Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

Totusi era o discutie pe aici ca nu se pupa unii senzori cu unele carcase...

Adica se ia senzorul care il ai pe masina daca nu iei debitmetrul cu totul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daverthebrave

In timp codurile se mai modifica,cauta MAF dupa seria caroserie.Recomand Bosch ,poate gasesti cu piesa veche la schimb.Pierburg da valori cam mari in in carcasa de Bosch. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comandat un senzor Pierburg la 280 lei dupa seria caroseriei ..(doar senzorul , nu si carcasa) ,majoritatea sustin ca e mai bun ca si Bosch..acuma m am luat dupa majoritatea..iar ei mi au zis ca e compatibil, am fost si la un electrician si el zicea la fel. Acum sper sa nu imi faca surprize, oricum am fost cu ea la tester si debimtetrul era ca si inexistent, s-a blocat la o valoare mare (deaia imi dadea val mare la verificat) si era tot una cu el, fara el . Sper ca din momentul ce il schimb sa mearga masina macar ca inainte.. ca acum e deplorabil cum merge..

Modificat de daverthebrave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din contra, daca faci un log in mers(numai asa iti dai seama cat de bun e MAF)valoarea lui este MICA si nu mare, sau mai explicit daca valoarea lui scade sub 850 in log atunci trebuie schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate era prajit de tot si mergea cu valoare implicta ECU.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valoarea implicita ecu e de 550(fa un log cu mufa scoasa de pe MAF si o sa vezi ca valoarea e de 550 mg)sau...foloseste o dioda zener(de o anumita valoare) pusa in mufa debitmetrului si o sa vezi ca valoarea e tot de 550 mg.

Nu am sa inteleg niciod.de ce se cumpara debitmetre inainte de a se face un log in mers, dar...fiecare pe buzunarul/meseriasul/electriceanul/mecanicul lui(asta nu a fost o rautate).

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare cine imi da si mie un cod exact pentru debitmetrul meu. As vrea sa fie bosch. Eu tot am cautat si am gasit si cu 370lei(nu specifica de piesa la schimb) dar am gasit si cu 650lei(cu piesa la schimb). Masina este golf4 1.9 tdi 101cp cod motor AXR. Serie sasiu

WVWZZZ1JZ5W006235

An fabricatie 2005

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Buna, sunt nou pe aici, cum pot verifica debitmetrul de la masina mea? Am un VW Bora, 1.6 benzina! de ceva timp nu mai trage si consuma foarte foarte mult, cu 10 litri de benzina am facut aproape 55 de km! Astept un raspuns urgent, va multumesc


ce inseamna sa faci log in mers?????????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai vreun cod de eroare stocat,ce valori sunt in group 32?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
johndogarugolf4

Salutare!

Atasez si eu un log, facut azi cam la peste 6 luni de cand am schimbat debitmetru. Sper ca este aranjat bine :D

Uneori imi da si limp mode cu eroarea P1557 - Charge Pressure Control: Positive Deviation, dar dupa ce opresc motorul si il pornesc, revine la normal pentru ceva timp.

Astept pareri, daca se poate.

Va multumesc!

log bun 2016.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
cojocariu.marian

Confirm cele spuse mai sus. Am pus debitmetru Pierburg in carcasa Bosch, in log in mers valoarea aratata este ok insa in mers masina mea zici ca are 80 hp si nu 110. Citind pe aici pe undeva, am scos sita de la intrarea in carcasa si acum masina mea trage ca noua.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Daca l-ai folosit in carcasa bosch, aceasta are un "banut" deflector de aer si nu lasa sa treaca aeru direct prin "cititor"(partea de aluminiu) la pierburg si inregistreaza valori mai mici, eliminand sita, aeru trece liber si direct prin cititor... Parerea mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salutare, am si eu o intrebare. Dupa ce am desfacut senzorul MAF pentru curatare am observat ca acestuia ii lipseste partea aceea de sirma.E posibil sa existe si modele asa sau al meu este defect?

112145288_2_1000x700_vand-debitmetru-bosch-bmw-e46-d-fotografii.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acea sarma este termistorul,detecteaza temperatura aerului care trece prin debitmetru.cele cu 5 pini sunt cu termistor iar cele cu 4 sunt fara.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am un golf 4 tdi AGR. Nu tragea si dadea in nas, pe tester da senzor MAF(ramanea blocat la 550, isi mai revenea din cand in cand) si senzorul temperatura apa. Am pus un  debitmetru de pe un alh si masina tragea foarte bine. Hotarat ca am gasit defectul am comandat un debitmetru nou Senzor debit aer VW GOLF IV (1J1) 1.9 TDI, AUTLOG LM1005 la 131 lei si Senzor temperatura lichid de racire AUTLOG AS2002. Le am montat iar masina sta la relantiu la 1000.La 120 km la ora nu se mai accelereaza. Martorul de la bujii imi sta in bord aproximativ 10 17 secunde. Oare nu sunt compatibile piesele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ai vag-com vezi ce temp arata pe motor si fa un log in mers sa vedem ce poate maf-ul ala de 20 de euro plus tva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut am si eu un golf 4 1,9 tdi 131 cp variant acum 1 saptamana in depasire ma lasat turbina am duso la mecanic care a trimis turbina la reconditionat , dupa ce a venit turbina a puso pe masina dar surpriza masina mergea ca si fara turbina a facut el ceva teste pana a ajuns la concluzia ca trebuie schimbat debimetru de aer desi pe tester era in parametrii,

dupa ce a comandat debimetru de aer nou cu 300 si ceva de lei la pus pe masina surpriza ia revenit puterea masina trage foarte bine dar pe tester debimetru cel nou are valori duble la relanti atasez si o poza 

 

credeti ca e vreo problema cu debimetru de aer sau de ce imi da valorile asa mari ?

 

Modificat de cosys112
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

consumul cum este?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi se pare putin cam mare ia undeva la 8 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune mecanicul sa ti faca un log in mers pe grupurile 003/010/011, un BS pe 003!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!