Jump to content

Probleme spalatoare faruri golf 4


speedway
 Share

Postare recomandată

cand spui "partea superioara"te referi la corpul cu cele doua duze care "scuipa" lichidul?daca da, intra prin apasare in spalator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma refer la corpul de care ziceai.Atasez cateva poze cu piesa care "sare" din locas in momentul in care actionez maneta.Am incercat azi sa tin mana deasupra sprituitorii din stanga si am actionat maneta pentru spalare, au functionat amandoua asa cum trebui.Sa fie bara putin indoita si sa nu intre cum trebuie corpul superior unde sunt duzele in piesa fixa?

post-14493-0-53689200-1309688610_thumb.j

post-14493-0-96762900-1309688691_thumb.j

post-14493-0-20540600-1309688705_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

din moment ce au functionat normal cand ai tinut mana contra celui din stanga, inseamna ca din cauza lui se pierde presiunea si nu-l mai scoate nici pe cel din dreapta. e clar ca partea cu duzele nu mai sta in corpul cilindrului. rizurile care se vad in prima fotografie trebuie sa tina corpul duzelor in cilindru in niste urechi.cand demontezi te vei edifica ce e lipsa sau spart.eu banuiesc ca sunt rupte "urechile" din cilindru.demonteaza, fotografiaza, posteaza :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc saptamana viitoare sa dau jos si sa vad.Multumesc de ajutor.

Eventual o sa il scot si pe cel din dreapta sa vad ce si cum apoi sa fac o comparatie intre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e cel mai bine sa le compari, astfel incat sa iti dai seama ce trebuie cumparat. in orice caz, din ce stiu, un spalator nou se invarte in jur de 70 ron.nu-ti recomand sh pentru ca e posibil sa te lase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am rezolvat problema cu spalatoarele de faruri.Corpul din stanga era incomplet si duzele sareau din locas.Partea unde trebuia ca duzele sa se opreasca din cursa lor era lipsa si am fost nevoit sa improvizez pentru a putea sa le folosesc.Dar acum sunt functionale si totul este ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

Salut, poate ma ajutati si pe mine. In urma unui impact usor cu o teava in fata la un magazin mi-a sarit capacul de la spalatorul de faruri la un golf 5.

Nu stiu cum sa il pun la loc, bag o surubelnita sub duza si trag de piston in sus? Nu pot sa imi dau seama...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.trage de cilindru si apoi fixeaza-l. dar nu incerca sa-l blochezi in timp ce altcineva iti actioneaza spalatorul.tragi de el pur si simplu usor si apoi fixezi capacul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare. Sunt posesorul unui golf 4, 2006, variant, axr 101 hp, fara optiunea spalator far. Am studiat un pic si m-am hotarat sa-mi pun aceasta optiune . Deoarece piesele originale mi s-au parut destul de scumpe, am reusit si am rezolvat, pe moment, cu ceva improvizatii. Rezervor de pe net cu 120 ron, duze, motoras, furtune, buton ,etc. Firma de pe net Bestauto... kit spalator far xenon, lupa, etc. Le-am montat cu furtune din acelea ca de dacie subtiri cat pasta de la pix, transparente, si nu faceau treaba ca lumea deloc. Pe deasupra cand am facut proba pe direct la baterie am crezut ca imi iau foc degetele pe borne, si mi-am pus un mare semn de intrebare, ca nu-i bine. Am cautat la dezmembrari un motoras ceva mai puternic special. Am gasit un motoras de bmv 12v cu un canal evacuare. In alta parte am luat instalatia de la un mitsubishi pajero, sub 2000 ca an, cu furtune groase de cauciuc cat degetul cu valva de presiune si anti scurgere a lichidului din vas. Precizez ca vasul l-am montat fara suport de prindere langa carcasa bateriei si sta pe un racord gros ce duce la radiator, fara a afecta ceva prin jur. Am montat instalatia de mitsubishi cu vas after market cu motoras de bmv, am tras firele cu protectie de copex sutire , fir siliconat. M-am dus la un electrician si l-am rugat sa faca el legaturile electrice pe firul de la motorasul original cu spalatorulde parbriz si luneta. Acum imi porneste din cand in cand stergatorul de pe luneta. S-a realizat protectia cu siguranta si releu de 12 v, plusul l-a luat de pe motorasul care spala parbrizul si minusul de pe mufa care duce la farul dreapta culoare maro. Mi-a spus sa-mi caut o dioda de 2-3 amperi, unic sens, ceva de genul 1 N 4000... ca sa nu mai lase sa treaca curentul inapoi si sa nu mai porneasca stergatorul spate. M-am gandit sa-mi pun buton separat in consola centrala in locasul pentru incalzire scaune partea dreapta, ca si asa acolo nu am nimic. Ce ma sfatuiti? In locul botonului de incalzit scaunul partea stanga consola acelasi electrician mi-a pus un buton de degivrare luneta si se aprind lampile daylight din bara fata. Apreciez ca electricianul stie ce face. Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu te sfatuies CLAR sa faci instalatia ca pe original, cu releu separat si tot ce mai trebuie, nu cu improvizatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa ce spal farurile, diuzele nu coboara pana la capat in bara. Trebuie ceva gresat pe undeva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce sa gresezi. Daca ti se ridica si stropesc cum trebuie, duza e buna din punctul meu de vedere ( supapa respectiva nu elibereaza prea devreme presiunea), iar daca nu iti coboara cat trebuie eu zic ca cilindrul e cu problema.

S-o fi depus ceva calamina in interiorul lui si nu mai culiseaza cum trebuie.

Personal nu am incercat pana acum, insa in locul tau as da jos cilindrul si l-as curata cu detartrant.

E ceva chin, dat fiind ca va trebui sa dai bara jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

impinge-le cu mana in jos pana se aliniaza cu bara(vei auzi niste clickuri), nu cred ca sunt "bagate" pana in capat sau cineva a incercat sa ti le ciordesca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Pe masina mea am instalatie de spalat farurile. Problema este ca la cat de mult circul,consumul de lichid este enorm,iar spalarea farurilor nu mi se pare a fi un lucru atat de util atata vreme cat nu ai si stergator la ele. In concluzie,as vrea sa elimin,sau sa anulez furtunurile care duc la faruri.Stiti cum pot face acest lucru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa si de ce vrei sa le anulezi ? nu le folosesti si gata, si eu cred ca le-am folosit de 2-3 ori de cand am masina, tot la fel, nu merg pe macadam si consuma mult lichid

le-am folosit ultima oara acum 2 ani daca nu ma insel, ma bazaia cumnatul sa-i arat cum functioneaza, fiind absolut fascinat de ele (deh pe logan nu exista jucaria asta) :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atata vreme cat am farurile aprinse ,spalatoarele de faruri se activeaza automat de fiecare data cand spal parbrizul. Sau imi scapa mie ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

numai daca tii apasat de la 5 secunde in sus pe maneta, s-au gandit nemtii si la asta :)

daca incerci sa speli parbrizul normal, adica cu jeturi scurte, e imposibil sa se activeze si spalatoarele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am de 5 ani masina,am 200.000 km cu ea. Sa-mi fi scapat chestia asta? Posibil... Mersi de pont

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai mult ca sigur - numai cand tii apasat mai mult, comanda de spalare a geamului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La golf 4, cel putin la al meu daca tin apasat cam 2 secunde se activeaza si spalatoarele. Asta doar cu faza scurta aprinsa desigur.

Oricum, daca ai jeg gros pe faruri nu le curata si consuma enorm de mult lichid comparativ cu spriturile pt parbriz. Personal nu le consider un must have.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu le vad a fi utile,mai ales toamna/iarna cand consumul de solutie este enorm datorita acestor spalatoare de faruri.Am incercat acuma si asa este,la jeturi,foarte,foarte scurte,spalatoarele de faruri nu se activeaza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici eu nu le vad a fi utile,mai ales toamna/iarna cand consumul de solutie este enorm datorita acestor spalatoare de faruri.Am incercat acuma si asa este,la jeturi,foarte,foarte scurte,spalatoarele de faruri nu se activeaza.

ca sa le opresti,le scoti siguranta din tabloul de sigurante,si ai scapat de ele,nu trebuie sa demontezi nimic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Buna

Am o problema cu stropitoarele de faruri. Au fost afectate in urma unui eveniment rutier si au fost inlocuite.

La actionarea manetei de stergatoare motorasul functioneaza si se ridica dar nu stropesc deloc. Pierderi nu sunt

Aproape toata instalatia este noua (mai putin futunele ): pompa, corpuri stropitoare, duze si capacele

E posibil sa fie infundate diuzele chiar daca sunt noi sau motorasul nu face destula presiune?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca se ridica, ar trebui sa si stropeasca, fiinca presiunea apei le ridica, doar daca nu-s infundate complet diuzele(dar fiind noi?), sau o fi ceva AM ordinare(nush daca se fac AM).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai mult ca sigur diuzele sunt AM deoarece au costat 86 lei bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!