Jump to content

AC / Climatronic - probleme


cristian32
 Share

Postare recomandată

Am revenit cu rezolvarea la diferenta de temperatura intre partea st si partea dr. Era din cauza lipsei de freon. Am mai gasit 134gr de freon. Dupa ce am incarcat instalatia,totul functioneaza cum trebuie si temperaturile sunt la fel(+/- 0,5 grade).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut, am si eu o problema la ac pe care nu o rezolv.

AC-ul nu imi merge tot timpul, imi merge in majoritatea cazurilor la drum intins dupa ce trec de 2000rpm sau chiar si prin oras dar doar pe trepte mici de putere(2,3) si mai sunt unele cazuri in care de la prima pornire imi merge AC.

Am schimbat radiatorul ca imi pierdea freon si de atunci nu mai pierde. Nu apare nicio eroare pe vcds.

Ce sfaturi imi puteti da? Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica in blocurile de masura,  daca opreste compresorul si cine, comanda electrovalva,  ce cuplu ai pe compresor, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa am patit si eu la o fosta masina. Am schimbat compresorul si nu am mai avut probleme. Cred ca era de vina electrovalva lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Va salut!

Va cer si eu ajutorul la urmatoarea problema.

 

Cu AC -ul pornit masina vibreaza (tremura) la relanti. Daca cresc putin turatia, vibratul inceteaza. In mers este totul normal!

 

Nu am nici o eroare la diagnoza. AC -ul isi face treaba foarte bine!

 

Masina este un Passat B7 CAYC!

 

Multumesc frumos!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Stiti cumva daca astfel de solutii pot opri eventualele fisuri si pori din instalatie de climatizare ? 

"Solutie seringa stop leak errecom pentru pori instalatii frig ac auto" 1695907008_ScreenShot2021-07-12at10_09_29PM.thumb.jpg.32926d5f77c588fd45c6c3c65a851b2a.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu recomand, mai rau fac decat bine. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la toata lumea. Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva?  Am cumparat un b7 2,0 cffb din 2011 si are compresorul nou inlocuit,acesta nu este de origine...delphi,nrf nu stiu exact ce este...fara condensor si valva expansiune inlocuite.  

Problema este ca oscileaza presiunea pe partea de inalta si josa,diferenta de  vreo 3 bari si din aceasta cauza racirea in interior se face greu fiindca acest compresor cupland si decupland foarte des temperatura pe vaporizator scade foarte greu ( oscileaza si aceasta ) in loc sa se mentina fixa si sa scada repede mai als cand masina a stationat in soare.

In rest clima isi face treaba dupa mai mult timp cand incet,incet scade temp pe vaporizator in limtele normale.

Masuratorile s au facut cu manometrele puse pe instalatie si termometru in bord. acestea fiind pe joasa 45psi si inalta 180psi.

Normal stiu ca trebuie sa scada temp pe vaporizator repede pana la 3 sau 5 grade sa poata raci cat mai repede?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare,

 

Dupa schimbare baterie nu mai baga aer rece.

B7 2011, CFFB cu webasto. Am mers o perioada cu bateria de la webasto "moarta" si asa am aflat ca, clima/ ventilatoarele nu merg fara acea baterie.

Inca  nu am verificat suruburile de la fulie.

Mai jos ce a iesit la test.

Multumesc pentru alte idei/informatii.

20210917_072944.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica.... daca e ok, atunci inlocuita electrovalva compresor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutate tuturor, voua va merge ventilatia din stalpii din fata? Fantele acelea au si ele precum cele din bord vre-un rol sau doar sa tina geamurile laterale putin dezaburite in dreptul oglinzii? Acum ceva timp parca selectam din climatronic ceva si parca le puteam pune sa bage aer rece/cald separat "parca" ! Dupa un schimb de baterie am observat ca parca nu mai vine aer pe acolo, am incercat o resetare a flapsurilor din climatronic si nimic .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

corect- din pacate doar parca, la passat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Stiti cumva cu ce marca de radiator clima vine echipat din fabrica Passat B7, 2.0.  Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,

O intrebare daca stie cineva sa-mi raspunda, trebuie sa schimb discul de ambreiaj la compresorul de AC dar am observat ca sunt doua modele KTT020030 & KTT020055. Este posibil sa aflu tipul de disc fara sa demontez compresorul si dupa sa comand? Ex, serie sasiu sau alte mijloace? 

As prefera sa-l am pe cel bun cand ma duc sa-l schimb. 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

 

Ventilatia pe nivel 2, temperatuta High, aerul directionat in fata... in partea stanga baga caldura, in dreapta rece.

Nu am niciun DTC, servomotoarele sunt calibrate, indicatorii de temperatura confirma diferenta simitita de catre  maini.

Cu ce sa incep?

Multumesc!

temp.PNG

Modificat de AndreasDB
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa bage cald? Nu are legatura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Calorifer infundat. Zilele astea il schimb si eu....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/8/2021 at 6:59 PM, F l o r i n said:

Cu alt calorifer

1. calorifer infundat - a fost deja inlocuit - problema caldura rezolvata.

2. termostat defect - nu am inteles exact procesul, ceva legat de 70 grade, vizibil doar cu VCDS, chiar daca bordul indica permanent 90 grade, temperatura antigel aparent ok, temperatura ulei aparent ok.

Incerc sa ma documentez si sa monitorizez cumva comportamentul termostatului.

 

Intretimp, multumesc @F l o r i n

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rutina zilnica: 3km oras + 15 km autostrada.

Atunci cand aveam caloriferul infudat: - conform indicatorului din bord apa urca la 90 grade aproxx dupa 3-5 km si ramanea constanta.

Cu calorifer nou: - conform indicatorului din bord apa urca la 90 grade approx dupa 10km. Pana aici pare logic tinand cond de circuitul lichidului si caldura faina din habitaclu.

Ceea ce am observat acum este ca, dupa cei 15 km de autostrada + 3 km in oras, in acei 3 km, in care predomina  deplasarea din ambreiaj si mersul la ralanti, apa tinde sa scada o unitate, poate chiar doua. Tot conform indicatorului, pragul minim al uleului a fost de 82 grade. Indata ce am folosit acceleratia, atat temperatura uleuiui cat si a apei au inceput sa creasca.

Intrebarea mea este: De ce repere ma pot folosi pentru a vedea daca am probleme cu termostatul?

Testele au fost facute intre -2 si + 2 grade.

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am un Passat B7 din 2011, cu urmatoarea problema... nu mai baga aer cald... ventilatorul merge, baga aer, doar ca este rece (si pe Eco, de la motor si pe AC)... aseara de exemplu, a inceput sa bage putin de tot aer caliu de abia dupa aprox 40 de minute de mers cu masina. Mai specific faptul ca aceasta problema nu a aparut brusc... ci treptat, treptat. Am mai vazut problema asta mai sus, insa fara rezolvare. Aveti idee decla ce poate fi, sau cum sa imi dau seama?

Modificat de octaviann
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai ca la orice problema prima regula a mecanicii spune sa facem o scanare/diagnoza etc.Posibile cauze pot fi:motorase/ actuatoare flapsuri, senzori temperatura(mai rar) sau calorifer bord infundat masina totusi are 10 ani.

 

Bafta

Modificat de Bogdan.TM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor. Am si eu o problema de aproximativ o saptamana cu AC-ul.Cand apas butonul de AC de la climatronic, martorul galben care confirma pornirea lui nu se aprinde. Pe ecranul de la radio imi arata on/off dupa caz dar la o scanare cu vcds imi apare eroarea pe care am atasat-o. Sa fie dus compresorul ?

 

WhatsApp Image 2021-12-31 at 15.02.01.jpeg

Modificat de CJ28YOU
poza a intrat peste text si era decalat , si deasupra si sub poza.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!