Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

.......si cine stie sa mentina temperatura de 21 grade daca compresorul nu lucreaza ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul, ca trebuie doar sa incalzeasca habitaclul cu ajutorul apei de la motor.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.......si cine stie sa mentina temperatura de 21 grade daca compresorul nu lucreaza ?

 

mi-ai dat la picioare acum....... :soothe[1]:

 

pai daca afara sunt 0 grade, apa la 80.... nu crezi ca e suficient sa combine aerul de afara cu un pic de aer caldut... ca sa iti bage 21.... ? ba da.....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea este ca vara la 21 grade este mai rece decat iarna la aceleasi grade....si pot spune ca este prea cald, cel putin pentru mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca mai degraba esti mai imbracat, si ai impresia ca este mai cald ca vara.

Si diferenta de temperatura, masina/afara, este invers fata de vara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu gresesc, aerul care intra prin duze are o temperatura diferita de cea setata pe Climatronic, pentru ca daca vrei sa incalzesti masina pana la 21 de grade, e mai logic sa bagi aer mai cald la inceput, pana se incalzeste, si abia poi sa bagi de fix 21 cat sa mentina doar temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că și debitu/viteza aerului sunt în funcție de diferența dintre temperatura setată pe climatronic și cea din mașină. Aici am eu problema: oricât ar fi de frig, aerul deabea vine pe grilele laterale, iar pe mijloc deloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Michi - schimba filtru de polen. Si/sau da jos ventilatorul si cura mizeria si greseaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Apropo de climatronic: desi am recircularea setata pe automat, nu intra niciodata, nici macar daca stau in fundul unei masini vechi si fumegatoare si ma sufoc de tot fumul care intra in masina mea. Eroare pe senzorul de calitate a aerului (sau cum ii zice) nu am, dar nu l-am verificat in mod special. Cu ce sa incep cercetarile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din pacate nu e chiar asa de eficienta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si nu se poate face nimic? Eventual schimbat senzorul cu unul AM mai sensibil, sau regla sensibilitatea celui prezent? Sau problema nu e de la senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU cred ca ai vreo rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In urma sfatului vostru am sckimbat mecanicu si am mers la volkswagen italia unde mi sa spus ca caloriferu e infundat si ca trebuie schimbat ori cu unu noi ori cu unu second .Intrebarea mea este cam cat costa unu nou aici mi-au cerut 200 euro caloriferu + 50 euro la ora manopera . Sau merita sa pun unu uzat ms anticipat de raspuns:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu m-as risca... sa constati ca nu este cum trebuie, pierde antigel, etc..... pune nou - eventual aftermarket, daca cel OEM este scump - este mai ieftin.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sk16

 

si eu mi-am pus calorifer nou, after market este intre 330 RON-700 RON, depinde de producator, pe original cred ca este intradevar aproape de 200 euro. Parerea mea este ca nu merita sa pui original, tot aluminiu este, si tot anrigel curge prin el, deci nu vad sensul... Apropo ala OEM vine izolat cu un burete pe laterale..daca l-ai dat jos de pe masina o sa vezi ca asa este, iar ala after market vine "chel" fara acel burete. dar eu am dat jos buretele de la cel vechi original si l-am pus la cel after market nou...si tin sa precizezca ca in cazul meu  cel vechi (original) aceeasi marca cu cel nou aftermarket( prd. DENSO)( a nu se intelege ca fac reclama).

Concluzie nu merita banii ala OEM, doar ca are un burete in plus....asta este doar o parere de a mea. Baga caldura la fel ca o masina noua.

 

Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu e numai de burete.... Denso e ok... dar vezi ca mai sunt aftermarket, care cantaresc jumate din cat are unul OEM.. de aici poti trage o concluzie asupra materialelor folosite, grosimi, etc.

 

exista aftermarket si in jurul la 100 lei..... banuiesc ca sunt facute din plastilina.... :sly:

 

oricum, asa cum am zis - decat unul SH Oem... as alege unul AM nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alea cu 100 de lei banuiesc ca da, or fi din "plastilina", alea sunt "bombe" nu calorifer...::) deci in cazul meu chiar nu s-a observat diferenta de greutate...si ma repet doar ca a venit fara burete. De aceeasi parere sunt si eu la fel ca Florin, decand SH si original mai bine AM si nou...riscul este 0. In cazul SH original riscul poate fi f mare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai ales ca nu e ceva usor de demontat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LA b6 e destul de usor, nu se demonteza bordul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am avut aceeasi problema. Imi venea caldura doar in partea soferului.Am demontat caloriferul(mersi Nicollas pentru postarile de la pg 65.66),si din fericire era infundat superficial.Am bagat apa calda si se incalzea doar un sfert din el. Am bagat in el solutie de curatat motorul si l-am tot invartit.A iesit mizerie destul de multa.Apoi avand pompa cu presiune l-am clatit bine.Ulterior ,bagand din nou apa calda....bucurie...s-a incalzit tot caloriferul...acum am caldura...Nu e o lucrare grea,dar nici usoara.Dupa parerea mea e nevoie de 2 persoane.Oricum mersi inca odata  Nicollas. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

post-142056-14185491668494_thumb.jpg ma poate ajuta cineva cu eroarea AStA ce motoras trebuie schimbat ? Ms
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi dai un Nr de piesa ms Mult

1k0 907 511Q

AStA e ? Si trebuie si 1k0898002C

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!