Jump to content

VW Passat B7 1.6 tdi cr


CristianH

Postare recomandată

Vezi si radiatorul de clima(fagurele). S-ar putea sa ai o surpriza :)

Link către comentariu
  • 4 weeks later...
On 10/7/2021 at 4:09 PM, CristianH said:

.......

Am intrat in zona proprietarilor normali de B7. M-a lasat yala de la portbagaj (sedan). Preturile sunt intre 91 lei (noname) si 325 lei (AUDI OEM). Am ales TOPRAN la 161 lei, sa vedem cat tine. Cod OEM mai jos:

IMG_20211005_111717.jpg

Nu m-a tinut prea mult yala TOPRAN. A inceput sa faca figuri la deschidere si sa-mi dea eroare. Am montat una OE. 360 lei ...

Link către comentariu

De aceea recomand si montez numai yala de portbagaj originala. 

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Ma pregatesc de schimbul de 1 an/15000 km. Va fi la 9 luni/13000 km. Placutele de frana sunt pregatite daca trebuie (acum am vazut ca cele de pe spate sunt ECO; probabil din aceasta cauza rezista doar 15-20000 km). Becurile sunt pregatite pentru ca cel de pe stanga a dat rateuri de 2 ori (a revenit dupa o "palma" in far).

IMG_20231122_123221.jpg

Modificat de CristianH
Am uitat poza.
Link către comentariu

Asa cum mi-am propus, ieri am schimbat uleiul si toate filtrele la fix 184.000 km. Am trecut la rotile de iarna si cu aceata ocazie am verificat franele. Asa cum am banuit, placutele de pe spate erau destul de uzate (Ferodo premier) asa ca au fost schimabate - aveau 21.000 km. Cele de pe fata au peste 70.000 si inca sunt OK. Nu am probleme cu etrierii spate, rotile nu se incalzesc la drum, probabil se uzeaza asa repede pentru ca sunt ECO - la drum lung jantele de pe spate devin mult mai negre decat cele din fata.

IMG_20210111_124017_2.jpg

Modificat de CristianH
Link către comentariu

ECO, ca ECO , dar 20k km un set de placute spate, mi se pare totusi foarte putin.

Pe fata 70k mi se pare destul de mult :)

La tine sunt fix invers :D 

Link către comentariu

Eu am aceleasi placute TRW low dust pe toate rotile si tot pe jantele de pe spate gasesc mai mult praf de la frane. Si in acelasi stil, tot placutele de pe spate tin mai putin - de doua ori mai putin decat alea de pe fata. Pare o caracteristica a modelelor B6/B7. 

Link către comentariu

           Pentru ca franati mai mult din calcai decat din varf 😂😂😂😂

Link către comentariu
  • 1 month later...

Mai stergem praful pe aici. In decembrie am facut calatoria de sarbatori la fiica mea. Masina s-a comportat minunat pe cei 120 km DN + 1720 km autostrada la dus + aceleasi distante la intors. La dus, destul de incarcata, la intors mult mai usoara (ducem borcane pline si cutie frigorifica de 40l, borcane goale + cutie goala la intors :) ). Deja ne apropiem de 190000km; ultima scanare arata destul de bine:

IMG_20240114_122303.jpg

IMG_20240114_122423.jpg

Link către comentariu
  • 1 month later...

M-am molipsit de la colegul @Mualesi am schimbat amortizorul de la capota motor, ridicam foarte greu si avea tendinte de cadere. A fost o aventura sa gasesc amortizorul potrivit pentru ca ultima cifra a codului nu era vizibila, am incercat 3,6,8,9, a fost ultima. Am schimbat si busonul vasului cu antigel; la drum lung facea presiune mare in instalatie si pierdeam antigel. Urmeaza sa vad pe unde. A disparut G13, acum este G12EVO.

IMG_20240216_130925.jpg

IMG_20240216_132557.jpg

Link către comentariu

nu trebuie sa te chinui sa vezi codul, ala il identifica vanzatorul de piese pe baza talonului.

Link către comentariu

De obicei comand piesele/lichidele on line de pe AUTOK***A. De asta aveam nevoie de cod.

Link către comentariu

Chiar si la ei poti introduce VIN si bifezi la comanda sa se faca verificarea compatibilitatii piesei cerute in baza VIN'ului

Sau, in baza VIN'ului, poti cauta in catalog reperul respectiv, tot gratuit (dar aici parca e un anumit numar de cautari oferit)

Link către comentariu

Asa este. Am masina inregistrata acolo, dupa VIN sunt verificate comenzile.

Link către comentariu
  • 4 weeks later...

Ma indrept cu pasi repezi spre schimbarea prefixului (probabil la sfarsitul anului). Deja, in februarie, am primit doar un an la ITP. M-am gandit la o schimbare, am gasit un B8 din 2017 cu 230000 km, foarte fain, istorie completa, interior crem foarte frumos, sedan, o culoare splendida, acel albastru verzui deschis, un pret corect (14900) etc. Problema e ca masinuta mea functioneaza perfect; pana la urma de ce sa o schimb?

 

IMG_20240317_122836_1.jpg

Link către comentariu

daca l gaseai la 130000 era o chestie, dar sa dai o masina cu 190000 pe una cu 230000 pentru cativa ani nu stiu daca e o afacere

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!