Jump to content

AC/Climatronic - probleme


Andrew
 Share

Postare recomandată

Laurentiu - NYL

Update: am inlocuit modulu de clima cu model mai nou (2007) si a disparut acel senzor din schema. Acum funcționează clima :D

 

 

P.S. pentru moderatori, nu mai apare butonul de edit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Am circulat azi cu torpedoul demontat să văd cum se comportă V113 și am observat ca își modifică poziția clapetei fără a acționa butonul de recirculare. Atașez o poză cu clapeta (sta întredeschisă) . Poate avea legătură cu fluxul de aer rece?

 

20190731_103149.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DAca isi modifica pozitia cand rulezi in R sau cand speli parbrizul, este ok. Daca se modifica si in alte situatii, nu este OK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

florynbadescu

Al Bundy, crezi ca se impune inlocuirea servomotorului? Pentru ca da isi modifica pozitia si in alte situatii si ce ma deranjeaza este fluxul slab de aer rece si zgomotele pe care le face cand plimba clapetele prin bord. Am citit cam toate postarile si multa lume zice ca V113 are legatura cu fluxul de aer rece si de aceea vreau mai mult sa-l schimb tinand cont ca aeroterma se invarte bine in toate treptele de viteza si filtrul de polen este nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate-i mufa/mufele de la servomotoare și mergi câteva zile asa. Dacă totul o sa fie ok, atunci acesta e de vina. De regula.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu o problema cu ac-ul, în ideea ca de când au venit căldurile nu mai răcește așa cum o făcea, azi am verificat agentul și era cât trebuie, pe vcds totul ok, temperatura ajunge la 5grade la relanti mai greu zicea mecanicul. Ideea e ca de cele mai multe ori când plec cu ea trebuie sa merg ceva înainte de a începe sa bage(asta dacă sta în soare) , după care nu mai sunt probleme! La maxim nu simt ca îngheț ci doar ca e puțin rece. În final diagnosticul celor de la Avia Militari ar fi ca compresorul este mai leneș dar perfect funcțional! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca ai o problema la electrovalva.... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu imi functioneaza AC cand este f. mare caldura afara. M-a innebunit acest AC la Skoda dupa ce am schimbat toata instalatia in afara de tevi.

La mine este aceiasi problema compresorul nu ia cuplu, sta jos in cuplu de 3,3 Nm, 3,4 Nm. Ce are???Valorile le spun din testare cu VCDS!

Modificat de Manuel N.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil electrovalva defecta. Inainte de asta, poți verifica dacă șurubul de la fulie este strâns bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

cand pornesc AC-ul se aude un zgomot suplimentar, ca un fasait .... si nici aer rece parca nu mai baga. Nu este zgomot de ventilator, dar se aude in paralel cu acesta.

Am facut un film scurt ... poate ma puteti ajuta cu un sfat pentru verificare sau remediere:

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incepe cu o completare de freon, e suierat comun cand ai freon mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

DA, adevarat, nu mai aveam freon!

Nu am mai verificat / incarcat instalatia de 7 ani, de cand detin masina :))pentru ca nu a fost nevoie. 
Am platit 240 lei  adica 40 lei / 100 gr. de freon si au intrat 600 gr.

A fost mai scump la acest service deoarece spuneau ei ca au robot mai performant, freon de calitate, ulei de calitate ....  iar restul de freon este retras din circuit si bagat in alta butelie separata si dus la reciclat ...

Nu stiu cat o fi de adevarat, dar in teorie suna bine ... am scos banii si am platit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, Passat b6, 1,9 bxe. Nu porneste compresorul, instalatia verificata si incarcata cu freon. Pe Vcds am eroare:                                                                                                                          00898 - Control Circuit A/C compressor 
            010 - Open or Short to Plus
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01111010
                    Fault Priority: 3
                    Fault Frequency: 4
                    Reset counter: 104
                    Mileage: 240819 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2019.08.27
                    Time: 12:15:01
 Presiune-9,2 bari; Compresor-4,2 Nm; Curent actual 0,110A, curent specificat 0.820A                                                                                                                                                                               Compresorul Sanden PXE 16...Problema pare a fi de la supapa n280. Voi ce spuneti? Si ce marca imi recomandati?

Screenshot_20190827-191155.png

Modificat de dragonius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cablajul l-ai verificat? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am verificat cablajul si sigurantele, mi se pare cam mic 0,110A. Mecanicul spune ca este blocat compresorul, eu nu cred ca se blocheaza asa usor, mai ales ca am avut la verificare instalatia plina!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica firele de la clima la compresor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

21 hours ago, dragonius said:

Da, am verificat cablajul si sigurantele, mi se pare cam mic 0,110A. Mecanicul spune ca este blocat compresorul, eu nu cred ca se blocheaza asa usor, mai ales ca am avut la verificare instalatia plina!

 

22 hours ago, F l o r i n said:

Cablajul l-ai verificat? 

 

21 hours ago, dragonius said:

Da, am verificat cablajul si sigurantele, mi se pare cam mic 0,110A. Mecanicul spune ca este blocat compresorul, eu nu cred ca se blocheaza asa usor, mai ales ca am avut la verificare instalatia plina!

Zice ca l-a verificat..... 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astăzi am făcut o verificare mai atentă, am scos mufa de la compresor, am măsurat și am 13,5 v. Deci, fir întrerupt pica, daca era ciupit și datea la masa crapa siguranța. Am strâns contactele din mufa mama cu ajutorul unui ac + sprai contacte. Tot nu vrea să pornească. Am sa comand supapa n280 de pe autokarma și revin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai masurat tensiunea, dar curent ai acolo?

Pune un bec de pozitie si vezi daca se aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu un bec și nu se aprinde, nu-mi dau seama ce mănâncă amperajul de nu ajunge cat trebuie in mufa aia blestemata. Mă gândesc să nu fie și vreun releu obosit. Am verificat firele până în tabloul de sigurante și nu am găsit nimic. Nu știu unde să mai verific!

Modificat de dragonius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt ca ai cablajul cu probleme, pe undeva. Trage fir direct, din unitatea de comanda.... Panou climatronic. Este o problema destul de des întâlnită, la acest model 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, dragonius said:

Am incercat cu un bec și nu se aprinde, nu-mi dau seama ce mănâncă amperajul de nu ajunge cat trebuie in mufa aia blestemata. Mă gândesc să nu fie și vreun releu obosit. Am verificat firele până în tabloul de sigurante și nu am găsit nimic. Nu știu unde să mai verific!

Firele nu duc in panoul de sigurante ci in cel de climatronic.

vezi ca mai ai o mufa intermediara langa electromotor.

Modificat de Al Bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfăcut și aici, nu știu care sunt cele 2 fire comanda compresorul? Am căutat pe net dar nu găsesc  skema pentru așa ceva. Mulțumesc Florin!

IMG_20190829_151058.jpg

156708075831532164266785268395.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scoate carcasa mufei, îmi aduc aminte ca se păstrează culoarea firului. Îl verifici cu aparatul de masura, ca ai scris ca îți dă continuitate.... Ca sa îl identifici, după care tragi un fir bypass, de proba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verde /negru pin 18

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!