Jump to content

Probleme spalatoare faruri golf 4


speedway
 Share

Postare recomandată

Nu stiu ce vrei sa spui cu "daca se pot face bucati", dar daca asta inseamna demontare, raspunsul este afirmativ.

....

Multam mult...Mi-ai fost de mare ajutor...Meseriasii de la service ma trimeteau sa cumpar altele...:banghead:...Acum mai ramine sa gasesc si o bara cu capace...:(

Modificat de last
Redus dimensiune Quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Capacele nu se repara. Mergi la reprezentanta.

Cu scursul apei probabil ( sigur ) ai o problema cu motorul, furtunele sau chiar cu pompitele. Pana nu desfaci nu cred ca vei depista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum mai ramine sa gasesc si o bara cu capace...:D

Bara fata nu vine decupata (adica cu acele gauri gata facute), toate barile fata de la modelele europene au marcat pe dos (semne) iar gaurile pt spalatoare se fac in service. Asa ca poti demonta bara ta si sa decupezi acele orificii ghidandu-te dupa semnele aflate la interior, dupa care iti cumperi capacele si le montezi in capul fiecare pompe.

Nu trebuie sa-ti cumperi alta bara fata.

Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Eu unul am schimbat bara fata si a trebuit sa dau gaura in cea noua. Cum se spunea si mai sus are un semn pe spate sub forma de trapez pe care il folosesti ca si ghidaj pentru decupare.

Eu am dat gaura langa gaura pe interiorul perimetrului delimitat de marcajul din bara. Apoi am pozitionat bara inapoi pe masina si am polizat gaura cu un dremel, se poate si cu o pila.

Am observat ca trebuie lasata o distanta minima de 5 milimetri intre latura orizontala superioara a gaurii si muchia de pe bara dinspre far. Altfel capacul nu se mai aseaza fest si se va vedea aiurea.

La unul din stuturile de stropire nu am reusit sa-l pozitionez astfel incat sa se asheze perfect pe bara din prima. Nu se centra pe gaura si a trebuit sectionata bara metalica in dreptul gaurilor de prindere a stropitorilor cam un cemtimetru pe verticala facand niste urechi . Astfel indoind putin urechile astea poti schimba unghiul sub care sa iasa stropitorile. A iesit bine dar nu recomand ca e mai complicat, doar ca solutie de back-up pentru perfectionisti.

post-22837-1234047817_thumb.jpg

post-22837-1234048020_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dar...ai vreo idee de unde as putea lua niste capace pt. stropitori mai ieftine???...:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

gamet la reprezentanta pretul capacelelor este aprox 50 ron, le poti comanda dupa codurile:

1J0 955 109A -stanga

1J0 955 110A -dreapta

Aftermarket nu cred ca vei gasi, singura posibilitate este sa cauti la dezmembrari.

Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

saptamana trecuta mi-am montat si eu spalatoare faruri la masina din semnatura.(ok..e impropriu spus ca le-am montat eu...toata treba a facuta maniacuv6 ..eu doar am asistat).am schimbata vasul cu unul de 5.5 litri si senzor de nivel...am pus pompa pt spalatoare faruri...am pastrat pompa mea pt parbriz...cilindrii + diuzele ...capacele...bara am decupato a mea....si am mai schimbat si releul de la stergatoare...codul celul care l-am pus este 4bo955531e..(releul care il aveam eu era 4b0955531a) si totul functioneaza oem..(pt instalatia electrica adresativa lui maniacuv6..el a facuto...)

deci mii ded multumiri lui maniacul v6 pt munca depausa(o zi intreaga)....si totodata si lui danubius pt sfaturile date..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Yesss...Multumesc tuturor care mi-au dat sfaturi...:)...Am spalatoare pt faruri functionale...:DDD.capacele le-am gasit la un magazin de piese auto ,mi le-au adus pe comanda...50 Ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care este pretul total pentru tot kitul ? :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal..nu stiu daca mai citeste cineva dar am si eu o problema cu spalatorul de faruri.nu vreau sa renunt la el pt ca e bunicel pe ploaie..dar consuma foarte mult likid..un drum iasi--zalau..prin munti ninsoare si mazga in urma tirului...dus-intors 10 l.Rezervorul meu e de 5.5 l.Chestia e ca imi curge likid pe la ala din stanga.daca stau 2-3 zile cu masina in parcare se duce aproape un sfert din rezervor.cateodata curge mai mult cateodata mai putin.depinde de pozitia masinii.am desfacut protectia de la bara...aia unde ar trebui farurile de ceatza si cat am putut eu sa vad pe acolo ar curge de la pistonas.nu stiu sa fie crapat..dar poate ma insel.a mai patit cineva asa ceva..si cum as putea sa-l scot afara sa-mi dau seama.multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Am si eu o rugaminte.

Cum scot capacelul 10 fara a-l rupe ?

Trag de el ( cu simt de raspundere) sau trebuie blocat sistemul intr-o anumita pozitie ?

Multumesc.

post-20276-1239692974_thumb.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu o mana tragi de capac afara pana ajunge in pozitia din fotografie. Iar cu o surubelnita desfaci unul dintre piciorusele care se vad acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare......am si eu o pb la un vw bora cu stropitoarele la faruri oricat am incercat faza lunga scurt ,tzinand timp de 3-4 sec pt stropitori nu merge..se aude motorasu de la stropitori dar niknu se ridica sub nici o forma din mom ce se aude motorasu de la stropitori banuiesc ca siguranta mi-e buna(si daca mi-ar fi arsa nu stiu unde sa o caut cum arata) daca am vazut bine al unu din pistonashe scapa un pic de lichid dar nu-s sigur ca nu prea se vede bine...sa fie oare infundat vre-un piston si sa-mi dea pe langa.de dat spoilaru jos chiar nu as vrea doar in cazu in care nu mai e chiar alta sol nu exista:(...plsss o idee ce ar trebuii sa fac...ms

Modificat de Marius
Citeste Regulamentul! "cunoasterea foarte buna a limbii rom
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorasul poate sa baraie si daca e pe moarte, trebuie verificat. Problema care am intampinat-o eu a fost de piston fisurat, presiunea exista dar nu ridica tija ci doar curgea prin fisura. Demonteaza ceea ce e demontat (spoiler, bara, etc) si vezi pas cu pas intreaga instalatie.

Have fun :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...azi am desfacut furtunu de al stropitori pe care vine solutia si am bagat o pompa de mana...am dat doua pome so stropitorile mi s-au ridicat...chiar si au stropit:P ce solutie mai aveau in ele....e dar faza e ca apoi am pus un prelungitor al furtunu pe care vine sol sa-i dau sa vina in gool ...dar ciuciu...nik...nu stiu ce sa spun....as vrea sa vad siguranta...dar nu stiu care e ma toto uit si nu stiu...e aceeasi cu siguranta de al stergatoare parbriz...imi da careva o schita ceva.....sau semnu care imi reprezinta schita de la stropitoare...nu stiu care e...poate ma ajutati voi....mreci mult:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform manualului de

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Releul este 389, ultimul din dreapta /jos din panoul cu relee, vezi daca ai 12V pe pinii 13 si 15 din soclul releului, dar inainte vezi sigurantele 33 si 24 . Ca sa spele farurile trebuie sa ai faza scurta aprinsa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

Care dintre ele ar fi? Excluzandu-l pe cel din dreapta sus.

post-34985-1247513733_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e ala care da curent inspre pinul 6, apasa pe fiecare si masoara intre pinul 6 si partea mobila a releului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am instalatia din fabrica si sincer cred ca merita sa iti pui asta ceva, singura problema (cel putin la mine) este ca mi se goleste f repede lichidul de spalare :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai dreptate cristi0242.

Uneori am impresia ca bag lichid de parbriz mai des decat benzina :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Aveti cumva idee daca intre duza spalator far si cilindrul care se prinde de armatura mai exista vreo piesa? Cum se mufeaza duza si cilindrul, astfel incat sa culiseze duza(adica sa iasa si sa stropeasca, pentru ca din cate vad cilindrul e fix)?

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intre duza si cilindru se gaseste doar un arc care nu face altceva decat sa traga inapoi duza dupa stropire.Pricipiul de functionare este simplu, presiunea apei impinge duza si stropeste apoi revine inapoi cand scade presiunea apei din instalatie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Principiul il stiu si l-am inteles. Intrebarea este: duza cum se prinde de cilindru? Pur si simplu o infigi si gata? Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa citirea acestor posturi am hotarat sa inzestrez golful meu cu o instalatie de spalat faruri.

Am inteles bine,codul kitului de instalare este #8 WS 008 558-001 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!