Jump to content

VW Scirocco 2.0TSI DSG


AndreiMM

Postare recomandată

Nu ma plang de preturi, nu mi se pare nimic exagerat pana acum. 

Intre timp au venit arcurile, maine sper sa reusesc sa le montez:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

Link către comentariu

Nu, eu ma plangeam ca nu intelegeam de unde diferenta mare intre cat te--au costat pe tine piesele pentru distributie si ce spun altii (cei drept din afara) ca i-a costat. :)

Link către comentariu

Pai nu poti compara. Tin minte la vechea masina imi cereau la Feu Vert in Franta 900EUR pentru un schimb de placute si discuri, iar in Romania le-am schimbat cu 250-300EUR. Sunt niste diferente enorme, atat la piese, dar si mai mari la manopera. 

Link către comentariu

Vineri masina a primit arcurile si a dat o tura si pana la geometrie imediat dupa.

Garda la sol a coborat considerabil, ba chiar mai mult decat ma asteptam. Surprinderea mea este cat de joasa este acum in spate pentru ca in fata ma asteptam sa fie asa. Stiu ca multi spun ca masina se schimba chiar si dupa schimbarea arcurilor, insa eu nu am simtit mari diferente, desi trebuie sa recunosc ca nici nu am condus masina foarte mult la drum lung inainte.

Sambata dimineata, cu ocazia roadtrip-ului organizat de subturat.ro, am plecat spre Transalpina alaturi de multe masini mai puternice.
Drumul pe autostrada a fost rapid, masina a fost ok, insa la acele viteze masina nu s-a comportat ok datorita anvelopelor. Pe franare masina danseaza putin, e nesigura si e departe de a fi cum trebuie. Franele mi-au dat aceasi impresie si ele, ca desi sunt la 50%, probabil placutele nu sunt de o buna calitate.
Am iesit apoi de pe autostrada si ne-am indreptat spre dealul negru, unde masina a fost din nou cu putin chef de vals pe sosea, asta din nou pe franare, iar aici am simtit si prima data ca nu se opreste tocmai ok, asa ca am inceput sa pastrez o distanta considerabil mai mare fata de masinile din fata mea. Pe urcat si coborat masina in Drive a fost foarte ok, insa am trecut si in Sport de cateva ori. Suspensia a fost doar in Sport si nu am recurs la confort decat spre sfarsitul zilei, dar ajung si acolo. Dupa Valcea am luat-o spre Transalpina, iar odata ajuns acolo, avand deja niste km in spate cu serpentine, am inceput progresiv sa merg tot mai repede. Chiar si cu neajunsul franelor si anvelopelor, am invatat masina, insa aici am trecut pentru prima data cutia in mod manual si m-am jucat cu padelele pe toata durata traseului. Nu cred ca am ajuns de multe ori in viteza a patra, insa viteza de deplasare am crescut-o constant si dupa doar cativa km fugaream deja un GTI Mk6, care avea totusi frane si cauciucuri bune :)) Ce pierdeam in linie dreapta, reuseam totusi sa recuperez in curbe, in ciuda dezavantajelor mele. Ritmul a inceput sa fie mai mult "drive it like you stole it". Am oprit si muzica, si ma multumeam sa aud motorul si acel DSG fart la schimbarea vitezelor. Sunt constient ca masina e doar ok si nu e vreo racheta, nici nu se aude cine stie cum, insa pe mine m-a uns pe suflet cum a mers si auzit ieri pe toata ruta asta. Arcurile ca arcurile, insa geometria mi-a schimbat complet directia si personal cred ca asta a facut masina mai "fun to drive", pentru ca nu mai era bleaga ca inainte de geometrie. Directia electrica pentru mine e in continuare fix pix, nici cele progresive nu ma impresioneaza, iar grupul VAG o fi recunoscut pentru unele treburi remarcabile in industria auto, dar directia si feelingul masinilor clar nu sunt printre ele. Dar masina a compensat prin motor, DSG si sunet, asa ca sunt mai mult decat multumit de ea.
Dupa terminarea turului de forta, a urmat o mica portiune de autostrada, unde am simtit nevoie sa trec amortizoarele in modul confort, din nou, probabil din cauza anvelopelor, dar a fost mai ok. Am ajums apoi la destinatia primei zile si sunt extrem de fericit de cum se comporta masina.

Astazi urmeaza Transfagarasan :D

Fotor_150139531876573-400x300.jpg

Fotor_150139519543212-400x300.jpg

Fotor_150139516833695-400x300.jpg

IMG-20170730-WA0008-400x300.jpg

Link către comentariu

A doua zi se pare ca nu ne-a picat cu tronc. 

In drum spre Transfagarasan, mi s-a aprins becul cu check engine si desi eram vreo 5-6 masini din grupul VAG, nimeni nu avea sculele necesare pentru diagnoza. Am scos bornele ca am zis ca dispare dar nu s-a dus eroarea. Am injurat putin masinile nemtesti ca sunt proaste, ca si ele se strica, bla bla. Cum ne apropiam de Trans, a inceput sa se aglomereze si mergeam parca tot mai greu, mintea imi facea trucuri si ma facea sa aud tot felul de sunete de la masina, daca nu aveam eroarea aia in bord, n-aveam niciun stres. Ajungem pe Transfagarasan si dam de o coloana interminabila spre urcarea spre Balea. Am pierdut vreo ora in urcare pana cand ne-am pus de acord sa ne intoarcem si sa o luam pe Valea Oltului. Pana sus ne zicea Waze ca facem 3h, ar fi fost criminal. Am dat-o la intors si cand ne apropiam de Sibiu, observ cum eroarea mi-a disparut din bord. 

A fost unul dintre cele mai fericite momente la volanul masinii :)) Cred ca eram mai putin incantat daca nu aveam eroarea deloc, dar pentru ca a stiut sa plece singura, am fost linistit ca orice o fi fost, a fost un nimic. Banuiesc benzina proasta, am pus din atatea benzinarii incat nici nu mai stiu unde fusese ultima alimentare, dar am pus peste tot doar de 99. 

Cu eroarea plecata din bord si cu Valea Oltului plina de masini, ne-am distrat in depasiri, masina din nou in modul manual si padelele facand toata munca. Am fost extrem de multumit din nou. Mi se pare cam subturat (ha!) cum schimba DSG-ul, de multe ori in rampa la 50km/h e intr-a 5-a, mult sub 2000rpm. Mie nu mi se pare tocmai ok, asa ca am preferat sa o tin mai sus in ture, pe la 3.000 si schimband pe la 4.500-5000. 

Imediat dupa Valcea se produsese un accident incat erau cozi de zeci de km, asa ca ne-am aruncat pe niste drumulete nationale pline de gropi incat sa ocolim zona respectiva. Traversand Valcea, mi s-a aprins iarasi beculetul de check engine, dar de data asta nu ma mai interesa. Era plina noapte si nu voiam decat sa ajung acasa. Am luat-o pe drumul ocolitr si dupa doar cativa km am dat cu masina dupa o denivelare incat au tremurat toate oasele din mine. Am oprit imediat masina si am inspectat la ochi, pe bezna totala, cu lanterna de la telefon bara fata, unde parea totul ok. Cel din spatele meu mi-a zis ca a vazut scantei cand am lovit, ca as fi dat cu toba. Sper ca am dat cu toba si nu cu altceva, nu m-am uitat inca la ea. N-a curs uleiul deci baia era ok, asa ca am plecat si mai panicat mai departe. De eroarea nu imi mai pasa si odata ajunsi la Dealul Negru si cunoscand drumul si stiind ca nu mai am unde sa lovesc, am mers intr-un ritm mai alarmat ca sa ajungem la Bucuresti mai repede. Ajuns la autostrada am facut un plin de la Petrom, tot 99, sperand ca imi dispare eroarea pe drum sau la urmatorile porniri. 

Am ajuns pe la 00:00 in Bucuresti si m-a luat radarul pe Splai, dupa Izvor, [cenzurat]km/h in zona de 50km/h. Dar am scapat doar cu un avertisment :D

Per total, masina a fost ok, insa fiind la primul nostru drum impreuna, am fost mai precaut si mai panicat decat normal, tocmai pentru ca nu stiam la ce sa ma astept. Consumul a fost undeva pe la 12.5%, cea ce mi se pare extrem  de ok, mai ales la ritmul si stilul de condus care au fost mai mult decat sportive. 

Roadtrip-ul organizat de subturat.ro a fost un real succes si astept cu nerabdare editia de anul viitor :D

Urmeaza de facut in perioada urmatoare:

- JANTE & cauciucuri - desi ziceam ca poate mai raman la 17", de cand cu arcurile cred ca voi face pasul spre 19" pentru ca e prea joasa, mai ales in spate

- inspectat eroarea cu check engine (banuiesc ca e doar de la ceva benzina proasta)

- capacele roti (am plecat cu capacele la toate rotile, acum la intoarcere mai am la o singura roata)

- fulie AC (huruia inca inainte de plecare)

Nu i-ar strica nici un polish masinii, dar poate mai bine astept pana la primavara. 

DJI_0010.00_02_16_22.Still001.jpg

DJI_0010.00_06_38_14.Still003.jpg

20170729_130743.jpg

20170730_140933.jpg

12we.jpg

20170729_210907.jpg

Modificat de loghy
Viteze peste limita legala
Link către comentariu

Frumoase poze. Imi dau seama cum s-a mers cu masina dupa consumul mediu afisat. :)

La motorul acesta este important sa schimbi si bujiile la un interval regulat (in carte la 90.000 km, eu le schimb la 50.000-60.000 km, altii la 30.000 km), iar cat timp este stock (sau nu are modificari prea mari, gen turbo mai mare etc) cele mai bune sunt cele pe cod de original. Eu sunt la al 3-lea set de NGK Laser Platinum (PFR7S8EG) dar optiunile sunt diverse.

De asemenea, daca eroarea are legatura cu aprinderea, poti lua in calcul sa schimbi si cele 4 bobine intrucat au mai fost probleme cu ele la motorul acesta. Cele de fabrica la mine au tinut 70.000 km. Apoi am pus varianta revizuita si merg cu ele de aproximativ 100.000 km.

Link către comentariu

mergeam si eu linistit sambata dimineata pe dealul negru cand trec niste cupre uraland pe langa mine. apoi cred ca erai tu impreuna cu o giulia in spatele meu. apoi m-am tinut si eu putin de voi cu un leon fr. hehe, se auzea misto

Link către comentariu

Personal, primul lucru pe care l-as face ar fi o diagnoza, sa determini de ce ai avut "Check Engine". Eu am avut motorul din chirpici de 1.4 si cand mi-a aparut check engine-ul si dupa disparut, mi se crapase un piston. 

Dupa, cauciucuri... :) 

Link către comentariu

Nu e cazul la tine. Motorul de 2 litri n-a avut problema asta. Probabil de la vreo bujie, bobina sau fisa. Dar fa un scan sa excluzi probleme mai grave.

Si schimba cauciucurile alea odata... :)))) 

Link către comentariu

Gata, am fost, e un senzor de pozitie de la clapeta de dirijare admisie. Nu e mare panica, eventual voi da jos clapeta pentru un curatat, mecanicul mi-a zis ca nu e nimic serios si o rezolvam la urmatoarea intrare in service. 

Pana atunci, va arat cum am lovit cu baia de ulei de au iesit scantei :)) 

WhatsApp Image 2017-07-31 at 14.52.19.jpeg

Link către comentariu

Foarte misto pozele ;)

Legat de trecerea de la 17 la 19 de care spuneai mai sus si pornind de la premisa ca acum ai tot 235 latime, sa stii ca daca vei pastra dimensiunile omologate nu vei castiga in inaltime decat 1.2mm (diferenta intre 235/45/17 si 235/35/19).

Ai putea sa incerci o combinatie de jante 8.5j si anvelope 245/35/19, dar trebuie sa ai grija la ET jantei (sa nu fie mai mic de 40). Vei castiga putin si in inaltime (0.5 cm), dar exista riscul de a nu fi despagubit de catre asiguratori si cu siguranta vei avea probleme la ITP/control.

Iti atasez un link util pentru asta, sper sa-ti fie de folos.

Link către comentariu
9 hours ago, volvol said:

Frumoase poze. Imi dau seama cum s-a mers cu masina dupa consumul mediu afisat. :)

La motorul acesta este important sa schimbi si bujiile la un interval regulat (in carte la 90.000 km, eu le schimb la 50.000-60.000 km, altii la 30.000 km), iar cat timp este stock (sau nu are modificari prea mari, gen turbo mai mare etc) cele mai bune sunt cele pe cod de original. Eu sunt la al 3-lea set de NGK Laser Platinum (PFR7S8EG) dar optiunile sunt diverse.

De asemenea, daca eroarea are legatura cu aprinderea, poti lua in calcul sa schimbi si cele 4 bobine intrucat au mai fost probleme cu ele la motorul acesta. Cele de fabrica la mine au tinut 70.000 km. Apoi am pus varianta revizuita si merg cu ele de aproximativ 100.000 km.

Cand am fost astazi pentru a verifica eroarea, am intrebat de bujii si mi-a recomandat sa le schimb, sunt cele originale ale masinii. De bobine a zis ca e bine sa am una in masina in caz ca pica una brusc si ca m-as descurca chiar si eu sa o schimb. Ma rog, o sa ma ocup de asta inainte sa vina iarna. Merci de ponturi!

9 hours ago, tfe said:

mergeam si eu linistit sambata dimineata pe dealul negru cand trec niste cupre uraland pe langa mine. apoi cred ca erai tu impreuna cu o giulia in spatele meu. apoi m-am tinut si eu putin de voi cu un leon fr. hehe, se auzea misto

Da da, cele doua Cupra bubuiau destul de bine. De Giulia nu am reusit sa fug in curbe, doar in linie dreapta (era diesel), dar dupa ce schimb anvelopele sper sa se schimbe treburile in favoarea mea. 

15 minutes ago, roc82 said:

Foarte misto pozele ;)

Legat de trecerea de la 17 la 19 de care spuneai mai sus si pornind de la premisa ca acum ai tot 235 latime, sa stii ca daca vei pastra dimensiunile omologate nu vei castiga in inaltime decat 1.2mm (diferenta intre 235/45/17 si 235/35/19).

Ai putea sa incerci o combinatie de jante 8.5j si anvelope 245/35/19, dar trebuie sa ai grija la ET jantei (sa nu fie mai mic de 40). Vei castiga putin si in inaltime (0.5 cm), dar exista riscul de a nu fi despagubit de catre asiguratori si cu siguranta vei avea probleme la ITP/control.

Iti atasez un link util pentru asta, sper sa-ti fie de folos.

E o intreaga nebunie cu jantele, toata lumea imi zice ca e exagerat sa am balon 35 in Romania, dar si aici pe forum am vazut destui care nu au avut niciun fel de problema. As vrea sa merg pe jante OEM din grupul VAG, ma uit la cele de R-Line si astea, inca nu sunt decis, dar nu vreau sa iau cauciucuri noi pe 17" ca in cateva luni sa iau jante mai mari si sa raman degeaba cu gumele noi pentru jantele care devin de iarna. 

 

Mai pun o poza de la eveniment, inca aveam toate capacele la roti :)) 

WhatsApp Image 2017-07-31 at 12.16.49.jpeg

 

Modificat de AndreiMM
Link către comentariu

Intr-adevar, Scirocco incepe sa arate bine cu jante de cel putin 18'.

Eu am avut pe 19' cand am luat-o din Germania, arata excelent cu ele dar era mult prea rigida (nu aveam nici arcuri nici bucse mai dure pe atunci).

Cand iti alegi jantele verifica greutatea lor (sa fie mai usoare decat cele stock), respectiv modul de fabricatie (conteaza enorm):

Stanga (mai grele si mai putin rezistente) -> Dreapta (mai usoare si cu rezistenta crescuta)

  • Meaning Gravity Casting --> Low-Pressure casting --> Flow-formed cast ---> Hot Forging ---> Cold Forging ---> Net Forging.
Modificat de roc82
Link către comentariu

Salutare, tare povestea ... evidentiaza foarte bine din pacate situatia din romania .. de pe sosele .. atat cu aglomeratia nesimtita cat si cu drumurile alternative unde ai nevoie de un tank ... 

Revenind la masina si nemultumirile tale, iti recomand un set nou de placute si discuri (daca ale tale au deja o uzura) + foarte important, un set de furtune metalice la frane... ajuta enorm, vei avea o frana foarte prompta si puternica... fara o cheltuiala prea mare.. asta e maximul pe care il poti atinge din franele stock, pana la un BBK.

 

Succes!

Link către comentariu

Eu zic ca ar trebui sa te limitezi la jante de 18, cu cele pe 19 nu cred ca vei obtine un beneficiu real in performanta, ci doar unul pur estetic, plus mult stres pe drumurile patriei.

Modificat de mihai.onu94
Link către comentariu
15 hours ago, roc82 said:

Intr-adevar, Scirocco incepe sa arate bine cu jante de cel putin 18'.

Eu am avut pe 19' cand am luat-o din Germania, arata excelent cu ele dar era mult prea rigida (nu aveam nici arcuri nici bucse mai dure pe atunci).

Cand iti alegi jantele verifica greutatea lor (sa fie mai usoare decat cele stock), respectiv modul de fabricatie (conteaza enorm):

Stanga (mai grele si mai putin rezistente) -> Dreapta (mai usoare si cu rezistenta crescuta)

  • Meaning Gravity Casting --> Low-Pressure casting --> Flow-formed cast ---> Hot Forging ---> Cold Forging ---> Net Forging.

Cred ca voi merge pe ceva OEM, am gasit destule anunturi cu cele de R-Line care mi se par printre cele mai comune la dimensiunea asta. Daca mergeam pe ceva aftermarket, atunci poate ma uitam specificatiile de care amintesti tu, dar sunt tentat sa nu modific prea multe la aspectul masinii si sa ramana cat mai originala cu putinta. 

14 hours ago, bubu182 said:

Salutare, tare povestea ... evidentiaza foarte bine din pacate situatia din romania .. de pe sosele .. atat cu aglomeratia nesimtita cat si cu drumurile alternative unde ai nevoie de un tank ... 

Revenind la masina si nemultumirile tale, iti recomand un set nou de placute si discuri (daca ale tale au deja o uzura) + foarte important, un set de furtune metalice la frane... ajuta enorm, vei avea o frana foarte prompta si puternica... fara o cheltuiala prea mare.. asta e maximul pe care il poti atinge din franele stock, pana la un BBK.

 

Succes!

Pentru schimbul de frane erau pe lista si furtunasele metalice, intai sa fac schimbul de jante si cauciucuri si vad apoi daca am in continuare probleme la franare cum am acum. Daca dispar, mai aman pana la primavara toata interventia asta. Placutele actuale sunt la 50%, dar pot fi si la 100% si masina sa nu franeze bine daca anvelopele sunt praf si placutele sunt de proasta calitate. Daca ma iau dupa anvelopele cu care am luat masina, nu pot decat sa banuiesc ca si placutele sunt din categoria celor mai ieftine posibile. Dar in timp le rezolv pe toate :D 

14 hours ago, mihai.onu94 said:

Eu zic ca ar trebui sa te limitezi la jante de 18, cu cele pe 19 nu cred ca vei obtine un beneficiu real in performanta, ci doar unul pur estetic, plus mult stres pe drumurile patriei.

Inca ma gandesc la asta, nu prea sunt impresionat de mare lucru din ce jante OEM am vazut de la VW pe 18". Am aruncat un ochi rapid si pe la Seat, Audi si nu prea e ceva pe 18" pe gustul meu, cel putin nu la un buget decent (5-600EUR). 

Link către comentariu

Interlagos dau f bine si pe scirocco :D

Sau... poti incerca si modelul asta (Iroc se cheama) , nu sunt OEM dar poti gasi un producator foarte bun, eu le am pe 18 de aproape 2 ani si nu am vreo problema sa se fi indoit sau spart... si am luat destule gropi si denivelari :) 

 P6050013.jpg.03d95ce827642185429835bdc80148d2.jpg

Modificat de bubu182
Link către comentariu

Da, Interlagos sunt o varianta, insa nu am vazut prea multe anunturi cu ele, iar putinele pe care le-am vazut erau mai scumpe decat R-Line 19". La fel si Salvador care mi se pare foarte reusite, tot pe 19". Ultima descoperire sunt Monterey care imi plac foarte mult, insa nici urma de ele pe niciunde, doar ebay si peste buget. 

In ordinea de pe tricouri: Interlagos 18", R-Line 19", Salvador 19", Monterey 18".

birghtsilver.jpg

1394694134205854401513-2012-volkswagen-golf-r.jpg

$_35.jpg

12929-Monterey-VW-Beetle-R-16-5C-20-Zoll-Alufelgen-.png

Modificat de AndreiMM
Link către comentariu

Ultimele jante, din cate stiu eu, sunt puse doar pe mqb, golf 7 si passat b8, deci sa verifici inainte daca sunt ok ca et. 

Link către comentariu

Eu as merge pe R-line de 19" ... ;) sau altceva nu jante originale BBS sau OZ.

Link către comentariu

Salutare! Sa stapanesti masina sanatos si fara evenimente!

Jantele "de R Line 19" din postul tau sunt, de fapt, jante care vin pe R (Scirocco, Golf etc) si se numesc Talladega. Jantele de R Line se numesc Mallory, exista intr-o varietate de dimensiuni, fiind parte a pachetului R Line de la Golf la Touareg.

Urmare a experientelor personale, iti sugerez sa ramai la 18" si sa ai dare de mana la cauciucuri - fac o diferenta incredibila.

Multa bafta!

Link către comentariu

Frumoasa masina, felicitari! 

Cat despre jante, Interlagos sunt 8J cu ET41, iar Monterey 8J cu ET44, nu cred sa fie probleme din punctul asta de vedere. Eu as alege Salvador, daca te poti obisnui cu 19". 

Link către comentariu
2 hours ago, mihai.onu94 said:

Ultimele jante, din cate stiu eu, sunt puse doar pe mqb, golf 7 si passat b8, deci sa verifici inainte daca sunt ok ca et. 

Aparent sunt ok, nu cele de 20" din poza pusa de mine, ci varianta de 18". Poza am pus-o doar ca sa se vada mai concret la ce ma refer. 

2 hours ago, V A L I said:

Eu as merge pe R-line de 19" ... ;) sau altceva nu jante originale BBS sau OZ.

Desigur, niste OZ Ultraleggera mi-ar placea si mie, insa imi depasesc bugetul. 

2 hours ago, mike. said:

Salutare! Sa stapanesti masina sanatos si fara evenimente!

Jantele "de R Line 19" din postul tau sunt, de fapt, jante care vin pe R (Scirocco, Golf etc) si se numesc Talladega. Jantele de R Line se numesc Mallory, exista intr-o varietate de dimensiuni, fiind parte a pachetului R Line de la Golf la Touareg.

Urmare a experientelor personale, iti sugerez sa ramai la 18" si sa ai dare de mana la cauciucuri - fac o diferenta incredibila.

Multa bafta!

Da, le mai incurc. Sunt nou in lumea VAG si sunt unele variatiuni atat de mici la anumite chestii incat inca nu le recunosc/sesizez atat de usor. E o varianta si 18", una pe care o iau tot in mai serios in urma sfaturilor primite de la voi. Si da, in cauciucuri sunt dispus sa investesc mai mult decat in jante :icon_thumright:

1 hour ago, gabinitu23 said:

Frumoasa masina, felicitari! 

Cat despre jante, Interlagos sunt 8J cu ET41, iar Monterey 8J cu ET44, nu cred sa fie probleme din punctul asta de vedere. Eu as alege Salvador, daca te poti obisnui cu 19". 

Am avut 19" pe fosta masina, insa era 235/40, nu 235/35, de aici si frica ca poate le fac praf. Pe Salvador pusesem ochii initial, imi plac mai mult fata de cele R-Line sau Mallory (naiba sa le ia ca nici nu mai stiu care sunt care :)) ). Insa Monterey le-am vazut la cineva aici pe forum si incep sa imi placa tot mai mult. 

 

Link către comentariu
  • loghy a închis acest topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!