Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

am curatat intre lamele si uns , pus la loc si merge .carbuni ok , rotorul cam cu santuri  in rest sa vedem cat mai merge  de data asta. va zic. 

ce va mai rog este sa-mi spuneti niste adrese (site-uri) de unde comandati piese si consumabile de pe net .ceva cu piese de la a-z , preturi bune si seriosi , daca vreti, lasati pm. va multumesc inca o data.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma bucur ca ai rezolvat dar sa nu facem chat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am o problema cu ac-ul

Daca afara sunt peste 27 grade celsius nu mai functioneaza, baga doar aer cald. In rest funtioneaza ok, freon am bagat acum 2 saptamani. Instalatia a fost verificata, nu sunt pierderi. Problema apare doar cand e cald afara si soare...vre-un sfat???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica daca ai gheata pe conducte atunci cand nu mai baga. Posibil pb la filtru evaporator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am gheata, prb apare cand e mai cald afara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema..pornesc AC-ul si dupa 30 de secunde de functionare aerul nu mai ajunge in habitaclu..turatia se mentine, dar clapetele, imi obtureaza aerul..el nu mai ajunge pe gurile de ventilatie..daca opresc ac-ul si il pornesc imediat, procesul se repeta..ce poate fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

servomotor cu probleme...... fa o scanare sa vedem care este de vina - cu VCDS-ul se face o setare de baza la servomotoare, poate isi revine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 Am si eu o problema cu gurile de ventilatie sau AC. Pe ori ce pozitie comut butonul, adica doar parbriz, doar habitaclu, sau picioare si parbriz, imi baga si la picioare ceea ce e cam neplacut cateodata ca iti ingheata picioarele. Inafara de asta, cand dau sa bage in habitaclu, baga doar pe cele doua guri din lateral, iar pe cele din mijloc nimic.

 Presupun ca sa blocat o clapeta undeva care directiona jetul de aer si nu mai schimba, de la picioare spre cele din centru de pe bord.

 Nu vreau sa imi bag nasul orbeste fara sa stiu de unde sa incep si ce am de facut, asa ca daca are cineva idee de unde sa ma apuc de treaba si ce anume trebuie facut, asi fi fericit sa o expuna aici.

 

Multumesc

Modificat de tirlosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Primul pas este sa iei legatura cu cineva care detine o interfata vag si sa il rogi sa iti faca o adaptare a clapetelor, poate isi revin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Interfata vag am, acum trebuie sa vad de unde pot face asta.

Multumesc de raspuns

Modificat de tirlosu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reusit sa gasesc de unde pot testa sau adapta clapetele cu vagcom-ul. Imi poate spune cineva pe ce canal sa intru?

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

[select]

[08 - Heating/Air Conditioning]

[basic Settings - 04]

Group 001

[Go!]

Activate the Basic Setting.

[ON/OFF/Next]

The basic setting takes approximately 40 seconds.

[Done, Go Back]

[Close Controller, Go Back - 06]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vin si eu cu o intrebare(recunosc nu am apucat sa citesc toate cele 60 de pag asa ca ma scuzati daca s-a mai postat) si anume

cat dureaza sa se raceasca la voi masinile la temperaturile de afara(32-33 grade) am remarcat ca la mine dureaza cam mult sa raceasca masina(abia dupa 15 minute baga rece, pana atunci numai aer cald si repornesc clima dupa acest timp si imediat baga aer rece.

acum poate sunt eu paranoic si mai trebuie sa astept dar parca anul trecut baga mai repede si nu eram nevoit sa repornesc clima. erori nu am(sau cel putin acum 3 sapt nu aveam), si dupa daca folosesc masina la o ora baga aer rece

inca o data cer scuze daca exista astfel de problema dar chiar nu am avut timp sa caut in cele 60 de pagini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul de la clima porneste numai dupa ce apa se ridica peste 70 grade.

Posibil ca trebuie si o completare cu freon.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur ? ma cam indoiesc.... eu zic ca porneste si daca apa e rece..... dimineata acum, sunt 20-25 grade... lichidul de racire sigur nu are 70 de grade..... dar compresorul porneste, daca ii dai pe LO... sau pe auto, in functie de temp exteriaora.

 

conditioneaza pornirea compresorului - temperatura exterioara - sa fie mai mare de 6 grade, presiunea freonului, tensiunea - incarcarea.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca aer baga rece dupa un timp(deci ma gandesc ca freon are daia nici nu am verificat), mi-e mi s-a parut un pic ciudat ca acum baga aer cald si dupa ce repornesc clima baga rece(repet asta se intampla dupa 15  minute poate si mai mult, am incercat si in 5 minute dar degeaba tot aer cald),

acum daca intradevar compresorul porneste dupa ce ajunge la 70 grade probabil atunci repornesc si eu clima.(nu am fost atent la apa), si masina am pornit-o in ultimele zile numai in jur de 12 pana atunci sta in soare.

inca o data poate sunt eu un pic paranoic dar mie mi se pare un pic cam mult abia dupa 15 minute sa bage aer rece

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Compresorul de la clima porneste numai dupa ce apa se ridica peste 70 grade.

Posibil ca trebuie si o completare cu freon.

NU este adevarat. NU arelegatura directa cu temperatura motorului. Si daca baga rece dupa 20 min unseamna ca are suficient freon in instalatie.

daca respectivului ii baga rece dupa 15-20 minute, dupa ce masina sta 5-8 ore nepornita, atunci are probleme cu electrovalva de pe compresor. Se schimba.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ideea este ca aer baga rece dupa un timp(deci ma gandesc ca freon are daia nici nu am verificat), mi-e mi s-a parut un pic ciudat ca acum baga aer cald si dupa ce repornesc clima baga rece(repet asta se intampla dupa 15  minute poate si mai mult, am incercat si in 5 minute dar degeaba tot aer cald),

acum daca intradevar compresorul porneste dupa ce ajunge la 70 grade probabil atunci repornesc si eu clima.(nu am fost atent la apa), si masina am pornit-o in ultimele zile numai in jur de 12 pana atunci sta in soare.

inca o data poate sunt eu un pic paranoic dar mie mi se pare un pic cam mult abia dupa 15 minute sa bage aer rece

 

baga, baga... problema e ca nu iti face presiune in sistem. Se verifica cu VCDS-ul, in blocurile de masura - sa vedem ce apare - Bundy deja ti-a dat verdictul.

 

nu are legatura cu temperatura lichidului de racire, asa cum ti-am scris deja, pornirea compresorului nu este coditionata de aceasta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles Florin, deci sa fac rost de bani de parca nu am mai bagat bani de mult timp :-))))

si electrovalva asta de pe compresor ai idee cat ar costa Florin? 

si la un moment dat se poate sa cedeze de tot si sa nu mai bage deloc aer rece??(ca sa stiu daca ma grabesc sa o schimb sau pot sa mai astept)

rezulta ca am simtit eu ceva ciudat la masina  :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Merci! Bine de stiut.

Am vazut la 2 passat-uri ca baga  aer rece numai dupa 70 grade si am crezut ca,coincidenta se incadreaza la normalitate.Dar vad ca e defectiune.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu o problema (cu clima) la passat-ul din semnatura:

Ventilatorul, cel mic - din ansamblul de la radiator, merge incontinuu (clima oprita/pornita; motor oprit/pornit) - ii scot siguranta de la panoul de langa baterie ca sa il opresc.

Altfel climatronicul functioneaza normal, ventilatorul cel mare porneste si se opreste odata cu clima, baga aer rece. etc - evident atunci cand siguranta este pusa.

Am facut un scan si nimic pe canalul HVAC.

Am salvat masuratori in urmatoarele 3 situatii:

1) motor pornit - clima pornita:

post-119528-0-14480800-1402415474_thumb.

2) motor pornit - clma oprita:

post-119528-0-25338500-1402415492_thumb.

3) motor oprit

post-119528-0-16407700-1402415506_thumb.

 

De la ce sa fie? Ceva senzor, modulul j293 (asta cred ca il am eu) ? 

Multumesc anticipat.

Modificat de marghi91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles Florin, deci sa fac rost de bani de parca nu am mai bagat bani de mult timp :-))))

si electrovalva asta de pe compresor ai idee cat ar costa Florin? 

si la un moment dat se poate sa cedeze de tot si sa nu mai bage deloc aer rece??(ca sa stiu daca ma grabesc sa o schimb sau pot sa mai astept)

rezulta ca am simtit eu ceva ciudat la masina  :))

400-500 lei plus freon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are legatura cu temperatura lichidului de racire, asa cum ti-am scris deja, pornirea compresorului nu este coditionata de aceasta.

 

 

 

Ok. Merci! Bine de stiut.

Am vazut la 2 passat-uri ca baga  aer rece numai dupa 70 grade si am crezut ca,coincidenta se incadreaza la normalitate.Dar vad ca e defectiune.

 

da, au probleme cele care se comporta asa.

 

 

 

si la un moment dat se poate sa cedeze de tot si sa nu mai bage deloc aer rece??(ca sa stiu daca ma grabesc sa o schimb sau pot sa mai astept)

 

 sigur ca la asta se poate ajung.....

 

 

marghi - in ventilatorul mare, ai controlerul care gestioneaza si functionarea ventilatorului mic.... problema de acolo poate sa fie.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de raspuns Florin.

Asa cred si eu, ca este de la modulul de control al ventilatoarelor (J293 - cred ca este) - daca ar fi un sensor atunci amandoua ventilatoare ar functional defectuos.

 

Point 1: Pana acum am inteles urmatoarele:

Ventilatoarele functioneaza intodeauna sincron (simultan si pe aceeasi treapta).

Trigger pentru pornire: pornire clima. 

Trigger pentru oprire: oprire clima.

Am inteles bine? Mai exista si alte triggere pentru pornirea/oprirea ventilatoarelor (ex: temp apei > 90 grade C)?

Vreau sa inteleg comportamentul corect al modulului inainte sa il desfac.

 

Point 2: Cum demontez ansamblul cu cele 2 ventilatoare - din cate stiu e prins in 4 puncte .. dar nu prea pare sa am acces sa le desfac (nu am incercat inca). Defapt - cum demontez modulul de comanda (poate nu trebuie sa dau jos tot ansamblul)?

L.E.: "pentru demontarea ansamblului cred ca se poate urma acest DIY: http://forums.vwvortex.com/showthread.php?4902624-DIY-Cooling-Fan-Replacement

Ramane totusi intrebarea - unde e modulul de comanda? - poate aveti o schema, ceva.."

 

Point 3: Aveti cumva o schema electrica a acelui modul?

 

Merci mult.

Modificat de marghi91
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Point 2 -> inchis. Acum am vazut, Florin, ca ai zis ca in ventilatorul mare este modulul de comanda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!