Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Adica baga aer pe unde il setezi sa bage, doar ca este rece  ?

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand schimb de pe Lo pe Hi se schimba si sunetul aerului ce intra in masina deci nu prea cred ca ar fi nici vreun motoras ceva vinovat.

Asta inseamna ca sistemele lucreaza. E infundat caloriferul. Chiar daca par calde ambele furtune ale lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

una dintre variante.

 

a doua - da jos torpedoul si consola centrala, verifica daca ambele servomotoare - cel cu tija rosie si cel cu tija albastra, lucreaza in tandem... daca nu, vezi care nu lucreaza.

 

 

post-30007-0-09932900-1386833331_thumb.j

post-30007-0-60315400-1386833341_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am dat caloriferul jos m-a ajutat un baiat dupa clubaudi, nu a putut fi desfundat nici cu jetul de apa de la spalatorie nici cu presiune cu aer nici cu detartrant:(...l-am inlocuit, bine k am citit pe net...k la service ma abureau aia k tb dat bordul jos 300 euro manopera, asa l-a scos baiatul asta pe la pedale, a demontat acceleratia si altele pe acolo:D acu am calduraaaaaaaaa:)) de nu pot sa stau in masina:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica baga aer pe unde il setezi sa bage, doar ca este rece  ?

 

Exact !

 

 

Cand schimb de pe Lo pe Hi se schimba si sunetul aerului ce intra in masina deci nu prea cred ca ar fi nici vreun motoras ceva vinovat.

Asta inseamna ca sistemele lucreaza. E infundat caloriferul. Chiar daca par calde ambele furtune ale lui.

 

 

Ok, maine o sa bag aer pe furtunele alea sa vedem ce se intampla desi mie imi par destul de fierbinti ambele iar in masina nici macar caldut nu baga, e rece rece.

 

una dintre variante.

 

a doua - da jos torpedoul si consola centrala, verifica daca ambele servomotoare - cel cu tija rosie si cel cu tija albastra, lucreaza in tandem... daca nu, vezi care nu lucreaza.

 

Cred ca sambata o sa incerc si varianta asta ca am mai mult timp la dispozitie sa desfac pe acolo. Asta in cazul in care nu se rezolva maine cu aer comprimat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfăcut ventilatorul, era pur și simplu uzat, rotorul avea un șanț adânc acolo unde ating cărbunii, care erau și ei pe terminate, bucșa era și ea descentrată și fără pic de ungere etc., l-am aruncat cu totul, am comandat altul, e £45 (cam 300 RON) unul aftermarket (cel original e în jur de £150).

Update: Mi-a venit ventilatorul chiar a doua zi, l-am montat în locul celui vechi și merge impecabil, chiar mult mai bine decât cel vechi (volumul de aer pe care-l bagă este considerabil mai mare). Îi sfătuiesc pe cei care au Passat mai vechi să desfacă ventilatorul, să-i schimbe cărbunii, să curețe rotorul acolo unde fac cărbunii contact și să pună vaselină la bucșă, e o operațiune de maxim o oră, o oră și jumătate, să nu pățească ce am pățit eu (adică să fie nevoiți să-l schime).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cand schimb de pe Lo pe Hi se schimba si sunetul aerului ce intra in masina deci nu prea cred ca ar fi nici vreun motoras ceva vinovat.

Asta inseamna ca sistemele lucreaza. E infundat caloriferul. Chiar daca par calde ambele furtune ale lui.

 

 

Multumesc Cosmin, am scapat usor, caloriferul era infundat dar l-am rezolvat cu jet de apa. 

Am fost mai intai la spalatorie si dupa ce a bagat de 2-3 ori apa si pe tur si pe retur am plecat. Cand a ajuns apa la 90 grade deja imi baga aer caldut in masina, deci am observat o diferenta; am fost apoi la OMV si mi-am bagat eu presiune si pe tur si pe retur pana a iesit doar apa curata. Acum baga aer fierbinte deci am rezolvat problema.

 

Multumesc tuturor pentru idei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut sunt nou pe acest forum,azi am schimbat termostatul la un passat 3bg cod motor avf si nu mi se incalzeste furtunul care ii intre termostat si radiator dar restul furtunelor se fierbinti.nu ar fi logic sa se incalzeasca si acel furtun daca restul sunt fierbinti? si antigelul din borcan era fierbinte. care ar putea fi cauza? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Opreste caldura in habitaclu, fa o tura mai sprinten asa, apoi verifica furtunul acela.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E normal sa nu se incalzeasca acum pe frigul asta.

Cat timp furtunul ala ramane rece, e clar ca termostatul functioneaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acuma vin de afara si am verificat cu vag comu si arata ca ar avea 93.6 de grade si nu sa incalzit furtunu,mentionez ca azi am montat termostatul luat din reprezentanta,si intrebarea ii de ce de incalzeste radiatorul si furtunu ala gros de sus?sau nu inteleg eu cum trebuie sa isi faca circuitul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Furtunul ramane rece pt ca termostatul e inchis,nelasand sa treaca apa prin furtun  catre radiator , ca sa ajunga motorul la temperatura de regim si sa ai incalzire in masina,nu de asta l-ai schimbat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bogdan. Lasa-l ca e normal. Ce nu pricepi?

Daca nu trece apa de termostat si nu se face circuitul, cum sa se incalzeasca furtunul ala si radiatorul?

E normal asa cum e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am patit acelasi lucru ca si tine si am fost la fel de ingrijorat ca ceva n-am facut cum trebuie cand am schimbat antigelul si termostatul. Timpul a demonstrat ce-ti zic baietii ca totul e in regula. Din sept- oct de cind am facut schimbul totul functioneaza normal. Eu 2-3 zile m-am agitat ptr acelasi lucru (topicul Schimb antigel cred) .Asa ca poti sa stai linistit daca da caldura si nu-ti face presiune in vas.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inteleg ca asa trebuie sa fie doar ca stiam ca termostatul trebuie sa deschida la 87 de grade si cum mie mia aratat pe vagcom 93,6 de grade,mai am o intrebare la cate grade trebuie sa se incalzeasca motorul ca sa porneasca cele 2 ventilatoare ca sa raceasca? si aici unde sunt acum in spania sunt 15 grade

Modificat de bogdan 87 b5.5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa-ti porneasca si al 2-le ventilator. Ca ala pe curea merge tot timpul.

Peste 98 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci circuitul ar fi    -sa intre antigelul din motor prin furtunul de sus in radiator si pe la furtunul de jos sa intre antigelul racin in motor.  GRESESC?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Circuitul ar fi ca pompa sa circule antigelul intre motor si radiator. Daca tu pe traseu bagi termostatul care tine circuitul blocat pana 90 de grade, cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da stiu, dar as vrea sa stiu pe unde ar trebui sa intre antigelul in radiator prin furtunul gros de sus si sa iasa pe jos pe furtunul mai subtire, sau invers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfoai, esti de groaza. Daca ti-am spus ca functioneaza bine, de ce insisti? :ceuameni:

Ia si tu un manual Haynes si studiaza motorul asta. Nu conteaza pe unde intra si pe unde iese, atata timp cat e blocat pana in 90 de grade, de asemenea nu conteaza sensul nici cand isi face circuitul. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok scuze, io ma gandeam sa nu fie blocat pe inchis si sa mai se strice altceva la motor.imi cer inca o dara scuze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost  la un mecanic si mi-a spus ca sar putea sa fie infundat radiatorul daca nu se incalzeste furtunul(radiadorul in partea de sus ii fierbinte si in partea de jos ii rece) voi ce ziceti? acul in bord mai urca cam cu 2 milimetrii peste 90 de grade

mecanicul zicea ca nu are minic, problema ar fi daca ajunge la linia rosie de 130

Modificat de bogdan 87 b5.5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tot aici esti?

 

Prost mecanic. Schimba-l. Pe mecanic.

Nu are nimic masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...am si eu o problema la passatul meu nu imi baga caldura decat pe consola centrala, la parbriz imi baga caldura decat daca inchid rotitele de la consola centrala si mai nou la picioare nu baga deloc indifferent de ce pozitie este dat climatronicul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa o diagnoza sa vezi daca ai erori stocate pe climatronic si eventual un basic settings,eventual incearca si cu o alta unitate de climatronic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!