Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Iese sub forma de vapori pe la supapa de siguranta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta inseamna ca fierbe antigelul iar in acest caz ar trebui sa vada temperatura mult peste 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu neaparat, nefiind circulat lichidul are temp mare numai in bloc, nu si la sonda de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ,verificam azi sa vedem ,ca nu ii mai dam de cap :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am avut problema cu caldura, o luna de zile m-am tot chinuit sa spăl caloriferul cu tot felul de soluții anume pt asa ceva și degeaba. Apa era la 90 de grade, pe test nu dădea nici o eroare, toate funcționau. Îmi dădea caldura doar pe partea șoferului și la mijloc puțin, în dreapta îmi dădea rece... Deja nu mai știam ce sa fac, am spălat de 10 ori pe la furtunile tur retur, degeaba. Am mai rămas sa iau bordul complet jos. Nu am avut de ales... Niște băieți meseriași mi-au dat bordul jos, au scos caloriferul și au băgat apa fierbinte în el și nu se încălzea decât un sfert din el... Asa ca dacă tot am desfăcut bordul nu am mai riscat sa curat acel calorifer vechi ci am luat unul nou cu 320 RON marca Denso, exact ce am avut înăuntru... Au montat băieții totul perfect înapoi, ca și din fabrica și pe mulțumesc mult... Iar acum am caldura de nu pot sta. Asta a fost pățania mea! Sper ca va fost de folos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc ,verificam azi sa vedem ,ca nu ii mai dam de cap :(

Din toata discutia nu s-a vazut ca a fiert antigelul. Cu alte cuvinte cred ca desfaci distributia degeaba. Tot caloriferul este vinovat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu constat o problema ciudata.

Nu ma laud nici cu caldura pe la fantele centrale desi apa ajunge foarte repede la 90, dar la parbriz constat ca sta foarte prost cu caldura. Se abureste parbrizul mai mereu. Periodic tre sa opresc ventilatia pe fantele centrale si jos, pentru a lasa doar spre parbriz.

Si nici asa nu exceleaza. Chiar si dupa ce ramane doar la parbriz, cu apa la 90, aerul suflat nu arde. Il simt doar caldut.

Eu presupun caloriferul partial infundat. Pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Puțin, puțin mai sus am scris...La mine toate restu, motorașe și clapete erau ok pe test... Bineînțeles ca poate fi rupta sau blocata și ceva clapeta dar asta nu știi pana nu dai bordul jos. Mie mi-a fost caloriferul înfundat 75 la suta. Am încercat sa îl curăț și eu și niște meseriași care se ocupa doar cu radiatoare și nu au reușit nici ei. Asa ca am dat bord jos și am rezolvat problema. Am pus calorifer nou! Numa bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin - din pacate, cam asa pare... daca ai verificat si temp in blocurile de masura si ajunge aproape de 90 de grade, cam asa este....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu ajunge "doar aproape". Acum apa mi-e la 90 deja dupa 2-3km. Dar degeaba. La parbriz nu simt fierbinte nici dupa 50 de km.

Da Romica, am vazut ce-ai patit. La mine e la fel pe dreapta si stanga. Doar spre parbriz e mai slab.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca pe VCDS ai constatat asta, atunci e cam clara - dureroasa treaba -.... e din calorifer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... de ce mi-era frica.

O sa trec iarna cumva, nefiind masina de zi cu zi. Apoi schimb in primavara.

 

PS: asta e rezultatul faptului ca atunci cand am cumparat masina, in loc de un antigel curat, instalatia era plina de apa ruginita. Dumnezeu stie ce istorie a avut.

De cand e la mine, a avut doar antigel G12 masurat si schimbat regulat. Dar mizeriile din calorifer nu le mai scoti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ,in final am dus masina la un servis ,ei zic ca ar fi pompa de apa si cu ocazia asta schimbam si distributia ,dupa ce o verifica am sa va zic ce au constat cei de la servis.Multumesc la toti pentru sfaturi si pentru tot ajutoru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am si eu aceeasi problema ca a dvs. Am un audi a4 b5 si nu imi baga caldura decat foarte putin. Am curatat caloriferul cu presiune de apa crezand ca este de la el. Ambele furtune care intra in calorifer ard. Apa imi sta pe 90 grade. Am demontat torpedoul si m-am uitat daca parghia care actioneaza clapeta cald rece functioneaza. Am umblat la climatronic pe cald rece si clapeta se misca. Insa caldura nu baga. Am pus tester-ul si mi-a dat urmatoarele erori

01274

-Atenuator viteza

-Blocat sau fara tensiune; permanent

-intermitent

00604

-motor pozitionare, atenuator presiune

-Short circuit to positive or open circuit

Va rog spuneti-mi si mie care ar fi problema nu ii dau de cap.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut imi poate spune si mie cineva e greu de demontat bordu ca sa umblu la clapete  ca nu mai stiu ce sa ii fac tevile ard dar nu baga deloc in masina si eroarea care imi da e 25b cica ii blokata clapeta de la picioare va rog daca stie careva ceva sa-mi zica  multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nedumerire: la Passat, termostatul se poate bloca numai pe deschis?

 

P.S. Poate sunt OT, dar citind aici, s-a "nascut" intrebarea.

Modificat de claut07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda... de ce mi-era frica.

O sa trec iarna cumva, nefiind masina de zi cu zi. Apoi schimb in primavara.

 

PS: asta e rezultatul faptului ca atunci cand am cumparat masina, in loc de un antigel curat, instalatia era plina de apa ruginita. Dumnezeu stie ce istorie a avut.

De cand e la mine, a avut doar antigel G12 masurat si schimbat regulat. Dar mizeriile din calorifer nu le mai scoti.

Poti incerca  http://www.autokarma.ro/produse-intretinere/solutie-curatare-sistem-racire/0/413/0.Nu sunt scumpe si poate rezolvi ceva.Eu unul recomand cel de la CRC.Au produse bune.

Modificat de Fiestax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nedumerire: la Passat, termostatul se poate bloca numai pe deschis?

 

P.S. Poate sunt OT, dar citind aici, s-a "nascut" intrebarea.

Sa castigi ce?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cunostinte personale (si poate si pt a altor useri, daca sunt interesati). Nu sa "poluez" forumul, nici sa isc dispute. Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A, credeam ca intrebi daca il poti bloca tu pe deschis, sa ramana asa.

 

Daca te referi la defect in sine, tendinta lui e sa deschida cat mai devreme sau tot timpul. Deci da, poate ramane deschis. Doar la Dacii ramanea inchis de fierbea motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu va ramane niciodata blocat pe pozitia inchis?

Fiindca eu am patit sa-mi urce temperatura agentului de racire sus, aproape de 130 de grade, si suspectand termostatul, l-am inlocuit si pe el, pe langa senzorul de temperatura a apei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu cunosc cazuri de termostat blocat pe inchis la motorul de 1.9tdi.

Poate in cazul tau a fost defect senzorul si indica eronat, temperatura reala fiind mult mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca nu va ramane niciodata blocat pe pozitia inchis?

Fiindca eu am patit-o, temperatura agentului de racire urcand aproape de 120 de grade, si suspectand termostatul, l-am inlocuit, pe langa senzorul ce indica temperatura antigelului.

(deja sunt off topic, dar am vrut sa arat motivul pt care am intrebat)

 

L.E. cred ca am postat amandoi in acelasi timp. pff am facut o varza, am vrut sa editez, si mi-au iesit doua postari.

Modificat de claut07
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in teorie e posibil.... in practica, eu nu am gasit asa ceva, la B5...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!