Jump to content

Consumator siguranta 15


adrian 83
 Share

Postare recomandată

Salutare...sunt nou pe aici...ma poate ajuta cineva?..am descoperit consumator in stand by..cand scot siguranta 15...consumul scade,stie cineva ce rol are..mentionez ca se stinge afisajul ceasului si kilometrii din bord.Am desfacut modulul confort de sub scaun..era putin oxidat..2 pini..curatat..nici o schimbare. Masina este passat b5 din 1997. Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o legenda pe capacul de la sigurante. Ai observat-o?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am observat legenda,dar nu imi dau seama care ar fi problema...astazi incerc sa desfac sub volan sa urmaresc unde duce firul de la ea. Nu am carte la masina, pe legenda apare un cerc punctat cu 6 liniute jos si deasupra o carte cu semnul exclamarii...Ca in poza. A mai intalnit cineva problema asta?

20171030_120432.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problemele astea cu hotii de curent sunt cele mai nenorocite, pentru ca ai de sapat pana te saturi. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,asa este...sper sa gasesc rezolvare asa,la nivel "amator". Daca nu caut un electrician priceput. O sa revin cu rezolvarea...curand...sper

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

siguranta 15 - de 10A - clusterul / ceasurile de bord si calculator cutie automata - la masinile care au cutie automata.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul scade, intr-adevar, cand scoti siguranta si e normal - clusterul alimentat consuma si el-dar important este cu cat scade...eu aproape sunt sigur ca e aceeasi problema care am avut-o si eu...verifica manunchiul de fire care trece pe langa modulul de comfort si vezi ca sunt niste fire care oxideaza pe sub izolatie si dupa un timp chiar nu mai fac contact.La mine, in afara ca aveam consum ridicat in stand by (in jur de 400 mA) ,nu mai mergea nici inchiderea centralizata.Si verifica foarte bine totusi modulul de comfort, mai precis mufele sa nu fie oxidate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este,scade consumul de la 0,25 A la 0,06..cat ar fi normal. In firele de langa modulul comfort am gasit 2 oxidate...le am curatat si izolat,dar nu le am lipit...si un pin oxidat la modul..nici o schimbare...inclin sa cred ca Florin are dreptate...clusterul e de vina...logic de altfel. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eeeei, da...asta e o diferenta...inclin sa cred ca asa e ....clusterul schimbat (sau reparat daca e posibil).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti incerca cu altul, de proba - atentie ca la modelul tau, trebuie unul fara can - codul acestuia trebuie sa fie de forma 3B0 919 xxx 

Urmareste sa fie cu 919 .... nu cu 920, ca nu merge la tine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foarte util forumul...acum 2 zile nu stiam unde sa caut...acum am idee...voi veni cu update...poate mai are si altcineva problema asta. Se cunoaste varsta masinii si multimea de "meseriasi" care au lucrat la ea. Am schimbat si senzorul de airbag de langa modulul comfort...pun un test sa vad ce alte erori apar...cu siguranta ceva legat de firele oxidate de langa modul...Multumesc pentru raspunsuri si revin...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

         Salutare...am revenit. Am fost la un prieten cu diagnoza (avea delphi)...dezamagire...nu se sterg erorile la airbag...citit aici, trebuie in service. Mai departe demontat cluster,desfacut bucati...are o pata maronie,ceva ars acolo...ma depaseste. Am dat comanda de altul...cu 919...cum zice Florin.

         Acum problema...mai trebuie facuta ceva adaptare pe tester sau va fi plug and play celalalt cluster? Si daca da...cam ce trebuie facut...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, trebuie adaptare, scrise cipuri chei (depinde, daca ai immo 1- cam asa cred ca ai, trebuie cipuri noi), etc - altfel nu porneste masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

         Salutare...revin cu rezolvarea problemei, consumatorul "furacios" - clusterul. Inlocuit (din dezmembrari) - 100 lei ,adaptare ,scriere cip cheie - 250 lei. Cam scumpa rezolvarea, dar...Ma gandeam, subiectul asta nu prea s a discutat,clusterul nu se arde rar...posibile cauze - bateria descarcata des, pornit cu cabluri...

         Asa ca, nu strica , din cand in cand , un test de verificare consumatori. Va multumesc pentru raspunsuri si ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai iesit ok... nu ai ce sa faci, in aceasta situatie. Clusterul nu s-a ars (exista cazuri si cand se ard, iese fum din ele, etc, dar mai rar), dar ai ceva care ramane deschis, pe placa - poate sa fie orice, trebuie verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu e o rezolvare scumpa. Daca faceai teste vreo 2 saptamani pana il identificai, era mult mai costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!