Jump to content

Nu baga caldura in masina


albert
 Share

Postare recomandată

Calorifer infundat sau nu ai facut aerisirea cum trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am bagat apa cu presiune in calorifer,,apa iese cum o si bag cu putere..io zik k nu ar fi infundat atunci..de aerisit nu se aude clipocit ala in bosr kum se auzea inainte sa schimb chiulasa.....se poate sa am ceva clapete in bord blocate?sau sa fie din climatronic problema?am intrat in meniu la climatronic sa vad ce erori imi da si mia aparut cv de genu 444 02..ce inseamna asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta inseamna ca nu are nici o eroare?ce ii de facut atunci?caloriferu sa fie de vina?trebuie desfactut tot bordu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai cam eliminat toate problemele de la care pot aparea. Insa intrebarea e daca le-ai facut bine. Adica garnitura buna, calorifer bun, clapete climatronic in stare buna, aerisire.....undeva ai gresit. Ia-le pe toate la rand si re-verifica. Garnitura o verifici ultima oara, ca sa nu desfaci degeaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

garnitura era la fel cu aia veche..la gauri ma refer...calorifer nu am schimbat deoarece am bagat apa calda cu presiune in el pe ambele conducte..iese apa la fel cum bag..la climatronicnu stiu..sa nu aiba cv erori din el?clapetele se aud k deschid si inchid knd le dau comannda..de aerisit leam tot desfacut si aerisit..nu se mai aude clipocitu ala in calorifer cum se auzea inainte sa sch garnitura si termostatu k era blokat dar culmea apa urca la 90 de grade si statea akolo.apa in ulei nu aveam si nici ulei in apa.Akuma nu mai am presiune pe furtune si nu mia mai disparut apa din borcan..am 400 km de cand am schimbat astea..chiar la inceput knd am terminat de montat si am pornit am incalzit motoru si nu baga de fel caldura apoi sia revenit si venea cv aer cad dar slab ca si akuma.inca ceva...in spatele motorului pe chiulasa este montat cv pompa si are 3 buji ..trece apa prin ea.sunt arse,oare sa fie aia problema?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca nici cu motorul la 90 de grade nu baga caldura atunci nu sunt alea problema. Acea pompa e CGP-ul. Dar schimba si alea 3 bujii daca spui ca sunt arse. Uite aici ce CGP -ul (text copiat tot de aici de pe forum)

CGP(coolant glow plugs), cod PR-7E5 este dotarea care a fost montata pe Passat B5 pana in anul 2000, dotare montata doar pe modelele cu motor diesel si avand rolul cresterii confortului soferului in perioada de iarna prin aceea ca aceste bujii incalzesc antigelul ce duce la caloriferul de caldura. Intentia producatorului a fost de a crea un confort sporit soferului pana cand temperatura motorului ajunge la 70 de grade si cand incalzirea habitaclului poate fi asigurata doar prin simpla trecere a antigelului cald prin caloriferul din instalatia de climatizare. Aceste bujii au fost montate pentru a ridica temperatura apei care ajunge in calorifer, asta fiind principala lor atributie, contrar ideii ca ar fi fost montate pentru a incalzi antigelul motorului, chiar daca acest lucru este un efect si al incalzirii antigelului intregului motor. CGP se regaseste si pe Golf IV si Bora(nu stiu sa existe si PTC pe aceste modele)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.o sa scimb si alea atuncea bujiile.deci la 90 de grade imi vine caldura cum imi vine si la 70 de grade..sa fie defect termostatu oare?pe el scrie 87 de grade ar trebui sa deschida.conducta aia in care ii bagat termostatu tot rece ii timpu si dk trag tare de masina...daca ma opresk cand apa ii la 90 si stau vreo 20 de minute in loc cu motoru pornit am vazut ca cam cade acu la 80 de grade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna...asa vrea sa va intreb si eu pe voi, daca ii normal, ca indiferent de temperatua de afara (adica -1 sau -20) acuma iarna, mie imi da calcdura climatronicu, numai dupa vreo 10 km facut in oras, si aia tot sport, adica trebuie sa o fugaresc bine ca sa se incalzeasca! ii normal? aud ca la altii se incalzeste in 2-5 min! astept pareri ...mersi!

Modificat de mihiagsg
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depinde din ce an e masina ta si cu ce e echipata. CGP sau PTC. Ambele au aceleasi roluri, adica sa ajute incalzirea mai rapida a habitaclului pe timpul temperaturilor scazute, dar cele 2 functioneaza total diferit. Alea cu CGP au o pompa de apa cu bujii de preincalzire iar cele PTC au niste rezistente electrice. Spune-ne din ce an e masina sau completeaza-ti profilul mai detaliat sa stim cu cine stam de vorba si apoi iti spunem ce ar trebui sa verifici.

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pompa de apa....nu are legatura cu CGP ul. Sistemul are doar bujiile suplimentare si doua relee. Anul nu e relevanr pt identificarea sistemului. Se uita in spatele chiuloasei si verifica daca are sau nu bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu stiam ca bujiile acelea incalzesc antigelul care merge in calorifer ca sa dea caldura mai repede. Parca pana prin 2000 sau pus cgp-uri apoi s-a trecut la ptc-uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atat....dar nu au nicio pompa. sunt doar ele, bagate in flansa. in rest circuitul standard de racire face toata treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mosu_calin, schimbi degeaba bujiile. Daca a ajuns apa la 90, alea nu mai lucreaza. Se opresc pe la 70 de grade oricum.

La pompa de apa s-a uitat cineva, nu are paletii rupti?

Ai doar variantele astea:

- paleti rupti la pompa de apa

- garnitura de chiulasa arsa (dar daca spui ca ai schimbat-o si nu mai ai presiune mare in instalatie, nu prea mai cred sa fie ea)

- clapeta principala climatronic nefunctionala. Asigura-te ca-si face treaba. Cand schimbi temperatura din climatronic de la min la max. trebuie sa auzi diferente de debit ale aerului

- calorifer infundat macar partial. Poate ai incercat cu debit prea mic, nu stiu. Dar caloriferul ala nu cred ca-si face treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pomba am verificato dar nu are nimika probleme..chiulasa nu ii zik io k nare presiune in furtune..aeru merge knd ii dau tare sau incet se aude clapetele kum inchid si deschid...caloriferu se poate sa fie infundat pt ka daca pun sa bage la picioare baga mai rece cum baga la parbriz si inainte spre ochi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. As vrea sa multumesc in primul rind lui Cosmin care a postat despre radiatorul de caldura chiar am vorbit cu el la tel. foarte de treaba.Vreau sa mentionez ca de 0 luna passatul ma chinuit ca vroiam sa il vind.S-a intimplat odata cu frigul aveam garaj,porne la a 2 cheie apa nu trecea de 60 grade scotea fum la pornire si caldura ioc.Am apelat la mecanicul meu Florin care din discutii mi-a zis sa iau bujii k sunt arse vreo 2 dupa simtome. Am luat bujiile mam prezental la garaj si stupoare din cele 4 bujii 3 erau arse lucru explicabil cu fumul mare cind pornea desi aveam garaj (multi in topic-uri spun k segmentii sunt pe duca cind scoate fum la porniere daka ai 2 bujii arse e clar k de acolo mai ales ca ele isi fac treba numai la pornire.Dupa aceea zicinduii ca nu baga caldura a constatat ca termostatul este blocat pe deschis ceea ce am inteles ca la passat numai ped deschis se blocaheaza.Lam cumparat 43 lei schimbat apa in sfirsit dupa 1 an de zile a crescut imediat la 90 de grade. Consumul inainte era mai mare ca ecu sesiza ca motorul e rece baga combustibil la greu.Deci schimbat termostat apa 90 grade dar caldura ioc. Au facut baietii o scanare , nici o eraroare la climatronic.Dupa documentari pe net vorbit la tel cu Cosmin s-a procedat la curatirea caloriferului interio tur si retur presiune de apa de citeva ori.A curs un lighean de mizerie din radiator .S-au pus furtumele la loc completat antigel si numai dupa 2 min de la pornirea motorului aveam caldura in masina de puteam sta in costumul lui ADAM.Salutare si multumiri celor ce au postat Masina e un vw passat 1.9 tdi de 131 cp AWX.Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BUNA.....AM REVENIT....masina ii din anul 2000 si are pompa de apa cu bujiii de preincalzire! si atunci care ar fi cauza? mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica cele 3 bujii. Eventual schimba si termostatul. Dupa 10 ani cam cedeaza toate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Buna,

La mine nu imi baga caldura numai cand vrea climatronicul.

Din ce cauza?

Am mai opservat ca cand dau la dezaburire parbriz dupa ce porneste compresorul si vreau sa dau caldura dau pe 29 de grade continua sa bage rece pe toate ventilatoarele

La inceput am crezut ca nu stiu eu sa il utilizez am dat si pe Econ si pe auto si pe nimic si pe caldu (23 grade) si pe HI sau 18 grade si nimic. Am citit si de calorifelul de caldura cre cred ca ii ok, antigelul lam schimbat si pus putin mai mult si acum a scazut dupa 2000 si de km . Ii intre min si max. Zgomot la climatronic se aude cand dau pe AUTO ECON pe low si HI deci cred ca functioneaza.

Eroare nu sa detectat.

Ma ingrijorez ca vine iarna si nu stiu ce sa le fac si de ce o data baga caldura ok cateodata numai caldut si cateodata rece sau chiar si clima.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi la flapsuri. Sunt 4 flapsuri care controleaza directionarea aerului. Din cate imi aduc aminte parca V70 se ocupa cu aer rece/ cald. Incearca sa ii faci un output test cu VAG com, daca nu merge trebuie sa dai jos motorasul. Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna,

Merci de raspunsul rapid.

Nu prea am intales la ce te referi. Test cu vag comul nu mai am unde sa ii fac momentan. Directionarea aerului merge coregt, adica picioare parbiriz etc.

Problema ar fi cald/rece. Incerc sa intaleg la ce te referi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Climatronicul are 4 motorase care actioneaza 4 flapsuri. V71 pentru recirculare, V70 pentru clad/rece, V68 pentru picioare-fata si V85 pentru dezaburire parbriz. Aprozimativ acestea sunt rolurile acestor 4 motorase. Daca la tine V70 este blocat sau nu isi face cursa complet o sa ai probleme cu aerul rece/cald. Problema asta se rezolva si cu un ouptput test la vag-com. Sper ca ai inteles.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok,

Iti multumesc mult, acum am intales.

O sa incerc sa fac acest test cat de repede si sper sa fie doar asta problema sa nu am sa desfac bordul sau alte nebuni.

II un minus mare la vw, aproape toate nu iti baga destula caldura, geamurile se tot aburesc etc.Sper ca la modelele mai noi nu mai sunt aceste probleme.

Have a good time

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!