Jump to content

The future is now! E-Up!


Rave

Postare recomandată

Acum mai in gluma, mai in serios, cat pierde din sarcina bateria dupa o zi de stat in frig nepornita?

Link către comentariu
20 minutes ago, yeeeeman said:

Acum mai in gluma, mai in serios, cat pierde din sarcina bateria dupa o zi de stat in frig nepornita?

de parca pornita conteaza, ca invarte alternatorul?

Link către comentariu
59 minutes ago, mihai.onu94 said:

In caz ca ti se descarca bateria la leon, poti sa ii dai curent de la e-up? :))))))

Eu, sincer, ma intrebam daca pot sa fac invers :)) 

25 minutes ago, yeeeeman said:

Acum mai in gluma, mai in serios, cat pierde din sarcina bateria dupa o zi de stat in frig nepornita?

O zi nu prea sta nepornita acum si pana acum n-am observat sa scada deloc autonomia nici dupa un week end, dar erau temperaturi pozitive. O sa incerc sa urmaresc daca pierde ceva peste noapte acum ca sunt niste temperaturi mai insemnate, dar m-as mira sa fie ceva semnificativ.

Link către comentariu

@MualeMa refeream la faptul ca nu o incarca. Chiar si simpla utilizare a sa, faptul ca ajunge la temperatura normala de functionare are un efect asupra autonomiei.

Modificat de yeeeeman
Link către comentariu

B7DB38B1-BEF5-4FDC-8FB4-CB1CE771B1F5.thumb.jpeg.6a1e2f852b2785f284c4b5665083ef79.jpeg

Mda, fun pe zapada, ce pot sa spun... :) Am mers cu multe masini muuult mai puternice decat jucaria asta care nu aveau nevoie de interventie atat de puternica/constanta a esp/asr-ului...

Daca ar fi fost si decuplabil poate puteam sa ma si folosesc de power oversteer-ul prezent cam de fiecare data cand trag de volan si apas acceleratia. Am ajuns sa merg in Eco+ (si frig) ca sa taie puterea motorului pentru ca erau unele curbe unde asr-ul efectiv tinea masina pe loc si trebuia sa ma joc din acceleratie ca sa pot sa ma misc.

E enervant pentru ca nu poti sa nu simti potentialul unei masini foooarte fun pe vremea asta dar nu te lasa sa faci nimic :( Macar am aflat ca masina e izolata bine :)) 

CC963BA2-5C67-48CF-9651-404C5E9B573B.thumb.jpeg.807911a8f58aac128e9e92220c43a157.jpeg

Asa ca am parcat si acum sa vedem maine dimineata daca pierde ceva din autonomie (nu prea cred insa). 

DAA18558-C720-4EBA-A10A-50B095FAD92C.thumb.png.5b336589e63760fbb8240d8a3604c373.png

Link către comentariu

Banuiala mea e ca nu o sa scada aproape deloc procentajul (ar fi tare sa-ti indice 25% :))) fiindca oricum estimarea din seara asta ti-a facut-o tot la o temperatura foarte scazuta.

Daca ar fi fost 10 grade seara si dimineata -5 cand o pornesti, ar fi logic sa scada autonomia in functie de temperatura.

In orice caz, e un test :) 

Link către comentariu

Am observat si eu la a mea ca sunt foarte agresive esp-ul si asr-ul dar la fel se intampla si cu up-ul asta pe benzina.

Link către comentariu
17 hours ago, Rave said:

Eu, sincer, ma intrebam daca pot sa fac invers :)) 

de la leon la up nu cred ca merge pt ca :

-mufa de incarcare e pt cablu -> 220v

-daca pui cabluri direct pe baterii (ciudat, unde ai bornele?) trebuie sa stai mult pana se incarca (leon are 12 v 60ish A / Up are ....mult)

de la up la leon ar trebui sa mearga cat sa invarta motorul de 2 ori sa porneasca, dupa aia intra alternatorul .

 

esp nu merge taiat nicicum (sigurante, vagcom) pt putina distractie intr-o parcare?

care e faza cu izolarea, intra la motor zapada de la viscol? deci si praf vara.

Link către comentariu

@Muale Are si asta baterie de 12V dar cica nu e recomandat sa dai curent de la masini electrice, nu stiu exact de ce. 

Cu izolarea, da, e prima data cand vad atata zapada la motor la orice masina. Nu stiu exact daca ma deranjeaza sau nu, atata timp cat nu se intampla nimic n-are decat sa fie. 

ESP/ASR/PSD nu exista buton de dezactivat, alte metode banuiesc ca ar trebui sa functioneze, unele mai neconventionale :) Deocamdata sunt ok cu ea asa cum e, cu luminita galbena clipind in bord 30% din drum.

Azi am mers tot in Eco+ cu apasari foarte finute ale pedalei si se poate merge linistit cam indiferent de cata zapada e pe drum. Pe unde e alunecos rau ar aluneca orice masina asa ca asta e viata. 

Link către comentariu

Masina mea este nemiscata in parcare la PBN din 21 februarie si vad ca autonomia indicata este neschimbata.

Link către comentariu
On 2/3/2018 at 2:42 PM, hibigibi said:

Super frumoasa, am mai vazut una prin oras B999AMP tot electrica, aceeasi culoare si credeam ca esti tu!

B999AMP e a sefului meu si am condus`o si eu de cateva ori, curios fiind de ce poate.  Imi place la nebunie jucaria, pentru oras este absolut perfecta si chiar cochetez si eu cu gandul de a inlocui masina sotiei cu una ca asta. Pana nu o conduci nu intelegi ce inseamna cu adevarat masina full electric si poate unii nu`l credeti pe Rave cum se comporta aceasta masina intre 0 si 50km/h dar credeti-ma pe cuvant ca e tare. Sa vezi cum se uita gibonii plini de uimire cand pleci de pe loc de la semafor si ei n-au facut decat cativa metri. Priceless!!!

Felicitari pentru alegere, esti printre putinii care inteleg ca pentru miscari scurte prin oras sau in zonele limitrofe Bucurestiului (chiar si pana la Ploiesti) nu ai nevoie de mai mult. Si da, asta chiar e viitorul. Desi conduc momentan un diesel poluator, o spun cu mana pe inima ca a fost ultimul diesel pe care l`am cumparat.

de asemenea, nu uitati ca achizitia unei astfel de masini va ofera posibilitatea UNICA de a lua niste bani de la stat, si nu putini, 10.000 de euro!! Pentru noi romanii ar trebui sa fie un imbold avand in vedere starea actuala a lucrurilor la noi in tara.

Link către comentariu
în urmă cu 21 ore, Rave a scris:

ESP/ASR/PSD nu exista buton de dezactivat, alte metode banuiesc ca ar trebui sa functioneze, unele mai neconventionale :) Deocamdata sunt ok cu ea asa cum e, cu luminita galbena clipind in bord 30% din drum.

Din pacate, sistemele de siguranta nu se pot dezactiva pe up. Este un tip pe yt care se da pe nurburgring cu un up tsi modificat si a incercat mai multe metode si nu a reusit sa le dezactiveze (inclusiv scos siguranta).

Link către comentariu
21 hours ago, Rave said:

Are si asta baterie de 12V dar cica nu e recomandat sa dai curent de la masini electrice, nu stiu exact de ce. 

 

   Se poate defecta masina electrica dar nu in momentul in care dai curent, ci in momentul cand porneste aia la care ii dai curent. Cand incepe sa dea alternatorul tensiune, baga 14,5 V in circuitele celei electrice facute sa mearga doar la 12. Asta daca masina pe care ai pornit-o nu are defect regulatorul de tensiune, caz in care poate baga si 17V.

Link către comentariu
4 hours ago, mihai.onu94 said:

Din pacate, sistemele de siguranta nu se pot dezactiva pe up. Este un tip pe yt care se da pe nurburgring cu un up tsi modificat si a incercat mai multe metode si nu a reusit sa le dezactiveze (inclusiv scos siguranta).

Nu e bine daca nu poti dezactiva ASR-ul - este o chestie utila pentru anumite portiuni cu zapada...

Link către comentariu

Cica pe Up  clasic s-ar dezactiva cam asa:

1) Turn ignition on, don't start the car yet

2) Turn on the hazard lights

3) Press the gas pedal down to the floor - 5 times

4) You should hear a beep and voila - I guess that both ESP & TC are off. TPMS diode should blink, ESP should stay lit.

5) Turn the engine on.

 

Link către comentariu

@Ebi am invatat ceva, mersi :) 

@bZ1 eu dau la stat anual mai multi bani decat am luat prin prima asta asa ca da, am o oarecare satisfactie din lucrul asta ;) 

@CristiALF oarecum stupid dar masina se descurca mai bine in zapada mare de pe langa locul de parcare decat pe strazile... “curatate” desi cred ca si cauciucurile (TS860) au ceva de spus aici. 

Banuiesc ca in zapada mare au ceva ce pot agata si masina se misca prin si peste foarte multe. Pe strada, unde nu mai e zapada in care sa-si infiga cauciucurile coltii, sunt la mila asfaltului ud si a mazgii(?!)

@mihai.onu94 & @Akaiu07 gasisem varianta asta dar nu am apucat sa o incerc ca sa pot confirma sau infirma. Cica la repornirea motorului, si la depasirea a 20km/h se reactiveaza automat. 

Aparent mai e varianta de a scoate siguranta 30, si asa se dezactiveaza ASR si ABS, dar asta cica lasa cod de eroare. 

Link către comentariu

Varianta cu siguranta e cam "violenta" - ABS-ul totusi nu l-as dezactiva. Nici chiar iarna. Softcoding nimic?

Link către comentariu

Am mers cu un coleg ieri, cu un e-up de la firma, si vreau sa zic ca am ramas uimit de calitatea interiorului. Nu stiu de ce, dar ma asteptam sa fie mai slabut. Chiar daca sunt plastice tari pe majoritatea suprafetelor, pe strazile denivelate "nu bate, nu troncane" si nu are greieri. De asemenea, citisem la tine despre modul B si am incercat si noi. Deci mai ales iarna, mi se pare absolut genial ce "frana de motor" iti pune.

All in all, a urcat cateva locuri bune pe bucket list'ul meu. Eu deja aveam in gand un Twizy, dar up'ul e mult mai complet si mai util, mai ales avand in vedere clima noastra. 

Felicitari pentru faptul ca esti un deschizator de drumuri! :D 

Link către comentariu

Secventa de apasari, daca merge, e ca sa poti sa iesi din niste zapada/noroi ceva si ASR-ul aparent se reactiveaza singur cand masina depaseste 20 km/h. 

Faza cu siguranta banuiesc ca ar trebui sa mearga indiferent de viteza asa ca se poate folosi si pentru a te distra intr-o parcare goala; pe circuit ABS-ul este util pentru unii soferi dar ii incurca pe altii. Odata ce pui siguranta la loc se reactiveaza si merge ca inainte asa ca e ok solutia. 

Bucata de softcoding, daca ar exista, nu o vad foarte utila pentru ca nu umblu cu laptop-ul la mine mereu, si nici VCDS nu am, si OBDEleven nu merge pe iPhone :)) 

Link către comentariu

Daca imi amintesc eu bine, cand a scos siguranta de la esp si abs, masina a intrat intr-un fel de mod de protectie si puterea era limitata agresiv. De asta iti zic ca nu prea ai ce face...

Link către comentariu

Probabil la electrice cuplul instant trebuie tinut sub control si de aceea nu e lasata la latitudinea utilizatorului dezactivarea ASR'ului

Link către comentariu
1 hour ago, tudy_cnu said:

Felicitari pentru faptul ca esti un deschizator de drumuri! :D 

Eu sunt departe de asa ceva. Masinile electrice sunt deja intrate in mainstream si posesorii lor sunt in trend :)) Deschizatori erau cei care aveau masina full electric acum 5 ani, sau chiar mai devreme.

Eu, am mai zis, am profitat de o ocazie de a-mi indeplini mai ieftin un vis, acela de a avea masina electrica, si de conjunctura pentru a merge gratis. :) 

@cristi_eftimie verific daca e valabil Casco si pentru dezastre naturale si testez :)) 

Link către comentariu
3 hours ago, andrei0241 said:

Probabil la electrice cuplul instant trebuie tinut sub control si de aceea nu e lasata la latitudinea utilizatorului dezactivarea ASR'ului

Chestia asta nu este specifica electricului.

Am avut un up pe benzina cat a fost al meu in service si nici acesta nu avea posibilitatea de a decupla esp-ul/asr-ul.

Link către comentariu
  • cristi511 a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!