Jump to content

Dezamorsare pompa motorina


Ionescu
 Share

Postare recomandată

Va salut

Am cautat despre acest subiect si n-am gasit , din acest motiv am deschis un topic nou. Daca am gresit-scuze

La masina din semnatura(inca in garantie pana in 2018) am patit urmatoarea problema: am mers vreo 10 km pe rosu la combustibil( in alte dati am mers zeci de km fara probleme) si apoi in zilele urmatoare am alimentat cu vreo 9 litri de motorina pentru plimbat putin prin oras. Nu mai era rosu.  Dupa alimentare imediat am mers vreo 7 km in oras, cu aglomeratie si intrat Start-Stop de cateva ori , am parcat masina pe drum drept. Apoi dupa 20 minute cand am vrut sa plec n-a mai pornit. Invartea motorul dar nu pornea. Fara alt mesaj in bord. Ok , m-am resemnat ca la 45.000 km sa te lase Passat-ul in drum.Chemat platfoma, dus la Service Porsche Nord, diagnoza(nici o defectiune la masina). M-au pus sa fiu de acord sa imi puna vreo 15-20 litri de motorina pentru ca masina cica n-are combustibil. ,,Diagnostic final'': aer in instalatie datorita lipsei de combustibil, adica mi s-a dezamorsat pompa de motorina. Cand? Pai cica inainte , cand mersesem pe rosu, pe rezerva.

Am luat masina de la service(660 lei a costat gresala) si merge la fel ca inainte.

Ok, nici o problema. Dar de ce mi se pare ciudat? Am mers pe rosu de multe ori , o data pe serpentine zeci de km ca nu gaseam benzinarie si n-am avut probleme. Iar acum , cu rezerva aproape intreaga, in oras, sa traga aer si sa se dezamorseze. Si sa moara apoi cu 15 litri de motorina in ea, dupa ce am mers ceva km dupa alimentare. Ei eu zis ca am mers cu motorina din filtru in ultimii km.Daca mai aveam doar un litru sau 2 de motorina, mai ziceam, dar abia se aprinsese becu, era motorina suficinta.

Am mai patit cineva asa sau a avut vreo situatie similare? Poate explica cineva mai bine fenomenul?

Ma tem sa nu fie vreo problema la pompa si cei de la service sa nu zica asta ca sa n-o schimbe pe garantie.

Multumesc frumos

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU se merge cu motorina pe rosu.

Pompa din rezervor isi face racirea cu motorina din rezervor ,cu cat e mai putina cu atat temperatura e mai mare.

Cand merge fara  motorina se arde

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suma platita a fost suficienta ca sa nu mai neglijez asta vreodata pe viitor. Da, stiam si ca pompa se raceste cu motorina , scrie si in manual ca trebuie sa ai tot timpul minim un sfer de rezervor. Probabil de asta recomanda asa. Dar am neglijat, asa e.

Dar asta sa fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Instalatia s-a dezamorsat inainte de alimentarea celor 9 litrii, si a mai mers cu ce era pe instalatie. Degeaba s-a alimentat apoi, ca raul era deja facut. Reamorsarea se poate face doar cu VAG-COM, poti sa faci plinul, ca nu mai amorsezi instalatia. De aceea se recomanda sa nu se mearga pe rosu, pentru ca oricum indicatorul nu este foarte precis, si daca pompa apuca sa traga aer, asta e. Atentie mare la pompa de inalta presiune, functionarea pe uscat dauneaza grav "sanatatii" acesteia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok  atunci. E greșeală mea. Nu se va mai repeta.  Cică era motorina in filtru cand au desfăcut o, deci la pompa de înaltă sper sa nu fi ajuns aerul.

Multumesc de explicații 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare din nou

 

in dimineața asta mașina n a mai pornit din nou. Aceleași simptome. Învârte dar nu porneste. De când am adus o de miercuri n am mai mers cu ea. 

O voi duce din nou la ei săptămâna viitoare. 

Sa înțeleg ca are pompa dusa? La 45 mii de km. Si ei nu își pot da seama de asta?  Cum face dacă e arsa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai porneste indiferent cit dai la automat. Posibil sa ai depunere de parafina pe sorb si sa nu tragă. Risti sa uzezi si pompa de inalta daca nu descoperi repede cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am dus-o luni si zilele astea mi-au inlocuit pompa de motorina din rezervor pe garantie de data asta. Cica pompa nu tragea in parametri si se dezamorsa peste noapte de nu pornea apoi.  E gata masina, o voi lua zilele urmatoare. 

Totusi am inteles si de la ei si de pe forum ca la Passat B7 CFFB nu sunt probleme  la pompa din rezervor ca la B6. Ori ghinion ori am contribuit si eu cu mersul pe rosu de mai multe ori si am ars-o in timp. la toti am citit ca ii lasa in mers, numai la mine nu pornea dupa stationare, desi ar fi trebuit , ca in filtru ramanea motorina dupa ce opream cred. In fine....

Revin cu concluzia finala dupa ce o si vad acasa si ,,sanatoasa'' mai ales.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu tragea cum trebuie si dezamorsatul sunt doua lucruri diferite. Daca nu trage cit trebuie, se opreste in mers, mai ales daca masina e in sarcina, daca bagi in filtru de motorina mai putin decit scoti cu pompa de inalta. Dezamorsarea apare daca introduci aer in circuit, deci alta cauza. Nu cred ca schimbarea pompei le rezolva pe ambele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta e și temerea mea. De asta o mai las puțin la ei pana o iau. Ma tem ca dezamorsarea nu e de la pompa din moment ce și cu rezervorul jumate s a dezamorsat. In mers n au fost probleme din prima data nici a doua oară.  Se poate dezamorsa circuitul de la pompa arsa/defecta la CFFB? Pe unde poate intra aer din moment ce pompa a stat in motorina a doua oară?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Orice neetanseitate pe traseul pompa filtru permite ca odata cu fluxul de motorina sa se aspire aer fie la un colier mai putin strins fie la un por intr-un racord. Ai umblat de curind la racordurile de pe filtru de motorina? Acele coliere rapide ar trebui inlocuite la fiecare desfacere. Daca nu se opreste in mers inseamna ca nu ai mult aer si este eliminat prin circuitul de retur in rezervor.  Daca imbinarea cu probleme  devine etansa la cald prin dilatare e normal sa nu se opreasca in mers. Ai verificat doar circuitul de joasa presiune, pompa de inalte , rampa , injectoarele le-ai luat in calcul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-am stat acolo, nu stiu ce teste au facut ei nici prima oara nici a doua oara. Doar mi-au zis ca nu apare nici o defectiune la masina(pe tester) si a doua oara mi-au zis ca o schimba pe garantie. E posibil sa fi facut si la inalta, rampa si injectoare. ii intreb maine cand o iau si revin cu concluzia finala. prima oara n-am stiut ce sa inteb. Abia acum dupa ce m-am documentat si am mai vorbit cu unu cu altul stiu ce sa inteb si am si inteles cum functioneaza alimentarea la B7, ce pompe sunt si ce trebuie verificat. Oricum ... destul de ciudata problema asta. Mersi de info .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut 

am luat mașina acasă și pornește acum. Diagnostic final : pompa rezervor arsa. Și din cauza asta mi se dezamorsa instalația in staționare. Nu înțeleg cum dar dacă așa au zis. Cică   mi au făcut de fiecare data diagnoza și nu apar alte erori la restul: injectoare rampa p. Înalte. Se pare ca am scăpat ,, ieftin,, deocamdata. Nu mi au putut preciza de ce prima data nu și au dat seama ca e arsa. Cică atunci mergea dar nu era suficientă motorina și asta i a dus și pe ei in eroare. Intr adevăr a mers mașina in ziua aia. Ghinionul meu a fost ca s a întâmplat când am avut putina motorina și ei au pus  o in cârca mea prima data defecțiunea. Sau poate norocul   Ca dacă nu mergea deloc o puneau pe seama mea ca n am alimentat și nu o mai schimbau pe garanție. Probabil am ars o in timp datorită obiceiului prost de a merge pe roșu. Și a crăpat după alimentare. Nu am o certitudine dar e destul de probabil s o fi ars eu in timp. Deci aviz celor care sunt neglijenți cu mersul pe roșu prin oraș. Cică la B7    nu pică cele din rezervor ca la B6 deci posibil sa fi contribuit și eu. sper sa închei aici cu problema asta. multumesc pentru info  

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 years later...

Bună seara.

De ceva vreme mă tot confrunt cu o problema la un passat b7 ,pierdere motorina .

Am impresia că este de la pompa de înalte.

Mă poate ajuta cineva cu un mecanic bun,sau s.a confruntat cineva cu această problemă?

Aștept un răspuns de la dumneavoastră. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!