Jump to content

Probleme alimentare motorina


anairda
 Share

Postare recomandată

Cred ca datorita faptului ca am golit rezervorul si tevile de tur si retur ptr. a fi sigur ca nu am dop de gheata sau infundate conductele, avand relativ putina motorina in rezervor, nu am reusit sa amorsez traseul de pe turul alimentarii cu motorina. Poate si sorbul are nevoie sa se umple ca sa se poata amorsa turul iar eu nu am avut o pompa electrica sa scoata multa motorina! Aer fals nu primea pe nicaieri. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 85
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • marianu

    6

  • covacs

    6

  • F l o r i n

    6

  • valysor

    6

Top Posters In This Topic

Posted Images

ma bucur ca ai rezolvat problema. :D :icon_thumright: :Driver:

Sa ne tii la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De regula porneam masina in fiecare zi fara probleme indiferent de temperatura de afara. Am lasat masina 2 zile iar dimineata a pornit foarte greu dupa 3 incercari. Urmatoarea dimineata a pornit foarte bine. Concluzia mea: scapa presiunea din pompa. Am inteles ca este o valva sau pastila ce tine presiunea in pompa. Puteti da cateva detalii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

moldovan - verifica supapa de sens de dupa filtru de motorina.

Va cer si eu ajutorul in numele unui vecin: Are un G IV PD de 116 hp (nu stiu codul de motor), care in timpul mersului ramane cu filtrul de motorina gol si moare motorul. Am inteles ca este modelul fara pompa electrica de motorina in rezervor. Daca cineva s-a mai lovit de problema sa ne lamureasca pe unde ar putea primi aer pe instalatie sau de unde ar putea fi problema (a schimbat 3 filtre si cu toate a patit acelasi lucru). Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

116 cp si toate pd sunt cu pompa electrica de alimentare.deci pb de acolo ie.sa scoata furtunul de alimentare din filtru si sa puna contactul sa vada daca vine motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca asta nu are. A scos sorbul din rezervor si nu are pompa. Are doar o mufa mica pentru nivelul combustibilului.

Si eu stiam ca toate PD-urile au. Si eu am ATD de 74 Kw si la contact se aude pompa. La el nimic. Ceva mecanic i-a spus ca la el motorina din rezervor o trage pompa tandem; ceea ce nu prea cred.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unele model nu am pompa de alimentare in rezervor, alimentare se face de care pompa de tandem .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am vrut sa ma deschid un topic nou pt ca problema mea tine tot de pompa de motorina

prob sta in felul urmator:s-a aprin senzorul care indica nivelul scazut de motorina din rezervor,am alimentat,acul a urcat peste [cenzurat] rosie dar nu sa stins senzorul din bord care indica nivel scazut de motorina

este vorba despre un golf 4 variant din '02 101 cp si PD

astept unele sugestii

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu problema de alimentare. S-a schimbat supapa de pe filtru si totul e ok pana scade nivelul combustibilului su un sfert. De acolo incepe sa prinda aer si se goleste filtrul. Sorbul este cumparat nou, dar daca scot furtunul de tur din filtru motorina merge inapoi in rezervor. Sa fie si sorbul cu probleme si sa nu inchida supapa de tur?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.

Baieti aveti idee vreun service cv care se ocupa numai de reparat pompe de motorina.

Imi curge motorina pe la tevile alea care duc motorina in motor.

Si vrea sa imi verifice stuturile alea si ce mai e pe acolo, ca nu am bani de o pompa noua.

Precizez ca motoru este un 1.9 tdi alh din 2000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Am si eu o problema similara garnitura(oring) de la capacul pompei de ianalta este uzat unde pot gasi ceva compatibil sau similar, toti recomanda schimbarea pompei tandem in intregime dar nu renteaza pentru o garnitura uzata.

Un sfat sau daca stiti pe cineva care executa asa ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

sa va spun cum am rezolvat noi problema...dat fiind faptul ca sunt fata iertati termenii...

am schimbat furtunul care duce de la filtru de motorila la motor adica cel de tur (care este transparent)... si am pus pe el inca o mufa care este acolo la retur...cea care face cu siguranta aia o fata de mickey mouse (imi scapa denumirea acum)...si de atunci nu mai am probleme de genul filtrului uscat sau bulelor de aer pe furtun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da...la fel am patit si eu cu furtunul acela transparent, din vibratii se lovea de capacul motorului pana s-a taiat si tragea aer. am schimbat cu un furtun de combustibil de cauciuc, negru si functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 11 months later...

am si eu o dilema (auzind fel de fel de pareri) pt golf v plus1.9 tdi PD exista rele aferent pompei de motorina?

sper ca nu am fost off-topic si va multumesc de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca ai gresit total topicul...Plus ca ai reinviat un topic ce nu a mai fost activ de vreme buna...aici e vorba numai de golf iv si anume cele cu pompa de injectie care nu au pompa de alimentare in rezervor acest rol indeplinid tocmai pompa de injectie

Al Bundy

<p class="author_info">

Membru senior

  • Oraş:Bucureşti
  • Maşina:Skoda
  • Model:Octavia 2 FL MY09 DSG
  • Motorizarea:2.0TDI 170CP

Posted 03.11.2010 @ 22:37

snapback.pngcarceacristian, on 02.11.2010 @ 12:02, said:

,atunci pe furtunul de tur(cel transparent)cum deschizi capota,cand ai motorul pornit trebuie sa ai ZERO bule de aer si motorul trebuie sa traga super si sa porneasca la sfert.

Numai bine,

Eu inca nu am vazut masina fara bule de aer pe acel furtun. QUTE

Si eu m am straduit de cativa ANI sa i elimin dar nu reusesc.

Desi am avut impresia odata ca am reusit...bucuria a fost de putina durata!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

salut! am un vw4 variant si nu mi se alimenteaza electric pompa de motorina din rezervor ,e intrerupt firul + insa nu stiu unde, Sigurantele sant ok ,as fi interesat de traseul firului de la pompa pana la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da' releul de sub bord mai traieste?

Modificat de zebrocksky
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc cred ca releul e bolnav!Dar cum ajung la el!!!

Modificat de tapa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

imi spune careva care este furtul de tur si care de retur la 1.9 tdi 131 cp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe furtunul de tur vei gasi senzorul de temperatura al motorinei...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o "mica" problema. Curge motorina pe la pompa de injectie. Mecanicul mi-a zis ca trebuie schimbata garnitura, insa nu gasesc pe nicaieri. Ati schimbat careva garnitura respectiva? Pe unde gasesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am observat ca unele masini au montate pe traseul de retur o valva unisens...

care este rolul ei?

eu de ce nu am?si daca mi-as monta una ce efecte ar avea asupra masinii...bune sau rele?

post-14266-0-17676300-1350649329_thumb.j

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Am un GOLF 4 Variant din 1999, motorul de 116 cai, 6+1 trepte. Uneori porneste la sfert de cheie, uneori extrem de greu, sau deloc. Cand nu pornea, am fost la mecanic si i-a scos furtunul care duce in pompa de inalte si a pompat in el motorina - a pornit imediat. A concluzionat ca scapa motorina inapoi din pompa de inalte (mentionez ca e PD dar nu e modelul cu pompa in rezervor ci are pompa de injectie cu dubla functie). Ce pot sa fac? Exista vreo solutie de a repara pompa (garnituri ceva)? sau pot sa montez o supapa ceva de sens ca sa nu mai scape motorina inapoi? V-as fi recunoscator pentru o idee valoroasa.

Multumesc,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se gasesc kituri de reparatie pentru pompa tandem (de inalte). Trebuie vazut ce tip de pompa ai(Luk, Bosch,) Cu valva unisens nu rezolvi nimic, e doar o pierdere de timp si tai degeaba furtunurile.

Sau o pompa noua.....

Sent from my iPhone4S using Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!