Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Nu conteaza cum il scoti, ca oricum nu poti sa il dai retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu Buciumas

Salutare. Revin cu un update si cu o intrebare . In urma spuselor am luat calorifer denso a intrat din prima fara mari probleme , mulțumesc de sfat . Dar am o mica problema am slabit surubul care tine tevile la motor prea tare incat a iesit si nu pot sa l mai pun înapoi are vreo problema daca nu l mai prind? :))))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Buna ziua! Am si eu o problemă la passat b6 din 2007 climatronic. Pe partea stanga baga caldura iar la mijloc dreapta caldut iar pe dreapta rece. Am verificat cele 2 furtune care intra in caloriferul de caldura si cel de sus era fierbinte cel de jos căliu. Am spălat caloriferul si a mers caldura si pe dreapta dar nu foarte cald. Dupa vreo 3 zile din nou nu  a mai mers cald pe dreapta. Am verificat din nou furtunele si erau amandoua fierbinti. Ce ar putea fi in cazul asta?

Modificat de Mariusiftode
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/24/2023 at 2:47 PM, Mariusiftode said:

Buna ziua! Am si eu o problemă la passat b6 din 2007 climatronic. Pe partea stanga baga caldura iar la mijloc dreapta caldut iar pe dreapta rece. Am verificat cele 2 furtune care intra in caloriferul de caldura si cel de sus era fierbinte cel de jos căliu. Am spălat caloriferul si a mers caldura si pe dreapta dar nu foarte cald. Dupa vreo 3 zile din nou nu  a mai mers cald pe dreapta. Am verificat din nou furtunele si erau amandoua fierbinti. Ce ar putea fi in cazul asta?

Cel mai probabil caloriferul habitaclu infundat. Inainte de a-l inlocui, pune testerul si vezi daca ai erori pe climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am și eu o problema. Am făcut retrofit la panou gen2, am făcut mutarea cu 16 și 20, făcut first run-ul și ajustarea flapsurilor dar am o problema, nu prea merge căldura cum trebuie. Ca sa o fac sa meargă, trebuie sa dau întâi pe rece, se deschid gurile pe rând, de la dreapta la stânga și după dau pe căldură. Dar chiar și asa, uneori se oprește pur și simplu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are legatura v113 cu caldura. Se opreste...ce? Ventilator...? Clima total? Caldura doar si baga rece?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu,nu se oprește, se aude cum funcționează dar nu baga pe gurile de ventilație 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atunci servomotor recirculare defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut! Am o problema mai ciudata cu un passat din 2009. Problema e ca mi se incalzeste foarte tare zona de sub volan si zona unde tinem piciorul drept, chiar in dreptul pedalei de acceleratie, sub bord. Nu e ceva legat de sistem de incalzire, ci pur si simplu se incalzeste plasticul, caldura venind de undeva din interior.Daca clima nu este pornita totul este ok , cum pornesc clima in 2 min se incalzeste locul acela.Aveti idee de la ce este ? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai bine, desfa plasticul de sub bord la sofer si inspecteaza vizual 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, întampin si eu probleme la instalația de AC la un Passat CC 2009 2.0 tdi, respectiv lipsa aerului rece, indiferent de turatie motor, viteza etc.

Am pus VCDS-ul si cam astea sunt valorile obținute motor oprit, relantiu și 2300 RPM, clima pe auto, temperatura lo. Mașina asa am luat-o, deci nu știu ce s-a facut și ce nu.

Pareri, idei pt rezolvare? Sau e clasicul compresor nou + radiator 😅?

Multumesc!👍

 

 IDE00021   Turaþie motor 0 /min
  IDE00198-ENG100282   Presiune refrigerant-MUX Kaeltemitteldruck 7.0 bar

 

IDE00021   Turaþie motor 700 /min
  IDE00198-ENG100282   Presiune refrigerant-MUX Kaeltemitteldruck 7.6 bar
  IDE00965   Condiþie de decuplare compresor Compresor activ: nu existã condiþie de decuplare 
  IDE00966   Curent compresor: valoare mãsuratã 0.815 A
  IDE00967   Curent compresor: valoare prescrisã 0.820 A
  IDE00968   Turaþia compresor 900 /min
  IDE00969   Sarcina compresor 2.9 Nm
  IDE00970-ENG103807   Activare ventilator : valoare mãsuratã-MUX Lueftersteuerung 0.0 %
  IDE00972   Creºtere ralanti Inactiv 
  IDE00973-ENG100004   Temperatura exterioarã-MUX Temperatur 19.0 °C
  IDE00983   Temperatura interioarã 28.9 °C
  IDE00988   Sarcinã ventilator faþã 36.8 %

 

 

IDE00021   Turaþie motor 2200 /min
  IDE00198-ENG100282   Presiune refrigerant-MUX Kaeltemitteldruck 8.6 bar
  IDE00965   Condiþie de decuplare compresor Compresor activ: nu existã condiþie de decuplare 
  IDE00966   Curent compresor: valoare mãsuratã 0.825 A
  IDE00967   Curent compresor: valoare prescrisã 0.820 A
  IDE00968   Turaþia compresor 2800 /min
  IDE00969   Sarcina compresor 1.4 Nm
  IDE00970-ENG103807   Activare ventilator : valoare mãsuratã-MUX Lueftersteuerung 0.0 %
  IDE00972   Creºtere ralanti Inactiv 
  IDE00973-ENG100004   Temperatura exterioarã-MUX Temperatur 19.0 °C
  IDE00983   Temperatura interioarã 28.1 °C
  IDE00988   Sarcinã ventilator faþã 36.8 %

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Macovei

Salutare,

Va rog sa ma ajutati cu o parere legata de sistemul de climatizare.

Masina este un Passat B6 2009 CBDC. 

Sistemul de climatizare nu baga rece la capacitate maxima cand pornesc AC-ul, uneori la viteze mari raceste mai bine dar nu sificient, mai ales vara cand sta in soare.

Am fost la mecanic, am alimentat cu freon, mai avea 400g/600g.

Dupa alimentare cu freon 600g, pe aparatul mecanicului aveam 4.5 bar low pressure si 8 bar high pressure. Avand ventilatorul si AC-ul la maxim, am vazut ca ventilatorul de la motor nu era pornit si nu porneste deloc, dar nu am nici-o eroare pe el.

Mentionez ca si flapsul V159 este si el defect cu eroare permanenta chiar si dupa resetare flapsuri.

Eu as vrea sa inlocuiesc acel solenoid, dar mecanicul zice sa inocuiesc tot compresorul, ceea ce nu prea ma incanta. 
Am atasat si o imagine de la testul facut in service, unde se vede ca circuitul de low pressure are 4.5bar iar maximul trebuie sa fie 2.5. La efectuarea testului AC-ul era la maximum pe cea mai scazuta temperatura.

Va multumesc!

 

 

B856B4BA-CA2A-4B6A-89A6-88F9E7BF8CFE.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Macovei
On 8/3/2017 at 6:55 AM, Scorpionul said:

Cand accelerez presiunea si sarcina pe compresor scade, presiunea de pe retur  verificata la service este de circa 5 bari. Am aflat cum este o masina fara aer conditionat:banghead:

Salut,

Poti sa-mi spui te rog cum ai rezolvat problema. Eu am 4.5 bari pe low pressure circuit. 
 

3BE1B1DE-879D-45AA-A127-84823EAA3BB2.jpeg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa inlocuiesti electrovalva de pe compresor, dar e loterie ... acum depinde daca te simti norocos. Daca o inlocuiesti si problema nu se rezolva, ai tras batul scurt si mergi in finala unde te asteapta un nou compresor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cristian Macovei, trebuie sa mergi la un service serios de AC.

Nu te apuca sa schimbi compresorul pur si simplu, daca este sa fie stricat unele se pot si repara.

Daca compresorul a facut span nu se schimba pur si simplu, este o operatie mai complexa cu mai multe piese care trebuie schimbate.

 

Prima problema pe care o vad este ca nu-ti porneste ventilatorul, la output test se misca?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ventilatorul porneste cand presiune din instalatie depaseste 16 bari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am încercat și am schimbat motorașul dar nu funcționează deloc, codurile sunt ac first run (pe care l-am făcut) și recalibrare motor recirculare(la care am făcut și basic setting la flapsuri). Ce problema ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce ai schimbat si ce nu functioneaza?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minutes ago, Crucial said:

Salut, am încercat și am schimbat motorașul dar nu funcționează deloc, codurile sunt ac first run (pe care l-am făcut) și recalibrare motor recirculare(la care am făcut și basic setting la flapsuri). Ce problema ar putea fi?

Daca persista eroarea de ac first run...si nu se sterge, ai o problema cu panoul de comanda. Nu de la servomotor , nu-ti porneste compresorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ar trebui sa schimb panoul de climă ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ti pot garanta acest aspect din telefon, din pacate. Dar e posibil ca acolo sa fie problema. Trebuie verficat bine, inainte de a da acest verdict

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam aceste erori îmi rămân, mașina e 2006, oare trebuie modificat ceva la cablaj? 

Address 08: Auto HVAC Labels: 5K0-907-044.clb Control Module Part Number: 5K0 907 044 EA HW: 5K0 907 044 EA Component and/or Version: Climatronic H17 1010 Software Coding: 0000000002 Work Shop Code: WSC 00015 115 00000 ASAM Dataset: EV_Climatronic A01010 (VW46) ROD: EV_ClimaAutoBasis_VW46.rod VCID: 6ED9937AB1970CF9A3-803A 3 Faults Found: 9472882 - Motor for Fresh Air / Recirculated Air Flap B108B 54 [009] - Missing Calibration / Basic Setting Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 36 Mileage: 229604 km Date: 2127.14.31 Time: 12:23:38 9479189 - Signal Line for Air Quality Sensor B10A4 15 [009] - Open or Short to Plus Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 1 Reset counter: 36 Mileage: 229604 km Date: 2127.14.31 Time: 12:23:38 9477872 - AC Compressor First Run-In B109E F0 [009] - Not Performed Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 36 Mileage: 229604 km Date: 2127.14.31 Time: 12:23:38

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cristian Macovei
On 4/6/2023 at 11:39 PM, Dolfin said:

@Cristian Macovei, trebuie sa mergi la un service serios de AC.

Nu te apuca sa schimbi compresorul pur si simplu, daca este sa fie stricat unele se pot si repara.

Daca compresorul a facut span nu se schimba pur si simplu, este o operatie mai complexa cu mai multe piese care trebuie schimbate.

 

Prima problema pe care o vad este ca nu-ti porneste ventilatorul, la output test se misca?

 

On 4/6/2023 at 9:38 PM, adrian001 said:

Poti sa inlocuiesti electrovalva de pe compresor, dar e loterie ... acum depinde daca te simti norocos. Daca o inlocuiesti si problema nu se rezolva, ai tras batul scurt si mergi in finala unde te asteapta un nou compresor. 

@adrian001@Dolfin

Va multumesc pentru raspuns. 
@Dolfin Nu am VCDS sa verific separat ventilatoarele, intentionez sa-mi cumpar unul de pe net la 250-300 lei sa pot face mai multe teste.
Cunoasteti cumva vreun service bun pentru AC-uri in Bucuresti?

 

Legat de ventilatoare, revin cu urmatorul update:
Desfac astazi cutia de sigurante sa verific daca este vreo siguranta arsa legata de ventilatoare si gasesc o siguranta de 10A arsa, dar nu era bagata in nici-un slot. Mentionez ca la un moment dat am schimbat pompa electrica de recirculare antigel deoarece era in scurt si ardea siguranta, probabil siguranta arsa a fost uitata de mecanic acolo in tablou.
Incep sa caut pe net schema de la tabloul de sigurante pentru b6 si vad ca F8 este responsabila cu ventilatoarele “Engine coolant blower motor control module, engine management”. Nu stau prea mult pe ganduri si pun o sigurant de 10A in slotul F8 si surpriza, pornesc ventilatoarele. Ulterior dau pe AC, intru in meniul ascuns de la clima la 10-1 si vad ca am presiune 10-11 bari in instalatie cu AC-ul si ventilatia la maximum. AC-ul baga rece chiar bine, doar ca afara erau 15 grade C, nu stiu cum s-ar fi comportat daca era foarte cald afara.
Ulterior incep si ma documentez si vad ca defapt sunt 2 tipuri de tablouri de sigurante si ca pentru tipul meu de tablou la siguranta F8 nu este nimic, si de fapt eu citisem pentru alt tip de tablou. O sa mai verific maine sa scot siguranta sa vad ce se intampla, daca este coincidenta ca au pornit ventilatoarele datorita sigurantei F8.

Stiti cumva daca poate fi ceva la F8 pentru tipul meu de tablou din imagine?

Va multumesc! 

 

972F6CBC-9F8C-4B67-BB0D-ED53B56C459D.jpeg

Modificat de Cristian Macovei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la tabloul asta, 8 e pentru cutie viteze automata si e de 30A

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!