Jump to content

Skoda Superb Style 2017


Epo

Postare recomandată

Sa o stapanesti sanatos! Felicitari pentru ca ai ales 1.8 tsi si nu un diesel! 

Succes la ales scaunul de bebe, sa fie bej la fel ca interiorul! :)) 

Link către comentariu

Superb-ul este o masina deosebita in peisajul Skoda. Este peste Passat la cum arata cel putin.

Bravo si pentru interior si motorizare ! Sa o stapaniti sanatosi ! :emthup:

Link către comentariu

Interior cu exteriorul parca sunt facute sa fie impreuna :wub: Felicitari si sanatate voua si celui mic.

Link către comentariu

    Va multumesc tuturor pentru urari si aprecieri.....de aceasi parere am fost si noi albastru+bej=love:wub:

  Cel mai bine e sa nu se vada persoanele, zic eu;).

  Legat de 2.0 DSG, nu vreau sa intru in polemici dar am avut ocazia pe sosea sa fac teste ''dinamice'' intre aceste motorizari si exact cum e si pe foaie diferentele sunt mici si doar de la viteze ce nu pot fi mentionate, cu conditia sa vorbim de 1.8 manuala(trebuie tinut cont si de raport nm/kg si):cool:. Motorul de 2.0 cu DSG e pentru cine vrea o masina dinamica automata. Ca o completare tot testat, pot sa va zic ca 1.8 e mai fasnet si decat 2.0 190cp motorina DSG. Cam asta ar fi motivarea pentru care am ales aceasta motorizare.

  Va multumesc si pentru urarile pentru cel mic, ca o paranteza vine in 2 zile:wub::wub:

 O sa revin si cu niste poze pentru consum:)

  

Link către comentariu

Pe langa diferentele dinamice dintre cele 3 motorizari, eu zic ca si aspectul financiar conteaza mult in decizie. De diferenta de bani poti alege cateva dotari care sa iti faca viata mai usoara.

Link către comentariu

@Epo Felicitiari pentru achizitie sa te poarte pe tine si cei dragi in siguranta. Aceeasi combinatie as fi ales-o si eu. La ce schimbari la interior te referi? Ce alte dotari ai mai bifat, in afara de ce se vede (trapa de exemplu)?

Daca esti fan cutie manuala 1.8TSI mi se pare cel mai bun raport intre putere, dotari si pret. In aceasta varianta cuplul de 320Nm pe o plaja de 1.450-3.900 rpm nu este deloc de neglijat, in comparatie cu cel de la 2.0TSI  de 350Nm pe o plaja de 1.500-4.400 rpm. Si totusi pretul de achizitie 1.8TSI M6 este cu 3150 euro mai putin decat 2.0TSI DSG6 (diferenta explicabila deoarece este disponibil doar cu DSG). Plecand de la dotarile generoase pe Style, pentru cine e limitat de buget, si vrea  dotari extra in defavoarea puterii, 3150 de euro nu sunt de neglijat in bifarea optionalelor dorite.

Modificat de rempha
Link către comentariu

   Noutatile constau la interior in retapitarea a tot ce exista textil cu piele eco( ca de fabrica) tot bej cum are deja masina pe fetele de usi si cu perforatii pe centru scaunelor si locurile delimitate ale banchetei;)

  Acum pentru iarna presurile de cauciuc de la ei plus tunelul median. In primavara comanda custom de covorase din piele eco aceeasi nuanta ce acopera toata mocheta neagra din interior chiar si pe plan vertical ce are cusaturi bej ca si scaunele in model caro. Portbagajul va primi acelasi tratament.

 Sper ca luna viitoare sa ajung sa ii fac pregatirea de iarna unde colegul  CrS1985 mi-a confirmat locatia. Pana atunci spalarile exterioare cu tratament cu teflon isi fac treaba:)

 In vara urmeaza sa primeasca pachetul de chrome exterior ce a fost lansat de curand, copiaza passat-ul in echiparea highline si rline.

Fata de livrare masina a mai primit folii ceramice llumar avantgarde fata si spate pe care le recomand tuturor se vad in pozele de mai jos.

De curand am incaltat-o cu sabotii de iarna:cool:

 

20171013_173940.jpg

20171013_173946.jpg

Link către comentariu

Retapitarea interioara te costa mai putin decat optiunea din fabrica de piele la 1300 euro?

Nu imi dau seama din poze, rotile de iarna sunt pe 17" ?

Link către comentariu

   @rempha ce am mai bifat:  duze parbriz incalzite, parbriz incalzit, trapa, jante 18 pegasus pentru vara, canton, columbus, camera spate, travel assistant restu le are echiparea style zic eu

     Ce mai difera este Canton impreuna cu Columbus are 5.1 DTS ce la filme face toti banii;)

   Da chiar sub jumatate din pretul de fabrica si avantajul este ca imi fac ce model vreau(adica blank) mi se pare mai elegant decat dungile din fabrica. Daca esti interesant iti mai dau un detaliu, comanda de retapitare se face la aceeasi fabrica din Slovacia parca ce face interioarele de passat si superb din fabrica ;) Da cele de iarna sunt pe 17 sunt ce trebuie in conditiile in care le punem si mai sunt zile sau saptamani cand mergem cu ele cand sunt 20 de grade. Am stat si am calculat mult, datele rotilor pentru a iesi la fata ca si cele pegasus.

Link către comentariu

Misto motorizarea, iar la generatia asta au comis-o - Superbul e mai fain decat Passatul - au dres busuiocul dupa generatia precedenta, cu un design cel putin indoielnic (nu zic mai mult sa nu starnesc polemici)

O chestie insa spun - talon mai mare pe rotile de iarna este ceva foarte rational - insa jantele astea sunt de o uratenie rar intalnita :D

Link către comentariu

  Talonul este un 50 care combinat cu latimea mai mare a cauciucului 225 da un 55 efectiv pe care se ruleaza, aceleasi principiu ce se aplica si la jantele pe 18 care cu 235/45 au mai mult ''cauciuc pe care mergi'' decat 225/50. Gusturile sunt subiective:P

Link către comentariu

@Epo: felicitari pentru masinuta si pentru motor :)  Curajoase alegerile, dar da, Blue Lava + interior Bej sunt :wub:

Asteptam mai multe impresii. Apropo, vezi ca ii place cu benzina 100...

Sunt curios, de ce nu ai optat pentru Alcantara ? Era doar vreo 1,200Eur in plus ca optiune. Iesi sub banii astia cu proiectul de imbracat in piele, inclusiv manopera montat/demontat ? Mor de curiozitate sa vedem ce iese. Faci si fetele de usi ? Cine face demontarile/montarile pe masina ? 

Referitor la setup-ul de iarna: despre jante nu discutam, doar ET si J conteaza sa fie in specificatii.

Totusi, referitor la cauciucuri, ai incercat sa "inventezi apa calda" intr-un mod....ciudat sa zicem. OEM aveai 215/55/17, iar tu ai pus 225/50/17 ? In cazul asta ai un diametru cu 1.5% mai mic decat OEM si o inaltime flanc cu 6.8% mai mica... Dincolo de diferentele tehnice, mare atentie sa nu ai vreo patanie in trafic - altfel CASCO nu te despagubeste pentru echipari neconforme de anvelope si e pacat, caci la anvelope nu e de gustibus, ci de specificatii....

Zona asta nu e de tehnic, dar mi-am permis un OT pe post de "heads-up"...

 

Link către comentariu

@75NOR da, dupa ce am avut noi aceea discutie legata de benzina, papa doar 100 si sunt foarte multumit de tot(ceea ce seamna functionare motor) cu ocazia asta iti multumesc inca odata, dupa cum am zis eram gata gata sa o dau inapoi.

         Legat de Alcantara am mai avut pe o masina si partea ca se scamoseaza si trebuie tunsa combinata si cu nevoia mea de a face masina cat mai impermeabila in interior avand in vedere ca am bebe mic m-au facut sa zic pas, plus ca pe nuanta de bej se mai si murdareste in timp intr-un fel in care nici detailing-ul interior nu te scapa in totalitate. Plus ca imi trebuia ceva ce se sterge usor.Da, ies sub acesti bani cu proiectul meu. Inafara de scaunul de la sofer unde o sa apelez la o firma ce se ocupa cu asa ceva( am emotii la scos butoanele de reglaj) restul voi face eu, dureaza cam 3 4 ore maxim pentru stilul tipicar aici de fata;) . Fetele de usi sunt deja din fabrica tapitate. Aceeasi nuanta si textura va venii si pe scaune, cotiere si bancheta. Asa cum scheletul scaunelor este imbracat practic de textil sub forma de husa acelasi lucru voi face si eu doar ca cu piele eco\piele eco perforata ce nu se strange, care la bancheta va avea si un strat de material pe baza de teflon pentru a fi sigur ca daca se varsa ceva nu va ajunge in veci la partea textila, deci practiv vor venii peste ce este in prezent fara a demonta nimic si cu avantajul ca sunt facute pe tiparele originale cu o toleranta de 0.5 mm parca( de aici si timpul de montaj:rolleyes:.

      In legatura cu dimensiunile rotilor uite o dovada ca ma incadrez realizata pe mai multe calculatoare.. CASCO atata timp cat sunt in aceste limite de toleranta nu comenteaza cel putin la firmele mari. Am fost implicat intr-un accident pentru care timp de 4 ani am figurat ca vinovat pana s-a incheiat cercetarea si s-a dovedit ca nu, iar din primele 3 luni firma la care era asigurata masina a virat banii in conditiile in care a fost declarata dauna totala.Legat de roti ei au fost interesati in schimb de uzura anvelopelor. Cifrele pe care le-ai dat tu intra practic in aceasta toleranta de +/- 2,5%.

  Daca gresesc undeva sunt deschis la dialog, nu sunt optuz:)

 

 

Raza rulare anvelopă 334,15mm328,40mm

Circumferinţă anvelopă 2099,52mm2063,40mm

Diferenţa în circumferinţă -36,12mm-1,72%

Se recomandă o diferenţă de +/- 2,5 % drept urmare noua anvelopă este COMPATIBILĂ.


Notă: Modificarea anvelopei va afecta indicaţia vitezometrului!

Când vitezometrul indică 50 km/h viteza cu care rulaţi este de fapt de 49,14 km/h

Când vitezometrul indică 90 km/h viteza cu care rulaţi este de fapt de 88,45 km/h

Link către comentariu

 Revin cu ultimele noutati ce le-a capatat masina pentru iarna ;). Covorase de cauciuc fata/spate plus tunel median...gata acum asteptam zapada:biggrin:. Urmatoarea achizitie sunt pedalele de RS.

9a330fac-16a5-4ae3-85bf-9d6ee8c9afa8.jpg

ba39a6e2-9e1c-4d7c-9c63-bd104bf246fd.jpg

bc8c5b89-c054-4e92-b611-5fad2c078373.jpg

f1969bdc-f2cb-4528-950a-c09fc2bb0517.jpg

Link către comentariu

 Poate vreun coleg sa ma ajute cu informatii despre acest kit care apare pe pagina oficiala skoda-auto.com la sectiunea design de la superb dar de care PBN si Brady nu stiu nimic? Ma intereseaza pret, posibilitate de comanda, daca e tot pe principiul de lipire cum sunt cele de la Octavie.chrome.thumb.JPG.d1084c956f4e0d9009e8304bfbc388e5.JPG

Link către comentariu
  • 1 month later...

 Intre timp masina a capatat interiorul de care aminteam mai sus, exista si o poza cu before and after;)

0a50672f-d909-4c40-bedb-dd743f567d7e.jpg

0a476915-8000-42f1-8bec-00625690f116.jpg

3c3a7dfd-f2aa-4425-9aeb-7e97b885e96b.jpg

7a3c8f0d-dd9f-4d83-8d44-ca000bc090ff.jpg

   Nu am reusit sa montez si pedala de acceleratie are ea un schepsis ceva sau trebuie apasat mai cu forta si nu m-am indurat. Urmeaza in primvara covorase custom bej si interiorul e gata;)

  Pentru exterior postasem mai sus un kit de crom, chiar nu are nici un coleg vreo informatie?:banghead:

Link către comentariu

Arata WOW.

E vreun atelier care poate face asa ceva ? De unde se pot comanda ?

Inteleg ca tu le-ai comandat si personal le-ai montat. Eu n-am curajul neavand experienta personala cu asa ceva.

Link către comentariu

@kpk1 este o firma ce colaboreaza cu fabrica din Slovacia unde se realizeaza si interioarele originale ale masinilor. Daca vrei in pm iti dau detalii( nu stiu daca am voie sa scriu aici, poate ma lamureste un admin). 

  Am vrut sa le montez eu dar pana la urma m-am dus la firma recomandata de ei si au lucrat fara cusur( am avut mari emotii mai ales in spate unde sunt aibag-urile laterale dar totul a iesit ok) Au venit chiar cu o tepusa pentru cei care au si ventilatie in scaune si vor sa perforeze complet. 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!