. La final pui sita la loc. 

Link către comentariu

Fresh&clean. 

IMG_20190720_143404-01-1843x1382.thumb.jpeg.407ffc29a7593bcf2a35d0a121d1669d.jpeg

Cu 5minute înainte sa ajung acasă, ploaie. 

Link către comentariu

Am făcut o plimbare la Comana pt plimbare cu bicicleta prin pădure. 

Consum bun, trafic lejer. 

IMG_20190721_101605-864x1152.thumb.jpg.294edd99aa1d0bc7f4bd07f83befe521.jpg

Chiar dacă a plouat, de la distanta se vede ok. 

IMG_20190721_150726-1152x864.thumb.jpg.b351a1c6a85b15048935cf7b545f4864.jpg

Link către comentariu
  • 2 weeks later...

? pai...hai la 222222...si atunci va fi "rotund". Pana atunci, cati mai multi km fara pb. 

Link către comentariu

Asteptam 888888... Sa fim sanatosi.

Modificat de CristianH
Link către comentariu

Ala e rotund dar îl ating doar dacă ma apuc de Uber intergalactic

Link către comentariu

Pentru ca de aici am aflat de 6V0955485...am luat 2buc, 23Lei/buc de la PBN.

Initial cand le-am primit am fost putin dezamagit din cauza sistemului de flexare al capacului, insa dupa ce am inceput sa le folosesc imi plac.

Nu stiu cat o sa tina, cauciucul pare totusi de calitate, insa la pretul asta se pot inlocui fara a sta pe ganduri.

Multumesc celor care au semnalat palnia respectiva.

 

Posibil sa fiu OT pe jurnal, daca deranjeaza poate se muta posturile in alt topic daca s-a mai vorbit despre acest capac/palnie.

6V0955485.JPG

6V0955485 - 1.JPG

6V0955485 - 2.JPG

6V0955485 - 3.JPG

6V0955485 - 4.jpg

Link către comentariu

La flexare am observat și eu ca ar fi loc de probleme pe viitor. Sper sa nu se rupă foarte repede, vedem în timp. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ieri, după ce am alimentat, mica problema : nu se mai închidea capacul rezervorului. Tija de blocare nu ieșea.

Am desfăcut pe acolo și am uns puțin ghidajul tijei. Acum merge. 

Nu înțeleg ce a avut, bine ca motorașul este ok și nu a fost nevoie sa demontez capitonajul portbagajului. 

 

IMG_20190825_134102-864x1152.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Noutăți? Avem. 

Am luat niște vopsea pt a puncta niște locuri pe mașină. Sper să-mi iasă decent. Cei care au experienta în asa ceva sunt rugați sa dea sfaturi :)

PhotoGrid_1570432781943-768x768.thumb.jpg.7188a8c368c3fccc6d6b3c0d613662ec.jpg

Apoi am plecat spre Brașov, sâmbătă a fost întâlnirea Passat B7. 

Drumult liber, câțiva stropi. Am oprit la Oxi (self service) sa dau praful jos. 

Regret, o spălătorie proasta. Văzusem la câțiva colegi ca spala acolo și am zis sa încerc. 

IMG_20191005_094040-01-1152x864.thumb.jpeg.62acd3b0c1d6cd2d5f364909f58b751a.jpeg

După spălare, am oprit la AMC Motor sport unde @koz m-a ajutat cu 2 chestii:

-am trecut de la softul 9979 (Dieselgate) la 4006. Voi urmări dacă sunt schimbări vizibile, mai ales la DPF.

-am trecut de la 140cp/320nm (declarați) la 157cp/363nm și apoi cu Stage 1 la 190cp și 442nm (măsurați). 

IMG_20191007_100857-01-732x548.jpeg.ce5550a0c674beb80c990443de3d8447.jpeg

IMG_20191005_102948-01-732x549.jpeg.a8d764d55ac9a5f05dc55067676d820d.jpeg

IMG_20191005_163056.thumb.png.31ceb25653b1a3309c20ff6f2a53ec67.png

Auzisem ca motorul asta scoate mai mult pe dyno vs cât e declarat în acte. 

Probabil unii vor spune ca nu sunt cifre reale, ca setările dyno / gura tunerului spune lucruri sa placa la ureche. Posibil. Cert este ca drumul de întoarcere Bv-Buc a fost parca făcut cu alta mașina. 

In treptele 1-2 nu vad mare diferență (poate pt ca de obicei nu turez mult, nu plec tare de pe loc) dar accelerațiile in 3-4-5-6 sunt altceva :D, se simte ca mașina mai poate. 

Consumul pe drumul asta a fost de 6%, nu e relevant având în vedere stilul de mers. 

Link către comentariu

Are ceva rezerva de putere motorul. Nu conteaza cat a masurat dyno initial fata de valoarea declarata ci mai important este diferenta dintre primul run si al doilea: 33 cai frumosi :) 

Link către comentariu

Felicitari !

Din punctul meu de vedere pica treaba cu placutul urechii. La mine a fost pe dos, din 190cp declarati, masina avea 174. 
 

Link către comentariu

Felicitari, un gain frumos de putere, ar trebui sa se simta bine pe strada..

Incearca cu ESP off, cu a 2-a de la 3000 rpm sa dai kickdown si vezi ce efecte simti.. ar trebui sa se simta foarte bine puterea respectiva :D 

Link către comentariu

@Muale pentru ce vrei sa folosesti kitul de reparatie ? 

Daca vrei pentru "ciupituri " in capota, pot sa te indrum eu spre ceva mult mai productiv.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!