Jump to content

Probleme alimentare motorina


anairda
 Share

Postare recomandată

Trebuie sa vezi pe unde trage aer,adica pe linia de tur ai ceva colier slabit sau furtun fisurat,si furtunul de retur care intra in filtru vezi sa fie bine strans.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...
  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marianu

    6

  • covacs

    6

  • F l o r i n

    6

  • valysor

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu, personal, impreuna cu problema care am intampinat-o in ultimele zile, dorim sa multumim lui @DorianR pentru interventie. La fel am patit-o si eu. Am schimbat distributia prin vara si nu am avut probleme pana acum 4 zile. Nu a pornit la prima cheie, iar la a doua, a durat cam 7-8 secunde pana la pornire. Am cititi tot pe vwforum ar putea fi din cauza avansului setat aiurea, lucrul care s-a adeverit din punctul de vedere al avansului, nu a rezolvarii problemei cu pornirea. S-a reglat avansul, dar masina se comporta identic.. Dupa ce am citit postul lui DorianR (cel cu circularea cu nivelul motorinei sub jumatate ), mi-am dat seama de similaritatea zdrobitoare intre situatia lui si a mea. De obicei fac plinul cand iau avansul ( avansul salariului nu al motorului ) si pana la incasarea lui, care este peste 2 saptamani, nu ajung sa consum jumatate de rezervor de motorina, moment in care fac din nou plinul. Intamplarea a fost ca nu am reusit sa duc la indeplinire aceasta rutina bi-lunara si am zis ca o sa fac plinul mai incolo. Normal, a aparut problema cu pornirea la doua chei si totodata si greoaie, problema care a disparut cu efectuarea plinului din nou.

Undeva am citit ca pentru rezolvarea unei probleme asemanatoare, adica pornirea greoaie, s-a recurs la schimbarea turbinei, a pompei tandem, a filtrului, etc, toate odata, nu pe rand. Vai de capul unor soferi...trebuie abordate cele mai simple si mai ieftine solutii in prima instanta...

O sa ma ocup zilelea astea de montare/curatare/inspectie/montare inapoi pompa de motorina din rezervor, dupa care o sa o las din nou fara combustibil cateva zile sa vad daca s-a rezolvat ceva.

O sa va tin la curent.

Merci inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor.

Am un Golf 4 1.9Tdi ALH, acum 3 saptamani cand am dat sa urc in rapa, mi-a murit motorul, am reusit sa urc doar accelerata mult mai tare, si dupa aceea mergea in suturi, nu se tura si dupa 10sec isi dadea drumul ( in timpul in care nu se tura se auzea un carait la motor ) am oprit, si cand m-am dat jos din masina mirosea a incins care venea dupa toba ( mirosul era gen a cauciuc ars ) A 2 a zi nu a mai facut. doar ca nu mai avea putere sa traga ( am aflat ca este debimetrul de aer ) a 3 a zi numai pleca dupa loc si mirosea a ambreiaj, am schimat ambreajul...

Dupa vreo 150km de mers. mi-a aparut iar problema cu mersul in suturi, la plecarea dupa loc moare motorul ( pleaca destul de greu turata in jur de 3000 ) si atunci pleaca cu lipsa de putere si un carait la motor si dupa 5sec se simte un val de putere, si in a 2 a mai face putin iar dupaceea la mers  numai face, opresc pe loc fara sa opresc motorul si numai pleaca in suturi sau sa moara motorul, cand se intampla lucrurile astea in exterior se simte un miros de incins cum am spus si mai sus..

Problema mi-a aparut dupa ce am schimbat distributia si filtrul de motorina, s-a intamplat dupa 300km fara sa dea vreun semn ca ceva nu este neinregula, si mi-sa intampat doar cand motorul era la 90 de grade. 

Porneste la sfert motorul, in relanti se detrureaza de 2-3 ori cu un zgomot la motor.. face asa doar daca nu este pornita de cateva ore... in rest este ok la relanti.

Am cautat pe forum aceasta problema si nu am gasit nimic, ma poate ajuta cineva cu o parere ceva?

Modificat de Valy94
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca distributia e pusa corect si avansul pompei e reglat corespunzator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, EEXCALADE a scris:

Verifica daca distributia e pusa corect si avansul pompei e reglat corespunzator

Distributia este la semne..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifică cu vcds. Când merge în suturi și  nu are putere scoate fum negru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 23 ore, lupo_bv a scris:

Verifică cu vcds. Când merge în suturi și  nu are putere scoate fum negru?

Nu scoate fum negru.. doar daca o turez in jur de 3000 la plecare...

 

S-ar putea sa fi rezolvat problema.. Am incercat cu debimetrul scos si nu mai face asa... Mi-a spus un electrician ca s-ar putea sa se fi dus de tot si sa nu mai colereze aerul cu motorina.. Dar totusi am dubii ca s-ar putea sa mi se mai intample..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să stabilești exact ce ai la mașină și să nu schimbi piese aiurea ai nevoie de un vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare....

De aproximativ 2 ani am o problema la masina.

Cand motorul e rece, din cand in cand, la temp sub 10 grade se aude un tiuit din compartimentul motorului.

Acest zgomot este independent de multe. Poti acccelera, calcat ambreiaj etc. Face cand vrea ea, se opreste cand vrea ea.

Zilele trecute am depistat de unde se aude.

Pe filtrul de motorina aveti o supapa. Motorul meu este 1.9 tdi ALH. Zgomotul venea de la ea, tiuia. Zgomotul este asemantor acelor televizoare vechi care se incarcau cu tensiune, alea cu lampi.

Rolul supapei....functioneaza ca un termostat pt motorina. Cand motorina este sub 15 grade...aspiratie rezervor-filtru-pompa injectie-filtru-pompa injectie.

Cand motorina are peste 30 grade se recircula in rezervor.

Am deschis acest topic poate aveti asemenea pb.

La mine s.a rezolvat. Am inlocuit piesa respectiva, aveam una mai veche. Acum e liniste.

Drive safe

Modificat de theoane
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut am și eu o problema supapa de retur mi se tot strica și nu mai obtureaza motorina și mi se dezamorseaza pompa tandem, am înlocuit supapa T de pe retur dar surpriza s-a stricat și aia când suflu aer în orice sens zici ca e autostrada, iar la un moment dat mi se oprește în mers. E ok sa montez pompa de motorina în rezervor? Beleaua asta a apărut de la schimbul de ulei și filtre menționez ca am o bora 2000 cod motor Ajm

Salut am și eu o problema supapa de retur mi se tot strica și nu mai obtureaza motorina și mi se dezamorseaza pompa tandem, am înlocuit supapa T de pe retur dar surpriza s-a stricat și aia când suflu aer în orice sens zici ca e autostrada, iar la un moment dat mi se oprește în mers. E ok sa montez pompa de motorina în rezervor? Beleaua asta a apărut de la schimbul de ulei și filtre menționez ca am o bora 2000 cod motor Ajm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!