Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Chiar daca in blocurile de masura se cede ca lucreaza, posibil ca acea clapeta sa nu se miste deloc. Deci trebuie verificat si vizual daca se misca clapeta de cald rece de pe partea dreapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc D@any de raspuns

 

Revin cu o alta intrebare, sper sa nu para idioata dar ma risc :) , pe langa caloriferul de clima exista in plus o "rezistenta" ceva in bord care ajuta sa se incalzeasca in plus habitaclu cand este ff frig afara, sau doar caloriferul este singurul care da caldura in sistemul climatronic???


Al -Bundy - Aceea clapeta o gasesc langa V159 partea dreapta? deci trebuie sa dau jos cutia de acte si sa cercetez pe acolo, sau cum??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aux heating se numeste acea rezistenta de care vorbesti, si este prezenta la toate passaturile b6.

A nu se confunda cu incalzirea stationara/webasto/sirocou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc gaborvad de raspuns.

 

 

Si acum revin la vechea mea problema " Nu baga caldura in masina cum trebuie, caldut stanga si mijloc si aproape rece in dreapta", acea rezistenta se afla cumva langa caloriferul de clima, in paralel cu acesta?  Si acesta rezistenta functioneaza in sistem electric ( adica ar trebui sa aiba o siguranta ceva) , nu?

Verificand caloriferul tur si retur cu furtunele fierbinti, diagnoza pe climatronic ok, ma gandesc sa fie rezistenta asta problema, sa nu mai functioneze?

 

Multumesc! Si acest parerile voastre !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce stiu eu, este pe mijlocul consolei.

Cat de departe de calorifer, nu stiu.

Este electrica si supravegheata, adica apare la diagnoza daca merge sau nu.

Ea colaboreaza cu senzorul de temp ext, cu temp apei motorului si a senzorului de temp in habitaclu.

Pana una alta, ai nevoie de o diagnoza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceea clapeta o gasesc langa V159 partea dreapta? deci trebuie sa dau jos cutia de acte si sa cercetez pe acolo, sau cum??

 

da, jos topedoul si o sa vezi motorasul si parghia lui, pe partea stanga, pe housing-ul climatronicului, in spatele unei bride de metal....

 

comuti pe Hi/LOW.... si trebuie sa miste clapeta, sa vezi cum misca parghia.

 

PTC-ul, Z35... rezistenta auxiliara pt incalzire... sau cum ii mai zicem - este in spate, in cutia climei. Daca ai probleme cu ea sau cu siguranta, atunci ai eroare la scanare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima diagnoza  a fost ok, apoi la a doua  pe climatronic am avut doar pe servomotorasul V107 ( directionarea aerului pe parbriz), deci nu a aparut eroare pt aceasta rezistenta, in  concluzie nu asta e problema. Si raman la varianta veche ca defapt caloriferul e infundat. ( desi ciudat ca avand apa la 90, furtunele de tur si retur fierbinti).O sa merg sambata sa-l desfund cu aer sau cu apa cu presiune mica , cum ar fi mai bine?? 

Daca nu se rezolva asa il schimb.

 

Bineinteles intai de asta verific V159 asa cum a spus Florin, mersi de indicatii.

Modificat de nicollas27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aux heating se numeste acea rezistenta de care vorbesti, si este prezenta la toate passaturile b6.

Esti sigur ca e prezenta la toate Passaturile B6? Eu nu cred ca am, mie nu imi sufla deloc cald cat motorul e rece,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la diagnoza e ok?

La output test?

Da, e sigur, informatie preluata de la vw!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta problema mi-a aparut azi dimineata dar de data asta legata de dezghetare luneta (spate), fiid ff frig temp exterioara -2 , ledul de pe rotita de clima a inceput sa palpaie, si bineinteles ca nu mi-a dezghetat luneta spate. Am ajuns la lucru, am oprit motorul apoi am pornit iar si am incercat din nou, de data asta mi-a dezghetat luneta in cateva secunde (nefiind foarte tare inghetata). sa fie releu din bord pe moarte, cel care activeaza rezistenta din luneta????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la diagnoza e ok?

La output test?

Da, e sigur, informatie preluata de la vw!

Hm, nu stiu daca l-am facut pe acela, stiu doar ca am erori pe 2 motorase de flaps-uri (desi probleme cu ele parca nu am) si atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Aux heating se numeste acea rezistenta de care vorbesti, si este prezenta la toate passaturile b6.

Esti sigur ca e prezenta la toate Passaturile B6? Eu nu cred ca am, mie nu imi sufla deloc cald cat motorul e rece,

 

DA, la toate dieselurile, si este chiar langa caloriferul de climatizare din interior.

O alta problema mi-a aparut azi dimineata dar de data asta legata de dezghetare luneta (spate), fiid ff frig temp exterioara -2 , ledul de pe rotita de clima a inceput sa palpaie, si bineinteles ca nu mi-a dezghetat luneta spate. Am ajuns la lucru, am oprit motorul apoi am pornit iar si am incercat din nou, de data asta mi-a dezghetat luneta in cateva secunde (nefiind foarte tare inghetata). sa fie releu din bord pe moarte, cel care activeaza rezistenta din luneta????

Are releu pe centrala electrica. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde anume este pozitionata centrala electrica? Ar trebui sa-l schimb (releu)? de la el imi apare problema asta uneori?

 

Mersi Al-Bundy

Modificat de nicollas27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Esti sigur ca e prezenta la toate Passaturile B6? Eu nu cred ca am, mie nu imi sufla deloc cald cat motorul e rece,

 

DA, la toate dieselurile, si este chiar langa caloriferul de climatizare din interior.

A, ok, deci toate B6 diesel. Eu am benzina...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inainte de a schimba releul, trebuie vazut, atunci cand martorul palpaie, dac releul este comandat.

Asta se vede cu VCDS in blocurile de masura de pe centrala electrica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Am si eu o problema cu Climatronicul la Passat B6 2006,  de cateva zile cand am pornit caldura , cu apa la 90 gr nu-mi baga caldura decat in stanga la sofer, apoi pe mijloc caldut si dreapta rece, precum si in spate tot rece, este clima bizonala (dubluclimatronic). M-am gandit ca este caloriferul de clima infundat, dar am verificat furtunasele de tur su retur care intra si sunt fierbinti amandoua..asta ar exclude caloriferul. Are cineva vreo idee ce ar putea fi?... sa fie vreo clapeta blocata. Aaaa si am mai facut si testul climatronic prin el (ECON+ recirculare apasate simultan) si nu mi-a afisat nicio eroare...si pare a fi OK. Astept indrumari, multumesc!

Salut! Am si eu aceeasi problema. Caldura doar in stanga la sofer, in rest rece, si furtunele de la calorifer fierbinti. Te rog sa ma anunti si pe mine daca ai rezolvat ceva ca nici eu nu stiu ce sa ii fac.

 Are cineva vreo schema a aerotermei, sau a sistemului de incalzire care sa includa si clapetele de comanda?

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Left (V158)

            000 -  -  - Intermittent

             Freeze Frame

                    Fault Status: 00100000

                    Fault Priority: 3

                    Fault Frequency: 137

                    Reset counter: 18

                    Mileage: 152182 km

                    Time Indication: 0

                    Date: 2114.14.21

                    Time: 09:00:00

La mine da eroare motorasul V 158 (din cate stiu e cel din stanga). Poate avea acesta legaturatura cu caldura din partea dreapta?????

 

Modificat de cristi g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea are. V158 este pe stanga si nu are leg cu dreapta. Daca el nu lergea bine observai probleme la drila din bord - stanga si in sona picioarelor. Problema generala la tine este din alta parte, din pacate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristi - vezi in blocurile de masura, cu VCDS-ul, cum lucreaza servomotoarele - dupa care astept sa imi zici ce ti-a afisat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Crisri  trebuie sa faci masuratori in blocuri: uite mai jos cum am facut eu, la mine sunt OK, dar tot nu am caldura, 90% caloriferul e problema..

 

 

 

 

Pentru V159 dreapta si V158 stanga am facut la fel testul in blocurile de masura ( la fel ducand de la LOW la HI)( nu am reusit sa atasez poze :( :

V159 ( right) 

cu pozitia pe LOW afiseaza:

Right temperature: 16 ; Specified value:16

 ducand  temp spre HI afiseaza:

Right temperature: 229; Specified value:229;. Mentionez ca valorile cresc liniar in timp ce cresti temperatura de pe rotita din dreapta.

V158( left) 

cu pozitia pe LOW afiseaza:

Left temperature: 21 ; Specified value:22

 ducand temp spre HI afiseaza:

Left temperature: 235; Specified value:235;. Mentionez ca valorile cresc liniar in timp ce cresti temperatura de pe rotita din stanga.

 

Deci in concluzie servomotorasele functioneaza, inclusiv se aude zgomot cand se testeaza fiecare, Plus ca nu am eroare pe climatronic decat cea de mai sus pe V107, dar si aia pare ca dupa ce o sterg si pornesc clima iar apare, dar am facut test si pt ea si la fel valoriile cresc liniar.

 

V107 este dezaburire parbriz..


Acum ca este mai frig afara am sesizat ca defapt baga caldut (stanga si la mijloc) si calai spre rece dreapta, dar cand ii dau pe HI, ar trebui sa bage cald bine , "sa arda" e si la mine nu se intampla asta. Suspectez caloriferul clima , merg maine sa incerc sa-l desfund in prima faza...va anunt daca am rezolvat ceva!. daca nu jos cu el si schimbat...


@ Cristi g

 

Aici aici tot ce trebuie: Documentatie privind REPARAREA VOLKSWAGEN PASSAT B6 (clic aici!)., la sectiunea climatronic...sau heating system ( trebuie doar sa cauti..)


Mai revin cu o observatie.....uite ce a patit " merinutz" (vezi pag 33-34 topic posturile lui), deci faza aia cu furtunele fierbinti poate sa pacaleasca (nu inseamna ca,, caloriferiul este ok), el poate sa fie infundat si sa fie furtunele fierbinti .  cititi acolo cei care se mai lovesc de problema asta.....

Modificat de nicollas27
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pricep prea bine cu vag comul, sper sa intelegeti ce am facut. Ce am mai observat: cand pornesc masina, rece, fara clima pornita, se aude ca un fel de motoras de la clima ( exact sub gurile de pe mijlc se aude). zgomotul este ca si cum motorasul face cursa stanga- dreapta fara oprire, face asa, cam 2-3 minute. Daca pornesc clima, nu se mai aude.post-89681-0-34026300-1417184966_thumb.ppost-89681-0-79145300-1417184984_thumb.p


qpost-89681-0-63258300-1417185772_thumb.ppost-89681-0-63258300-1417185772_thumb.ppost-89681-0-43641600-1417185797_thumb.p


Nedumerirea mea este ca daca ar fi calriferul infundat, ar tebui sa bage slabut peste tot. La mn  baga cald in stanga si rece in rest. Pe rece merge bine, si baga peste tot cu AC pornit.


Nedumerirea mea este ca daca ar fi calriferul infundat, ar tebui sa bage slabut peste tot. La mn  baga cald in stanga si rece in rest. Pe rece merge bine, si baga peste tot cu AC pornit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai dubluclimatronic?...vrei sa spui ca avand stanga si dreapta pe "HI" (max), in stanga baga cald binee de tot si in dreapta rece?


AC nu cred ca are treaba cu incalzirea...ala e alt sistem, si mie imi merge OK pe LOW...adica AC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, dubluclimatronic este cu dual. La sofer baga cald si la picioare, in rest numai rece la mijloc si in dteapta. Daca dau pe parbriz, imi baga cald doar pe partea stanga a parbrizului....

Modificat de cristi g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nicollas, dupa ce faci operatiunea " curatirea radiatorului" sa imi zici si mie rezultatul. Apropo, pt a-l curati, cred ca merg date jos furtunele de la calorifer pana spre pompa de apa si bagi apa pe ele, fara sa mai demontezi bordul/caloriferul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cristi g

 

exact asa vreau sa fac, am mai vb cu cineva azi care se pricepe la clime si a zis ca e posibil sa fie si pompa de apa, sa nu mai functioneze la capacitatea ei normala.....asta chiar nu stiu ce sa cred,...te anunt rezultatul "dupa curatire".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred sa fie pompa. La mn, am schimbat tot kitul de distributie si tot la fel face.  Desfa furtunele de la calorifer si baga apa cu ceva solutie. cred ca merge putina presiune ca astfel nu va iesi. cred ca merg vreo 2 bari asa pt ca  pompa de apa ar face cam 1 bar. si am vazut pe net ca este solutie de curatat radiatorul dar nu stiu cat de buna este. Astept sa vad ce rezolvi tu, si daca reusesti,  ma apuc si eu de demontari. App , stii cat ajunge un calorifer cu garnituri si toate alea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!