Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

buna ziua.am un passat din 2003 cu climatronic.acum ceva timp am plecat in germania si fiind foarte cald am pornit climatizarea.dupa aproape 250 de km am simtit oventilatie foarte puternica de cca.10 secunde dupa care un miros de cablu ars.din acel moment nu am mai avut racire in masina.am ajuns in germania si am pus masina pe un tester dar in prealabil mi-au facut plinul cu freon.testerul mi-a dat eroare 318.acum am probat mai multe variante gasite pe forum si nici un rezultat.trebuie schimbat intrerupatorul de presiune?din cauza lui nu mai porneste electroventilatorul din stanga? daca ma puteti ajuta cu un sfat va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune un scan aici...eroarea 318 n-o gasesc pe nicaieri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut acum o diagnoza a climei asa cum am citit pe forum de la alti colegi si mi-a scris erori 25b,4FA,4F9,318.sincer nu ma prea pricep.am masina de doar 2 ani dar nu am avut decat o pb pe care am rezolvat-o scotind o punte la baterie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Sunt nou pe aici, am aceasta eroare..

01809 - Actuating Motor for Temperature Flap; Right (V158)

000 - -

Freeze Frame:

Fault Status: 01110000

Fault Priority: 3

.....

Rezultatul e ca nu baga caldura pe partea stinga, restul e ok. Ce am observat e ca daca fixez amandoua butoane pe 20 grade, de pilda, partea stanga e un pic mai calda. Cred ca e blocata clapeta pe un pic deschis.

Am incercat sa dau rememorare pozitie clapeta cu VCDS dar butonul cu 10: Adaptation este inctiv, nu pot face.

Trebuie cumva un cod de acces? cum il aflu ca nu am in acte nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am vazut acel post. Eu am impresia ca un pic sa misca clapeta, daca manevrez butonul de caldura se simte o schimbare la temperatura aerului, e drept foarte mica. Eu intrebam daca pot activa acel buton din VCDS de Adaptare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Sal.,

Pentru cei care au facut sau vor sa faca upgrade la climatronic de Passat CC, si vor ca ledurile rosii care se aprind atunci cand pozitiile masinii sunt aprinse, si nu aveti contactul pus va trebui sa mutati cablul de la siguranta 27 de pe panoul de sigurante din stanga cu un rand mai jos .

Eu am mutat siguranta pe pozitia 36 asa cum apar in pozele urmatoare :

post-20331-0-92531600-1338033475_thumb.jpost-20331-0-57580900-1338033514_thumb.j

Atentie nu trebuie sa taiati cablul sau mai stiu eu ce ci doar scos cablul de jos al sigurantei 27 si pus tot in partea de jos de pe randul cu plus permanent la siguranta 36 sau oricare alta ce este libera .

O zi buna.

Poate sa-mi spuna cineva daca e valabil si la Jetta, ca sa mearga iluminarea butoanelor pe pozitie, fara motor pornit?

Vizualizand tabloul de sigurante, nu arata ca cel de Passat(dispunerea sigurantelor).

post-21205-0-19300600-1345924047_thumb.j

Modificat de florin r.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mirosul de ars si dupa nu mai ai aer rece e de la bobina ambreiajului compresor s-a ars aia..exact asa am patit eu la o skoda octavia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

B6 n-are ambreiaj la compresor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiam..da care e principiul de functionare a compresorului? eu credeam ca la toate e la fel. am si un b5 da nici la ala nu am vazut exact cum e..insa eu credeam ca e cu bobina ce atrage acel ambreiaj la toate, altfel cum ar functiona?

la octavia 1 am vazut acel compresor demontat in bucati in fata mea deci cam stiu principiul de functionare. iar la b5 si b6 fulia nu se invirte tot timpul angrenata de cureaua accesorii si cupleaza acel asa zis ambreiaj cind dai comanda la bobina? ala e fixat pe axul compresorului cu o piulita metric 8. din cite am vazut exteriorul adica acel ambreiaj e identic poate nu la dimensiune insa ca principiu da..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La B5 e la fel ca la O1, adica cum spui tu. La B6, Golf V, etc e fara ambreiaj. Uite mai jos cum functioneaza:

http://www.youtube.com/watch?v=qrJ_1rukpHg

Cand compresorul se dezactiveaza de la buton, placa aia se repozitioneaza a.i. sa fie perpendiculara pe axul compresorului. In acest fel, pistoanele nu mai pompeaza.

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florin r.

Sal.,

Nu stiu daca aceasta operatiune cu mutarea sigurantei este valabila si la JETTA.

O zi buna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, nu corespund sigurantele, dar ai putea sa-mi spui ce reprezinta la tine siguranta pe care ai mutat-o de la pozitia 27 la 36?

La jetta pozitia 27 este pompa de combustibil.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Pai la mine acea siguranta este unul dintre + de la panoul de climatronic .

La mine la Passat panoul de climatronic are 2 + , unul vine de la panoul din bord de pe partea soferului iar altul de la panoul de pe partea pasagerului.

Iar siguranta mutata pe pozitia 27 reprezinta + pe contact iar la pozitia 36 este + permanent, ca sa poata sa mearga pozitiile de la panou fara contact pus si sa stea memorate setarile facute.

O seara buna.

Modificat de @DRI@N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, am rezolvat cu mutarea firului de la pinul 16 la 20 in mufa mare care intra in modul.

Mai trebuie sa-l codez, in rest functioneaza perfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai un scan mai vechi, ia codarea de la modul-ul vechi si introdu-l in cel nou.....ar trebui sa functioneze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se potriveste de la cel vechi la asta nou, care are longcoding.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva ce reprezinta cifrele care apar pe butoanele de la climatronic cind apas tasta de aer sus si butonul de aer conditionat?(00;04;32;19 etc),pe buton stinga apare o combinatie pe cel dreapta alta combinatie?daca rotesc butonul de reglaj temperatura se schimba combinatiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceea ce zici tu, este meniul "secret" al climatronicului si fiecare pozitice(cifrele de pe display-ul din stanga) iti indica pe celalalt display diferite informatii. De exemplu pozititi 15 indica parca viteza, nu mai stiu sigur, dar cauta pe forum "secretele ascunse ale climatronicului", parca asa se numea topicul si vei afla acolo mai multe informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.,

Pai la mine acea siguranta este unul dintre + de la panoul de climatronic .

La mine la Passat panoul de climatronic are 2 + , unul vine de la panoul din bord de pe partea soferului iar altul de la panoul de pe partea pasagerului.

Iar siguranta mutata pe pozitia 27 reprezinta + pe contact iar la pozitia 36 este + permanent, ca sa poata sa mearga pozitiile de la panou fara contact pus si sa stea memorate setarile facute.

O seara buna.

Sal,

Despre ce setari este vorba?

Adica apar probleme daca nu schimbam si siguranta ....in afara de lumini premanente?

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de lumini si memorare setari, nu. Oricum, cand schimbam can-ul, eu recomand sa-i mutam si siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in afara de lumini si memorare setari, nu. Oricum, cand schimbam can-ul, eu recomand sa-i mutam si siguranta.

ok .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut.

Am o intrebare !

Climatronicul asta: 5KO 907 044-EG, se potriveste pe Passat 2009 (la can ma refer), am incalzire in scaune, si Recirculare A (auto).

Am vazut mai multe climatronice cu acelas cod, doar cele 2 litere difera, care ar fi diferenta ?

De ex. care e diferenta intre 5KO 907 044 BT si 5KO 907 044 ES !?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!