Jump to content

VW Passat B7 1.6 tdi cr


CristianH

Postare recomandată

In minivacanta de toamna am marcat o noua borna kilometrica. Masina se comporta perfect. Pentru anul viitor, in primavara, am in plan la schimbul de ulei si filtre sa fac si un schimb de distributie+pompa apa (masina face 10 ani).

IMG_20210927_142159_1.jpg

Link către comentariu

la 2.0 stiu ca distributia se schimba la 210mii

la 1.6 e altfel sau o schimbi ca asa vrei tu?

Link către comentariu

La 1.6 TDI e tot cu 210k pe O3. 

La ~130k a picat pompa de apa..nu-mi imaginez cum ar putea tine pana la 210k

Link către comentariu

Probleme cu pompa de apa am avut si eu, dar rolele si curelele nu aveau probleme. La cum aratau curelele cred ca ar fi putut sa duca 210k km.

Sa le schimbi preventiv dupa 10 ani nu e o idee rea in conditiile in care continental zice despre curelele de distributie  ca "Maximum storage period: 5 years from date of production".

Link către comentariu

@Muale Ma gandesc sa schimb distributia din cauza de vechime. La 1.6 tdi e schimbare la 210000 km. Sa mai astept?

Am intrat in zona proprietarilor normali de B7. M-a lasat yala de la portbagaj (sedan). Preturile sunt intre 91 lei (noname) si 325 lei (AUDI OEM). Am ales TOPRAN la 161 lei, sa vedem cat tine. Cod OEM mai jos:

IMG_20211005_111717.jpg

Link către comentariu

Am patit-o si eu prin primavara la variant. Topran am comandat si eu dar calitatea a fost foarte proasta, avea joc in broasca si imi aparea ca am hayonul deschis. Am dat dat 190 pe ea , in loc sa dau din start 270 pe originala cu care n-am avut probleme.

Link către comentariu

La mine s-a potrivit perfect. Functioneaza fara probleme, am dat cu un spray de vaselina, preventiv, sa vadem cat tine. Cea OEM era 326 lei. Cam mult.

Link către comentariu

👍

Am fost eu mai ghinionist :). 

In mufa de pe masina te-au uitat? La mine aparuse un pic de coroziune pe pini.

Link către comentariu

Am dat, preventiv, cu spray de contact in mufa respectiva. Coroziunea in mufa apare la modelul Variant, eu am Sedan. Am desfacut yala veche si am constatat ca s-a rupt partea patrata din capatul melcului de plastic; motorasul mergea in gol.

Link către comentariu

Dupa trei ani si jumatate, LED-urile mele de la DRL au inceput sa dea rateuri. A pornit cel din stanga sa dea aleatoriu eroare de bec ars si saptamana trecuta, cel din dreapta, a decedat. Ieri l-am contactat pe Catalin @Led It Up, foarte promt azi am primit LED-urile (model nou), cu un drum am luat si niste rezerve pentru marsarier si interior. A incercat ploaia sa-mi strice cheful de lucru dar nu m-am lasat. Deja am un mondus oprandi pentru demontarea grilelor. Multumesc Catalin.

 

IMG_20211012_115725.jpg

IMG_20211012_161926.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

Am revenit acasa dupa o excursie (aprovizionare de toamna la fiica mea) de 3800 km. Masina s-a comportat exemplar, consumul mediu a fost de 6.1 l/100 km, cam mare dar in DE am rulat cu viteza admisa :) . A pierdut cam 200 ml antigel, cam asa se intampla la drum lung. Ma pregatesc sa schimb rotile cu cele de iarna si in primavara, la schimbul de ulei si filtre, poate si distributia. Sunt in plan si telescoapele de la portbagaj si actuatorul de la clapeta de alimentare cu combustibil - imi tot da eroare.

IMG_20211115_171754.jpg

Link către comentariu

Nu am fost in nord, Luxembourg. Nu am prea vazut zapada pe acolo in octombrie/inceput de noiembrie.

Link către comentariu

La mine altul e principiul, imi cam pun anvelopele de iarna cand temperaturile incep sa scada noaptea si diminetile sub 7 grade. Chiar daca ziua sunt 20, asta i treaba. Prefer sa merg mai atent ziua, decat cu frica noaptea, la 4-5 grade.

Link către comentariu

Am mers pe alt principiu: anvelopele de vara sunt aproape noi, 8000 km, sunt de 215, cele de iarna au 30000 km, de 205. In DE, in WE, e foarte liber si se circula la viteza mare; am preferat anvelopele de vara.

Link către comentariu

Poate sa vina zapada. Am roti de iarna... Mai trebuie o spalare temeinica si sunt pregatit :) 

IMG_20211125_141338_1.jpg

Link către comentariu
  • 3 months later...

Pregatiri pentru revizia anuala (10 aprilie, 14000 km). Cu un drum voi monta si rotile de vara si voi face si doua lucrari care asteapta de anul trecut: telescoapele de la capota portbagaj si actuatorul de la clapeta alimentare combustibil. Astept sa vad cum stau placutele de frana si bucsele de la trapez fata. Cum a "cobit"  :( @kkhheelloo, yala topran de la portbagaj a functionat normal doar o jumatate de an: a inceput sa faca figuri la inchidere. Urmeaza una OEM daca nu reusesc sa fac din doua defecte una buna. 

IMG_20220323_132516.jpg

IMG_20220323_133641.jpg

Modificat de CristianH
Link către comentariu

cat costa telescoapele?

si ale mele sunt moarte 9 luni/an.

sa faci poze cand le schimbi, sa stiu ce am de demontat :D

Link către comentariu

@Muale Am cautat pe YT si am gasit cate ceva referitor la telescoape ( cauta VW B7 sedan trunk struts). Se pare ca e meticuloasa treaba, mai ales la partea din fata a telescoapelor. Saptamana viitoare, pe caldura :) ma apuc de treaba. Deocamdata sunt foarte multumit ca am rezolvat yala de la portbagaj: partea electromecanica de la topran, partea metalica (yala efectiva) este cea originala. Functioneaza perfect. Sunt acolo doua suruburi cu o stea mai mica decat T10- am avut una intr-o trusa de mecanica fina.

Link către comentariu

Referitor la telescoape, te ajuta o surubelnita plata mai lunga si ai nevoie sa desfaci capitonajele laterale in portbagaj si spatarele de la banchete lasate.

In rest nu este foarte complicat. 

Modificat de dragos124
Link către comentariu

Voila. Temperatura exterioara 10 grC.

 

Modificat de CristianH
Link către comentariu

Ieri (157000 km) am facut schimbul de ulei si filtrele de ulei, combustibil, aer si polen. Placutele de frana si bucsele trapez fata stau inca foarte bine asa ca raman in garaj. Am schimbat si rotile cu cele de vara, sper sa nu mai vina zapada. Ramane in plan de lucru schimbarea actuatorului de la clapeta rezrvorului de combustibil.

IMG_20210413_123327.jpg

Link către comentariu

ala nu era accesibil sa il schimbi cand ai schimbat amortizoarele?

daca tot ai demontat capitonajul

Link către comentariu

Era accesibil dar dupa ce m-am chinuit vreo ora cu parte din fata a telescoapelor nu am mai avut chef. Ma gandeam cu groaza ca trebuie sa potrivesc acea tija, in orb, dupa ce o scot. Ramane pe alta data. Capitonajul se scoate in cateva minute.

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!