Jump to content

Probleme spalatoare faruri golf 4


speedway
 Share

Postare recomandată

salutare. mi-am gasit desprins capacul de la stropitoarea farului drept

aveti idee daca e compus din doua parti...eu vad ca are un fel de cleme, dar mi-a fost frica sa trag de partea din interior. din ce se vede s-a rupt o bucata din el si as vrea sa stiu daca scap doar cu inlocuirea lui sau ar putea fi ceva nasol si pe spoiler? Mersi

post-15419-1256932001_thumb.jpgpost-15419-1256932007_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma gandeam ca partea din interior se poate desprinde de acolo...asta ca sa evit vopsirea. capacul se monteaza si fara sa dau bara jos?

Modificat de 82bog
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu trebuie sa demontezi bara, trebuie ridicat spalatoru de far in sus si atunci ii pui la loc capacu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, se desfac cu o surubelnita mica si subtire bagata intre urechiusele alea. Al meu a cazut pe jos odata si l-am gasit dupa cateva ore calcat de cateva masini :blink:.

Am cumparat altul, dar l-a revopsit si pe cel vechi just in case. Vine cu totul, vreo 55ron parca a fost.

post-34985-1257018513_thumb.jpg post-34985-1257018532_thumb.jpg

Modificat de marius1982.11
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asta e bine, ca ma scuteste de vopsit, cel putin pe moment. de bagat cum se baga la loc? mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum cateva zile mi-a fost furat capacelul de la spalatorul de faruri din partea dreapta. La reprezentanta am intrebat dar nu-l au pe stoc. Stie cineva unde mai pot gasi in Bucuresti aceasta piesa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fa comanda, ce daca nu-l au pe stoc? nici nu m-as astepta sa il aiba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Nu stiu daca este bine ales topicul asta sa imi prezint o problema ce am descoperit-o de curand la masina si anume: Din vasul de lichid de parbriz pleaca un furtunas care merge in sus spre capacul vasului, dar in capatul tevii nu mai este nimic. Mai mult ca sigur masina a fost prevazuta cu spalatoare de faruri si a fost lovita si nu i s-au mai pus la loc instalatia, sau nu a gasit vas de lichid de parbriz si a luat unul care e prevazut si cu motoras pentru spalatoarele de faruri.

Problema se prezinta in felul urmator si anume daca pun vasul de lichid de parbriz curge pe teava aia care nu are nimic in cap(decat un fel de mufa in care mai mult ca sigur intra alta teava de ducea la spalatoarele de faruri), curge cam pana la 3 sferturi-jumatate din vas prin acel loc.

Dupa mai multe spalari de parbriz cu lichid cand dau sa spal se aude ca la cealalta masina care am avut-o si era prevazuta cu spalatoare de far ca atunci cand erau spalate farurile sunetul ala de motoras dublu.

Intrebarea este daca se poate dezactiva cumva din Vag-com functia de spalat farurile la 5 spalari(adica sa nu mai spele deloc) de parbriz ca parca asa era, dar sa scot cumva motorasul ala sau sa ii fac ceva sa nu mai lucreze sau sa astup teava aia care nu are nimic in cap sa nu mai curga lichid pe acolo.

Astept rezolvari la problema mea, dar fara sa imi ziceti sa schimb vasul de lichid de parbriz daca se poate ca in rest el nu are nimic, nu e o problema foarte grava, dar ma dispera sa stiu ca ceva e in neregula la masina. Sincer sa fiu din comoditate nu am verificat sa deschid capota dupa ce aud sunetul ala de actionare dubla a motorasului sa vad daca baga apa pe furtunasul ala dar mai mult ca sigur asa este si mai nou de cand am montat Xenon Af si am decupat capacul din spate al farului am obeservat ca se vad vapori de apa pe sticla din interiorul farului si imi e sa nu am probleme cu xenonul datorita faptului ca baga presiune prea mare prin acea zona si se poate ca apa sa treaca prin burduful ala de cauciuc de la xenon prin care trec firele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masinile fara spalator de faruri au vas de 3l si un singur motoras chiar daca au stergator pe spate. Cele 2 furtune pentru fata si spate pleaca de la baza aceluiasi motoras, dar in directii opuse.

Masinile cu spalator de faruri au vas de 5,5l si au 2 motorase, al 2-lea mai mare si furtunul care pleaca de acolo e mai gros. Nu se paote scoate cu vag-com, e un releu care se ocupa de partea asta, Ca sa nu mai functioneze scoate mufa de alimentare de la motoras si astupa acel furtun sa nu mai curga pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

auras din punctul meu de vedere ar trebui sa faci urmatoarele:

1.astupi bine teava asta sa nu iti mai curga apa.

2.scoti siguranta pt pompa de spalator de far de la blocul de sigurante, pt ca in momentul in care tii mai mult apasat stergatorul de parbriz sa nu porneasca si pompa pt spalator far(ea porneste in mod normal in momentul in care tii apasata maneta mai mult de 4-5 secunde)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Al Bundy si adygood. Am rasfoit un pic forumul si am gasit un topic referitor la tabloul de sigurante de la Mk4.

Cred ca asta se refera la problema mea si anume:

35 - SC35 - Fuse 35 on fuse holder C - - - Not assigned 30a

36 - SC36 - Fuse 36 on fuse holder C 20A - V11 - Headlight washer system pump

J39 - Headlight washer system relay 30a

Care din sigurantele de mai sus trebuie scoasa ca sa nu mai mearga motorasul al-2-lea care se ocupa de spalarea farurilor? Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cea de la 36 cred. e cea pt pompa de la faruri.cealalta e pt releu, iar releul este acelasi si pt spalatoarele de la parbriz.daca o scoti pe aia nu o sa mai poti spala parbrizul.asa ca eu as merge pe 36

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAre cealalta? ca doar de SC36 ai spus mai sus? SC35 nu exista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

J39 nu e siguranta e releul care comanda motorasul de spalator de faruri. Sigurantele sunt notate cu S sau SC.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate ca cei care si-au montat pe masina spalatoare de faruri sa faca o lista cu preturile pentru fiecare componenta in parte? (Sau macar totalul)

As vrea sa imi pun si eu si sa stiu la ce ma "bag" :icon_thumright:

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

xpresion iti trebuie:

vas spalator far de 5 litri (recomandat) cu spatiu pt pompa spalator far si senzor de nivel.

senzor de nivel

pompa spalator far(e mai puternica decat pompa pt parbriz)

doua duze dreapta stanga

capacelele, furtunele, niste cabluri pt instalatia electrica si un releu care va inlocui pe cel pe care il ai tu acum.la pret vezi si tu depinde de unde le iei.

bara vine decupata , are marcajele in interior.capacelele trebuie sa le vopsesti, ele vin doar grunduite

o siguranta mai trebuie pusa.

al bundy cu privire la siguaranta si eu zic ca e s 36 dar nu pot baga mana in foc .daca putneti o poza cu cardul ala de la sigurante va zic ..ca eu mi-am pus...

iar j39 nu stiu dac e rleul .codul pt releu parca era mai lung din cate imi amintesc eu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Xpression-Daca intr-adevar esti interesat sa iti montezi spalatoare de faruri as putea sa te ajut eu cu un schimb de vas de lichid de parbriz din ala mai mare de 5,5 L si care are pe el si motorasul separat care baga lichid pentru spalat farurile. Hai ca iti dau un pm si vb mai multe acolo daca e.

Inca o intrebare si gata ma duc la masina sa scot siguranta aia care se ocupa cu motorasul al 2-lea care spala farurile. Siguranta asta nr 36 se mai ocupa si de altceva sau doar ptr motorasul ala ca imi e sa nu o scot si dupa sa ma trezesc ca nu imi mai functioneaza ceva pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dac e cea corecta se ocupa doar de pompa.

scoate siguranta si verificca..dacainca merge nu e cea corecta..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SC36 e siguranta si j39 e modulul , asa e denumit in ELSA.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am agatzat bara de protectie intr-o teava si am rupt prin smulgere componenta nr 12 din schitza (Washer jet lift cylinder) de fapt gatul de plastic al acestuia. Imi curgea toata apa jos. Ca si solutie de moment am umplut acolo totul cu silicon sanitar rezistent la apa si am apasat inapoi componenta 2 (Spray jet retainer) am lasat o noapte sa se intareasca.

Am nevoie de componenta nr 12. A mai intrebat colegul Xpression, stie cineva preturi la aceste componente? Am urmarit cu atentie acest topic si singurele preturi despre care se aminteste sunt cele de la capace.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare!

Am o problema va rog.

Am ramas fara capacele(plus duze) in urma unui furt. Am comandat piesele la un service si le-au montat insa fara sa functioneze, fara sa stie din ce motiv. Am fost apoi la o reprezentanta VW la revizie si le-am spus si despre aceasta problema. la sfarsit stropitoarele functionau.nu au vrut sa imi spuna care era schema. plus ca ma grabeam.

recent am observat ca stropitorul stanga nu statea bine in locasul sau insa functiona. am tras de el si am observat ca plasticul in care se fixeaxa tubul duzelor este fisurat exact in zona de prindere(partea zimtata). nu stiu dc dar nu cred ca de la frig. probabil tot un binevoitor.

am tras mai bine de el si l-am pus la pastrare in casa decat sa il pierd pe strada.

ca sa rezolv problema m-am gandit la urmatoarele si aici am nevoie de sfatul vostru:

1. sa comand piesa de plasctic de sustinere si sa o pun in locul celei fisurate. no problem, dar pentru asta trebuie bara data jos?

2. sa strang circular cu o sarma cilindrul fisurat pe profilul zimtat(inca se mai tine bine intr-o parte) si sa reintroduc duza?ar tine?

Care e operatiunea care trebuie sa o fac daca reintroduc duza daca fac carpeala de la punctul doi pentru ca banuiesc ca o sa ma aflu din nou in situatia descrisa la inceputul postului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!