Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Electrovalva e bună. Exista vreun releu pentru ac? Nu pleaca compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU exista. de unde stii ca electrovalva e buna ?

CE eroare ai pe clima ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, ma poate ajuta cineva, va rog,  cu eroarea asta ?

1 Fault Found:
00898 - Control Circuit A/C compressor 
            007 - Short to Ground

Simptome- cand pornesc masina dimineata baga rece aproximatim 5 min dupa care incepe sa bage aer caldut. Mentionez ca ultima oara cand am bagat freon a fost in urma cu 4 ani. Sa fie de la freon sau ma indrept catre electrovalva sau panoul de control clima ? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie verificate firele de la panou la electrovalva si electrovalva.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In afara de cablaj,G65 defect sau in Panou bord partea dreaptă-siguranța nr 8 / poate sa difere in functie de anul de fabricatie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai sa zicem ca ce spui tu nu are nicio treaba cu defectul de mai sus.

e doar circuitul electrolvalvei, care este alimentata din panoul de climatronic direct.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

31 minutes ago, andrei_221 said:

hai sa zicem ca ce spui tu nu are nicio treaba cu defectul de mai sus.

e doar circuitul electrolvalvei, care este alimentata din panoul de climatronic direct.

Va multumesc.....o sa verific circuitul firelor si revin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform codului de eroare,ross tech spune variantele de mai sus,DAU răspunsuri sau indicații doar pt a ajuta,Nu contracost,săptămâna trecută am avut caz asemănător după ce persoana respectivă a schimbat la așa ziși meseriași piese aiurea,de peste 1000lei. 

-siguranță arsă,care in afară de faptul că alimentează G65,este legat  alături de senzorul de ulei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca pentru cazul asta specific (eroarea de mai sus), verificare sigurantelor nu are sens. Circuitul electrovalvei de pe compresor pleaca direct din panoul de la clima si nu are vreo sigurata pe drum. Informatiile de pe Ross Tech sunt o sursa buna de documentare, dar ca in orice documentatie, adeseori mai sunt si greseli. Daca avea eroare pe G65, da, atunci avea sens ce zici tu mai sus ... 

 

PS: Cine da raspunsuri contracost aici ? Ca vreau si eu 😀 ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact, dar atunci ai avea eroare pe senzorul G65, care in cazul asta nu este. Deci il excludem.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logic,e cum spun domniile voastre,doar ca am avut caz intalnit cu rezolvarea respectivă. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua am și eu o problema cu un pasat b6 din 2005 nu îmi baga căldură  îmi baga doar pe partea dreapta de la pasager dar în stânga nu.  vreau și eu o părere dacă știe cineva sa îmi dea și mai am o probleme și cu o siguranta la xenon o tot arde 

Modificat de emil11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut,

Are cineva o poza cu valorile din VCDS ale unei electrovalve care functioneaza corect.

Am un passat b6, 2.0 tdi, care in stationare nu face rece(clima pornita), iar in mers ba face rece, ba nu face rece…

Ce ar putea fi? Mai tarziu merg la un amic, sa se uite pe valorile climei cu VCDS.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cine are VCDS ar trebui sa stie sa interpreteze valorile de acolo. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, ma poate ajuta cineva cu eroarea asta ?

00716 - air recirculation flap positioning motor (V113) 

    000 - -

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu te incurca cu nimic eroarea, las-o asa

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O părere !

Passat B6 2.0tfsi BWA a avut compresor AM,care a produs span,S a înlocuit cu alte 2 COMPRESOARE SH  dar fără curatare instalație,face presiune 10/11 bari,peste 5Nm pe electrovalva/am scos freonul de peste 5 ori ,cu ambele baga rece imediat dupa umplere instalație ,după ce opresc mașina nu mai face rece/valorile rămân la fel.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Salut, am o problema sau cel putin asa cred, pentru ca nu ma incurca foarte tare. Dupa 3-4 ore de functionare continua a AC- climatronic, nu mai baga aer (fluxul de aer la grile este aprope zero). Un prieten care pateste la fel la Duster mi-a zis ca se depune gheata pe evaporator. Tind sa-l cred pentru ca daca opresc motorul si las masina 10-15 min (timp in care pica apa foarte tare sub masina- de la evaporator- banuiesc ca se dezgheata) si apoi la repornire totul revine la normal. Ceva pareri. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

primul pas, verifica sa ai cantitatea corecta de gaz in instalatie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua,

    Sunt mai nou pe-aici si am intampinat ieri o problema la Passat--ul meu . Dupa un drum de aprox.300 km ( cu 1 oprire pe drum de cca.1 h) in care clima  a functionat permanent pe drum , la destinatie am constatat ca ventilatorul mic de la motor functioneaza neintrerupt chiar si dupa oprire si dupa racirea treptata/normala a motorului. La oprirea intermediara pe drum NU am intampinat aceasta problema, ci doar la destinatia finala/acasa. Mai exact , am observat ca ventilatorul mare nu mai functiona , ci doar cel mic. A trebuit sa scot aseara borna de la baterie ca sa se opreasca , ca sa nu-mi consume peste noapte toata bateria. Azi dimineata , pun borna ....si la fel ! Cu motorul complet rece , doar ventilatorul mic functioneaza continuu....

    Apelez la expertiza si sfaturile voastre, mi-ar prinde bine un ajutor asupra identificarii problemei aparute si eventual a unei solutiii de urmat . Multumesc mult, o zi frumoasa tuturor !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilator mare defect.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am si eu ceva probleme cu un Passat B6 2.0 TDI 140 CP. In mers la viteza constanta (orice viteza) din spatele bordului se aude un sunet ca si cum s-ar lovi un cablu de plastic. Cand accelerez nu se mai aude nimic doar la viteza constanta. Daca deachid geamul sa ascult afara nu se aude nimic doar din interior pe partea soferului. Ma gandesc sa nu fie cumva clima pentru ca am patit la fel cu un Golf IV in interiorul gurilor de AC era un material negru care izola cred si acela din cand in cand bucati se rupeau si bateau. Cand am pus ultima data testerul mi a aratat cateva erori la clima. Este acelasi sunet si la Passat. Ce ar putea fi? Am luat pe cineva de curand in masina in spate si mi-a dat cu usa destul de tare de atunci a aparut acel zgomot. Ma puteti ajuta va rog? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Acum un an nu imi mergea ac-ul iar mecanicul mi a zis ca este fulia rupta si a inlocuit-o dar nu stiu daca noua sau sh.Ac-ul functioneaza perfect de atunci si pana in prezent.De vreo 3-4 luni se aude o zornaiala in zona accesoriilor care dispare cand cuplez ac-ul.De la ce poate fi acel sunet si vreau sa stiu daca afecteaza cureua de accesorii sau alte chestii daca merg asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, yoloyo a scris:

..De vreo 3-4 luni se aude o zornaiala in zona accesoriilor care dispare cand cuplez ac-ul...

 

Verifica surubul care tine fulia compresorului, posibil sa se fi slabit.

In mod normal, cand se strange se pune si solutie antidesfacere, poate cand s-a schimbat fulia nu au pus suficient, sau deloc.

Daca este surubul, fulia poate sa aiba joc si sa "barbiereasca" canelurile de pe axul compresorului, caz in care o sa trebuiasca schimbat.

Intr-un final, daca sare surubul poate sa sara si fulia si distrugerile pot fi doar imaginate...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Salut, revin cu problema evaporatorului inghetat. Am facut 2 scanari in blocurile de masura, una la prima cheie de dimineata si alta dupa pranz (dupa ce masina a rulat 30 min. cu clima pornita). Se pare ca senzorul de temperatura evaporator ar fi ok. Pentru celelalte date cum ar fi sarcina compresor sau ceilalti parametri astept pareri de la voi. Atasez cele 2 log-uri.

1- cel de dimineata:

Adresa 08: Clima automata  (3C0 907 044 AH)

09:34:12
  800 /min   TuraþieMotor 
  0.0 km/h   Vitezã 
  3.5 Nm   SarcinãCompresor 
  8.2 bar   PresRefrigerant 
  17.6 %   e-ventilator (V7) valMãsur
  30.0 %   e-ventilator (V7) valPrescr
  81.0*C   Antigel- Temp.
  19.0*C   DuzãPrincipalã ST. (G150)
  19.0*C   DuzãPrincipalã DR. (G151)
  27.0*C   DuzãPicioare. ST. (G261)
  25.0*C   DuzãPicioare. DR. (G262)
  9.0*C   TempIeºire. Evaporator (G263)

2- cel de la pranz:

 Adresa 08: Clima automata  (3C0 907 044 AH)

13:45:32
  1000 /min   compresor- Turaþie
  8.4 Nm   SarcinãCompresor 
  14.4 bar   PresRefrigerant 
  74.4 %   e-ventilator (V7) valMãsur
  70.0 %   e-ventilator (V7) valPrescr
  91.0*C   Antigel- Temp.
  8.0*C   DuzãPrincipalã ST. (G150)
  5.0*C   DuzãPrincipalã DR. (G151)
  25.0*C   DuzãPicioare. ST. (G261)
  10.0*C   DuzãPicioare. DR. (G262)
  2.0*C   TempIeºire. Evaporator (G263)
  34.0*C   Temp. Bord (G56)

Si mai am o problema. Recent am schimbat V113 servomotor recirculare aer (cel care comanda clapeta pentru aer proaspat) si dupa 1500 km m-am trezit cu lipsa totala a fluxului de aer la grilele din bord (doar cand masina trecea de 100km/h indiferent daca era pe AC sau pe Econ). Cand viteza scadea sub 100km/h revenea si fluxul de aer. Eroarea este:

01274 - Motor pentru clapeta de obturare presiune dinamicã (V71)

            000 - Elaborare coduri necunoscuta - intermitent

             împrejurari cod:

                    Stare defect: 00110000

                    Prioritate defect: 3

                    Frecventa defect: 17

                    Resetare contor: 36

                    rulaj: 219158 km

                    Indicator de timp: 0

                    Data: 2023.07.15

                    timp: 20:49:42

Ce am obseravat eu este ca daca treceam pe recirculare (la viteze de peste 100 km/h) aveam flux de aer. Deci cumva la viteza mare clima obtureaza aerul proaspat si deschide pe recirculare? Azi am schimbat intre ele cele 2 servomotoare V113 cu V71 si nu se mai intampla nimic la 100 km/h (nici eroarea nu a mai aparut) insa V71 tine clapeta de recirculare a aerului din habitaclu deschisa la jumatate iar V113 tine clapeta de aer proaspat pe inchis. Oare este normal cand este AC-ul pornit sa traga aer din masina pentru ca am dat pe econ si V71 a inchis clapeta iar V113 a deschis-o pe cea de aer proaspat? Intrebarea mea este ce servomotor dintre cele doua sa dau retur la magazin? Atasez si cateva poze cu parametrii servomotoarelor cu AC-ul pornit (pozele 1 si 3 inainte de schimbare v113 cu v71 si pozele 2 si 4 dupa schimbare/ masina pe loc la relanti). Inainte de schimbare v113 -deschis si v71- inchis si dupa schimbare v113- inchis si v71- deschis? Cum ar trebui sa fie si care este defect? Ambele sunt Valeo si v71 este schimbat in toamna iar v113 de 2 saptamani. Multumesc pentru pareri.

 

2025453948_V113-dimineata.thumb.jpg.52c7509e302791c0eb5a4623542b18ad.jpg1179328966_V113-pranz.thumb.jpg.766279eba3e74f6f0b954fe59973bd85.jpg723205090_V-71pranz.thumb.jpg.55223f3081026b8f9f04a50a85950899.jpg16316311_V71-dimineata.thumb.jpg.52d8e70031de3a7c6b7d4d963f96d0bf.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!