Jump to content

Debitmetru de aer -probleme


kky
 Share

Postare recomandată

fa log-ul pe campurile 003,010 si 011 - cu acceleratia la podea, de la 2000 la 4000 rpm, in treapta a 3a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

ok, multumesc de ajutor . reinstalez windows-ul pe laptop si fac log-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

revin cu log-ul si cu rugamintea sa imi spuneti daca ar trebui schimbat Maf-ul. multumesc anticipat 

log.golf 4 1,9 AGR.XLS

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-ţi merge bine interfaţa. În toate câmpurile care interesează apare N/A.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te pe coloana H, te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, uite că acolo nu mă uitasem. După valorile din coloana H, pare ok, dar ca să se poată pune un diagnostic corect despre problema lui trebui să putem citi toate câmpurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

misu ploiesteanu

multumesc, la toate cimpurile imi apare doar prima coloana celelalte 2 apar n/a. nu stiu de ce, poate e interfata de kko

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salut! am o problema careia nu-i da de cap mecanicul.

am un golf 4 19 tdi,motor ajm. nu mai tragea,am pus-o p tester si mi-a dat debitmetrul. l-am schimbat,acum nu mai da nicio eroare,dar cand masina e rece, la ralanti se subtureaza si moare motorul. daca scot mufa de la debitmetru,merge normal,nu se mai opreste ,dar in mers nu mai trage. iar daca ii bag mufa la loc,aceleasi probleme. aveti idee ce e de facut? multumesc!

aaaaa...si am uitat sa specific ca masina consuma f mult...

Modificat de edster84
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica daca debitmetrul montat, este unul compatibil

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu...a fost 210 lei...sau cel putin asa mi-a zis mecanicul,ca nu mi-a dat nicio chitanta. :)

zicea cineva aici p forum ca ar trebui resoftat calculatorul masinii.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si este nou ?

 

nu ai nicio treaba cu resoftarea... trebuie incercat cu alt debitmetru. Eventual o scanare, sa vedem ce se intampla acolo... un log in mers....

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica functionarea corecta a lui vizualizand blocurile de masura de pe ecu si eventual  un log in mers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost iar la tester si mi-a dat asa:

-senzor temperatura racire si

-instrument masurare masa.

am dat comanda de senzor....instrument masurare masa ce inseamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stim, posteaza eroarea exact asa cum apare pe tester.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut.

 

De o zi mașina din semnatură nu mai trage (pare să fi pierdut ceva cai pe drum). Inițial am crezut că am ”pierdut” turbina. Prima oară am verificat furtunașele de vacuum și am găsit o problemă la furtunul care duce spre valva shut-off. După ce l-am înlocuit am constatat că motorul se oprește mai lin (nu mai ”bâțâie” așa de tare - problema asta o făcea de vreo două luni). După schimbarea furtunașului nu am constatat nicio diferență în comportamentul motorului: este la fel de puturos. Am scanat mașina cu Autocom și mi-a dat o singură eroare la motor: 17552 - Mass Air Flow Sensor (G70) P1144 - 35-10 - Open or Short to Ground - Permanent. Mecanicul s-a uitat la actuatorul de la turbină și mi-a zis că merge cam la un sfert din cursă cu motorul turat la 3000-4000rpm. După ce am scos mufa de la senzorul MAF nu mi-a mai dat nicio eroare (System OK) dar mașina tot nu trage. După ce i-am conectat mufa senzorului MAF mi-a dat din nou aceeași eroare P17552. Credeți că ar fi suficientă înlocuirea senzorului MAF cu o verificare a cablajului? Diferențele de preț dintre producători sunt destul de mari având Hella cu 800 lei, Bosch la 300 lei iar ITN 164 lei. Motorul este ALH. Ce-mi recomandați?

Mulțumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa un log in mers, sa vedem valorile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

ce parere aveti de debitmetru bosch eXcange?

azi am schimbat debitmetru pierburg (nou) cu altul bosch excange, tot nou, deseara incerc sa fac un log cu el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut baieti! Am o intrebare, pe vw bora 116 cp , AJM ce fel de debimetru trebuie sa cumpar, adica am gasit pe net mai multe variante la masina mea, de unde stiu care e cel potrivit? exemplu la modele diferite:post-126781-0-71621800-1429601734_thumb.post-126781-0-66903200-1429601740_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

codurile conteaza, nu modalitatea de prezentare.

 

poti opta pentru un Pierburg si cumperi doar senzorul, nu si carcasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea scoate fum negru, moare motorul repede la turatie mica, se inneaca, are momente cand trage si cand nu, am fost cu ea la tester si zicea mecanicul ca debimetrul are valori destul de mari , si cand scoate mufa sunt aceleasi valori, deci a zis ca e dus debimetrul. Daca cumpar doar senzorul e ok? Adica singurul lucru care nu poate functiona e senzorul? carcasa nu e relevanta?


Am gasit ca sunt mai multe coduri...pe care il spun comerciantului?

1. post-126781-0-66199000-1429603061_thumb.

2. post-126781-0-01849700-1429603069_thumb.

3. post-126781-0-87215800-1429603073_thumb.

Modificat de daverthebrave
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul stricat are valori mici, comparativ cu specificatiile ECU - daca restul componentelor sunt ok, atunci de la el este.

 

se face log in mers cu VCDS-ul si se verifica valorile obtinute.

 

simptome - masina nu trage, consum marit, fum la accelerare - nu la toate.

 

senzorul se  strica, nu carcasa

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Desfaci mufa de pe el,scoti cele 2 suruburi care il tin prins de carcasa,tragi senzorul afara si daca nu ma insel pe el ai codul , deci nu-l vezi numai dupa ce-l scoti afara din carcasa.post-58309-0-73894300-1429610991_thumb.p O poza rapida , gasita pe google , daca te uiti atent se vede codul.

Modificat de terminatoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!