Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salut. Ai remediat problema?Aceeași problemă o am si eu. Curge antigel acolo unde intră conducta de la pompă în carcasa termostatului. Am făcut motorul si am scăpat de completat ulei dar acum trebuie să completez cu antigel. Am impresia că siguranță de acolo nu e băgată bine. E posibil să fie doar de la aia pentru că dacă e nevoie să schimb oringul e o grămadă de demontat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

salut! am o bora din 2002 1,9 TDI 116 cai si pierde antigel. am schimbat vasul de expansiune, termostatul si la fel. m-am uitat la pompa de apa, la radiator nu pierde pe nicaieri. Ba mai mult imi face presiune foarte mare la un furtun. precizez ca nu am ulei in antigel, nici antigel in ulei, nu iese antigel pe teava , nu fierbe antigelul in vas si temperatura nu trece de 90. Si cand o turez mai tare adica merg cu ea mai sportiv nu baga caldura. Ma poate ajuta cineva? 

Modificat de mihaiciobanu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am rezolvat nici acum.
Cateodata imi sta cate 2-3 zile la nivel si dupa aceea scade dramatic nivelul si gasesc balta sub ea. AM tinut-o cu motorul pornit sa vad pe unde se prelinge, dar nu vrea sa dea in momentul cand ma uit eu :)))

Sa ii schimb termostatul? ca pe zona aia se prelinge parca.

Modificat de Busky24
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi, 

De cand a dar frigul ma confrunt si eu cu o problema asemanatoare. 

So, cu motorul cald, indiferent cat merg si cum merg (autostrada, drum de munte) nu piede nicio picatura de antigel. Cum o las seara si se raceste, gasesc balta sub ea. Pompa de apa e schimbata odata cu distributia, borcanul e bun (cel putin asa pare), radiator ok. Nu pot stabili exact de unde curge. Pe sub ea se vede cate ceva murdar de antigel, dar tot e greu de vazut sursa. 

M-am gandit si eu la o-ring-ul 20 din spatele corpului termostatic, dar cum nu am suficiente unelte momentan, am zis sa mai pun o intrebare pe forum. 

Danke!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara,

Bora 1.9TDI AJM

De cand a dat frigul abureste foarte tare parbrizul (mult mai tare decat in anii anteriori). Abia dupa 30-60 minute de la pornirea motorului observ imbunatatiri.

Vara asta mi-a crapat o siguranta de la sistemul de racire (sau ceva asemanator, a costat 20 lei la service autorizat). De atunci pierd cam un litru de antigel pe luna. Exclus sa fie ciupita garnitura de chiulasa, lucru confirmat si de mecanicii de la service. Uleiul este curat.

Ma intreb daca nu cumva exista o legatura intre cele doua probleme. Poate parea o problema minora dar este extrem de deranjant.

Multumesc anticipat pentru ajutor.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi sa NU ai mochetele umede, vrifica....si curata filtru de polen sau schimba-l!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am observat ca se prelinge antigelul pe undeva pe cutia de viteze. Se poate sa fie vreun oring prin spatele motorului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Stie cineva codul garniturii de la termostatul pt motor 1,6 FSI cod BAD?

Si ce diametru are? 

Am cautat oringul si am gasit 2 diametre (50 si 60 mm) plus o lista f lunga de coduri:

 

038121119B/C, 055121011/A, 056121011, 059121119, 068121011A

Modificat de HRTS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cei de la epiesa.ro au spus ca nici una din garniturile vandute de ei nu se potriveste la termostatul de pe 1,6 FSI cod BAD. (toate aveau diametrul de 50 mm)

pe autokarma apar 3 dimensiuni: 44, 50 si 60 mm. (!!!)

Autokarma spune ca ar fi buna cea de 50... ceea ce este ciudat deoarece episa.ro spune ca nu se potrivesc.

M-ar ajuta foarte mult un cod original ...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am rezolvat nici eu cu pierderea de antigel. Problema este că pierde doar când se răcește motorul. Se contractă când se răcește și având în vedere că e presiune pe instalație pierde pe la oring. Și acel oring vine pe teava de la pompa de apă...O las așa să văd cât mai pierde când o da căldura....Acum am probleme cu epuratorul din cauza gerului :(

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

 

Am rezolvat cu pierderea de antigel: piesa cu codul 032 121 065 G avea o fisura abia vizibila egact sub zona unde este trecut codul piesei.

Cu ocazia aceasta am schimbat si garnitura termostat - s-a potrivit cea de 50mm

Din pacate nu a fost depistata fisura de prima data. Mecanicul a crezut ca e de vina oringul si a schimbat garnitura. Dupa numai 2 zile eram inpoi cu masina in servcie asa ca a demontat complet piesa si asa a vazut microfisura.

 

Si la mine curgea doar cand se racea...in rest instalatia tinea si la presiuni de 4 bari (afisate de canalul 43 climatronic).

De mare ajutor a fost o spalare a motorului care  a permis sa se vada corect pe unde curge antigelul...

 

Sper sa fie de folos si altcuiva...

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 06.03.2017 at 21:49, HRTS a scris:

Salut. Am schimbat și eu azi țeavă aia și de pare că nu mai curge pe acolo. Acum îmi curge pe la flanșă termostatului. Am fost înapoi la Servis și a rămas să merg luni sa o schimbe și pe aia. Sper sa nu fie alta problema pentru că acolo de infiltrează in plastic și mi s-a mai smuls filetul acum 2 ani și nu as vrea sa cumpăr alta. Oricum sper sa nu mai apară ceva pentru că acum e motorul ud și nu îmi dau seama exact...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut,

La masina din semnatura (golf 4 1.4 axp) pierd antigel pe la dopul aflat langa senzorul g2/g62. M-am uitat cu o oglinda acolo dar nu imi dau seama cum l-as putea fixa mai bine, spatiul este ingust. Se infileteaza? Are clema ca si senzorul? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se inlocuieste dopul si oringul sau tot cotul daca e fisurat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred că e doar un dop ce are și el oring pentru etanșare că și senzorul. Caută să le înlocuiești cu unele noi. Ajung acasă deseară și am carcasa veche. O sa mă uit exact cum este și te anunț.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut. Am si eu o intrebare, nu am gasit in celelate topic-uri raspuns. Am un golf 4 1.6 16v an 2001. Pe unde imi poate curge cam 2l de antigel la 400km? E un fenomen ciudat pentru ca nu imi pierde mereu si o data a refulat pe la vasul de expansiune dupa ce am desfacut capacul( apa avea cam 50° in momentul ala) Am schimbat distribuitia, pompa de apa, am verificat furtune, am pus radiator nou. Sa fie pe la garnitura de chiulasa? Fum alb nu scoate, spuma la joja nu am gasit. Am doar un consum mai ridicat de ulei, se simte la evacuare si am gasit spuma in vasul de expansiune. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic
  • 7 months later...

salut, are cineva informatii legate de dimensiunea colierelor metalice, folosite la etansarea furtunelor de antigel? (1.6 16v)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 7/31/2017 at 20:34, zxcvbnm2 a scris:

Salut. Am si eu o intrebare, nu am gasit in celelate topic-uri raspuns. Am un golf 4 1.6 16v an 2001. Pe unde imi poate curge cam 2l de antigel la 400km? E un fenomen ciudat pentru ca nu imi pierde mereu si o data a refulat pe la vasul de expansiune dupa ce am desfacut capacul( apa avea cam 50° in momentul ala) Am schimbat distribuitia, pompa de apa, am verificat furtune, am pus radiator nou. Sa fie pe la garnitura de chiulasa? Fum alb nu scoate, spuma la joja nu am gasit. Am doar un consum mai ridicat de ulei, se simte la evacuare si am gasit spuma in vasul de expansiune. 

Ai spuma pe la buson? Uleiul cum e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare, la un motor GOLF 4 1.6 16V motor AZD am o pierdere de apa prin blocul motor pe partea cu distributia, mai exact sub rolele de distributie.

Acolo exista o gaura care nu-mi dau seama pentru ce anume e si tot pe acolo am si pierderea. 

 

IMG_20180801_190535.jpg

poza 2.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!