Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Nici eu nu cred ca ar fi pompa de apa, desi eu am schimbat distributia in 2011...e ceva de atunci, dar asa mi.a zis cineva si o sa merg cu masina la el sa constate...

L-as desfunda fara sa bag nici un fel de solutie, apa simpla sau poate cu aer...sa vad, calorfier clima passat B6 in jur de 400 de lei nou. (pret de pe magazin online piese)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cristi g

 

Azi am demontat caloriferul clima, exact ce banuiam de la inceput, era infundat si circuitul apei trecea doar prin jumatate din el....ramane sa vad daca pot sa-l desfund, cu jetul de apa nu a mers , dar am bagat ceva solutie chimica in el si-l las pana luni....daca nu reusesc  sa-l desfund , am sa pun unul nou. Pe original este in jur de 900 lei, iar after market intre 320 lei si 550 lei depinde de producator.

Bafta!

 

PS: De demontat se demonteaza usor...mecanicul mi l-a demontat in 50 min....nu se da bordul jos nici vorba de asa ceva...cred k la modelul B5 se demonteaza bordul...


@ cristi

 

Ai facut diagnoza pe masina? mai ai erori pe motorase??

Modificat de nicollas27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poti zice cam ce ai desfacu ca sa il dai jos?

Imi poti zice cam ce ai desfacu ca sa il dai jos? Poate poti face o poza la masina, asa desfacita ca sa vad si eu ce sa dau jos. Erorile le.am sters si au disparut

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La pag 65 ti-am atasat un link unde gasesti documentatie la sectiunea climatronic.

Sfat: scoate la imprimanta inainte sa te apuci k sa te informezi mai usor.

Sincer nu l-am desfacut eu ci mecanicul,  din motive de spatiu, si ne avand sculele necesare. Dar iti pot spune in mare cam ce trebuie sa dai jos:

 

Mai intai in interior:

- pozitia lui este la sofer in dreptul pedalei de acceleratie , in consola centrala

- desfaci prima data plasticul ala lunguiet care are niste clipsuri. (este prins intr-un surb, apoi tragi de el in jos perpendicular pe sol)

- probabil e si ceva capitonaj acolo, dar  ar trebui sa-l vezi ,sau sa-i vezi conductele alea ce ies in compartimentul motor.

- conductele caloriferului  sunt fixate de doua coliere (cate unul la fiecare, k sa stea fixe).

-inainte de al scoate din locasul lui asigura te ca ai un vas sa nu ti curga antigel din el in masina.

- apoi dupa ce l-ai eliberat, tragi de el ( mai precis de conducte , apoi l-ai scos)

 

test: baga apa calda in el de la robinet si pui mana, acolo unde este rece este infundat.

 

 

Atentie: Prima data cand te apuci desfa furtunele de pe conductele ce ies la motor (o sa ti curga putin antigel dar nu are nimik, trebuie pus antigel nou la final)

 

Apoi faci demontarile in interior.

 

La motor ca sa desfaci furtunele de pe conducte,  te chinui un pic ca accesul e mai greu, dar daca vrei sa ti fie mai usor mai desfa din ..componente (tubulaturi..etc) :) sa-ti faci loc.

 

Bafta!

Modificat de nicollas27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cum iasa mufele alea de se leaga furtunele la motor, daca stie cineva

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De desfacut, doar in stanga ai desfacut? Sau ai desfavut si in dreapta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristi

 

Deci tu trebuie sa desfaci , furtunele de pe conductele , ambele si turul si returul.... la ce te referi staga si dreapta?

Intrebare : Sti despre ce vb? adica unde gasesti furtunele alea bagate pe conductele caloriferului , acolo la motor??


La motor furtunele sunt fixate pe capul unor conducte (mansoane) ce ies de la caloriferul din bord, alea defapt sunt niste mansoane care fac trecrerea in interior, ele raman pe pozitie.

Trebuie doar sa dai jos furtunele de pe ele, iar in interior cand tragi de calorifer conductele acestuia vor iesi din masonele alea, deci alea ce le vezi la motor cand scoti furtunele de pe ele, vor ramane pe loc fixe....daca asta era intrebarea ta

Modificat de nicollas27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, stiu furtunele de acolo de la motor. Ma refer ca ai desfacut si in partea dreapta( la torpedo) c asa desfaci caloriferul, sau doar la sofer acolo??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut baieti, am citit vreo 50 de pagini din forumul asta si nu am gasit pe cineva cu problema mea (recunosc ca ultimele 10 le-am cam frunzarit).

Am avut o problema mai nasoala, nu imi mergeau stropitorile de la stergatoare, incalzirea in scaune si aeroterma. Dupa ce am tinut-o in service vreo 4 zile baietii mi-au zis ca au rezolvat doar stropitorile asa ca am ridicat-o de acolo (au schimbat 2 relee). Partea buna e ca merge si incalzirea in scaune si acum baga caldura/aer ok pe grilele laterale. Inainte baga foarte putin si auzeam cum se inchidea si deschidea mereu, daca dadeam o treapta mai jos iarasi mergea o bucata si iar se deschidea si inchidea.

 

Problema a ramas la grilele centrale, e problema motoraselor de care tot am auzit ? La service mi-au zis ceva si de un modul reglaj trepte, dar nu mai am incredere in ei ca  la un moment dat ma puneau sa schimb toata aeroterma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ cristi g

 

NUUU, doar in partea soferului, acolo la pedala de acceleratie, lateral zona  centrala desfaci, si pe acolo scoti caloriferul...

Uita te in documentatie si o sa vezi mai exact pozitia caloriferului si ai sa ti faci o idee mai buna...o sa incerc sa faco poza.

 

Cred ca am fost destul de explicit. nu e greu deloc, sfatul meu sa te uiti si in documentatie, acolo ai poze multe si o sa vezi k e chiar simplu..

 

crede-ma ca timp de 2 saptamani m-am documentat, inainte nici nu aveam habar k exista calorifer in bord, Omul din probleme invata :)

Modificat de nicollas27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@alex16

 

Prima data fa-i o diagnoza cu VCDS , sa vezi ce erori ai pe climatronic, asta e primul pas...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult. Maine ma apuc si eu de treaba. sper sa mearga curatit. Nu stiti din ce material  este calriferul?  ca sa stiu ce solutie sa bag in el

Modificat de cristi g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aluminiu , sau sa zic ca e aliaj...nu stiu sigur. cred ca poti baga solutie din aia de desfundat la chiuveta....si o il lasi cateva ore, apoi bagi apa cu presiune.

 

Spor!

Modificat de nicollas27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut ceva legat de Calgon, sau detatrant. Ce ziceti? Nicollas, tu ce ai bagat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna am si eu o problema va rog sa ma ajutati dac se poate am un passat din 2010 si cand dau drumul la caldura in partea stanga imi baga normal la mijloc slabut iar in partea dreapta este calaie sa intalnit cineva cu asa ceva? ce poate sa fie ?

 am facut tester dar nu am nici o eroare am duso la un mecanic si a desfacut torpedoul dar nu a gasit nimic care sa fie problema \?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@valeriu

 

daca ai facut diagnoza cu VCDS si nu ai nicio eroare pe climatronic...inseamna ca servomotorasele (clapete)  functioneaza OK.

 

Caloriferul de clima din bord infundat " boala lor", aceeasi problema o am si eu, citeste postarile mele de mai sus.... trebuie demontat si inlocuit sau incercat sa-l desfunzi..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc mult nicollas27 pentru raspuns am sa ma duc din nou la mecanic si sai spun de chestia asta sa vad poate o rezolva ca a venit frigu si nu pot sa stau pe frig in ea mersi inca o data

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@nicollas27

 

Merci, o sa o testez cu VCDS-ul sa vad. Am incercat varianta cu econ +  recirculare simultan si imi apare "io", ce am inteles ca e ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ti-ai facut-o? ca am citit mai sus si ai zis ca te duci sa desfaca caloriferul de pe clima

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, am desfacut caloriferul, era infundat, o sa comand marti unul nou, daca nu reusesc sa-l desfund pe cel vechi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu 2 intrebari la voi cei care va pricepeti mai mult:

1. Am facut un drum pana la aeroport azi si cand sa plec de acasa pornesc si incepe sa se auda un uruit ca de ventilator obosit pe partea dreapta ( erau cam -1 grad afara). Ce ar putea sa fie defect in zona aceea, cand am dat clima mai tare la treapta 4 nu s-a mai auzit

2. la duzele de spalare parbriz am si niste cabluri electrice cu mufa conectata la ele. Sunt cu incalzire sau doar au cablajul tras? daca da cum imi dau seama daca si functioneaza ca parca erau inghetate dupa 6-7 km de mers aveau jet slab. Abia cand am ajuns acasa si-au revenit la jetul normal

Modificat de SavuAD
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am rezolvat problema. Caloriferul infundat. L-am curatit si acum baga bine. De ce oare, problema caloriferelor persista la modelele  pasaturilor 2008- 2010?  Am prieteni cu b6 din 2005- 2007, care nu au avut astfel de probleme. Posibil ca marca de calorifere care s-au montat  din 2008-2010 sa nu fie buna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!