Jump to content

Tremura la relanti


maryws85
 Share

Postare recomandată

     Salut!  Am un seat ibiza din 2003 pe benzina cu motor de 1,2 la care am o problema de cateva zile:  Am oprit masina lasand-o pe liber pentru a lasa pe cineva acasa dupa ce am parcurs aproximativ 300km, atunci observ ca masina tremura cam tare, dau sa plec dupa loc si imi moare motorul de 2 ori.
  In ziua urmatoare observ ca are cateva probleme:

1) motorul tremura la relanti, se misca turometrul nu mai sta la 750 rpm

2) uneori se tureaza singura pana la 1500rpm si sta turata

3) de multe ori moare motorul cum incetinesc  sub 1000 ture( este o placere in aglomeratie, semafor, schimb directie de mers :( )

4) in timp ce moare motorul se deschide clapeta de acceleratie la maxim si arunca niste gaze ceva, se aude puff, puff

5) de cateva ori nu mai mergea sa o turez mai mult de 2000 de ture, in orice viteza as lasa-o, trebuie oprit si repornit motorul pentru asi reveni.

6) daca merg cu ea turata sau o turez nu mai are nici o simptoma, se comporta normal.

7) Clipeste sau sta aprins martorul check engine.

8) am folosit un tester pe bluetooth care da urmatoarea eroare: P0302 cyllinder 2 missfire detected...

Ce am facut eu: 

1) Schimbat toate cele 3 bujii

2) Schimbat fisele intre ele

3) Curatat clapeta acceleratie

4) pus benzina premium

5) pus aditiv de curatare al injectoarelor, mers 20km in viteza a 3-a la 4000-5000 rpm

 

Aveti idee ce ar putea avea ? Multumesc!

 

 

Modificat de maryws85
am gresit undeva
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand verifica compresia pe fiecare cilindru. Daca ai compresie mai mica pe cilindrul 2, problema ta e interna, cel mai probabil niste supape colmatate.

Ai spus ca ai curatat clapeta de acceleratie, ai facut si adaptarea clapetri cu vag-com? Clapeta s-a demontat si curatat si partea dinspre motor sau doar la exterior?

Mai poti face ceva, ca sa fii sigur ca nu e din aprindere, inverseaza una din bobinele de inductie de pe cilindrii 1 sau 3 pe 2, daca eroarea se muta de pe cilindrul 2 pe cilindrul unde ai pus bobina de inductie de pe cilindrul 2 atunci problema e cauzata de bobina de inductie, daca nu , verifica compresia si vezi cum stai.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am facut adaptarea cu vag-com, am scos o borna de la baterie, am desfacut cele 4 suruburi care tin corpul clapetei,  apoi am curatat-o cu un spay, am pus-o la loc, am pus borna la baterie apoi contactul iar peste cateva minute am pornit motorul. Masina merge la fel.

Am inversat bobinele de inductie, insa am acceasi eroare: missfire cilindrul 2

Dupa schimbul bujiilor a mai aparut o eroare: P0106 - MAP/Barometric Pressure Circuit Range/Performance Problem
 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce reprezinta eroarea postata de tine, dar iti recomand, asa cum am spus, un test de compresie.

Daca compresia nu e ok pe cilindrul 2 se trece la verificarea supapelor, in service, eventual inlocuirea celor stricate si verificarea/refacerea planeitatii chiulasei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!