Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Am tot căutat fără succes: este undeva un tutorial de verificare a AC cu VAG COM-ul, complet? Dacă nu, poate spune cineva cum se face? Dau o bere caldă, că în mașină tremur de frig. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am tot căutat fără succes: este undeva un tutorial de verificare a AC cu VAG COM-ul, complet? Dacă nu, poate spune cineva cum se face? Dau o bere caldă, că în mașină tremur de frig. :)

la scanare, ai erori pe AutoHVAC ?

 

furtunele care vin la calorifer, sunt calde amandoua ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cauza ca e foarte aproape de radiator mufa valvei N280 a cedat.Doar ce am atins cablul si s-a rupt.Sper ca asta sa fi fost cauza de nu aveam aer rece decat dupa ce antigelul atingea 60/70 grade.

Am pus Vemo Vierol cod V15-77-1014 pentru compresor SANDEN PXE16-8680   1K0820803S .Pret 289 ron

post-74110-0-37466800-1418719469_thumb.j

post-74110-0-98777600-1418719480_thumb.j

post-74110-0-56495500-1418719515_thumb.j

post-74110-0-24707300-1418719614_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricât ar fi de frig, aerul deabea vine (debitul) pe grilele laterale, iar pe mijloc deloc, deși pare că ventilatorul își face treaba. Nici temperatura parcă nu e suficientă. La ultima scanare n-am avut erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa nu fie infundat caloriferul. Aceleasi simptome au fost si la mine, s-a rezolvat prin curatirea caloriferului.

 


Vezi sa nu fie infundat caloriferul. Aceleasi simptome au fost si la mine, s-a rezolvat prin curatirea caloriferului.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricât ar fi de frig, aerul deabea vine (debitul) pe grilele laterale, iar pe mijloc deloc, deși pare că ventilatorul își face treaba. Nici temperatura parcă nu e suficientă. La ultima scanare n-am avut erori.

 

verifica cum lucreaza servomotoarele, in blocurile de masura de pe AutoHVAC, cu VCDS-ul

 

Vezi sa nu fie infundat caloriferul. Aceleasi simptome au fost si la mine, s-a rezolvat prin curatirea caloriferului.

 

 

2009 si calorifer infundat ?.... cam devreme.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Michi

 

Faptul ca nu ai suficient debit de aer, poate sa fie din mai multe motive:

 

- filtrul de polen din habitaclu ( daca nu e schimbat de mult si e imbacsit, posibil sa nu ai debit aer sufucient);

- vezi cand anume nu sufla ca lumea, incearca sa dai pe dezaburire parbriz, ar trebui sa-ti sufle pe grilele laterale si la parbriz (posibil sa ai probleme cu servomotorasele, fa o scanare pe climatronic cu VCDS

 Mai poti sa faci test de servomotorase prin climatronic ( adica apesi ECON +recirculare in acelasi timp apoi pui contact si vezi ce afiseaza acolo unde-ti arata temp. Daca apare iO si pe stanga si dreapta rezulta test OK.)

 

Treaba cu caldura e o alta problema, poate sa fie calorifer infundat, (verifica furtunele tur si retur  ce intra in caloriferul din bord sa fie fierbinti amandoua). Daca chiar sunt fierbinti asta nu exclude calorifer infundat. Poate sa fie jumatate infundat si sa ai ambele furtune fierbinti, asa am patit eu..

 

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Oricât ar fi de frig, aerul deabea vine (debitul) pe grilele laterale, iar pe mijloc deloc, deși pare că ventilatorul își face treaba. Nici temperatura parcă nu e suficientă. La ultima scanare n-am avut erori.

 

verifica cum lucreaza servomotoarele, in blocurile de masura de pe AutoHVAC, cu VCDS-ul

 

Vezi sa nu fie infundat caloriferul. Aceleasi simptome au fost si la mine, s-a rezolvat prin curatirea caloriferului.

 

 

2009 si calorifer infundat ?.... cam devreme.....

 

G6 2011 si calorifer infundat, baga ceva caldura doar pe stanga, pe dreapta nu, si avea climatic, nu climatronic. De asta ce zici? Nu ma mai mira nimic.

 

Schimbat calorifer si gata, e caldura in masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă mulțumesc tuturor pentru ajutor.

După indicațiile lui @nicollas27:

-am făcut testul prin climatronic, rezultat ok

-am scos filtrul de polen și chiar fără filtru doar cu capacul pus pe la grile nu sufla suficient deși fără capac mi-a suflat toată mizeria de pe covoraș, dovadă că ventilatorul merge și până la filtru e în regulă. Altădată parcă țin minte ca sufla de îmi lua fesul. :)

-nu știu unde sunt cele două conducte, turul și returul de la calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!!

 

Se pare ca inchei sf de an cu ghinion in ce priveste masina. Dupa ce am depistat ca am clorifer clima infundat, deoarece nu baga caldura cum trebuie si l-am inlocuit cu unul nou, am pus antigel nou G13 + apa distilata, acum se pare ca s-a infundat iar caloriferul de clima, deoarece problema a reaparut. Am verificat cu VCDS totul OK. Se aude la fel bolborosind in bord, la fel cum se auzea inainte cand era caloriferul vechi infundat....deci concluzia este ca spre marele meu ghinion s-a infundat si asta nou.... Plus ca antigelul cand m.am uitat in vas are o culoare asa spre maroniu...nicidecum rozul deschis cum ar trebui sa fie..

 

Ma intreb de unde naiba atata mizerie, cand eu am golit tot antigelul vechi si am pus totul curat, inclusiv cel din radiatorul de la motor l-am golit...???

 

CIne stie ceva solutie de curatat instalatia? sau daca se curata intr-un fel anume, ma refer la tot circuitul de apa (antigel+ apa). O fi depuneri de rugina mizerie in motor, radiator...sau unde naiba ca nu mai stiu ce sa cred.... Este exclus sa am probleme de servomotorase de asta sunt sigur

Deja ma dispera problema!!

 

P.S : Dupa ce am pus calorifer nou, caldura am avut aproape 1 luna,deci cam atat a functionat, acum la fel nu mai baga cum trebuie...

Modificat de nicollas27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai tu in vasul de expansiune ii cumva si ca o pasta? Adica nu ii chiar lichida? Daca da inseamna ca intra pe undeva ulei in apa...si cel mai probabil pe la racitorul de ulei de la filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

 

Oricât ar fi de frig, aerul deabea vine (debitul) pe grilele laterale, iar pe mijloc deloc, deși pare că ventilatorul își face treaba. Nici temperatura parcă nu e suficientă. La ultima scanare n-am avut erori.

 

verifica cum lucreaza servomotoarele, in blocurile de masura de pe AutoHVAC, cu VCDS-ul

 

Vezi sa nu fie infundat caloriferul. Aceleasi simptome au fost si la mine, s-a rezolvat prin curatirea caloriferului.

 

 

2009 si calorifer infundat ?.... cam devreme.....

 

G6 2011 si calorifer infundat, baga ceva caldura doar pe stanga, pe dreapta nu, si avea climatic, nu climatronic. De asta ce zici? Nu ma mai mira nimic.

 

Schimbat calorifer si gata, e caldura in masina.

 

Si pozele cu caloriferul de pe G6 2011.

post-1788-0-38027800-1419695759_thumb.jp

post-1788-0-79720000-1419695760_thumb.jp

post-1788-0-28906200-1419695762_thumb.jp

post-1788-0-75672900-1419695763_thumb.jp

post-1788-0-22758400-1419695765_thumb.jp

post-1788-0-77799000-1419695766_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde sunt cele două conducte, turul și returul de la calorifer? Vreau să verific diferența de temperatură.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In spatele motorului, la intrearea in peretele ignifug.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Si eu am problema cu incalzirea doar pe partea soferului, am citit topicurile respective si mi-am format o idee.
Totusi am sa detaliez pentru un sfat:

- verificat la un mecanic motorasul din dreapta sub bord, in acelasi timp vcds pornit pe output test la climatronic
- Motorasul nu face cursa completa, diferenta de temperatura intre stanga si dreapta in jur de 20 grade
- actionat manual clapeta, un fel de bypass la motoras, temperatura pe stanga incepe sa urce lent insa nu ajunge la nivelul celei din stanga
- Turat motor, mecanicul stranguleaza furtunul de apa de la radiator, forteaza apa spre calorifer, partea dreapta incepe sa se incalzeasca

Concluzia a fost ca am caloriferul infundat, operatie de schimbare complexa ce trebuie efectuata.

Imi cer scuze pt modul simplist si un pic a-tehnic de a prezenta problema, sper sa ma puteti ajuta cu un sfat.

Aici am si sumarul HVAC din VCDS:


Chassis Type: 3C (3C0)
Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 53 56 62 72 7D


00-Steering Angle Sensor -- Status: OK 0000
01-Engine -- Status: Malfunction 0010
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
15-Airbags -- Status: Malfunction 0010
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: OK 0000
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
7D-Aux. Heat -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine Labels: None
Part No SW: 03G 906 018 CA HW: 03G 906 018 CA
Component: R4 2.0l PPD1.1 G 9726
Revision: --H01--- Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 0000072
Shop #: WSC 04430 995 54929
VCID: 66C94AB451CFFD11F57-8033

5 Faults Found:
17678 - PD Unit Injector: Cylinder 4 (N243)
P1270 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 177
Reset counter: 140
Mileage: 182222 km
Time Indication: 0
Date: 2014.09.16
Time: 20:10:18

Freeze Frame:
RPM: 832 /min
Text: 40 Nm
Speed: 44.0 km/h
Load: 87.1 %
Text: 4.750 uF
Text: 9.75 mJ
Text: 10 mJ
Raw, Form. N/A: 000 000 000

19557 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
P3101 - 007 - Open or Short to Ground - Intermittent - MIL ON
Freeze Frame:
Fault Status: 10100100
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 178
Reset counter: 40
Mileage: 185562 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.10
Time: 20:11:04

Freeze Frame:
RPM: 800 /min
Text: 32 Nm
Speed: 0.0 km/h
Text: 0.0 %
Voltage: 11.98 V
Text: 216 Nm
Text: 0 Nm

19558 - Motor for Intake Manifold Flap (V157)
P3102 - 006 - No Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 110
Reset counter: 40
Mileage: 185562 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.10
Time: 20:11:04

Freeze Frame:
RPM: 768 /min
Text: 32 Nm
Speed: 0.0 km/h
Text: 0.0 %
Voltage: 11.53 V
Text: 1016 Nm
Text: 40 Nm

17075 - Fan 1 Control Circuit
P0691 - 007 - Short to GND - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 104
Reset counter: 40
Mileage: 185565 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.10
Time: 20:25:10

Freeze Frame:
RPM: 1088 /min
Text: 0 Nm
Speed: 0.0 km/h
Text: 0.0 %
Voltage: 14.01 V
Load: 9.8 %
Temperature: 24.0°C

17669 - PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240)
P1261 - 006 - Regulation Range Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100001
Fault Priority: 0
Fault Frequency: 12
Reset counter: 74
Mileage: 186055 km
Time Indication: 0
Date: 2014.11.22
Time: 11:24:21

Freeze Frame:
RPM: 1824 /min
Text: 112 Nm
Speed: 50.0 km/h
Load: 80.8 %
Text: 5.000 uF
Text: 15.00 mJ
Text: 11 mJ
Raw, Form. N/A: 000 000 000

Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 3C0-614-095-C2.clb
Part No SW: 3C0 614 095 P HW: 3C0 614 095 P
Component: ESP 440 C2 H015 0003
Revision: H015 Serial number: 0658266482
Coding: 0013602
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 2F67EF90BEB57C59C61-807A

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 08: Auto HVAC Labels: 3C0-907-044.lbl
Part No SW: 3C0 907 044 N HW: 3C0 907 044 N
Component: ClimatronicPQ46 042 0202
Revision: 00042004 Serial number: 00000000000000
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 2C5DF89C8FA30741E33-8079

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-23-H.lbl
Part No SW: 3C0 937 049 J HW: 3C0 937 049 J
Component: Bordnetz-SG H37 1301
Revision: 00H37000 Serial number: 00000003586503
Coding: E1880F0700041A00000000000F00000000095D435C0000
Shop #: WSC 00028 028 00001
VCID: 3065ECECA38B63A1DFB-8065

Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 119 Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer VW461 012 0503
Coding: 00065493
Shop #: WSC 00028

Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AF Labels: 1K0-955-559-AF.CLB
Component: RLS 250707 046 0204
Coding: 00208933
Shop #: WSC 00028

2 Faults Found:
00906 - Horn (H1)
009 - Open or Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Reset counter: 133
Mileage: 186581 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.04
Time: 21:25:00

Freeze Frame:
OFF
Voltage: 12.55 V
OFF
ON
OFF
OFF
OFF

00979 - Lamp for Low Beam; Right (M31)
010 - Open or Short to Plus - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101010
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 154
Mileage: 186837 km
Time Indication: 0
Date: 2014.12.12
Time: 16:04:00

Freeze Frame:
ON
Voltage: 14.20 V
ON
ON
OFF
OFF
ON

Modificat de razvanik
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VAd ca nu ai nici-o eroare pe clima.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@onospy

 

Nu este pasta, este antigel +apa lichid, dar are o culoare mai inchisa... si ar fi trebuit sa fie rozalie pentru ca acum 3 saptamani am  pus antigel  nou in instalatie.

Asta ma duce  cu gandul ca nu cumva sa fie ceva depuneri in radiatorul de racire de la motor, sau undeva pe circuitul de antigel...

Este cam repede in 3 saptamani sa se infunde iar dupa ce am pus calorifer de clima nou..

Asta cu uleiul nu prea cred sa fie...daca ar intra ulei in antigel ar fi gros cum ai zis si nu ar mai face circuitul..Caldura am acum mult mai bine ca inainte cand am avut problema cu cel vechi infundat rau...dar cred k si asta s-a infundat k in grila din dreapta daca dau pe HI nu baga asa fierbinte ca la mijloc si stanga.


Stie cineva cum poti curata instalatia  sau mai bine zis circuitul (antigel+apa) si ce solutie pot baga....ca sa curat si sa nu mai ai probleme sa mi se infunde iar caloriferul de clima...Astept pareri de la voi

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema la climatronic. La picioare vine aer rece peste tot . Prin celelalte gauri vine cald dar la picioare vine frig. Pe tester arata totul ok. I-am facut recalibrare cu econ+aer fata dar nimic. Alte solutii ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde este situat senzorul de temperatura interioara la passat b6 2007?

am o eroare pe modulul engine 005697 please check DTC Memori of AC Controller   P1641 - 000 - Intermitent

am dat econ + recirculare si mi-a afisat 33390.h

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu ai unde la plafoniera, este in panoul de climatronic, bumbul acela care este intre butoanele din centru

post-30007-0-75266300-1420802859_thumb.g

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O intrebare : am caldura,totul e ok in fata.In spate,la pasageri nu imi vine caldura decat f f incet.Ati mai intalnit asa ceva sau e normal?(e deschis fluxul de aer :winter: )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am is eu o intrebare mai urgenta . cam cat ar costa un motoras clima stanga pe b6? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nou - in jurul la 550-600 lei.

 

la mana a doua - in jurul la 150 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!