Jump to content

Kodiaq - Modificări/upgrade-uri


Marius82
 Share

Postare recomandată

     Ma poate ajuta cineva cu cod-urile de produs pentru cele 2 ornamente argintii de pe bari la varianta scout? Initiam crezut ca sunt cu totul si ca practic difera barile dar spre surprinderea mea ieri bagandu-ma sub o masina am observat ca de fapt sunt aceleasi bari fata/spate de pe style si cu acele ornamente gri satinat adaugate. Am vorbit la accesorii, le-am dat o serie de sasiu de scout si au gasit 2 ornamente mai mici dar care la iei erau trecute cu negru satinat(sper sa fie o greseala in program). La cat m-am benoclat eu nu am vazut nici o piesa de plastic in fata sau in spate care sa fie negru satinat, banuiala mea ca de fapt acelea sunt ornamentele ce vin pe gri satinat cu toate astea nu au vrut sa le comanda decat daca vin cu cod exact pentru ce ''cred eu'' si mi-au dat 2 cotatii. Fata 1900 on spate 4200 ron:screwy:

Daca il avem printre noi si pe noul propietar al rs-ului race blue poate ne da si noua seria in PM daca vrea, sa putem cauta piese sau daca stie cineva cum pot afla altfel codul de la refectorul caracteristic rs-urilor.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Eu sincer as vrea sa fac upgrade la unitatea de media, sa iau una cu SIM ; chiar nu am inteles de ce nu ai posibilitatea sa iei unitate cu sim la Amundsen.

Eeee aici intervin mai multe ; unitati se gasesc si de Skoda si de VW am gasit chiar Columbus complet, prima problema este cu furatul si component protection;

a doua este cu transferul din unitatea de pe masina pe cea noua

a treia este cu codarea noii unitati pe masina ( online cu fabrica) si sa iti functioneze si toate chestiile bine.

Stau si ma intreb daca merita si daca stie cineva sa faca asa ceva in tara  cred ca unii care stiu sunt cei de la MTL din Cehia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dragi colegi, ma poate lamurii si pe mine cineva daca embleme de pe O3 se potrivesc pe Kodiaq? Au acelasi diametru,prindere?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la sigla rotinda de pe capota cel mai usor este sa le masori dar presupun ca au aceleasi dimensiuni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o intrebare:

La ce anume este bun butonul REST de pe climatronic, sincer nu am inteles prea bine la ce este bun.

" Activarea/dezactivarea funcţiei de căldură reziduală

descriere: Funcţie de căldură reziduală
După decuplarea contactului, căldura reziduală a motorului este utilizată pentru
menţinerea căldurii în habitaclu. Funcţia poate fi activată numai cu contactul
decuplat, în decurs de 30 de minute de la oprirea motorului. Funcţia este
dezactivată după aproximativ 30 minute sau dacă nivelul de încărcare a bateriei
autovehiculului este redus.

Am apasat pe el cum scrie mai sus si nu se intampla nimic eu il consider o tampenie ( parerea mea)

Sincer as fi vrut ca in locul butonului REST sa am ON/OFF iar acest buton sa fie in meniul climatronicului.

Are cineva idee daca se poate reprograma functia butonlui REST cu ON/OFF  ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... aceasta discutie fiind nu-i asa o modificare/upgrade?

Trecind peste, functia Rest, o data apasat butonul respectiv, activeaza ventilatia in habitaclu o perioada dupa oprirea motorului si face bine si vara si iarna, iarna mentine caldura, vara mai usuca din condensul care in 3-4 ani genereaza miros urit.

End of offtopic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da o consider o modificare... a modifica functia REST cu functia ON/OFF a unui buton; consider ca functia REST putea fi activata /dezactivata din MENU, butonul ON/OFF folosind-ul mai des.

offtopic: pe OCtavia 3FL dinainte nu am avut functia REST si nu sa intamplat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Functia REST se gaseste doar la climele cu 3 zone.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

....si doar daca nu ai incalzire staționară.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stie cineva daca se poate activa cumva soundacuratorul intern, de pe Kodiaq RS pe orice alt model Kodiaq??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai cum pentru ca nu exista ca si hardware.

Oricum, dupa cate citesc pe forumul obdeleven oamenii se intereseaza cum sa-l dezactiveze sau macar sa-l reduca ca si intensitate ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Au aparut in final si in echiparea de serie jante 8.5J cu anvelope de 255

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salutare. Am o intrebare pentru voi vizavi de becurile standard. In ultimii 5 ani am avut un VW cu faruri Led si sincer m-am cam obisnuit cu ele. 

Acum am o Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG model 2020 cu faruri cu becuri normale. Acum vad ca varianta Ambition are faruri Basic Led. Am fost nevoit sa iau o masina de pe stoc, asa ca dotarile erau cele existente si nu am putut sa o configurez cum mi-as fi dorit. In fine. Am intrebat la reprezentanta sa vad ce optiuni am sa fac un upgrade si mi-au spus ca atat timp cat masina e in garantie, sa nu schimb farurile standard cu unele Led. Am gasit in schimb niste becuri H7 un "pic" mai scumpe, dar care cica ar da cu 200% mai multa lumina si care s-ar incadra in specificatiile producatorului. Vedeti  link-ul: https://altex.ro/set-becuri-auto-philips-racing-vision-200-h7-3500k-55w-2-buc/cpd/AUT12972RGTS2/

Acum va intreb pe voi, daca ati avut o experienta similara si ce sfaturi mi-ati da. Orice sugestie recomandare e bine venita. Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sfatul nr. 1, care este si conform regulamentului: inainte de a posta foloseste functia “search”.

Aici aici un topic de 29 pagini unde, poti citi/gasi multe informatii despre becuri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Petrescu
On 05.03.2018 at 20:45, yanq a scris:

Plăcute privirii dar la 20" mă intreb ce-ti zice fundul dupa 20-30 km de drum pietruit sau forestier...

Fundul ca fundul, dar suspensia se face praf.

 

On 05.03.2018 at 15:55, Marius82 a scris:

Pe Skoda Shop si-au facut aparitia jantele de 20" Vega cu 8J si ET41 pentru Kodiaq, la un pret de aprox. 1700lei.

ORIG_3V0071499GHA7_1.thumb.jpg.59439036ec35363dbd728201247e282b.jpg

Aceste jante sunt disponibile, in configuratorul de Cehia, numai pentru Sportline la 2330lei.

Nu sunt omologate pentru Romania, deci nu poti circula cu ele daca nu le ai in cartea de identitate.

Doi la mana, ar fi cazul sa le aduca si pentru RO caci 235 este o limita inferioara a latimii in raport cu greutatea autovehiculului.

Pur si simplu iti trebuie anvelope foarte bune de vara si iarna la aceste dimensiuni mici, ca sa poti frana in siguranta tonajul mare.

Eu unul spun ca este necesar sa puna jante de 8J cu 18-20'' si latime de 255, asa cum este de ex la Tiguan, din clasa mai mica si mai usoara.

Este doar o politica de a tine Skoda in spatele VW, de la jante pana la motoare s.a.m.d.

Mie ca si client, mi se pare normal ca sa am optiunea de a pune jante si anvelope mai mari/late, motoare mai puternice, faruri mai bune, cu bani in plus. 

On 19.10.2019 at 0:13, kadettro a scris:

Au aparut in final si in echiparea de serie jante 8.5J cu anvelope de 255

Nu exista asa ceva. Este un fake news. 

Exista doar jante cu anvelope de maxim 235. 

Se pare ca cele mai mari de atat ating caroseria, deci e o limitare fizica. Doar un ET mai mare poate duce la anvelope mai late, dar astea nu sunt omologate, deci pica din start.

On 18.06.2021 at 9:14, AbraxMan a scris:

Salutare. Am o intrebare pentru voi vizavi de becurile standard. In ultimii 5 ani am avut un VW cu faruri Led si sincer m-am cam obisnuit cu ele. 

Acum am o Skoda Kodiaq 1.5 TSI DSG model 2020 cu faruri cu becuri normale. Acum vad ca varianta Ambition are faruri Basic Led. Am fost nevoit sa iau o masina de pe stoc, asa ca dotarile erau cele existente si nu am putut sa o configurez cum mi-as fi dorit. In fine. Am intrebat la reprezentanta sa vad ce optiuni am sa fac un upgrade si mi-au spus ca atat timp cat masina e in garantie, sa nu schimb farurile standard cu unele Led. Am gasit in schimb niste becuri H7 un "pic" mai scumpe, dar care cica ar da cu 200% mai multa lumina si care s-ar incadra in specificatiile producatorului. Vedeti  link-ul: https://altex.ro/set-becuri-auto-philips-racing-vision-200-h7-3500k-55w-2-buc/cpd/AUT12972RGTS2/

Acum va intreb pe voi, daca ati avut o experienta similara si ce sfaturi mi-ati da. Orice sugestie recomandare e bine venita. Multumesc anticipat.

Prima intrebare este, cum se comporta acest motor turbo benzina la o caroserie asa grea ?

Cuplul nu este unul mare, iar date tehnice despre performante si acceleratii mai ales 80-120 km/h, nu gasim pe nicaieri la acest motor.

 

Asa este la faruri, daca nu le-ai luat pe cele Matrix din start, nu mai poti sa le schimbi. Poti pune becuri LED si atat.

Pune o poza cu unul din faruri cu capac inchis si deschis, ca sa vedem daca ai loc in interior pentru un bec LED cu radiator si cooler.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/19/2021 at 12:45 AM, Bebeee said:

Sfatul nr. 1, care este si conform regulamentului: inainte de a posta foloseste functia “search”.

Aici aici un topic de 29 pagini unde, poti citi/gasi multe informatii despre becuri.

 

Salut. Multumesc si scuze ca am scris aici vizavi de faruri, dar topicul indicat de tine nu a mai fost actualizat din Noiembrie 2020 si speram aici sa fie utilizatori care s-au confruntat cu aceeasi problema la Kodiaq, nu in general la orice masina. Mai mult, apar tot felul de becuri mai potrivite sau mai putin potrivite pentru Kodiaq si am crezut ca aici ar fi un interes mai mare pentru subiect si sa am sanse mai mari sa primesc un raspuns/sfat.

Oricum nu prea am gasit un raspuns concludent pentru problema mea, inafara de faptul ca nu prea am ce face decat sa pun un bec cu Led. Multumesc frumos!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/19/2021 at 11:30 AM, Ciprian Petrescu said:

Fundul ca fundul, dar suspensia se face praf.

 

Nu sunt omologate pentru Romania, deci nu poti circula cu ele daca nu le ai in cartea de identitate.

Doi la mana, ar fi cazul sa le aduca si pentru RO caci 235 este o limita inferioara a latimii in raport cu greutatea autovehiculului.

Pur si simplu iti trebuie anvelope foarte bune de vara si iarna la aceste dimensiuni mici, ca sa poti frana in siguranta tonajul mare.

Eu unul spun ca este necesar sa puna jante de 8J cu 18-20'' si latime de 255, asa cum este de ex la Tiguan, din clasa mai mica si mai usoara.

Este doar o politica de a tine Skoda in spatele VW, de la jante pana la motoare s.a.m.d.

Mie ca si client, mi se pare normal ca sa am optiunea de a pune jante si anvelope mai mari/late, motoare mai puternice, faruri mai bune, cu bani in plus. 

Nu exista asa ceva. Este un fake news. 

Exista doar jante cu anvelope de maxim 235. 

Se pare ca cele mai mari de atat ating caroseria, deci e o limitare fizica. Doar un ET mai mare poate duce la anvelope mai late, dar astea nu sunt omologate, deci pica din start.

Prima intrebare este, cum se comporta acest motor turbo benzina la o caroserie asa grea ?

Cuplul nu este unul mare, iar date tehnice despre performante si acceleratii mai ales 80-120 km/h, nu gasim pe nicaieri la acest motor.

 

Asa este la faruri, daca nu le-ai luat pe cele Matrix din start, nu mai poti sa le schimbi. Poti pune becuri LED si atat.

Pune o poza cu unul din faruri cu capac inchis si deschis, ca sa vedem daca ai loc in interior pentru un bec LED cu radiator si cooler.

Salut. Referitor la prima intrebare, raspunsul este DECENT. Fara sa intru in specificatii tehnice, pot spune ca nu e o motorizare cu care sa faci depasiri din scurt, dar care iti ofera o acceleratie decenta de la 50km/ora la 100 - 120 km/ora. Cand spun decenta, ma refer la 7-8 secunde, cu mentiunea ca de cele mai multe ori sunt incarcat (2 adulti + 2 copii + ceva bagaje). E o masina intr-adevar destul de grea si pot sa spun un pic "mosnegeasca", dar daca te-ai astepta sa plece cu scartait de roti de la semafor, e clar ca ai citit specificatiile de la alta masina. O sa incerc sa revin cu mai multe detalii tehnice. Ca o concluzie si o parere personala, pe mine nu m-a dezamagit, pt ca nu am avut asteptari mari referitor la performantele tehnice, singurul lucru care sa cam "supara" este consumul relativ mare 14 - 15 l/100km in oras, ce-i drept, dimineata in aglomeratie (Bucuresti) si pe distante relativ scurte (3-4 km). Am doar 6000 km facuti pana acum, deci sper ca in viitor, cand motorul se va mai aseza putin, sa scada consumul. 

 

Referitor la intrebarea mea legata de faruri, voi reveni cu o fotografii cu farurile cu capac inchis/deschis.

Din ce am citit pana acum, se pare ca PHILIPS Racing Vision+, 200%, H7, 3500K, 55W (https://www.philips.ro/c-e/au/lampi-pentru-vehicule/faruri/racingvision-gt200.html) ar fi cel mai bun de pe piata la ora actuala. Singura problema e ca durata de viata e undeva la 200 - 250 ore, conform producator, ceea ce il face mult prea scump pentru cat rezista. Cel mai ieftin l-am gasit la Emag la 129 ron 2 buc pe set. 

Al doilea in top, e NIGHT BREAKER LASER H7 (https://www.osram.com/ecat/NIGHT BREAKER LASER-Halogen headlight lamps-Car lighting-Automotive/com/en/GPS01_3043435/ZMP_4057697/) iarasi pretul asemanator cu Philips, dar iarasi durata de viata e destul de mica. 

Inca nu m-a hotarat ce becuri voi pune, dar problema mea principala e durata lor de viata, pt ca sincer nu as vrea sa le schimb la fiecare 6 luni...

 

Revin cand am mai multe informatii.

 

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Petrescu

Mersi de feedback in primul rand.

Despre consumul de capitala pot spune ca e ok la cat de grea este si mai ales ca e cutie automata, deci motorul se tureaza aiurea si degeaba foarte mult in oras. Aici o cutie manuala face diferenta de cativa litri/100 km.

Nu exista sa se "aseze" motoarele moderne, treaba asta este mai mult o prejudecata ramasa de pe vremea lui lae cand rodajul conta cel mai mult. Acum nu se modifica absolut nimic decat in rau de la 0 km in sus. Unica treaba care se modifica in bine sunt franele, care dupa 50 de km tin mai bine caci se aseaza placutele si devin aderente, cat si anvelopele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 6/19/2021 at 11:30 AM, Ciprian Petrescu said:

Nu exista asa ceva. Este un fake news. 

Exista doar jante cu anvelope de maxim 235. 

Se pare ca cele mai mari de atat ating caroseria, deci e o limitare fizica. Doar un ET mai mare poate duce la anvelope mai late, dar astea nu sunt omologate, deci pica din start.

Eu zic sa te mai interesezi inainte de a face afirmatii aiurea, pe modelul fara facelift, echipare RS , au fost puse cauciucuri de 255/40R20 cu jante de 8.5J cu ET38, ia si niste partnumber-uri pentru informare : 565 071 490 F HA7, 565 071 490H JX2.

Respectivele cauciucuri le-am vazut pe o masina de test si una din showroom...asa ca vorbesc in cunostinta de cauza.

Modificat de kadettro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ciprian Petrescumai usor cu limbajul. Suntem toti colegi aici, ne putem exprima parerile si cunostiintele intr-un mod civilizat.

 

In catalogul de accesorii Skoda, de pe site-ul skoda RO, chiar pentru modelul non facelift, sunt cel putin 3 modele de jante echipate cu anvelope 255/40/20, pe care le poti comanda de la Porsche Romania. Daca nu ai trecuta dimensiunea in COC-ul masinii, mergi tot la Porsche Romania sa ii tragi de urechi.

235/55r18 are un talon de 129 mm, iar 255/40r20 are un talon de 102 mm, asa ca nu e capatul lumii. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Petrescu

Limbajul meu a fost civilizat si nu era necesara stergerea punctului meu de vedere in totalitate. Moderarea inseamna editarea acelui post pe care il consideri prea "tare" ca opinie, nicidecum eliminarea postarii in totalitate.

 

Colegul kadettro a facut niste afirmatii total gresite la adresa mea, lucru care nu e tocmai colegial....pe deasupra nici bazat tehnic!

 

Revenind, PoRo nu a vandut Kodiaq cu anvelope de 255 latime si nici nu a omologat asa ceva in CIV caci nu avea cum. Este imposibil asa ceva oameni buni. Oricine are putina logica isi da seama ca nu poti pune pur si simplu o janta cu ET mai mare ca sa scoti in afara caroseriei anvelopa cu 2 cm, iar apoi RAR-ul sa-ti dea omologare individuala in CIV.

 

Care mai aveti habar de tehnica va dati seama ca utilizand un ET mai mare, nu se mai atinge contraaripa la curbe, dar se atinge aripa la denivelari deoarece anvelopa va iesi din pasajul rotii si la miscarea de tangaj a vehiculului iti va atinge aripile fie pe fata, fie pe spate. Acest lucru nu va fi omologat NICIODATA de catre vreun RAR deoarece este un pericol real la siguranta circulatiei pe drumurile publice.

 

Ca sa poti omologa anvelope mai mari trebuie ca pasajul rotilor sa fie proiectat pentru asa ceva din fabrica. Orice omologare se face in baza unei documentatii tehnice temeinice, nu asa cum cred unii dintre voi.

 

Cheers!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postul a fost ascuns integral, pentru ca nu prezenta informatii utile.

 

Uite cum arata un Kodiaq cu 255/40/20 vandut chiar de WeltAuto.



https://www.dasweltauto.ro/detail/1013700973?brand=skoda&modelgroup=skoda-kodiaq
 

Pentru masinile cu anvelope asa late, se monteaza din fabrica mici aripioare la contraaripi aripi/carenaje pentru a se incadra in limitele legale. Da, “aripioarele” alea mici, fac ca totul sa fie legal.

 

Si sunt convins ca si masina de mai sus, are trecute in COC/CIV dimensiunea de pe masina si sigur nu atinge in contraaripi, aripi. 

 
 

Hai sa incercam ca depasim acest subiect.

Modificat de Bebeee
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciprian Petrescu

Man, imi pare rau ca nu intelegi tehnica auto. Nu e vorba de contraaripi ci de ARIPILE laterale ale masinii. Se vede clar si in pozele din link-ul tau ca anvelopele fata ating ARIPILE fata la denivelari mari si miscari mari de tangaj, chiar cu volan pe directie dreapta. In plus anvelopele din fata au un ecartament mai mare decat cele din spate.  Cum crezi ca sunt omologate legal asemenea probleme MAJORE de siguranta circulatiei ?

 

Nu exista omologare legala pentru asa ceva si basta. Ti-am explicat mai sus cum sta treaba si totul tine de pasajul rotilor dar mai ales de distanta intre capetele de butuc stanga-dreapta (sau ecartamentul de baza), distanta care este fixa din proiectare la modelul Kodiaq 1 si nu o modifica fabrica pentru nimeni din lume.

 

Asemenea modificari nu se fac nici la FL ci doar la un model nou. Inteleg ca nu esti inginer proiectant dar putina logica te duce unde ti-am spus, iar imaginile de la DasWelt confirma clar afirmatiile mele.

 

Eu unul consider subiectul inchis dar nu vreau ca sa se propage informatii false aici pe forum, unde citesc multi necunoscatori si le pot lua de bune.

 

Modificat de Ciprian Petrescu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tocmai ca sa nu se propage informatii false, trebuie inteles ca:

 

1. Pentru Kodiaq exista anvelope si jante optionale, cu dimensiunea cauciucurilor de 255/40/20. Acestea nu ating in aripi. Nu exista asa ceva la produse originale, vandute de producator. Cum este si masina de la WeltAuto, care e tot PoRO, si care 100% este omologata si nici nu freaca in aripi cu rotile.. 

Nu poti sa insisti ca nu exista, cand ele exista.. Nu poti sa faci o evaluare din ochi, cum ca masina, de mai sus atinge in aripi si sa insisti cu asta. Suspensia nu sta la 90 de grade fata de asfalt, exista si unghi de cadere..

 

 Mai demult cu o simpla adeverinta de la dealer, puteai trece in CIV orice dimensiune de jante si anvelope, care erau vandute de producator.  (am facut asta de 2 ori). Acum stiu ca este mult mai complicat, si ce scrie in COC este sfant.

 

2. Kodiaq-ul ca si majoritatea masinilor, au un ecartament mai mare pe fata, decat pe spate. La acelasi ET si J la jante, masina va avea tot timpul rotile din spate spre interior.

 

3. Te sfatuiesc sa nu mai folosesti sintagma "cu putina logica ...", ca nimeni nu e atotstiutor. (poate iti treci si tu corect denumirea masinii in descriere)

 

 

Suntem aici sa schimbam informatii si pareri si sa fim deschisi sa acceptam ca, cateodata, poate mai gresim. 

 

 

Catalog accesori Kodiaq.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!