Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Si mie imi suna a senzor ..dar unde am fost la tester nu mi-a gasit nimic . Sa inteleg ca defect la climatronic se vad doar pe AutoHvac

 

da, acolo vezi erorile.

 

in blocurile de masura, de pe AutoHVAC - vezi temperaturile raportate de senzori, etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu se rez azi cu curatarea calorif o sa caut pe cineva care are autohvac. Cand am fost la tester nu am stiut sa intreb ce prog foloseste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eventual incearca cu o alta unitate de climatronic de pe o masina compatibila si care stii ca merge.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

senzorul de temp interioara din unitatea de clima...

La el ma refeream si eu.

Cred ca el vede temperatura prea mare in habitaclu si nu mai muta clapeta pe calorifer.

Cand e pe HI nu mai tine cont de temperatura interioara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, caloriferul nu vad de ce.... oricum, o curatare a lui - facuta cum trebuie - o sa imbunatateasca situatia - poate - dar nu cred sa fie de acolo - sa verifice temp celor doua furtune.

 

in blocurile de masura, cu VCDS-ul, vede in timp real cum lucreza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce zicea Cosmin legat de senzorul de temprearura din habitaclu pare cel mai realist. Un sg semn de intrebare am...oare de ce cat timp nu este apa la 90 imi baga caldura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Senzorul de temp pt habitaclu este impreuna cu panoul pt climatronic sau se poate schimba separat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se gaseste ca si reper VW, dar se poate schimba la un electronist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

am sesizat cevala masina la mine si nu stiu daca normal...

Am passat b5.5 1.9 tdi, cu webasto montat de mine pt preincalzire motor...

Cand pornesc webasto, incalzeste apa pana pe la 80-90 de grade si o mentine acolo problema e ca atunci cand pornesc motorul scade imediat temperatura ca si cum pompa ar baga apa rece in motor...

Eu ma gandesc ca dupa pornirea motorului temperatura ar trebui sa fie la fel ca si inainte de pornire...

E cumva termostatul de vina ca nu inchide, si daca da, cum pot verifica sau e normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pui mana pe furtunul de la motor catre radiator dupa ce pornesti masina. Daca se incalzeste repede inseamna ca apa incalzita pleaca in radiator ca urmare a termostatului care e blocat pe deschis.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Webasto are cel putin o iarna pe masina sau e montat de curand ?

Edit...

Ti-am vazut prezentarea in aria ''Masina mea'', l-ai montat anul asta. Daca in mers apa sta la 90, inseamna ca webasto nu este cuplat corect pe instalatia de racire sau pompa acestuia este defecta.

Intreaba pe FROST de locurile in care a legat webasto.

Modificat de 42miticutza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

An rezolvat problema. Am schimbat climatronicuk. Are un senzor de temperatura, dupa cum ati spus si voi care in momentul in care masuna era destul de calda arata 46 de grade. Problema mea a fost ca la cine am fost initial la tester nu a stiut sa verifice temperatura oe care o arata acel senzor.

multunesc si aveti grija pe la ce mecanici mergeti.

apropo unitatea de climatronic costa 2600 de roni noua , asa ca am cumparat una de la dezmembrari cu 150 de roni.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut. Am un Passat 1.8 20V pe benzină și acum vreo două săptămâni a început să se audă un cârâit la ventilatorul care bagă căldură în mașină. Apoi cârâitul continua, și se auzea ventilatorul că merge greu. Azi mi s-a oprit de tot, deci nu mai bagă căldură în mașină motiv pentru care toate geamurile mi se aburiseră. Poate cineva să-mi spună unde se află localizat ventilatoul și cum pot ajunge la el? Sunetul e ca și cum ar freca una din palele alea undeva. Un amic mi-a spus ceva de o bucșă sau rulment la ventilator, aia să fie cauza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ventilatorul este in aeroterma care este in spatele torpedo-ului si consolei centrale. Pana nu desfaci sa vezi care e buba, ne dam doar cu presupusul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kelu Mulțumesc pentru indicații. Mâine o să mă ocup de ventilator, o să desfac torpedoul să văd care ar putea fi cauza. O să revin cu informații.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfăcut ventilatorul, era pur și simplu uzat, rotorul avea un șanț adânc acolo unde ating cărbunii, care erau și ei pe terminate, bucșa era și ea descentrată și fără pic de ungere etc., l-am aruncat cu totul, am comandat altul, e £45 (cam 300 RON) unul aftermarket (cel original e în jur de £150).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Am și eu o problemă cu încălzirea. Apa nu urcă mai sus de 70 și ventilatorul de pe radiator se învârte întruna. E normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai probleme cu termostatul (poti verifica daca la cele 70c trece apa de termostat).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema, am un audi a4 , b7, am avut probleme cu termoflotul, racitorul de ulei...l-am schimbat, am remediat problema, dupa s-a stricat termostatul ca numai urca apa...l-am schimbat dar acu numai baga caldura decat cand ajunge cam la 90 grade...si nu baga puternic cum baga inainte:(  am citit acest topic de la inceput, stiu ca am caloriferul infundat ( de la uleiul care l-am avut in apa) si trebuie desfundat cu presiune cu apa sau cu presiune cu aer...ma poate ajuta cineva cu aceasta operatiune? contra cost...sa fie din bucuresti:) va multumesc!

Modificat de alleexxutz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil ai probleme cu termostatul.

Nu poate, ci SIGUR.

 

Schimba-l ca nu e scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e 60 ron l-am schimbat si pe el:) dar din cauza uleiului care l-am avut pe instalatie si care sigur a mai ramas...cu toate ca am mers si cu otet sa se curete...mi-a zis mecanicul ca nu are cum sa se duca tot decat daca demontez caloriferul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Demontarea caloriferului din bord e treaba destul de dificila (cauta diy facut de Cosmin ). Cauta la prestari servicii sigur gasesti pe cineva sa rezolve problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bună. Am și eu o problemă cu încălzirea. Apa nu urcă mai sus de 70 și ventilatorul de pe radiator se învârte întruna. E normal?

 

cel mare - il invarte tot timpul, deoarece este pe vasco cuplaj - cand e rece motorul, atunci trebuie sa il poti tine cu mana.

 

cel mic - daca nu ai clima pornita, nu trebuie sa se invarta, la temp asta.

 

inlocuieste termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Si eu sunt unul dintre cei care s-a trezit iarna asta ca nu are caldura in masina (Passat B5 1.8T). Masina am luat-o de la taicamiu in vara asta, dupa ce in ultimul an nici nu a fost pornita.

 

Masina are climatronic, dar nu mai are compresorul pe ea. A fost dat jos pentru ca se blocase. Oricum nu cred ca asta ar trebui sa afecteze caldura. I-am facut un test la climatronic si am primit urmatoarele erori:

01296 - Sensor for Vent Temperature: Center (G191)
30-00 - Open or Short to B+
00792 - A/C Pressure Switch (F129)
35-00 - -
01206 - Signal for Duration of Ignition: OFF
35-00 - -
00797 - Sunlight Photo Sensor (G107)
 
Intr-adevar, senzorul G191 imi indica -53 grade deci e defect si din cate am citit e cel din climatronic, dar nu cred ca are legatura cu faptul ca mie nu imi baga deloc caldura pe Hi.
Termostatul l-am schimbat saptamana trecuta pentru ca era blocat(imi scadea temperatura la apa in mers).
 
Conductele ce intra in calorifer sunt ambele fierbinti cand apa e la 90 grade. Nu pot tine mana mai mult de 5 secunde pe ele deci nu cred ca e caloriferul infundat desi o sa caut zilele astea pe cineva in Timisoara sa il curat.
Cand schimb de pe Lo pe Hi se schimba si sunetul aerului ce intra in masina deci nu prea cred ca ar fi nici vreun motoras ceva vinovat.
 
In Output Test se opreste cu eroare dupa ce testeaza si aerul la picioare din ce mi-am dat seama.
 
Daca aveti ceva idei ce mai pot testa/inlocui va rog sa ma spuneti ca deja inghet in ea. :(
Modificat de Valyex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!