Jump to content

Probleme alimentare motorina


anairda
 Share

Postare recomandată

unde se gasesc Laurentiu? ma refer aici in Romania...ca in afara stiu...dar cum ajungi la ele...sau cum ajung ele la tine:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marianu

    6

  • covacs

    6

  • F l o r i n

    6

  • valysor

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

Eu am schimbat garniturile de la pompa tandem, intrucat aveam pierderi semnificative de motorina, dar numai cele dintre pompa si motor. Cam in orice magazin ar trebui sa se gaseasca. Garnitura de la capacul lateral al pompei nu e inclusa in kit-ul de reparatie, sau cel putin asa mi-au spus cei de acolo de unde am cumparat garniturile. Cu tot cu manopera m-a costat 140 de lei, urmand ca eu sa reconditionez acea garnitura de la capacul lateral cu niste silicon rosu pt garnituri- 5 lei tubul. Intr-un final am rezolvat problema cu pierderile de motorina, insa am constatat ca de bine, de rau pornitul balbait pe care il are masina dupa 7-8 ore de stat, tot nu avea legatura cu acele pierderi de motorina pe la pompa tandem. Exclud bujiile sau orice alta problema legata de acestea, singura problema fiind tot legata de alimentarea cu motorina. Cand masina este cu fata in "vale" porneste fara acel balbait, daca o las in panta cu fata in sus atunci se inrautateste problema, in acest caz trebuind sa pun contactul de 6-7 ori ca sa porneasca cum trebuie, fara acel balbait. Schimbarea garniturilor ar fi necesara pentru eliminarea unei cauze, dar cauza principala ramane alta.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe okazii.ro dar e destul de mare pretul la kitul de garnituri, eu am pus una secand si mege fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

ieri in urma unor probleme la care nu am gasit rezolvare tratate in topicul *motorul se opreste in mers*, am schimbat pompa tandem pe motorul meu ATD de 101 cp,cu una de pe un AWX de 131 cp-sunt perfect identice ,azi a pornit perfect, dar am o nedumerire- motorina pe retur nu incepe sa curga decat dupa vreo 3-4 minute de la pornirea motorului, e ok asa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare,

anairda,acum cateva zile am avut si eu aceeiasi problema,insa la SDI.Filtrul de motorina e acelasi ca al tau,si din ce zic baietii inclusiv si sorbul de motorina(aflat in rezervor).Te-as sfatui sa faci urmatoarele lucruri:

-scoate sorbul din rezervor si curatal(el este situat pe partea dreapta a masinii,sub bancheta din spate).Se desface capacul negru cu 3 suruburi,apoi se desface mufa de la indicatorul de motorina,conducta de tur si de retur(vezi ca au niste sigurante).Se roteste de capacul negru,dupa care se scoate sorbul se desface(in bucatele) si se curata.Eu l-am curatat de 4-5x,decand am masina, din cauza motorinei proaste de la noi din RO.Ai sa vezi ca acolo sigur ai mizerie si se aduna ca niste muci.

-se cumpara una bucata filtru de motorina de firma la care NEAPARAT trebuie sa iti dea niste oringuri(garnituri de cauciuc rotunde mici,de diametrul unui pix subtire).Acele garnituri sunt ASBSOLUT NECESARE si se fixeaza pe furtunul de retur,care intra in filtru(sunt in numar de 2).In timp,ele mai cedeaza(se mananca de la motorina),permintand aerul sa intre si sa dezamorseze pompa de motorina(de aici rezulta datul la cheie in prostie pana sa iti porneasca).

-daca aceste 2 operatiuni sunt indeplinite cu SFINTENIE,atunci pe furtunul de tur(cel transparent)cum deschizi capota,cand ai motorul pornit trebuie sa ai ZERO bule de aer si motorul trebuie sa traga super si sa porneasca la sfert.

Numai bine,

daca tot se desface sorbul , acesta trebuie verificat , acele supape de sens tur si retur aflate in conductele unde vin prinse mufele cu acele sigurante .

Eu am avut ghinionul ca supapa de sens de pe tur la sorb sa fie defecta , adica masina cand stationa o perioada de timp mai mare , motorina se scurgea in rezervor dezamorsaanduse ... Pornea dupa ce se insista la automat mai mult timp . Pb sa rezolvat prin schimbarea sorbului .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Desi sunt nou pe forum as vrea sa aduc la cunostinta posesorilor de PD ca exista posibilitatea ca dezamorsarea instalatiei de alimentare sa aibe si o alta cauza decat pompa tandem sau pompa de amorsare din rezervorul de combustibil si anume injectoarele sau chiulasa.Mai precis pe un 1.9 tdi 136 cp nu stiu codul motor an de fab 1999 vw passat dupa mai multe verificari ale instalatiei de alimentare care se dezamorsa iar masina pornea greu am descoperit ca injectoarele aveau joc in chiulasa adica dat fiind faptul ca ele sunt prinse cu un suport lateral cu un singur surub acestea si-au facut joc permitand astfel dezamorsarea intregului sistem.Problema s-a rezolvat destul de greu si cu costuri mari pentru ca s-a luat o alta chiulasa in care s-a frezat un loc pentru doua suruburi de prindere ale suportului ce tine injectorul s-au schimbat injectoarele care erau roase la propriu s-au schimbat oringurile de etansare s-a montat totul la loc si problema s-a rezolvat.Mentionez ca s-a trimis si un mail cu poze la VW Germania dar fara a primi un raspuns pentru existenta unui astfel de defect de proiectare consider eu.Mentionez ca vorbesc de un motor de peste 300k iar cauza clar asta a fost pentru ca motorul merge acum perfect iar instalatia nu mai are aer si nici nu se mai dezamorseaza fara sa se schimbe nicio alta componenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumim de informare - asa este.... bat injectoarele in chiulasa, fac uzura - cazuri foarte multe, sigur VAG nu o sa faca nimic in acest sens, avand in vedere ca vb de masini care au 15 ani vechime si multi km...

 

se inlocuieste chiulasa sau se face o bucsare cu bronz.

 

se inlocuiesc oringurile plus suruburile de fixare si reglaj.

 

P.S. - nu exista Passat PD din 1999 cu motor de 1.9 si 136 cp. Singurul, este cel de 2.0Tdi cu DPF, din 2004-2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

solicit si eu un sfat. golf 4 1,9 TDI motor AXR. Uneori ramane filtrul de motorina gol. Am schimbat valva de pe retur ce intra in filtru. Cateva zile a mers bine, apoi a ramas iar fara motorina. Am scos furtunul de tur si am pus contact, arunca motorina, am pus de mai multe ori pana am umplut filtrul. Am demontat pompa din rezervor, am desfacut-o, curatat, probat la rece si functioneaza( nu era prea murdara, desi nu am demontat-o niciodata). La cateva zile a ramas iar filtrul gol. Rezervorul este plin tot timpul, si tot ramane nealimentat. Ce poate fi? poate scapa presiunea din sistemul din capul chiulaosei(nu stiu cum sa-i spun, are acolo un sistem care transmite motorina la pompele duze).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Bine v-am regasit,

Daca a venit caldura, am zis sa reiau si eu cautarile la golfuletul meu cu privire la dezamorsarea in functie de inclinatia masinii, cu cat e mai sus de bot cu atat se dezamorseaza mai repede, adica dupa 1/2 de ora de stat cu botul in rampa, destul de sus, porneste la a doua cheie dupa ce o tin cateva secunde.

Cu masina orizontal, porneste binisor la prima cheie si dupa 1 noapte, iar cu botul in jos porneste la sfert, cum se spune.

Asta toamna, am cercetat multe, am verificat presiunea pompei electrice, am curatat sorbul, am schimbat supapa de sens pe tur, am schimbat supapa T de pe filtrul de motorina, am montat inca o supapa pe retur, nici o diferenta.

Acum cu venirea primaverii, mi-a venit o idee de verificat si am verificat, dar nu prea stiu sa "citesc" rezultatele. Am pus masina cu botul in sus, dupa o jumatate de ora a pornit f greu. Apoi am oprit si am sugrumat cu 2 prese mici turul si returul chiar la pompa, am protejat furtunele cu ceva sa nu le stric, dupa 1 ora de asteptat, a pornit aproape perfect, ca si cand nu mai avea nimic, deci sugrumarea lor a inlaturat dezamorsarea.

Apoi am facut alt test, am sugrumat doar turul, ptr cca 1,5 ore, a pornit mai greoi, dar nu ca si cand nu ar fi fost sugrumat, asa intre si intre, adica nici bine nici f greu, la a doua cheie, sau ceva de genul acesta.

Poate la prima vedere o sa-mi spuneti sa schimb pompa tandem, dar stiti cum e cu finantele in ziua de azi, trebuie sa fii sigur de ceva inainte sa dai banii.

Am atasat si o schita cu circuitul pompei...

In toamna am desfacut si pompa tandem, m-am uitat si am montat-o la loc, vazand schita de mai jos cu cele doua supape de suprapresiune din pompa 1 si 5 si cele doua canale restrictor 8, ma gandeam sa mai demontez odata pompa, acum de tot si sa o spal si curat, in special supapele, poate e blocat ceva, nu stiu, ce parere aveti?

Am citit bineinteles pe forum ca o cauza posibila ptr dezamorsarea sistemului poate fi si oringurile injectoarelor, dar tot pe forum se spunea de catre un membru notabil, ca daca ai valori bune la corectii injectoare, sa nu umbli la ele, sub nici o forma.

Daca aveam o pompa de proba era meserie...

Deci ce parere aveti colegi?

Multumesc anticipat ptr orice parere.

diag PD.pdf

 

56d736a8360be_circuitmotorinalegenda.thu56d736678c40f_circuitmotorina.thumb.jpg.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

115 cp ? vorbim de un motor pompe dusse ? - atunci schimba oringurile la injectoare.... daca nu isi revine, atunci si pompa tandem.

daca vb despre VEP si ai soft de ai trecut valoarea aia la cp, scrie ce cod de motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze, e ajm, nesoftat. Standard

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok - as merge pe oringuri injectoare (sa speram ca nu ai uzura mare la chiulasa, la scaune injectoare) sau pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, multumesc mult.

daca era uzura mare nu aveam valori Mari de compensare, sunt pana in 1,5 la unul sau doua din ele nu mai tun minte, de 4 ani de când o am nu s-au modificat mult...

ce ma sfatuiesti, sa le schimb eu sau sa nu încerc, mi-am luat m-uri si comparator.

Modificat de valysor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

suficient de mult 1,5.... inceaca cu oringuri si reglaj, pentru inceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles, multumesc frumos, revin cu detalii dupa interventie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare,

Am promis ca revin cu detalii, am revenit pe alt topic, totul e ok acum dupa reglaj si schimb de oringuri. Multe multumiri.

 

Modificat de valysor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo, ti-am zis ca e posibil sa scapi doar cu oringuri si reglaj - acum, vedem in timp daca doar atat a fost necesar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu s-a obosit nimeni sa raspunda si la problema mea. Dar sper ca am rezolvat-o singur. In cele din urma am schimbat schimbat oringurile la injectoare, abia ieri. Astazi dupa mai mult de 20 ore a pornit bine la prima cheie. O sa vad in timp cum se comporta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca e cazul sa fii răutăcios, se pare ca simtomele erau asemănătoare cu ale mele, si raspunzadu-mi mie vedea toata lumea ce rezolvare am avut eu, inclusiv tu. Multumesc tuturor încă odata, cred ca e o munca titanica sa răspunzi la atatea întrebări, din toata tara, multa sănătate celor de muncesc la intretinerea forumului.

Atât ca sunt offtopic.. ?

Modificat de valysor
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut! Am gasit acest si nu am stiut unde sa postez...

Am cumparat un Golf 4 1.9 Alh si m.am confruntat cu urmatoarea problema : Am plecat din Piatra Neamt spre București, am facut plinul corespunzator cu vreo 50 l..am plecat la drum iar cand m.am intors,dupa 600 km, acul indica jumatate de rezervor iar masina s.a oprit ca si cum nu ar avea motorina. Rapid am dat drumul la un injector, am amorsat si am plecat la primul peco unde am alimentat 35 l.

Care ar fi problema? De ce nu mai trage motorina dupa jumatate de rezervor in jos? Mulțumesc anticipat!!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba filtru de motorina ,curata sorbul din  rezervor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul l.am schimbat, ce e drept, la sorb nu am umblat

Modificat de taz21
quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Azi am constatat o lipsă de putere la mașină, golf 4 alh, când accelerez în gol am văzut multe bule de aer pe furtunul transparent. Ieri am mers cam 10 km cu becul aprins, ultima alimentare a fost la Lukoil.  Filtrul are 20k. Să fie o problemă la filtru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,daca sunt bule de aer normal ca nu ai putere,ca trage aer in loc de motorina,mergi pe linia de alimentare si vezi pe unde trage aer,si poti schimba si filtrul ca nu e asa scump,verifica si filtru de aer de asemenea.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat filtru de motorină dar tot am o lipsă de putere, la fel când accelerez pe loc prin furtunul transparent vine și aer. Mâine fac o probă pe direct să văd care e treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!