Jump to content

Skoda Superb Style 2017


Epo

Postare recomandată

@ShadoWzZ: In cazul Superbului, DCC pe Sport este mai soft decat suspensia sport. Am testat extensiv DCC-ul cu Sport in paralel cu suspensia sport. Cea din urma are in plus si garda la sol mai mica. Cine vrea un caracter mai ferm al suspensiei are o singura optiune - suspensia sport si scuteste si vreo 600E cat e diferenta pana la DCC.

 

Link către comentariu

Cea mai sport e evident suspensia sport, dar vine cu inconvenientul ca bara fata e cea mai expusa la bordurile autohtone.

DCC are modul sport dar si pretul tot "sport" e; ramane scump la 800 EUR.

Mai ramane posibilitatea s-o faci mai sport din jante de 18, 19, atat cat se poate.

 

Intr-un buget limitat DCC nu e prima optiune ca s-o faci sport :(

Link către comentariu

@kpk1: nu ai ce "sport" sa o faci din jante mai mari, atat timp cat masina pe viraje se "inclina" din arcuri/amortizoare. E doar "placebo" din jante mai mari, flancul anvelopei mai mic da senzatia unei suspensii mai dure, prin faptul ca e mai rigida anvelopa, implicit raspunsul rotii pe denivelari si in plus, mai limitezi din deriva anvelopei - adica cat "se indoaie" flancul anvelopei la solicitari laterale pe virajele abordate agresiv. 

Pentru a "n"-a oara, DCC nu este optiunea dedicata sport. Aceea e 1 singura si e suspensia sport.

Link către comentariu

@75NOR tu compati dcc cu sport dar colegul caruia i-am adresat raspunsul o compara cu suspensia normala. Raspunsul meu era strict in comparatia respectiva.

Link către comentariu

@ShadoWzZ: ok, asa da, DCC pe sport este mai ridig decat suspensia normala. Cred ca pana la urma asta e ideea: DCC alternativa pentru suspensia normala, dandu-ti un "flavor" de comfort sau sport, la apasarea unui buton, fara a fi dedicata intr-una din directii.

Link către comentariu

Nu stiu cum e la voi, dar la mine cand dau DCC-ul pe sport scutura la fel si e rigid la fel ca fostul BMW cu suspensie sport din fabrica. Se reduce la 0 efectul de barca.

Link către comentariu

Si la mine e la fel. Scutura de zici ca ai o tija de metal in loc de amortizor si e teapana pe curbe .... dar am zis ca poate e altfel la superb.

Link către comentariu

Hmm.. pe G7 mie mi se pare chiar moale, pe sport. Bine, dupa 7 ani de Scirocco :) iar pe curbe, asta G7 e barca pe langa ce fel se prezinta Rocco 

Link către comentariu

        Am prins un pic de timp asa ca mi-am facut programare pentru pregatirea de iarna si revin cu diferite impresii.

      Xenon cu AFS, un must have pentru cine circula mult extraurban, eu in oras tin masina doar in mod eco( astfel ca farurile sunt cuminti) mi se pare cea mai ok setare DMS pentru urban. Cuplul de 320 NM nu se simte aproape deloc astfel nici nu sunt tentat sa o calc si la rapoartele care le are cutia de multe ori pentru a nu fi subturat si a merge legal nu depasesc M3. 

    Proiectoarele cu functie cornering chiar nu sunt o fita ( nu le-am bifat sunt in standard) le-am descoperit utilitatea cand locul de parcare era in reconstructie si am fost obligat sa parchez pe un teren viran pe care trebuia sa fac mai multe S-uri pentru a face slalom printre gunoaiele aferente( bine ca nu menajere).

   In mod extraurban cu DMS pus in Normal, motorul e un deliciu pentru mers legal pe DN-uri si depasiri chiar de coloana dar nu la limita in treapta M4 baleiez intre 2000-3000RPM unde propulsorul chiar nu se aude. Desi am ajuns la 8800 si ceva de km rulati masina a ajuns o singura data la 5000 RPM in treapta 4 fiindca eram curios cum se simte si se aude in rest cateva depasiri pe la 4000 RPM si cam atat din sfera mai ''sportiv''. Practic fara forja dar 5000 si ceva de km facuti in oras bara la bara la 8200 de km am completat cu ulei undeva la 300 ml in conditiile in care joja era la normal dar nu maxim, cand am ridicat masina. In rodaj pana la 1500 de km nu am depasit 2500 RPM iar pana la 2500 de km 3000 RPM. Stiu povestea cu motoarele sunt rodate din fabrica dar am vrut totusi sa il fac batraneste. Joaca pe sport 4000 RPM,Cheile Bicazului o combinatie...multe zambete largi:wub: 

 Parbriz incalzit printe cele mai bune dotari de pus pe o masina, topeste irerposabil( de dimineata -8 pojghita de gheata serioasa inmuiata complet in 7 min)

 Functia de coborare a oglinzii de pe partea dreapta ajuta enorm la parcare laterala pentru sanatatea vopselei pe janta:biggrin:

 Din seria cost saving banuiesc, un minus, pentru sistemul de stergatoare se aud, nu rau ce-i drept dar se si simte o vibratie ce pare sa vina din mecanism nu are legatura cu cat de multa apa este pe parbriz. Acelasi comportament l-am sesizat si la O3 2015.

 Incalzirea in scaune chiar si dupa modificarea adusa la interior isi face treaba foarte bine, exista totusi o diferenta intre cum se simte pe textil adica imediat si piele dar este mica.

 Legat de luminile led ambientale cele de pe bord si usi atata timp cat ele sunt on stau aprinse tot timpul indiferent pe ce pozitie este comutatorul de lumini? De cate ori am pus palma in plina zi sa verific erau aprinse.....ma gandesc cam ce viata au.... Din seria probleme mi-a aparut pana acum in sectiunea CAR eroare la lampile de semnalizare fata ba pe stanga ba pe dreapta moment in care DAY LIGHT-ul pe partea respectiva era stins. S-a rezolvat oprind si pornind din nou, nu am reusit sa gasesc un tipar si nu s-a intamplat de multe ori dar totusi sa imi fac griji? 

 SS am obserbat ca daca este lasat se opreste si la 4 grade de bine ce scriau colegi ca printre crietriile dupa care functioneaza nu se opreste sub 5 grade. Pacat ca la manuala nu poate fi pacalit ca la DSG. Oricum folosit cu cap este ok si chiar reduce consumul, la un timp de 2h 32min pe traseul Sinaia-Comarnic si-a aratat utilitatea din plin.

 Parca citisem pe forum ca daca masina e pusa in miscare incet pune singura frana daca senzorii observa un obstacol foarte aproape sub 5cm sa zicem, testat cu cutia de carton nema...e o functie dedicata pentru PARKPILOT? IN schimb ma bucura nespus faptul ca pe acelasi principiu de apropiere incet incet, ce-i de pe fata VAD BORDURA testat pe diferite inaltimi.

 Sistemul de sunet CANTON de departe este mult mai bun in crystalizer si banda frecvente subwoofer decat DYNAUDIO de pe passat si tiguan desi pretul este la jumatate sau chiar mai jos. Cum zicea si colegul @75NOR abia dupa vro 2 luni a inceput sa isi intre in drepturi, cu toate astea la frig nu depasesc un 15-20% volum pana se incalzeste BINE masina. Este foarte sensibil la calitatea la care este inregistrata melodia dar chiar si asa un CD se aude mult mai spatial si cu notele mai definite decat orice mp3 de 320 kbps doar extensia flac iti ridica parul pe tine. Nu am reusit sa redau fisiere cu extensia mp4 desi cartea spune ca accepta. de asemenea nu au mers fisierele video copiate pe hdd-ul masinii in format mkv desi de pe briskoda am inteles ca ar trebuii sa mearga cel putin pe Columbus. O fita, DVD pe masina e o incantare cand stau in coada la spalatorie si o ora jumate, aici pe DTS 5.1 se vad multitudinea de difuzoare ce le are CANTON-ul si fidelitatea data de sistemul prin fibra optica sunt curioas daca audio standard e pe fire.

Front Assist eu il tin pe setarile de fabrica si nu mi-a facut surprize neplacute de 2 ori mi-a luat pedala de sub picior dar fara sa existe pericolul la cel din spate sa se urce pe mine.

Regret ca nu am bifat si optiunea de volan incalzit, la momentul respectiv aveam in plan achizitioanarea ulterioara a celui sport imbracat in alcantara dupa ce a venit masina mi-am dat seama ca, cu interiorul meu nu prea s-ar potrivii. Ceva pareri?;)

 Desi scaunul soferului are o sumedenie de reglaje mi-a luat ceva pana am reusit sa imi gasesc pozitia care sa fie usor sa ma dau jos din masina, sa fie comoda in amandoua mediile urban/extraurban si sa respecte si regulile de siguranta...stiti voi scoala de pilotaj Bmw M:cool:. Cotiera fata mai precis coloana centrala pe care sta aceasta din cand in cand la unele viraje mai stranse si luate mai tare dezvolta greierasi:banghead:

 Tot acel spatiu de la locurile din spate este o binecuvantare pentru calatoriile lungi sau momentul in care trebuie pusa scoica lui BEBE o diferenta majora fata de O3 desi nici aceasta nu e o masina mica.

 Cu rotile de vara pe 18'` masina este o incantare pot sa ma sui pe orice bordura fara griji, sta foarte bine pe sosea chiar si la 200+ (in Germania) si preia suficient denivelarile de tipul celor de pe sectiunea Centura Ploiesti- Comarnic( de pe linia dreapta, acele valurele dese)

 Voi continua....:biggrin:

 

Link către comentariu

:biggrin: buna asta, la partea de impresii nu prea am ce sa afisez dar or sa mai vina si poze. chiar m-ai amuzat:biggrin:

Link către comentariu

E o functie a park assist-ului acea franare automata la apropierea de obstacole. M-a salvat de atatea ori incat nu-mi vine sa ma laud..

Link către comentariu

Mi-e neclar ce face DMS pe cutie manuala si fara DCC.

Unde simti influenta DMS ?

Link către comentariu

@Epo: Citesc cu placere review-ul tau cu o cafea in fata... :) Acum vreo 10 luni scriam si eu posturi lungi si pline de entuziasm. :cool:

Cateva note personale:

Nota bene pentru rodaj. Vezi tu mai tarziu de ce :) 

Avand aproape 9k rulaj, poti sa incepi sa te dai la ea mai hotarat. Cu uleiul ajuns la 90 grade (vezi pe maxidot), poti ocazional cate un demaraj prelungit, mai ales in 2, 3 si 4. O sa-ti placa :) Poti sa o duci pana in 6000rpm. De altfel, DSG-ul o duce chiar pana in aprox 6500 in 2 si 3 cand esti in sport.

Motorul ar trebui sa traga foarte bine de jos, de pe la vreo 1800deja se simte bine cuplul. Totusi, o sa-ti zic ce m-au sfatuit si pe mine alti colegi: la acceleratii WOT, sa te asiguri ca esti neaparat la minim 2500rpm.

Legat de LED-urile din usi si de LED-uri in general, o sa crape masina cu totul inainte sa se arda LED-urile :) 

Legat de LED-urile de lumini de pozitie din faruri, am patit si eu de 2 ori eroarea aia in 15k rulati, de fiecare data pe farul din dreapta. Dupa repus contact, dispare eroarea. Nu are un tipar eroarea, nu o poti reproduce. Nu ramane stocat nimic, deci la service nu au avut ce sa gaseasca :( Daca se confirma, adica face cat esti la ei cu masina - probabil e far nou pe garantie.

CANTON-ul, da e foarte bun, dar doar dupa aprox 200h de functionare a inceput sa aiba plaja de sunet amplitudinea dorita. Din punctul meu de vedere e cel mai bun sistem pus pe o Skoda. Acelasi Canton in Kodiak m-a dezamagit, pare foarte gatuit. Esti fericit ca asculti muzica de pe CD, pentru ca ai Navi OEM. La Bolero nu am decat slot de SD card - dar e suficient pentru mine. Uneori ma oftic - nu pot sa ascult concertele lui Gilmour pe care le am pe CD-uri originale :) Ma multumesc cu fisierele la 320kb si macar nu stiu diferenta :) 

Legat de pozitia scaunului, avand in vedere ca ai Style - ai trebui sa ai reglaj electric. Pe 1 poti memora pozitia de "oras", pe 2 poti memora pozitia de "extraurban" si gata :) 

Vezi ca pe viraje mainile ar trebui sa stea pe volan, nu drepata pe cotiera, deci nu ar trebui sa ai greierasi :lol: E prima chestie care te invata Claudiu David ;)

Astept continuarile tale si mai ales....pozele

Link către comentariu

In faptu ca reglezi cat de vioaie sa fie farurile, sensibilitatea directiei, puterea aerotermei si un raspuns puturos in eco la accelerare, ce dispare pe normal si o tendinta de a urca mult mai repede in ture pe sport + sunet:cool:

Link către comentariu

Si eu, fara DMS, ce pierd ? Daca-l pun ce castig ?

Mai exact, banuind ca standard, fara DMS, inseamna totul pe normal, atunci DMS ce face in plus modul sport ?

Link către comentariu

@75NOR :

-ma bucur, si eu am citit posturile tale si a altor cativa colegi pe diferite teme pana am ajuns la configuratia finala a masinii.

-legat de acceleratii o sa o calc de curiozitate pe demaraje prelungite dar cu ce ofera pana la 4000 am facut fata in orice situatie, m-as bucura sa ne vedem vreodata si sa vedem diferente intre 1.8 TSI manuala si 2.0 TSI DSG(din ce am citit pe la tine stii sa conduci sportiv:cool:)

-exact cum ai zis nu pot reproduce eroare nu am gasit un tipar sa zicem ca as fi gasit un numitor comun....mi-a aparut intotdeauna cand DMS era in Eco

-pozitiile de memorare le-am folosit altfel: stii cum la spalatorii trepadusii iti freaca scaunele fata spate fara mila ei ca sa stau linistit la sofer pozitia mea e pe 2 si 1 si 3 sunt pentru cursa maxima fata/spate iar la pasagerul din dreapta ''fac interior'' fara sa il miste:)

-pe viraje luate mai strans sau taiate mainile stau la 9 si la 2 dar tot sunt greierasi:banghead: desi pare totul bine strans si la locul lui; o mana pe cotiera e pozitia pentru oras:biggrin: unde prin Bucuresti de multe ori te depasesc biciclistii-_-

-cred ca s-a inteles ca am fost la scoala de pilotaj (Claudiu David) precizez am urmat doar indicatiile. 

14 minutes ago, kpk1 said:

Si eu, fara DMS, ce pierd ? Daca-l pun ce castig ?

Mai exact, banuind ca standard, fara DMS, inseamna totul pe normal, atunci DMS ce face in plus modul sport ?

Modul sport si modul eco exact ce scriam mai sus, mie imi convine ca ma limiteaza, diferente intre eco si sport mi se pare foarte mare pe partea de cuplu si pentru ca aceasta limitare sa existe ori este redusa presiunea in turbo ori difera tabelele de injectie. Nu am studiat la grupul VAG poate careva dintre colegi ne pot lamuri mai in detaliu. In orice caz diferenta MARE este. 

Link către comentariu

@Epo: vezi ca 4000rpm in a 5a si a 6a doar in Germania :) 

Eroarea de LED din far nu are legatura cu DMS. La mine s-a intamplat pe Normal si pe Individual.

Nu stiu cum fac trepadusii la spalatorii....imi spal singur masina, idem curat interiorul :cool:. Tocmai ca sa evit trepadusii :ceuameni:

@kpk1: DMS pe sport intareste directia. Restul de chestiuni tehnice, in ariile dedicate, va rog !

Link către comentariu

 Si din seria oricata grija ai avea porcarii apar..:251:.

Inca nu am apucat sa o sui pe elevator...pana atunci albesc:banghead:. Stie cineva de la ce poate fi in conditiile in care nu am agatat nimic, nu am incalecat nimic, am circulat doar pe bulevarde si strazi principale? In zona acea ce acopera acest scut?

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Link către comentariu

Daca nu e nimic spart se rezolva cu o surubelnita si eventual un surub, e protectia suplimentara de sasiu, in general au prostul obicei sa mai crape la frig, sa le mai agati in zapada mare sau sleauri etc.

Link către comentariu

Mersi de raspuns, m-am mai linistit. Sa inteleg ca se intampla destul de des sa se deplaseze din locul lor de la frig(m-as bucura sa am confirmarea ca nu sunt eu mai special:huh:) de sleauri nu se pune problema , zapada doar asa pe la bot:biggrin:. Oricum daca sare protectia de sasiu la -9 cat au fost in Bucuresti cel mai mult la -25 o sa ma joc din nou cu LEGO:screwy: 

P.S. Au mai patit-o si alti colegi?

Link către comentariu

   Ehe, sunt linistit am rezolvat....m-am bagat sub ea am strans la loc nu am vazut nici o urma de frecare sau lovire o consider o intamplare. La schimbul de roti voi verifica din nou sa vad daca s-a slabit de la vibratii.

 In alta ordine de idei pun niste poze cu consumuri indicate in diferite medii si regimuri de utilizare:

Stand cu ochii pe temperatura de la ulei am observat ca dureaza mult mai mult sa ajunga la 90 de grade decat apa ( apa era deja la 90 si la ulei indica 65).

 

20180122_075338.jpg

20180122_080831.jpg

20180122_080846.jpg

20180126_072939.jpg

20180127_214427.jpg

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!