Jump to content

Pierdere antigel


bladerunner
 Share

Postare recomandată

Am facut planeitatea, insa nu am verificat de fisuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 496
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • GABIVVX

    27

  • mihaiionascu

    24

  • alexanderdj

    13

  • SergiuD

    12

Top Posters In This Topic

Posted Images

cine ti-a schimbat garnitura, a facut lucru bun? Adica a respectat cuplurile de strangere, ordinea etc...? Parerea  mea e ca tot de acolo de undeva e problema. Termoflotul nu are a face, ala iti da doar ulei in antigel si nu invers.

Modificat de dan1980_25
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu cat de bine a lucrat, insa tot ce ii posibil sa fi strans la mana, probabil chiar mai tare decat era nevoie. 

Ii vreo metoda prin care sa verific daca ii de la chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

simptome ar fi...

Gaze in borcan, bolboroseala, la o accelerare mai hotarata se umfla tare furtunele. Mie de exemplu cand am avut probleme de genul asta a inceput sa-mi bage spuma pe returul care intra in vas(mai mult aer decat antigel). Apoi a inceput sa-mi refuleze antigelul. Chiar am vorbit cu un prieten cu o Astra care a schimbat garnitura si dupa o saptamana a schimbat-o din nou pentru ca s-a facut lucru de mantuiala si-i umfla furtunule pana au plesnit la imbinari.

Ar mai fi o varianta insa nu stiu daca e valabila la VW. La Opel se mai poate amesteca antigelul cu ulei in baie din cauza tecilor(oringuri) de la injectoare. Habar n-am daca la TDI e la fel. Iti poate eventual confirma vreun coleg mai experimentat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din simptomele enumerate eu nu am nici unul. Din potriva: nu imi arunca apa, furtunele sunt destul de moi.

Simptomele enumerate de tine le-am avut inainte de a schimba garnitura, acum sunt cu totul altele.
Asta ii motivul pentru care sper ca nu ii din nou garnitura de chiulasa.

 

Daca un coleg mai are vreo idee, please share :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica nivelul de ulei inainte si dupa ce completezi cu antigel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

care aveti probleme cu scurgerile de antigigel verificati chestiile usoare (imbinari ,teuri ,furtune) Apoi daca motorul are recuperator de gaze verificati-l si pe acesta . Acest ansamblu cu o mica fisura (care nu se observa si multi mecanici nu se chinuie sa-l verifice) ne face sa cheltuim o gramada de bani (garnitura chiulasa , chiulasa , ulei ,antigigel ,nervi etc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut,am si eu o problema,cand scot siguranta din tabloul de interior,ventilatorul porneste,o pun la loc si se opreste,azi mi-a fiert motorul,mi-a aruncat tot antigelul si ventilatorul tot nu a pornit,stie cineva care ar fi problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor,

Aceiasi problema o am si eu , imi scade nivelul de antigel cam la 1000-1500 Km , pana sub minim. Am observa in zilele mai vriguroase ca atunci cand merg cu ea 20 Km cand opresc iese un abur prin lateralele capotei, cu un miros usor intepator. Banuiesc ca pe undeva scapa,dar nu stiu pe unde ca am ridicat capota si m-am uitat dar nu imi dau seama pe unde.

Ar fi bine sa fac un test cu substanta de contrast? stie cineva un pret la asa ceva? Eu am mai bagat in ea si Burner-pentru scurgeri/gauri la  radiator.

Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut! ma poate ajuta si pe mine cineva cu codurile pieselor 19,20,21,22 din poza, cod motor AZD

 

post-70332-0-16472200-1448808529_thumb.p

Modificat de mariusss_d
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua..pierd destul de mult antigel imi apare martorul de apa o data pe zi, mocheta de la sofer e fleasca...am dat afara caloriferul de incalzire dupa multa munca cu bordul si asa mai departe dar surpriza e intreg nu prezinta urme de scurgere, cutia in care e e uscata...ce mai poate fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conductele caloriferului le-ai verificat? Poate sunt crapate fix unde intra in habitaclu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele de la calorifer sunt intregi..ele ies cumva spre motor unde intra furtunele din fata..nu curge apa nici pe acolo..

Cele de la calorifer sunt intregi..ele ies cumva spre motor unde intra furtunele din fata..nu curge apa nici pe acolo..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca mocheta e fleasca de la antigel ,cel mai probabil e caloriferul.Chiar daca nu prezinta nimic.E nevoie de un por si la caldura se dilata.Am mai intalnit problema asta si nu parea sa aiba nimic caloriferul dar el era.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

IMG_11092016_101400.jpg

IMG_11092016_101014_HDR.jpg

Salut. De ceva timp îmi tot disparea antigelul din vas si abai azi după ce nu am mai pornit mașină de vineri după-amiază am reușit să descopăr pe unde se vede scurgerea. Acum nu sunt sigur dacă e pompa de apa. Poate să fie și din altă parte? Pompa are 33.000 km. Aveam plan să segmentez motorul anul viitor dar dacă a apărut problema asta o sa încerc să îl fac luna aceasta în cazul în care e nevoie să umblu la distributie. Masina are în bord 241.000 km, nu stiu daca sunt reali e golf 4 din 98 motor 1.4 16v cod AKQ. În mers auzeam un carait/huruit destul de rar de obicei când o fortam sau când se mai oprea motorul in mers după ce îl porneam si acceleram huruia câteva secunde... aștept sfaturi înainte de a face o investiție destul de serioasă zic eu. Mulțumesc anticipat!

 

Modificat de sbc993
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, trebuie sa schimb radiatorul si vreau sa va intreb daca sa pun unul nou(thermotec 145 lei) sau original din dezmembrari(150 lei). Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

SI eu am problema. AM schimbat radiatorul si acum se vede picurand prin apropierea baii de ulei si a casetei de directie. 
Sa fie de la admisie sau pompa de apa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierde pe la conducta care intra de la pompa de apa in carcasa la termostat ...ai un oring acolo si a imbatranit...

 

Regulament

Butonul Quote/Citat ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sanctionata.

Modificat de Laurentiu_LWR
Quote inutil
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la un magazin, cum cer acea piesa?
Treaba e ca de-abia miercuri o pot inspecta cum trebuie. Intru la munca la ora 10 si ies la 22 : 00...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi unlocked this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!