Jump to content

Probleme ABS Arosa


bogdansv02lah
 Share

Postare recomandată

Buna ziua.

De curand mi-am cumparta un Seata Arosa din 2004 ,1.0 AUC cu: ABS, servo directie si geamuri electrice.

Am probleme cu ABS-ul atat mecanic cat si electronic.

Roata stanga fata mi-a crapat etrierul de la o frana brusca, cred ca din cauza senzorului defect a facut ca roata sa se blocheze si a crapat.

Problema vine din ceasurile din bord. Cand pun contactul martorii ABS si frana de mana nu se aprind in bord, iar pe diagnoza nu imi da absolut nici o eroare, chiar daca roata stanga fata ramane blocata pe zapada iar celalalte roti actioneaza normal. Am verificat sigurantele din tablou si sigurantele de pe baterie si sunt bune. Am urmarit pe diagnoza la fiecare roata senzorii, imi arata cu cati km merg la ora si toti 4 merg la fel. Pistonaselel de la frana nu ramane nici unu blocat, rotile nu se incalzesc, doar nu se aprin martorii la punerea contactului iar roata stanga fata se infraneaza de tot. A mai patit cineva asa ceva. Ce ar trebuii sa mai verific pentru a functiona ABS-ul? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

O parte din problema am gasit-o. Becurile de la ABS si Frana de mana sunt dezlipite de pe placa, adica scoase. Pot sa ii pun alte ceasuri si sa porneasca sau trebuie facut ceva cu VCDS-ul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai immo box separat, da - daca nu, nu. Scoate ceasurile si vezi daca porneste fara ele - daca da, le inlocuiesti direct. 

De ce nu lipesti alte leduri,pe placa ?

La Lupo (comparam cu Arosa) sunt si cu immo box separat....si cu immo in ceasuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceasurile sunt desfacute bucati. Curios de ce mi-ai spus sa incerc daca porneste fara ceasuri, Da, porneste fara ceasuri. Ledurile nu le am exact dar am gasit ceva leduri de la niste becuri SMD , le-am deslipit de pe becuri , dar sunt dificile de pus. Nu sunt meserias in electronica dar ma straduesc. Multumesc pentru informatie Florin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, bogdansv02lah said:

Pot sa ii pun alte ceasuri si sa porneasca sau trebuie facut ceva cu VCDS-ul?

 

19 hours ago, F l o r i n said:

Scoate ceasurile si vezi daca porneste fara ele - daca da, le inlocuiesti direct. 

pt ca ai intrebat ce scrie mai sus... si pt ca sunt doua modele - cu immo box separat si cu immo in ceasuri - daca era cu immo in ceas, atunci pornea si se oprea... iar treaba se complica, daca se dorea inlocuirea ceasurilor - trebuie facuta adaptarea ceasurilor cu ECU, scriere cipuri chei - e mai complicat, un VCDS nu ajunge.

Mergi la cineva care se pricepe, sa le lipeasca el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Le-am lipit , am montat totul la loc, functioneaza ok dar, nici o eroare pe ABS si totusi roata stanga fata mi se blocleaza si ramane infranta si se aude abs incontiinu pana se opreste masina.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzor sau coroana murdara sau deterioarata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am umblat la roata stanga fata si coroana este ok, senzorul este ok dar, am observat ca discul este slefuit doar circa 20 mm in partea exterioara pe o parte si pe alta. Cand mi sa rupt etrirerul am pus altul de la dezmembrari si placute noi. Etrierul care il am acum mi se pare ca e putin indoit de placutele calca foarte putin doar pe exterior. Franele sunt bune , doar ca daca merg cu orce viteza, sa spunem 40km/h si pun frana,iar daca roata stanga apuca sa se blocheze eu iau piciorul de pe frana dar , masina franeaza singura pana se opresc rotile , apoi se deblocheaza si pot continua. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stie cineva care este diferenta intre aceste 2 etriere? Ma refer la prinderea pe suport etrier. La un etrier au gaurile de la bolturi simetrice iar la al doilea etrier au bolturile unu mai mic si unu mai mare. De ce?

s-l1600 (2).jpg

s-l500.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
bogdansv02lah

Se poate schimba titlu in Problema Rezolvata.

Am schimbat pompa ABS si acum functioneaza la toate rotiile. Mai trebuie sa schimb etrierul pentru ca sa strambat si nu mai calca palcutele bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!