Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

Ionut Maruta

Deocamdata azi dimineata am bagat doar testerul pe ea la sectiunea ENGINE si am avut eroarea asta:

Precizez ca nu am verificat furtunele de vacuum daca le-am pus bine la electrovalve, deoarece momentan sunt la servici si mai tarziu o sa ma duc la masina sa le verific separat.

 

 

Friday,09,May,2014,07:52:58:37412
VCDS Version: Release 11.11.0
Data version: 20111111

________________________________________________

                Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AXR.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 KP
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  4902
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 01266  
           Additional Info: VWZ7Z0E3120032
                      VCID: 6FE7A2182D86136
1 Fault Found:

17964 - Charge Pressure Control
            P1556 - 35-10 - Negative Deviation - Intermittent

Readiness: 0 1 0 0 0
 

 

 

In LOG-ul de mai sus vad ca mi-a salvat si ora cand s-a intamplat problema, undeva pe la 18.56, dar stiu ca la ora aia eram deja in oras si m-am dus la meci. Martorul CHECK ENGINE s-a aprins pana in 18.30 deoarece eram pe drum...

 

Acum, tot azi dimineata cand am venit la servici, am pornit masina si martorul s-a aprins din nou, cum era si normal, avand eroare stocata, iar in mers spre servici, in nici 300-400 metrii s-a stins. Sa mai fi fost alta eroare care s-a remediat sau nu ?

 

Iar la readiness test, ultimele 3 de jos sunt pe rosu, adica scria ceva cu rosu care nu-mi mai amintesc acum sa va spun.

 

1. Mai raman sa verific furtunasele de vacuum, deoarece mi-am amintit ca atunci cand am schimbat electrovalvele intre ele, stiu ca am stat cateva secunde sa-mi amintesc ca undeva intrau doua capete de la furtunase si punandu-le gresit (inversate in stiuturile electrovalvei N75 sau N18) cand am facut rocada repunadu-le la locul lor, am pus furtunasele asa cum le-am vazut a doua oara. Adica e posibil sa fie puse gresit la una dintre electrovalve.

Dupa ce am plecat spre oras fiind la tara, a condus nevasta-mea si mai mult de 70-80 km/h ea nu merge niciodata, iar vitezele 1-2-3 le schimba pana in 2500 RPM si de aici nici probleme nu am avut :)

 

2. Ori furtunasele sunt bine puse si turbina ma lasa :(

 

 

LATER EDIT:

 

Sper sa fie de la punctul 1, deoarece am citit asta :D

 

 

17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation Possible Symptoms
  • Reduced power output
  • Limp mode
Possible Causes
  • Boost Pressure too Low
  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
  • Charger Pressure Control defective
    • VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck
  • Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective
Possible Solutions
  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
    • Check / Clean mechanism for variable nozzles
Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Curatat turbo si schimbat actuator (OBLIGATORIU!)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Gata am facut-o !!! Era furtunul de venea in N75 din filtrul de aer in locul furtunului de merge la actuator. Le-am inversat si aia a fost. Stiam eu ceva ca atunci cand le-am scos pe toate trei sa pun cealalata electrovalva, s-au miscat si s-au tot rasucit de le-am incurcat si timp de cateva secunde am stat si m-am gandit cum vin, neavand laptopul cu mine sa ma uit pe schema si foarta multa lene sa ma duc in casa la tara sa intru pe net sa ma uit pe schema....

 

Rupe masina, dar nu asa cum imi doresc :) Se audie si turbina cum toarce dupa o saptamana de chin :))) Credeam ca e gata... sunt mancat :D

 

Am reverificat toate furtunele dupa schita aia de e peste tot pe net, eventual le-am infipt mai bine in EGR, electrovalve, supapa aia de unisens, capsula vacumatica, etc. Am tras aer pe frutunul de leagea N75 de actuatorul turbinei si cat am putut eu sa trag aer pe el, mi s-a miscat tija de la actuator cam 1 cm sau 1 cm si ceva.... sa zic asa din cat am simtit eu la mana distanta tijei cand se lasa in jos.

 

Acum am venit acasa dupa o distanta de 107 km si am scos consum mediu de 4.4 l / 100 km. Mers 70-80% din drum cu 90-120 km/h. Niciodata nu am avut atat. Ma lasa picioarele cand am vazut. :huh:

 

Nu trage cum imi doresc deoarece simt ca intre 3000-3500 rpm trage mai slab sau nu are atat de multa putere ca si pana la 3000-3500 rpm...

Ceva parca isi pierde din putere cand ajung acolo.

 

O sa ma duc la un baiat care mi l-a recomandat un prieten de-al meu, sa-mi curete turbina si sa-mi spuna daca e nevoie sau nu sa schimb actuatorul.

Si eventual debitmetrul care este SH, cumparat dupa altul reconditionat BOSCH care am dat pe el 350 RON si m-a tinut 2 saptamani.

 

Mai trag de ea asa o perioada pana la vara, dar la cum s-a comportat azi in cei 107 km, tind sa cred ca milionul bagat pe pompa m-a duce lejer spre 350-400 km facuti numai in afara orasului.

 

Mai vorbim, orium in plan asta vreau sa fac... curatare, verificare actuator de cineva care stie, debitmetru...

 

Maine arunc 1000 RON degeaba... ma duc la nunta :tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema la un Golf 4 2001 1.9 TDI ALH. Dintr-o data masina nu a vrut sa mai traga. Nu a aparut niciun mesaj pe computerul de bord si nici nu s-a aprins martorul de motor. Am facut o scanare si mi-a dat eroare aceeasi eroare ca a colegului Ionut Maruta. Am facut si un log in mers. Ma gandesc ca ar putea sa fie de la debitmetru.

 

Am uploadat si un log facut in mers ->

http://speedy.sh/gV48d/LOG-Golf4.CSV

Log-208442-Golf.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

eroarea in sine spune ca turbo nu face presiune,presiunea actuala cu cea specifica nu se pupa,posibil sa ai un furtun spart,pierdere de vacum,caplsula sparta,N75 defect sau geometria agata,indicat ar fi sa faci un log pe 3-10-11 si sa il postezi aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La prima vedere ai zice că este debitmetrul praf. Dar cred că măsoară valori aşa de mici pentru că ai  presiune foarte mică în turbo. Ca şi cauze  posibile mă gândesc la probleme de vacuum (furtunaşe crăpate, valvă n75 defectă, membrană actuator spartă).

Ca să se elucideze problema fă un log în mers cu vagcom (nu ştiu cu ce ai făcut logul ăla că arată ciudat, nu are toate câmpurile şi lipseşte unul important pentru a vedea funcţionarea actuatorului), plus 2 loguri pe loc în Basic settings pe grupurile 003 şi 011 timp de vreo 2 minute fiecare.

Apoi postează-le în topicul cu loguri

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/page-332#entry2365944

 

LE Văd că am postat în acelaşi timp cu Valentin, acum ai două păreri asemănătoare, deci nu te înfige la debitmetru până nu lămureşti problema presiunii

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat problema. Aveam un furtunas sarit si inca unu spart. Am remediat si acum e totul ok. Va multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Care si pe unde? Ca sa stie si altii cu acelasi motor la ce sa se astepte.

Modificat de Lucian M
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

am avut si eu probleme cu maf-ul  ca simtome masina tragea normal si dintr-o data nu mai demara am incercat sa-l curat cu sprayul degeaba mai rau mergea masina nici cu mufa scoasa de la maf nu mergea mai bine  am rezolvat-o cu un maf nou pierburg merge foarte bine de 8 luni masina demareaza la adevarata valoare ps..nu incercati sa-l curatati cu sprayul il stricati de tot sigur bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se curata fara probleme cu Liqui Moly 4066 .Nu repara sau intinereste .

post-74110-0-76794000-1404415027_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E cumva posibil ca si la mine sa am niste furtunase crapate sau sarite? Ai zis ca la mine debitmetrul e oricum pe duca, insa cand vin la tine, o sa te rog sa te uiti un pic si pe la furtunase. Majoritatea arata bine (cele pe care le vad), erori nu am, log-ul il stii. Posibil maine sa intru in posesia debitmetrului si al uleiului, insa debitmetrul abia sambata cred ca-l montez. Ne auzim!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pune log-ul sa ne uitam pe el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E la Bacau log-ul.

Scos azi mufa de la debitmetru, aproape nicio diferenta. Deci jucaria e cam... pa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu asa zice ca nu are nimic masina lui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...am avut niste probleme mai vechi..nu imi tragea masina..am schimbat debitmetru si tot degeaba..bun ..a venit timpul sa inlocuiesc si placutele de frana ..si mecanicul a vazut si ca am pedala de la frana mai tare...a inlocuit un furtunas de la vacuum si masina tragea perfect..franele inghetau masina se ridica efectiv de bot cand o acceleram ...si dupa cateva zile..moarta din nou..exact aceleasi simptome..nu mai are pic de vlaga..turbina se aude..trece de 140 ..dar fara pic de forta..franele de data asta merg deoarece pedala se apasa extrem de usor...chiar nu stiu ce sa-i mai fac ca ma dispera :))) cand scot mufa debitmetrului parca trage mai bine..debitmetrul are cateva luni..e nou..pierburg..sa fi cedat ala ? :(

Modificat de adriang4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va cer un sfat, masina merge rotund, nu are probleme, dar ca sa-mi caut de munca, ar fi in regula sa comand sprayul acesta: http://www.clubopel.com/link.php?url=http://www.daciashop.ro/curatator-debitmetru sa dau jos debimetrul sa-l curat? rau nu cred ca o sa-i faca, nu cred ca a fost curatat prea recent.

 

La fel as da si jos si egr-ul sa-l curat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu te mananca, nu te scarpina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul e ajuns la magazin deja, mai spre seara il iau. Dar cu sau fara el, motorul trage cam la fel. Deci?! Costa 360 lei totusi, nu as putea spune ca sunt full de bani...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un MAF dupa 7 ani si 200 mii km numai mai poate fi ok.Mai ales ca se vede clar in LOG ca dupa 3000-4000 rpm sta undeva la  890-825 mg/str  . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Montat jucaria noua, diferente nu vad momentan. Consumul tot 0, 5 e la relanti, de tras nu imi dau seama, ca in oras nu pot merge tare. Vad la noapte, cand plec spre casa.

Montajul a durat 2-3 minute, dar asta o stiam deja.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salutare..in sfarsit am descoperit si eu problema..actuatorul !!..turbina nu are nimic..n75 nimic..furtunasele nimic..debitmetrul e nou..doar ca actuatorul ala imi face figuri..masina nu imi mai tragea de o luna si azi am avut timp sa arunc o privire sub masina..bun..tija actuatorului blocata ..am incercat sa o misc usor cu un patent..pana la urma s-a deblocat ..nu am tras de ea ca nemancatu' ..si-a revenit foarte repede ..si acum vad ca nu opune rezistenta..adica daca o imping jos ea nu revine la loc in pozitia normala ca atunci cand opresti motorul..masina rupe asfaltul ..nu are limp , dar nu stiu..e bine sa circul asa  tinand cont ca actuatorul nu mai revine singur in sus ??

Modificat de adriang4
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gctinvalentin

Am rezolvat problema. Aveam un furtunas sarit si inca unu spart. Am remediat si acum e totul ok. Va multumesc !

Eu cred ca ar fi corect sa postezi si rezolvarea problemei....care/ce furtun era sarit/spart 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare..in sfarsit am descoperit si eu problema..actuatorul !!..turbina nu are nimic..n75 nimic..furtunasele nimic..debitmetrul e nou..doar ca actuatorul ala imi face figuri..masina nu imi mai tragea de o luna si azi am avut timp sa arunc o privire sub masina..bun..tija actuatorului blocata ..am incercat sa o misc usor cu un patent..pana la urma s-a deblocat ..nu am tras de ea ca nemancatu' ..si-a revenit foarte repede ..si acum vad ca nu opune rezistenta..adica daca o imping jos ea nu revine la loc in pozitia normala ca atunci cand opresti motorul..masina rupe asfaltul ..nu are limp , dar nu stiu..e bine sa circul asa  tinand cont ca actuatorul nu mai revine singur in sus ??

datorita amplasarii lui, se deterioreaza in timp. Da-i cu wd40 si vezi daca isi da drumul.... in cele mai multe cazuri, se sparge si membrana- la tine, vad ca nu a ajuns inca la asa ceva.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

LOG-01-022-010-013.xlsam si eu nevoie de un sfat ; golful meu 4  1,9 AGR(2000) este mai puturos si cred ca de vina este maf-ul, nu ma pricep si nu am putut face decit log pe loc ca nu imi merge laptopul :dry: . indica 450 la ralati

am schimbat terminatia csv cu xls ca nu ma lasa sa incarc logul

Modificat de misu ploiesteanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!