Jump to content
Planetara

Aburire faruri

Recommended Posts

Planetara

De ce nu incerci sa pui cate o pungulita de silicagel in fiecare far, o lipesti cumva sa nu umble pacolo si scapi de "transpiratii''. Asa am facut la vechiul passat si o sa fac si la focus ca se pare ca imi abureste un far. Nici nu ma complic cu garantia.

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

E si asta o solutie de avut in vedere la VW :)) . O sa mai vad cum fac cu proiectorul..cu farurile din fericire nu am probleme, am avut putin condens pe la inceput (dar nimic important) si pentru faruri oricum exista rezolvarea impartasita tot de @C Z R cu indepartarea capacelelor de aerisire pentru 1 zi/noapte undeva intr-o parcare inchisa - care cica rezolva problema. Deci la nevoie, pentru acel lucru mai exista o solutie :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
deenman

Deci trebuie sa merg cu proiectoarele aprinse din cand in cand? Ca eu le am pornit de doua ori in 9 luni.

  • Downvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
CristiALF

Exact, bine punctat! :icon_thumleft:

La mine se aprind doar la cornering, dar iti dai seama ca nu e suficient pentru a le "rezolva". Altfel, trebuie sa stau in parcare 10 min sa incalzesc proiectoarele. In trecut soferii de pe camioane mai stateau cu foc pe sub camioane sa dezghete conductele, poate naibii ne intoarcem usor-usor la radacini.. :). Le-am spus totusi ca masina mea veche din 2005 nu are nevoie de aceasta "intretinere" - dar nu m-au inteles - pe buna dreptate, aia e masina veche, nu e Hi-Tech ca asta.

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Planetara

Acum incep sa ii inteleg pe cei care merg cu proiectoarele aprinse cand nu e ceata. Si le usuca de condens.

Edited by Planetara
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
mad_kat

A avansat si fizica din 2005 incoace - nici condensul nu mai e ce-a fost :D

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
C Z R
9 hours ago, CristiALF said:

E si asta o solutie de avut in vedere la VW :)) . O sa mai vad cum fac cu proiectorul..cu farurile din fericire nu am probleme, am avut putin condens pe la inceput (dar nimic important) si pentru faruri oricum exista rezolvarea impartasita tot de @C Z R cu indepartarea capacelelor de aerisire pentru 1 zi/noapte undeva intr-o parcare inchisa - care cica rezolva problema. Deci la nevoie, pentru acel lucru mai exista o solutie :) 

Marea problema fara rezolvare e la cei cu facelift si LED. Aia nu mai au capace pe care sa le desfaca, se pare. :banghead:

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabinitu23

Prezent :))

Maine ma duc la revizie si eu, dar n-am nicio speranta vizavi de faruri. Revin cu update. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
kpk1

Din perspectiva lectiei de fizica apare condens unde umiditatea relativa creste ca urmare a scaderii temperaturii, respectiv umiditatea ajunge la saturatie in raport cu temperatura ambientului.

Retentia de umiditate a unui mediu cald este foarte mare in comparatie cu un mediu rece. Acelasi aer cu aceeasi cantitate de vapori de apa, la temperaturi pozitive acestia stau in stare de vapori, iar in mediu rece vor condensa pentru ca umiditatea relativa creste pana la 100%.

Ca sa "videzi" farul ar trebui sa stai cu el deschis undeva unde este foarte foarte rece si umiditatea relativa cat mai scazuta.

Deci teoretic in miezul iernii cand sunt afara -20* deschizi farul cateva ore bune. Aerul foarte rece este un aer uscat.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

ce legi ale fizicii au aplicat?

daca e inchis ermetic, nu trebuie sa se abureasca, cu conditia ca aerul din el sa fie uscat

Share this post


Link to post
Share on other sites
The_Ego

Tocmai ca nu e inchis ermetic, iar diferentele de temperatura si umiditatea crescuta isi spun cuvantul. E cu doua taisuri si aerisirea farului si sa fie lasat ceva ore fara capac, mai ales in vreo parcare unde e praf.

Edited by The_Ego

Share this post


Link to post
Share on other sites
Muale

fara capac se lasa undeva fara praf , fara umiditate.

poate la reprezentanta sa fie niste silicon "original" vw la 4 milioane, ca solutie reparare proiector :P

nu e ermetic, e normal sa patesti asta. stai cu apa in el pana rugineste sau face alte belele si mergi la service.

Share this post


Link to post
Share on other sites
mad_kat

daca tot avem topic dedicat:

personal nu pot sa inteleg cum un far poate face condens si altul nu, in conditiile in care absolut toate farurile moderne au furtunasele alea de ventilare - deci eventuala lipire mai slaba a sticlei nu ar trebui sa conteze.

aproape ca ma gandesc daca nu cumva este cauzata de obturarea (partiala) a acelor orificii de ventilare - chestie care, la proiector este foarte posibila datorita pozitiei.

ca si poveste - acum multi ani la un cielo, in urma unui asasinat de patruped am spart sticla proiectorului - am facut rost de o sticla, am curatat bine proiectorul, inclusiv furtunasele, montat sticla cu silicon sanitar (ca asta aveam) si n-a avut nici pe naiba, nici urma de condens...

 

Edited by mad_kat
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
zorro79

Am avut aceeasi problema, la Golf 6 si 7 si am rezolvat-o simplu. Desfacut capac far, 1-2 min aer cald cu uscatorul de par. => Happy

La Golf 6 nu a mai aparut nici dupa 2 ani.

 

20180106_094246-1280x720.jpg.af1d59ce0b60751147ca3e714259dce9.jpg

20180106_094848-720x1280.jpg.33ac6b51299ea41faca0f89bb40f0275.jpg

  • Upvote 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
MariusPD
On 20.12.2017 at 17:42, C Z R a scris:

Marea problema fara rezolvare e la cei cu facelift si LED. Aia nu mai au capace pe care sa le desfaca, se pare. :banghead:

ba da. eu am vazut ca am capac. dar sper sa nu se abureasca..😊

Share this post


Link to post
Share on other sites
C Z R

@gabinitu23 n-a gasit :biggrin:
Ne poti ajuta cu o poza cu ce ai gasit ? :)

Edited by loghy
quote post anterior

Share this post


Link to post
Share on other sites
gabinitu23

Capac am, dar e sigilat ca o bomba atomica.. 
24826116_1727871403924630_611503532_o.thumb.jpg.a337c5414fe4f1562605c411a429297f.jpg
Nu cred sa fie diferit ce are el, sunt aceleasi faruri. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
catalindarius

Oameni buni,vin si eu cu o problema si anume la stopurile din spate la becul de.mers inapoi au intrat vreo 5 muste si au decedat acolo. Arata groaznic,vin pot sa le scot afara? Mentionez ca am desfacut alea doua suruburi si am luat stopul jos,dar mustele sunt intre cele doua sticle. Problema  edoar la stopurile de Pe portbagajul care se deschide. Ajutor!!

Edited by catalindarius

Share this post


Link to post
Share on other sites
calin.g

Cu presiune de aer poate le faci sa dispara.

Share this post


Link to post
Share on other sites
catalindarius

Am incercat si asa,degeaba,nu vreau sa tai siliconul acele dintre sticle..

Share this post


Link to post
Share on other sites
Cristi S.

Nu cred ca au intrat pur si simplu pt ca nu prea aveau cum. Eu zic ca asa a fost din fabrica capsata lampa spate. Am si eu o ganganie (ca o lacusta destul de mare) si am vazut si la un Audi A3 o albina. Citind pe forum-uri am inteles ca au fost invazii de insecte la unele fabrici si asa au ajuns acolo. 

Am dat si eu stop-ul jos si cand am vazut ca e etansat (lipit cu mastic) si nu am acces am lasat-o asa. Better safe than sorry.

Share this post


Link to post
Share on other sites
catalindarius

Dar eu am in amandoua stopurile,in fiecare cate 3- 4 muste. Sa vin seriosi din fabrica? Si am obs si la luminile din plafoniera spate ceva musculite moarte,acolo cum pot sa curat?

Share this post


Link to post
Share on other sites
LUFY

Plafoniera o dai jos, o desfaci bucati si scoti mizeria din ea.

Share this post


Link to post
Share on other sites
catalindarius

Cum dau plafoniera din spate jos?

Share this post


Link to post
Share on other sites
VioSt

Salutare tuturor, vin si eu cu o problema, ( din cate am vazut, este des intalnita) am achizitionat un G7 de curand si are echipare cu faruri xenon, ambele lupe au umbre in interior ca si cum ar fi o ceata pe ele... Aveti idee, se pot desface  si curata, sau daca a fost vreo campanie la VW legata de asa ceva, masina e din 2014. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri