Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

am fost la toate service... degeaba nu stie nimeni, plus ca lucrez in autocheckcenter... si am norocul ca tata sa fie mecanic... cu specializare 10 ani la reprezentanta vw si 18 ani in tara... singura problema este ca nu are nici un fel de scurgere toate sunt facute... revin cu un replay dupa schimbare azi presupun cai gata iar zilele urmatoare revin cu un post...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

am schimbat cele enumerate degeaba... dar cu aceasta ocazie am scos furtunele care duc in caloriferul din interior si nu baga pompa de apa presiune pana sus, as avea nevoie de o schita cu sistemul de racire pentru motoarele diesel de la vw sau poate chiar pentru acest motor, tinand cont ca pompa de apa are 10mii km... pe original, ma poate ajuta cineva cu sistemul de racire vw diesel? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 daca tot ai umblat atata da jos pompa de apa s-ar putea sa aiba paletii rupti sau sa se roteasca singura pe ax

termostatul l ai verificat??

deschide??

schimba si busonul de la vasul de expansiune

caldura baga masina?

cand baga in sarcina??

cand o lasi la relanti raceste aerul??

ai facut planeitate la chiulasa??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Sa nu fie teava aia de plastic fisurata care pleaca din termostat in pompa de apa.Asa am avut eu si daca ai aceeasi buba ca mine vezi ca mult de munca trebuie desfacuta toata admisia la motor(cam jumate de motor) sa poti sa ajungi sa o scoti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aia am schimbat-o deja. acum acolo langa senzor curgea , dar am rezolvat(coduri N90316202, 357121140, 032121142, poate are cineva nevoie)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari

problema la masina din semnatura

mi se intaresc furtunele

am desfacut motorul sa schimb garnitura de chiulasa 

verificat planeitate

am comandat pe reinz cod 61-34250-10 CU GOUA GAURI ca asa era cealalta

problema este ca la reinz nu are o gaura

cea veche era corteco

ma poate ajuta cineva sa mi spuna daca a fost identificata corect??

seria caroserie : WVWZZZ1JZ2W367092  GOLF 4 1,9 TDI 130 CP COD MOTOR ASZ

post-140126-0-46836900-1425623824_thumb.

post-140126-0-18836300-1425623835_thumb.

post-140126-0-69558200-1425623845_thumb.

Modificat de mihaiionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc am pus anuntul acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca si la Reintz este cu 2 gauri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat garnitura chiulasa , verificat planeitate totul in regula

am pus distributia si aici apare problema: cand invart motorul la rece de la vilbrochen si ajunge intr o anumita pozitie se aude un zgomot ciudat parca ar fi indoita o supapa sau ar lovi in ceva.

mentionez ca motorul nu se blocheaza.

ce a facut baiatul : i se parea ca nu este bine avansul si am umblat la el l am dat mai mare modificandu l de cateva ori si tot nu pornea.

a mai modificat la avans si la un  moment dat a iesit asa putin fum de la baterie in timp ce eu dadeam la automat.

am chemat alt mecanic si mi a zis ca distributia este sarita de la punct cu un dinte

mi a pus o la punct si cand am invartit motorul la rece se aude un zgomot ciudat doar intr o pozitie a motorului ca un clantanit dar doar odata

imi este frica so mai pornesc

ce ar putea fii??

supapa indoita??

ce sfat imi dati

sunt disperat........... nu mai stiu ce sa fac cu masina asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11

nu ai verificat starea supapeor cand s-a dat jos chiulasa? cert e ca supapele nu au treaba cu circuitul de racire. 

Tu initial ai avut problema cu furtunele iau acum nu mai porneste masina dupa ce au sxchimbat garnitura?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar putea fii de la modificarea avansului??

sau ca distributia a avut un dinte sarit??

sa se fii indoit vreo supapa?

Modificat de mihaiionascu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...
Ionut Maruta

Salut baieti.

Azi dimineata mi s-a spart un furtun de la lichidul de racire si mi s-a dus tot lichidul.

Culmea eram si la semafor si cand sa se faca verde s-a aprins martorul in bord cu mesaj de genul... STOP Coolant nu stiu cum.

Norocul meu ca a mai fost un loc liber de parcare vis-a-vis pana in semafor. Am oprit motorul imediat si l-am repornit, la fel apare martorul. Am zis, gata, e clar, ceva se intampla.

Am deschis capota, si cand am vazut un pic de abur cum a iesit, s-a vazut si furtunul spart.

Din poza atasata este posibil ca acesta sa fii fost rost de vreo mata sau soarec azi-noapte sau pur si simplu a pocnit ?

Presiunea pe acel furtun e atat de mare ? Am inteles ca presiunea creste odata cu acceleratia.

Este posibil ca putin lichid de racire sa fii ramas in motor. Nu am facut mult de acasa pana la acel semafor, cred ca vreo 200-300 de metrii...

post-46865-0-67415500-1431582141_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare frecat/ros.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Da. Asa pare :( Totusi, daca pocnea cred ca se rupea in doua, nu doar o bucatica de la jumatate in sus, nu ? Ciudat... :(

 

A se vedea poza in pagina anterioara, aici:

http://vwforum.ro/topic/56080-pierdere-antigel/page-22#entry2572947

 

LATER EDIT:

Se pare ca este rost de soarec :) Am aratat poza la mai multi prieteni si toti mi-au zis la fel.

Cica pisica nu roade furtunul in halul ala, ea doar il inteapa daca e, soarecul roade asa.

 

Acum fac legatura, ca anul trecut am gasit doua pisici moarte sub masina mea, sub motor, masina fiind parcata cu fata spre bloc, asa cum e parcarea si nu cu spatele cum o parchez mai tot timpul.

Pisicile alea cred ca au tot incercat sa prinda soareci pe acolo si una ori a murit atacata de ceva ca deja era in putrefactie si alta am gasit-o dupa primul ger din toamna-iarna si era tun de inghetata.

 

Se pare ca original este 60 RON, dar ajunge in 4-5 zile :(

Pun alt furtun provizoriu de la alta masina. Pana imi ajunge originalul :)

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut , din pacate intampin niste probleme cu scurgerile de antigel, am identificat problema oarecum , antigelul se scurge din acel corp de plastic in care se regaseste termostatul , de acolo imi picura pe teava de la egr si pe blocul motor , am facut si o poza , sa fie totusi acea garnitura de la conducta de apa ? Sau acest corp de plastic sa fie fisurat?

Astept niste sfaturi din partea voastra , pirderile nu sunt mari , adica nu-mi ramane pata sub masina , doar acolo musteste si se prelinge pe blocul motor .

post-99184-0-86923400-1438867637_thumb.j

post-99184-0-64430000-1438867656_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Chiar n-are nimeni nicio parere , sa fie garnitura sau tot t-ul ala de plastic???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Offf  :study:

Sunt interzise, de asemenea, posturile gen "bump" ("nu mai stie nimeni nimic?", "Anybody?", "Hai baieti, ajutati-ma si pe mine") pe alte arii decat cea comerciala. Acestea vor fi sanctionate cu warning

 

Poate fi O-ring-ul sau T-ul de plastic :))

Sfatul meu este sa incepi cu operatiunea mai ieftina...schimba O-ringul si daca tot curge...schimba T-ul...dar ai grija ca e cam scump...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze , dar postarea initiala e mai veche , asa ma gandeam si eu , am sa merg la un service saptamana viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate sa iti curga pe la oringul de la capac termostat, sau poate pe la oringul sondei de temperatura. Daca nu poti identifica vizual cumpara-le pe ambele fiind ieftine, daca la magazine de piese nu ti le poate gasi atunci du-te la o reprezentanta VAG.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare, am si eu un golf 5 1.9 TDI ,imi pierde antigel la unul din furtunele care intra in calorifer.. Nu mai stiu ce sa ii fac,am cumparat alt furtun cu totul de la dezmembrari si tot imi da la imbinarea aia de intra in calorifer.. Ajutor ! (vine iarna) :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Neata la toti , sunt un posesorul unui golf 4 1.6, akl, si am observat in ultima vreme ca imi pierde antigel. se observa unde parchez tot timpul ca lasa pata de antigel pe jos. azi m-am uitat sub masina si am vazut cum efectiv picura antigelul, iar el se prelingea pe undeva  pe la baia de ulei... ce am mai observat, este ca nivelul niciodata nu scade sub linia de la minim din vasul de la antigel.

Luni am sa las masina la mecanic sa se uite si sa vad pe unde curge... dar pana atunci, aveti cateva pareri pe unde ar putea sa curga? Mentionez ca, garnitura de chiulasa a fost schimbata in iunie si distributia a fost schimbata complet anul trecut in septembrie...\Mersi de ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Am postat si in topicul dedicat AJM insa cred ca ii mai ok sa postez aici.

 

Problema cu care ma confrunt momentan este urmatoarea: pierd destul de mult antigel din vas si cred ca tot antigelul se duce in ulei pentru ca nu am vazut nici o urma pe jos, pe la furtune etc. M-am gandit ca pierde pe la racitorul de ulei, insa dupa ce l-am anulat problema a persistat, am pierdut in continuare antigel iar la busonul de la ulei era prezenta o pasta galbicioasa.

 

Intrebarea mea ii urmatoarea: pe unde poate sa patrunda apa in ulei? Garnitura de chiulasa a fost inlocuita recent, vreau sa cred ca problema nu ii la chiulasa. Mai este vreun loc unde ii posibil ca uleiul si apa sa se intersecteze?

 

Multumesc!

 

PS Apa nu fierbe iar furtunele nu sunt lemn, sunt doar putin tari, cred ca ii normal asta. Dupa ce opresc masina furtunele se inmoaie imediat.

Modificat de bamwels
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la inlocuirea garniturii s-a verificat chiulasa de fisuri? Planeitate s-a facut?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!