Jump to content

Golf GTE 2017 Facelift


mottanu

Postare recomandată

  • 3 weeks later...

Am revenit din concediu si am terminat cu rodajul :) . Revin cu detalii de condus dupa 2000 de km. E foarte misto de condus, recunosc. Am facut mai multe drumuri si am condus in mai multe moduri, diferite, dar care per total schimba consumul de la un stil la altul. 

Modul 1: Condus in modul Electric 30 de km, apoi trecut pe hibrid (B mode - mod de recuperare a energiei) si mers in principal in modul asta, apoi trecut pe Charging Battery, la viteze de 130++ pe autostrada. Cluj-Bucuresti - 6.5l/100 km. Am mers in principal constant, dar cea mai mare greseala a fost B mode ce nu cred ca trebuia tinut asa mult timp cum l-am tinut eu. 

Modul 2: Bucuresti - Sibiu - condus in mod hibrid in (D mode - driving mode) fara accelerari bruste ,fara depasiri de 110km/h chiar si pe autostrada - consum de 5.1l/100km. 

Modul 3: Sibiu - Cluj - condus mod hibrid, tot D mode, dar cu accelerari si viteze mai mari, consumul a sarit la 5.7l/100km. 

Sunt constient ca in timp consumul se va stabiliza mult mai mult. Oricum, mai e loc de a invata sa o conduc asa cum ar trebui. Inca sunt la faza de experimentare. Imi dau seama ca pe termen lung, masina economiseste combustibil in oras, iar in afara sa se comporta ca orice masina pe combustibil. Ce am observat e ca daca merg electric, orice consumator folosesc, papa din autonomie cu 2 pana la 4 km, asa ca trebuie sa fii foarte responsabil cu curentul. Cat e pe hibrid, nu ai de ce sa te stresezi. Am mers pe drum cu ACC si Lane Assist. Lane Assist merge in mare parte pe drumurile noastre europene, fara a provoca mari probleme. E necesara tinerea mainii pe volan in mare parte, altfel scoate diverse sunete de avertizare, iar Adaptive Cruise Control e pentru mine nemaipomenit. Nu imi vine nici acum sa cred ce fel se schimba stilul de condus si modul in care masina reactioneaza la celalte masini din jur. 

Masina se conduce foarte bine, foarte lejer si usor de controlat pe modul hibrid. Am folosit si modul GTE, care schimba destul de mult toata configuratia masinii. Se intaresc suspensiile, virajarea e mult mai rigida, iar cele 2 motoare te baga bine in scaun. Pedala de acceleratie are 2 stari, una normala si una "full pressed" in care ii da masinii tot boostul de care are nevoie in situatii limita. Senzatia e extraordinara. Nu mi se pare ca bateria si motorul electric ar pune probleme de greutate masinii, aceasta mergand extraordinar de bine chiar si cu kilogramele extra. 

Legat de spatiu in portbagaj, acesta e vizibil mai micut fata de suratele sale Golf. Imi intra totusi o valiza mare de 80cm + inca una de 50 perpendiculara pe aceasta. Avantajul e ca pot rabata ca la cele vechi portbagajul. Deci, nu ma pot plange chiar asa mult de 'inghesuiala' din portbagaj. 

Incarcarea bateriei se face la priza normala, 2 ore si 30 de minute, daca ai unde. Daca nu, modul Hibrid, D mode e cel mai practic si usor de folosit.

Daca aveti intrebari, dati-mi de stire.  Pe partea de exterior va pot spune ca am infoliat-o cu un Avery Pearl White. Revin cu foto si cu interior si exterior in cateva zile. 

Link către comentariu

@Mumus. momentan doar 32 km. abia o descopar. Ce observ e ca poti imubatati distantele prin diverse moduri. Depinde mult si de trafic, de porniri/opriri, de temperatura de afara

Link către comentariu

Dap, ai facut o greseala cu B mode. Ala se foloseste la coborari gen Transfagarasan sau Transalpina, nu la mers pe drum normal. Mie mi s-a spus clar sa o folosesc doar in aceste conditii. Bun consumul, a mea are 4.2% dar la o vit medie mai mica.

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Stiri la aproximativ 2700 km. Ultimele trei-patru sute de km au fost facuti in oras, foarte putini litri de benzina consumata prin oras. Am mers in mare parte fara aaer conditionat, pornindu-l doar cand chiar am simtit nevoia (in ultima perioada). Imi mananca in jur de 5 km din autonomie asa ca sunt momente cand cei 5 km sunt mai importanti decat cele 20 de grade in masina. Imi place foarte mult masina, mai ales din prisma faptului ca ma duc din stanga in dreapta in oras fara sa poluez. Sunt curios cat imi va veni factura la curent pe luna aceasta. O incarc in fiecare zi cand merg cu ea. Abia astazi i-am facut program sa se incarce noaptea, dupa ora 12, astfel incat sa protejez si reteaua din casa de un consum prea mare instant. 

Ce pot sa va spun e ca am Car-Net pe ea activat, iar prin app-ul de pe telefon o pot controla. Ce e ciudat e ca nu am niciun SIM in masina, sau cel putin nu am activat eu. Dupa cum vedeti, daca sincronizez masina cu aplicatia, aflu si locatia ei exacta .Pot incalzi habitatul, pot claxona ori semnaliza pentru a o gasi printr-o parcare, pot degivra geamurile iarna si o pot porni/opri din incarcare. De asemenea, mai am vreo 2-3 optiuni prin care pot vedea diverse statistici. Abia acum ma obisnuiesc cu ea. Legat de stilul de condus, ca vorbeam mai sus de asta, merg in mare parte in Drive, variind cu Break Mode in zona semafoarelor ori cozilor. Am atasat cateva poze din interior. Daca sunteti curiosi de ceva anume, ori vreti sa stiti ceva, dati-mi de stire si incerc sa va raspund. 

 

P.S. - Am infoliat-o in Pearl White si i-am pus folii pe geamuri, dar revin cu poze mai tarziu. 

1.JPG

2.JPG

3.JPG

4.JPG

5.JPG

6.JPG

IMG_8139.PNG

IMG_8138.PNG

Link către comentariu

Foarte misto GTE-ul, sa-l stapanesti sanatos!

Sunt curios cat se va lasa consumul in timp, fiind uimit de ceea ce am vazut pe spritzmonitor.de (consumuri medii la GTE de 2-3 litri/100km)

 

 

Link către comentariu

@mottanu: foarte misto, big like :cheers:

Esti deschizator de drumuri cu hibridul, asa ca m-am abonat la topicul tau :) 

Foarte faine pozele, dar si impresiile, cred ca partea referitoare la "traitul cu hibridul" este cea mai interesanta :) 

Spor, drumuri bune si experiente placute

Link către comentariu

Abonat și eu. Voi urmări cu mare interes tot ce vei posta. Să o stăpânești sănătos și mulți km fără probleme.

 

Pe un alt forum am intrat în contradicție un un posesor de toyota chr care îmi explica cât de avansată este mașina lui cu motor termic de 1.8l care îi oferă 90 de cai (frumoși), performanțe de sandero și minusculul consum de 4,5 l/100km de la ploiești la bucurești (fără să depășească nicio mașină și a mers la „super consum” și nici nu știa că bucureștiul este cu 100 de m mai „jos”) :)))

 

Măcar în cazul de față avem o tehnologie care este sustenabilă din start. Este normal ca la drum întins să nu aibă cel mai bun consum pentru că are o greutate pe care o caută. Și nici așa nu este rău. Cred că dacă este folosită numai în oraș, are niște rezultate extraordinare. 

Poți să ne spui cât a costat?

 

Pentru alimentările de acasă, poți lua un aparat care să măsoare consumul de electricitate și la fiecare plin de benzină să ai o statistică de genul:

- 1650 km

- 50 l benzină * x lei

- 200kw * y lei

- cost la 100km: z lei echivalent unui consum de benzină de q l

Link către comentariu

@bobalex18 voi face luna aceasta o statistica. Pretul ei incepe de la 36.000 euro, dar din care se scade 6500 euro rata de la stat si apoi negocierile fiecaruia:) Eu am mai adaugat cateva optiuni, ca nu m-am putut abtine, dar masina vine foarte dotata din fabrica. Luna asta, ca tot e 1 a lunii, o sa vin cu o statistica. 

@75NOR @roc82 thx.

Link către comentariu

Bun, dau si eu subscribe. Ma bucur ca exista si la noi curajosi care sa ia asa ceva. Si consider ca pana se vor indesi si la noi statiile de incarcare - asta e cea mai buna varianta daca mergi electric.

Si dupa cum spuneam si pe topicul colegului cu e-golf - arata a masina, nu a mixer sau fier de calcat, ca restul hibrizilor cu ochii mici sau mancatori de melci.

Cu incarcarea cum faci? stai la curte?

Link către comentariu

Cum de am pierdut topicul?

 

In primul rand felicitari pentru alegere si curajul de a incerca asa ceva in acest punct al dezvoltarii, big like de la mine pentru asta! :emthup:

Ma voi face si eu un follow-er, si poate daca ne permite timpul, ne putem intalni in lunile ce urmeaza la o barfa, mi-ar placea sa vad masina pe viu.

Drumuri bune si spor la "learning process" :D

Link către comentariu
27 minutes ago, mad_kat said:

 Si consider ca pana se vor indesi si la noi statiile de incarcare - asta e cea mai buna varianta daca mergi electric.

Si dupa cum spuneam si pe topicul colegului cu e-golf - arata a masina, nu a mixer sau fier de calcat, ca restul hibrizilor cu ochii mici sau mancatori de melci.

+1 

Colegul sta la bloc, ne-a povestit, dar la un bloc + priza lui + mai ales vecini cu care se poate discuta inteligent si cu care poti agrea sa tragi prize la subteran...

Deh, Clujul... 

Spre rusinea mea de brasovean, in blocul nou unde stau, ne-am chinuit sa expluzam GPL-istii din parcarea subterana :( 

Revenind ON, singurul hibrid cu care am mers a fost X6 Active Hibrid, am vazut ce inseamna electric doar la semafor, caci tentatia unui 4.4V8 m-a facut sa nu ma pot abtine, asa ca era mai mult in termic, decat in electric....

Un TD cu Passat GTE chiar e pe lista mea de "to do". 

Link către comentariu

Știam că ești membru și aici. am văzut poza cu mașina ta la topicul legat de seat ateca. Rog un moderator să șteargă aceste 2 mesaje inutile :))))

P.S.:mașina asta are 150 de cai dintr-un motor de 1.4 l nu 90 dintr-un motor de 1.8l. 

P.S.2: 0-100km/h îi face în 7,6 secunde nu în 11 secunde :))))

P.S.3: rezoluția ecranelor este demnă de anul 2017, nu 2000

P.S.4: în varianta plug-in are un cost în oraș la jumătate față de chr

P.S.5:  Concediu plăcut - nu lua în calcul toate răutățile

Link către comentariu

Super masina! Sa o stapanesti cu placere si sa te bucuri de ea fara incidente.

Motorul cu combustie este cel cu ACT?

 

Modificat de CristiM
Link către comentariu

Va rog de la inceput: fara versus si sfaturi de achizitie.

Multumesc.

Link către comentariu

Viitorul suna bine :)

Este superba si poate oferi ceva senzații...daca ma gândesc bine e un Gti cu consum de Gtd.

Sa o stăpânești sănătos! 

Link către comentariu

Frumoasa masina si speciala, cati mai multi km fara evenimente neplacute.

Link către comentariu
3 hours ago, florinpbv said:

Viitorul suna bine :)

Este superba si poate oferi ceva senzații...daca ma gândesc bine e un Gti cu consum de Gtd.

Sa o stăpânești sănătos! 

din partea unui posesor de vr6 vine intrebarea - cum suna tsi-ul? are soundaktor ca gti-ul? cum se aude pe bezina? si pe electric i-au facut ceva sa sune a motor pe combustie, sau e sincer?

Link către comentariu

thx guys! 

@CristiM e fara ACT. In Romania nu am putut alege ACT. 

@ToniM anytime. Da-mi de stire si te invit sa o conduci. 

@mad_kat stau la bloc, dar am vorbit cu vecinii si am facut retea electrica din panoul de distributie pana in garaj, de la fiecare apartament in parte, astfel incat fiecare sa isi poata baga ceva in priza in garaj. M-a costat in jur de 200 de lei toata afacerea + mana de lucru a socrului electrician autorizat + reparatiile de 'interioare'. 

Legat de sunetul de la tsi, da, cand o pun in GTE mode are soundaktor. In rest, pe electric e muta,  iar cand e pornit motorul termic, inauntru se aude foarte putin (vin de pe 1.6CR TDI). Pentru exterior nu are din pacate niciun sunet cand e pe electric, desi am vazut ca va fi obligatoriu din 2019.

@florinpbv da, smth like. Ma simt extraordinar de bine sa stiu ca nu poluez in oras si ca fac economie pe partea asta. In afara, merg pe hibrid si mai bag modul GTE cand mi se face pofta de senzatii tari. 

 

Link către comentariu

Foarte, foarte frumoasa, felicitari! 

Ai facut o alegere foarte buna si rationala in plaja de pret a unui Golf de top, multi poate ca ar fi ales GTI. Este un pas inainte pe care l-ai facut pentru micsorarea poluarii si cu siguranta daca mi-ar fi permis bugetul, as fi luat tot GTE. Ne adaptam cu atat de multe tehnologii in fiecare zi, ar trebui sa incepem sa facem asta si cu mijloacele de transport. 

P.S.: Esti no.1 pe lista de prioritati cand ajung in Cluj :))

 

Link către comentariu

update consum extern in modul hibrid: 

Cluj-Alba Iulia - 4.7l/100km

Sibiu-Cluj - 5.2l/100km cu tot cu mers legal pe autostrada

 

Link către comentariu

@mottanu: poti detalia, te rog, ce presupune in viata reala mers extraurban in mod hibrid ? Cat merge in electric si cat in termic ? 

Link către comentariu

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!